Цитата:
Допис від mehanik
[HTML][/HTML]Читаю: у всех Бетмен-мобили. Заводятся при -30, даже без свечей! Летают 170-200, правда очень низенько! Наверное, только я, динозавр, проливаю утром в морозы движок кипятком. Хотя рядом, в гаражах, народ делает то-же самое. Иначе запуск на галстуке. Поэтому лишний градус в плюсе не помешает. Но одеяло за ночь на открытом воздухе не спасёт! За эти деньги- ТЭН в поддон и ТЭН в систему охлаждения. Полчаса и мотор тёплый,как летом. Розетку в радиусе 30м можно найти практически на любой стоянке. А при наших морозах за 2-3 часа масло в моторе намертво не застынет.
Добавлено через 3 минуты
Кстати- цены на одеяла напомнили цены на защиту грузового отсека.
|
Ігор, а таки ДА,

- Сьогодні вранці, при -15" завів без танців і бубнів, а от виїхати не вдалось. Десь давав фото, як паркую під вікном, бо в гараж не влазить. Так от три-чотири рази парконувся і під передніми колісьми утворилась ямка, глибиною 10-12 см, от і ковзався у ній хвилин 40 ні вивернутись, ні качнути, поки не пісипав піску. Усі оті системи комфорту верещали, шо дурні, а допомоги від них у такій ситуації "0".

А у Віто ковдра на двигун реально допомогала, бо один раз забув вкрити і посадив акум, а потім галстук і т.п. Там двигум великий, мастила багато - от укривання і давало результат.