 |
Местный
|
|
Звідки Ви: Украина,Одесса-не город,это улыбка Бога
Авто: BMW X3,Honda Aссord 2.4,WV T3,Виваро 130 жербцов был,Хюндай Н-200 был и еще много чего было
Вік: 50
Дописи: 5.442
Вы сказали Спасибо: 3.350
Поблагодарили 6.382 раз(а) в 2.147 сообщениях
|
|
|
Местный
Звідки Ви: Украина,Одесса-не город,это улыбка Бога
Авто: BMW X3,Honda Aссord 2.4,WV T3,Виваро 130 жербцов был,Хюндай Н-200 был и еще много чего было
Вік: 50
Дописи: 5.442
Вы сказали Спасибо: 3.350
Поблагодарили 6.382 раз(а) в 2.147 сообщениях
|
Цитата:
Допис від olexa
Сперечатись не буду, розповів те, що бачив. Кузов(довгий) ставав сам з невеликим нахилом і його задній обріз опускався нижче коліс. Точно було не більше 50-60 см, було навіть дивно. Довжина гідроборта була 2,5 м, повністю закривала задній отвір тентованого кузова. Коли відкрили, то два Т-30 заскочили туди за 2 хв, а от закріпляли їх там ще годину добру. І до того ж, вага Лачеті близько 1,2 тонни, і ніхто не писав, що її піднімають гідробортом у кузов.
|
Всё,я понял какой кузов. Тентованный с маленькими колёсами? Если он, то да. Прицеп UMBO-вский. Но это исключения и опять таки с земли, а вопрос был про подъём данного авто.
Цитата:
Допис від olexa
Маленький тракторець, раніше випускався Т-25, тепер Т-30. Звісно кліренс різний, але і залітали далеко не впритул  , а з запасом. Може хто спробує перевірити?  Я ходив навкруги Міцубіші Кольта, примірявся чи не ввійде у мого гелікоптера    . А то МАН, Лачетті ...:cool:
|
    Вот это по-взрослому. Порадовал.
__________________
Когда мы что-то покупаем, мы ведь платим не деньгами. Мы платим тем временем нашей жизни, которое мы были вынуждены потратить на то, чтобы заработать эти деньги.
...
Востаннє редагував Беза: 28.01.2012 о 18:49.
|