Перегляд одного допису
Старий 01.10.2012, 20:18 #818
Аватар для olexa
olexa olexa зараз поза форумом
Местный
 
 

Звідки Ви: Україна, Біла Церква

Авто: Nissan Primastar L2H2 2.5 2007 ホワイトサムライ

Вік: 65
Дописи: 3.878
Вы сказали Спасибо: 1.950
Поблагодарили 2.542 раз(а) в 1.209 сообщениях
Репутація: 2
olexa olexa зараз поза форумом
Местный
Аватар для olexa

Звідки Ви: Україна, Біла Церква
Авто: Nissan Primastar L2H2 2.5 2007 ホワイトサムライ
 
Вік: 65
Дописи: 3.878
Вы сказали Спасибо: 1.950
Поблагодарили 2.542 раз(а) в 1.209 сообщениях
Репутація: 2
Типово

Цитата:
Допис від uzbek  - Пост 134171 - Фото 1
Можливо сканер треба змінити. Бо мені здаеться шо там щось не те він бачить. Ні на каті ні на сажці давачів нема. Помилкі не від видалених катів і сажкі.
В мене була історія коли неконтакт в розходомірі наробив негораздів. Вскрили комп, пропаяли там де було треба. До тогож найшли помилкі в підключенні блока керування до мережі. Все поправили, пожалілися що машина моя їх міцно збесчестила. З тих пір все нормально. Все робили при допомозі і інструкціях Опель сканера - Течь 2.
У тому то й справа, що сажка у мого ніссана обвішана всіляким хламом, типа другого ряду лямба-зонду, датчиків температури до- і після нього, ще щось, здається, вимірювачі тиску відпрацьованих газів бо металеві трубки, форсунка регенераціїї. Двигун же Євро 4 чи навіть 5. А сканер дуже хороший, все може показати, але змінити не може - просить якийсь код доступу, а його катма ... Та й що казати, я сам відчуваю коли з'являється помилка. Активно тиснеш на акселератор, машина розганяється і раптом наче хтось ривком схопив за форкоп і притримує. Все - сканер уже покаже всі три помилки, почистили - все починається спочатку.
__________________
L2H2 х 2,5l x R17 - как-то маловато получается:eek:
...
olexa зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору