Перегляд одного допису
Старий 18.07.2012, 09:50 #607
Аватар для olexa
olexa olexa зараз поза форумом
Местный
 
 

Звідки Ви: Україна, Біла Церква

Авто: Nissan Primastar L2H2 2.5 2007 ホワイトサムライ

Вік: 65
Дописи: 3.878
Вы сказали Спасибо: 1.950
Поблагодарили 2.542 раз(а) в 1.209 сообщениях
Репутація: 2
olexa olexa зараз поза форумом
Местный
Аватар для olexa

Звідки Ви: Україна, Біла Церква
Авто: Nissan Primastar L2H2 2.5 2007 ホワイトサムライ
 
Вік: 65
Дописи: 3.878
Вы сказали Спасибо: 1.950
Поблагодарили 2.542 раз(а) в 1.209 сообщениях
Репутація: 2
Типово

Цитата:
Допис від SUVOROV  - Пост 126378 - Фото 1
olexa, Эксперементируй с АЗС.  - Пост 126378 - Фото 2 Не пробовал?
Та все вже перепробував!:confused: Від лампочки до лампочки пробував різні АЗС по 20 л і скрізь одне і те ж саме. Ну може трохи є різниця, але щоб сказати де краще - не можу, їде від 178 до 214 км і все. Все вже передивились форси налагодили, клапана всі, які є - помили, почистили, ще раніше мізки чіпанули і кат з сажкою вирізали, типа потужність збільшили, витрати мають впасти, а х...!:mad: Зараз помітив, що у режимі різкого прискорення почав піддимлювати чорним димом, як тепловоз, машини позаду шарахаються по сторонам. Вже ніхто не розуміє чому в цей момент не хватає двигуну повітря, помилок ніяких комп не показує, їде нормально. Єдине, що помітили - так це те, що вприск першого і четвертого циліндра працює із запізненням , а другого і третього з випереджанням . Кажуть, що то не регулюється, а комп сам враховує всі показники і видає команду на такий режим роботи. Тож битва за економію продовжується. - Пост 126378 - Фото 3
__________________
L2H2 х 2,5l x R17 - как-то маловато получается:eek:
...
olexa зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору