Перегляд одного допису
Старий 12.05.2012, 21:25 #31
Аватар для Степан
Степан Степан зараз поза форумом
Местный
 
 

Звідки Ви: Украина

Авто: HYUNDAI H 1

Вік: 47
Дописи: 2.009
Вы сказали Спасибо: 1.142
Поблагодарили 2.120 раз(а) в 1.077 сообщениях
Репутація: 3
Степан Степан зараз поза форумом
Местный
Аватар для Степан

Звідки Ви: Украина
Авто: HYUNDAI H 1
 
Вік: 47
Дописи: 2.009
Вы сказали Спасибо: 1.142
Поблагодарили 2.120 раз(а) в 1.077 сообщениях
Репутація: 3
Типово

Коли вертався із Запоріжжя, то навернулась візкомуфта. Їхав в середньому 110-120км/год з вкл. кондюком. На вулиці жара була невиносима. Так от, стрілка температури двигуна не піднімалась, але не доїзджаючи десь 200км додому, пустив машину накатом з гірки і на холостих оборотах загорілась лампочка тиску масла. Я чуть не обкакався зі страху. Зразу заглушив двигун і постояв кілька хвилин. Як тільки двигун чуть охолов, завів і лампочка тиску масла погасла. Їзджу по сьогоднішній день і все наче б то добре. По приїзду додому одразу ж встановив візкомуфту. Зі слів знайомого моториста : лампочка тиску масла загорілась саме за рахунок того, що масло надто сильно нагрілось і зрідло, хоча стрілка температури двигуна була в нормі. Я веду це все до того, що візкомуфта все ж таки потрібна, особливо влітку.
Степан зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору