Перегляд одного допису
Старий 23.02.2012, 12:55 #59
Аватар для olexa
olexa olexa зараз поза форумом
Местный
 
 

Звідки Ви: Україна, Біла Церква

Авто: Nissan Primastar L2H2 2.5 2007 ホワイトサムライ

Вік: 65
Дописи: 3.878
Вы сказали Спасибо: 1.950
Поблагодарили 2.542 раз(а) в 1.209 сообщениях
Репутація: 2
olexa olexa зараз поза форумом
Местный
Аватар для olexa

Звідки Ви: Україна, Біла Церква
Авто: Nissan Primastar L2H2 2.5 2007 ホワイトサムライ
 
Вік: 65
Дописи: 3.878
Вы сказали Спасибо: 1.950
Поблагодарили 2.542 раз(а) в 1.209 сообщениях
Репутація: 2
Типово

Цитата:
Допис від Чижик  - Пост 108955 - Фото 1
Вы чеготто путаете. При недокачаной зимней резине ламели в месте контакта сжимаютса между собой. Что ведёт к утере сцепных свойств зимней резины.
Зимой надо наоборот качать больше.
Во-во, на те вона і зимова, так і називається фрикційна(без шипів). Коли змінюється розрахунковий тиск, відповідно змінюється площа контакту і малюнок протектора, що призводить до зменшення ефективності зчеплення шини з дорогою - тож треба підтримувати оптимальний(чит.рекомендований) тиск не більше і не менше. Ну не дурні ж їх проектують, розробляють!
__________________
L2H2 х 2,5l x R17 - как-то маловато получается:eek:
...
olexa зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору