Перегляд одного допису
Старий 14.01.2013, 11:24 #38
Аватар для Чижик
Чижик Чижик зараз поза форумом
Маклауд
 
 

Звідки Ви: Файне Місто

Авто: CITROEN C4 Grand Picasso

Вік: 41
Дописи: 8.987
Вы сказали Спасибо: 2.619
Поблагодарили 5.215 раз(а) в 2.778 сообщениях
Репутація: 3
Чижик Чижик зараз поза форумом
Маклауд
Аватар для Чижик

Звідки Ви: Файне Місто
Авто: CITROEN C4 Grand Picasso
 
Вік: 41
Дописи: 8.987
Вы сказали Спасибо: 2.619
Поблагодарили 5.215 раз(а) в 2.778 сообщениях
Репутація: 3
Типово

Цитата:
Допис від Віктор  - Пост 148008 - Фото 1
Черепашка ожила - Пост 148008 - Фото 2 Самостійно зняв датчик високого тиску палива і трандюссер, все чисте, з вигляду як нове. Виявив пошкодження і окислення на двох проводах, один на свічу накала, другий до датчика ВТП. Проводки були на половину перегнивші, я їх зкрутив і заізолював. Ще патрубок на воздушний фільтр не був нормально надітий, натянув, хомутом зафіксував. По ходу цих маніпуляцій знімав фішки, щоб забрати провода які заважали при роботі. Тобто однозначно назвати поломку не можу, але після цього машинка почала їхати як і повинна, навіть краще ніж до несправності. Дивився на патрубки інтеркулєра, вхідний і вихідний в маслі, так напевно приходить до турбіни пісєц?
Даже новая турбина потеет маслом. Главное то сколько этого масла на стенках патрубка...
Можно снять интеркуллер, и поставив его вертикально, посмотреть сколько масла стечёт... - Пост 148008 - Фото 3
__________________


Все, что угодно, кроме бессмертия, — бесполезная трата времени. (С) Бендер, Футурама
...
Чижик зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору