Перегляд одного допису
Старий 25.05.2012, 22:00 #4
Аватар для olexa
olexa olexa зараз поза форумом
Местный
 
 

Звідки Ви: Україна, Біла Церква

Авто: Nissan Primastar L2H2 2.5 2007 ホワイトサムライ

Вік: 65
Дописи: 3.878
Вы сказали Спасибо: 1.950
Поблагодарили 2.542 раз(а) в 1.209 сообщениях
Репутація: 2
olexa olexa зараз поза форумом
Местный
Аватар для olexa

Звідки Ви: Україна, Біла Церква
Авто: Nissan Primastar L2H2 2.5 2007 ホワイトサムライ
 
Вік: 65
Дописи: 3.878
Вы сказали Спасибо: 1.950
Поблагодарили 2.542 раз(а) в 1.209 сообщениях
Репутація: 2
Типово

Цитата:
Допис від alexusaty  - Пост 121643 - Фото 1
H1 пассажир на рессорах? Вот тоже не надо только через край! Оригинальные пассажиры все идут на пружинной подвеске!
Те, що бачив у салоні в Києві на окружній було саме на ресорах! - Пост 121643 - Фото 2


Цитата:
Допис від alexusaty  - Пост 121643 - Фото 3
и вот об этом тоже не надо. Тут много и бурно говорилось о стоимости запчастей на трафик-виваро-примастар. Т4 и Н1 в разы скромнее.
Зате сама ціна на самих у одних з Трафом роках .... ну-ну!


Цитата:
Допис від alexusaty  - Пост 121643 - Фото 4
грузовой вито переделаный в пассажира - та еще табуретка.
Так само, як і всі перероблені азіяти на рідній підвісці, а не "волговській"! Для чого порівнювати груз Віто і пасс Хундай? Не розумію!


Цитата:
Допис від alexusaty  - Пост 121643 - Фото 5
про Т4 согласен на 100%, про Н200 50:50, Н300, он же i800 модели с 2008 года очень даже с трафиком поспорит!
З таких років Трафом - навряд чи! І чим саме посперечається?
__________________
L2H2 х 2,5l x R17 - как-то маловато получается:eek:
...
olexa зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору