Цитата:
Допис від Gena-street
Да что-ж Вы все не можете себе представить как ездить без кондиционера?! Приезжайте в гости, покатаю  .
Ага, здесь уже читал не раз про загадочность Вашей машины  .
|
Дякую, звісно, але вже краще Ви до нас!

і ми з кондером покатаєм! А щодо дивності машини - то шо є - то є!

Всі дивуються. Ось коротко те, що вже вилізло: спершу, по темі, - про кондер. Коли купував не перевірив його і попав на 300 у.о. з радіатором. По номеру, по ВІНу привезли новий, а він не такий:confused:, сказали що старий з праворукої машини:mad:. Ну все зробили, переварили у новому патрубки, заправили, поміняли манжети у компресорі, поставили другу головку у салон і, на перевірці видав 15" при навколишніх 25-27" і одному штатному випарювачі, коли включили додаткову у салоні - температура впала до 11". Відключилди її - і знову 15". Ось так.

Перша перевірка по ВІНу показала, що машина випущена для Бельгії, звідки її і пригнали і ніякої праворукості не спостерігалось при виготовленні.
Ну і ще педаль газу на максимумі показує 124% роботи:rolleyes:.
При виключеному зчеплені оберти були обмежені на 2700/хв, при включеному - обмежень не було, - виправили, уважний майстер попався, до всього додумався.
Ще, не можна переключити ходові вогні фар някими налаштуваннями, а лише тупо від'єднати провід!
От і, думаю, що буде далі?:cool:
А поки моя "зірочка" найкраща!
Цитата:
Допис від Dvakyma
olexa,
а можно поподробнее, стоит дополнительный испаритель в салоне от той же системы, или как?
|
Саме так, система одна, а головки дві. Салонна головка з'єднана з системою через клапан, який відключає її. У ній своє керування температурою і вбудованим вентилятором. До неї підведені два шланги і трубка для відводу конденсату.