Автоклуб БУСОВОД

Автоклуб БУСОВОД (https://busovod.ua/index.php)
-   Двигун,паливна,єлектроніка (https://busovod.ua/forumdisplay.php?f=98)
-   -   Турбина Vito 639 115 CDI 2.2 (https://busovod.ua/showthread.php?t=19242)

kolomoetsav 16.04.2017 14:42

Турбина Vito 639 115 CDI 2.2
 
Добрый всем вечер, на днях приобрел Вито 639 двигателем 2,2 115CDI, когда гнал его к себе начал меня смущать свист турбины причем как при наборе скорости так и при торможении двигателя. Приехав сразу же на СТО там сказали что если свистит то ей жопа, надо ремонтировать (снимать отправлять в Польшу за все захотели от 300 до 400). Сразу скажу что у меня опыта с дизелями нету но мой знакомый говорит что свист должен быть и что никто на Польшу ничего не отсылает делают только в Киеве и Мелетополе. Машина прет что бешаная с 40 до 120 на пятой передачи разгонятееся очень быстро.

MasikS 16.04.2017 14:56

Re: Турбина Vito 639 115 CDI 2.2
 
Продіагностуй турбіну у нормальних майстрів, картридж можеш сам пощупати на продольний люфт, через всасуючий патрубок. В інтеркулер заглянь, на наявність масла. Особисто я свисту своєї турби не чую взагалі, пробіг 245 тис., але кат ще на місці, сажового немає.

Freedom 16.04.2017 15:07

Re: Турбина Vito 639 115 CDI 2.2
 
kolomoetsav, скоро на гроші сто лакомі..... якщо рівень масла не падає, дв не димить, динаміка відчутна, турбіна суха і без люфтів, покатайся 2-5 тис і все проясниться, не мішай працювати, одне діло свистить інше виє як серена,.... я зараз маю експерта 2,0 хді, і є теж характерний свист турби, то от я її купляв в одногрупника який купляв для себе з закордону, він розказав що його напрягав цей свист, заїхав на сто сказали треба робити: зняли відправили в київ, щось там робили, поставив, і каже як свистіла так і свистить, нічого не змінилось,... одне що каталізатр вирізав і за ці гроші цю процедуру провернув, зараз машина накатала 340 тис км. масла не бере турба суха, не димить взагалі, чого мішати працювати дв... з свистом навіть цікавіше :)