 |
Местный
|
|
Звідки Ви: Україна, Біла Церква
Авто: Nissan Primastar L2H2 2.5 2007 ホワイトサムライ
Вік: 65
Дописи: 3.878
Вы сказали Спасибо: 1.950
Поблагодарили 2.542 раз(а) в 1.209 сообщениях
|
|
Местный
Звідки Ви: Україна, Біла Церква
Авто: Nissan Primastar L2H2 2.5 2007 ホワイトサムライ
Вік: 65
Дописи: 3.878
Вы сказали Спасибо: 1.950
Поблагодарили 2.542 раз(а) в 1.209 сообщениях
|
Нема чого боятись англійських машин, переобладнаних на ліве кермо, якщо все правильно зроблено. Головне аби зробили до кінця, а не економно. А саме, - головне світло, щітки склоомивача, фонар заднього ходу, керування склопідйомниками ну і торпеда, звичайно. Головна перевага таких машин у порівнянні з європейцями, це ціна і, як правило, стан. Самі англійці, це не італійці, іспанці, французи та інші емоційно налаштовані нації в цілому. Тож у англійців і стиль їзди, і догляд як книжка написала - так і буде. Я вже писав, що до цих пір сумніваюсь у своєму Ніссані, чи не був правостороннім. Головна підозра виникла при заміні радіатора кондиціонера, він трохи відрізнявся патрубками від європейського наче, який прийшов на заміну. Все інше передивився - нічого не знайшов аби підтвердити чи спростувати. Конструктивно машини виконані у такому стилі, що переробка нагадує збирання конструктора, нічого не ріжеться, не вариться, тож яка різниця де і хто збирав, аби правильно! А пробіги там однозначно менші за європейскі, менталітет там такий, що якщо можна не їхати - то абсолютно точно, не поїдуть. Rashka, це стосується переважної більшості, а не абсолютно всіх. Написав аби попередити суперечку.
P.S. Можна глянути статистику по Спрінтерам, там вражаюча картина по переробкам, знаю її з розповідей багатьох знайомих, які саме такі експлуатують.
__________________
L2H2 х 2,5l x R17 - как-то маловато получается:eek:
...
|