Перегляд одного допису
Старий 28.04.2012, 22:44 #52
Аватар для olexa
olexa olexa зараз поза форумом
Местный
 
 

Звідки Ви: Україна, Біла Церква

Авто: Nissan Primastar L2H2 2.5 2007 ホワイトサムライ

Вік: 65
Дописи: 3.878
Вы сказали Спасибо: 1.950
Поблагодарили 2.542 раз(а) в 1.209 сообщениях
Репутація: 2
olexa olexa зараз поза форумом
Местный
Аватар для olexa

Звідки Ви: Україна, Біла Церква
Авто: Nissan Primastar L2H2 2.5 2007 ホワイトサムライ
 
Вік: 65
Дописи: 3.878
Вы сказали Спасибо: 1.950
Поблагодарили 2.542 раз(а) в 1.209 сообщениях
Репутація: 2
Типово

Запросто! - Пост 118915 - Фото 1 Отож, мав Віто 110D 2,3ТДІ 1997 р, оригінальний грузпас, перероблено у пасс, зараз маю Прімастара 2007 р, 2,5 cDi, чи якось там - сам не знаю, груз, перероблено на пасс. Про обох можу сказати, що машини дуже хороші, без усяких "але"! Дружині більше подобався Мерс, ну там колір, гламур  - Пост 118915 - Фото 2 і, особливо вона "зацінила" його, коли у хурделицю і негоду довелось дуже поспішати. Летіли по обочині у снігу 110-120, ну так треба було. Всі наявні системи безпеки спрацювали на 12 балів, - доїхали вчасно і, скажім так, без нюансів. От тоді вона зрозуміла, за що я заплатив гроші. Продавали його зі сльозами, чесне піонерське! Витрата палива 10л/100 км без різниці місто/траса/кондер, правда грівся на холостих з увімкнутив кондером, та й роки, і психологічно це трохи давило, - тож виріщив Трафа. Додав 5$ і взяв Прімастара  - Пост 118915 - Фото 3, ну інших фото нема. Перевага останнього у комфорті, потужності, швидкості, прийомистості, шумності, місткості. Якщо крейсерська 110-120км/год - то 150 для Мерса проблема, а Ніссану це, як радість. Посадка вища і зручніша, хто і що б не казав. Фосфатація кузова теж дуже корисна штука. Механіка КПП у Мерса була гірша, не така точна і там 5 швидкостей проти 6 у Ніссана, тобто динаміку руху можна вибрати краще. У Мерса була АБД, тож у болото, сніг ліз, як танк, - тут навіть нема з чим порівняти, хіба що 4х4. Але одного разу сів так, - то МТЗ-80 ледь витягнув. А у Ніссана мізки запрограмовано так, щоб у багнюку не лізти і взагалі обмежити перевантаження машини. Мерс, мій в усякрму випадку, не піддавався комп діагностиці взагалі, а Ніссан без неї не може існувати. Все робиться через комп, що краще, що гірше не знаю. Я, як у першого, так і у другого сам не ліз - то для мене однаково. Ну і ще, виключати передній/задній привід не можна, оскільки це, на мій погляд, основна характеристика авто. Але, коли глянув з ями на довгий Мерс у 639 кузові - то зрозумів, що з карданом там буде не солодко. Не пам'ятаю точно, але здається 4 чи 5 хрестовин - то вже занадто. Ось так коротенько, якщо допоміг - то вже добре, а коли ні - то звиняйте. Можу ще щось додати, якщо щось цікавить конкретніше.
__________________
L2H2 х 2,5l x R17 - как-то маловато получается:eek:
...
olexa зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Эти 6 пользователя(ей) сказали Спасибо olexa за это полезное сообщение:
mika (10.01.2014), ozalisk (22.11.2013), Sonik (05.11.2012), Vladzu (15.04.2013), Борис (28.04.2012), Саня Самоделкин (23.11.2013)