 |
Местный
|
|
Звідки Ви: Украина
Авто: HYUNDAI H 1
Вік: 47
Дописи: 2.009
Вы сказали Спасибо: 1.142
Поблагодарили 2.120 раз(а) в 1.077 сообщениях
|
|
Местный
Звідки Ви: Украина
Авто: HYUNDAI H 1
Вік: 47
Дописи: 2.009
Вы сказали Спасибо: 1.142
Поблагодарили 2.120 раз(а) в 1.077 сообщениях
|
Руслан-21, 350$ за новий - це ти, звичайно, загнув. За таку ціну тобі ніхто й б/у не продасть.
Тепер по-порядку: LSD міст - це міст підвищеного тертя. Він не забезпечує 100% блокування диференціалу. Він, якоби, приторможує те колесо, що буксує.
LSD мости встановлювали ( і встановлюють) в основному на пасажири. Правда, тут є свої нюанси. Пасажирський редуктор є меншим в діаметрі за вантажний, чи вантажо-пасажирський. Тому, варіант простої заміни редуктора тут не проходить. Є пасажири в довгій базі на ресорах. В них редуктор маленький (пасажирський), який буває LSD, або звичйним. Такий міст можна переставити на грузовики.
Є дуже обмежена партія грузовиків ( в основному на ринок Австрії), які йшли з LSD мостом, але великим, т.б. грузовим ( в мене такий стоїть), але їх дуже мало. В такому випадку достатньо просто переставити редуктор.
Перевірити який редуктор стоїть на машині можна дуже простим способом: потрібно підвісити задній міст, щоб обидва колеса могли обертатись. На звичайному редукторі при обороті якогось колеса вперед, інше колосо буде обертатись в протилежний бік. На LSD мості інше колесо буде обертатись в тому ж таки напрямку.
|