КПК

Показати повну версію : Чистка колектора


Nazar
05.05.2010, 18:11
Розбрав і почистив-помив колектор, коли знімав знав, що забитий але не очікував побаченого, був засраний повністю. Почасу вийшло 2 дні, сєкас конкретний, можливо на станції з їхнім набором ключів і головок було б швидше але з моїм запасом було напряжно усе відкрутити притому не розбираючи пів машини. Заодно промив усі шланги інтеркулера від масла.

Тепер маю ному проблему, почало травити повітря потрохи(пробема появилась в пятницю ще до мого зняття колектора :)), звідки повітря травить ніхто не не може сказати, вчора їздив до майстра(є в нас тут такий Паньків, профі в своїй справі) він пів години лазив дивився і також не знайшов звідки, завтра стаю в нього під розбір, будем шукати.

Помпу вирішив ще не міняти, після наступного змазання всі ремнів, не чути ніяких дефектів, вирішив, хай їздить ще стара.

bozya 2008
05.05.2010, 19:47
Да,пришлось тебе повозится! А в чем причина того, что у тебя так кидало масло точно установил?

Nazar
05.05.2010, 20:34
Швидше всього це забитий каталізатор, не мало де діватись повітря, вот воно і знайшло собі місце біля прокладки там і просочувалось потрохи і на зєднані патрубка інтеркулера з каталізатором.

Доречі після вирізки каталізатора машина стала зовсім інакша, але за 2 дні їзди як почало травити повітря, приснився їй капець, взагалі не тяне, вчора пробував на прямі розігнати не вийшло більше 95 км/год і комп блокує машину, може десь на форсунці протравлює, але майстер казав, що не там, не знаю взагальному завтра хай робить.

SUVOROV
05.05.2010, 20:57
Nazar, Фигасе, где ты лазишь...:)

bayk777
05.05.2010, 21:03
Nazar, молодец! Давно себе собираюсь почистить, уже и прокладки новые купил. У меня наверное еще хуже.

Nazar
05.05.2010, 21:26
Nazar, Фигасе, где ты лазишь...
Ну хтось відпочивав, а хтось машину ламав :D, хотів ще зняти верхню кришку блока, але поспілкувавшись з Стьопою і взнавши, що окремо не продають прокладки, а весь набір разом вирішив не чіпати, на стару прокладку не було бажання ставити.

SUVOROV
05.05.2010, 21:37
хотів ще зняти верхню кришку блока, это тот гемор, который где то в районе стартера стоит?

Nazar
05.05.2010, 23:07
нє то та, що самого верху.

alexusaty
05.05.2010, 23:10
окремо не продають прокладки
я недавно регулировал клапана и покупал новую прокладку. Даже 2 шт. Аж по целых 18 грн. При желании могу поделиться. А на распредвал и рокера взглянуть стоит. Ну и зазоры порегулировать.

Nazar
05.05.2010, 23:24
О супер, требуде подивитись, як не знайду тоді скажу, влом зараз до того знов лізти, хіба завтра може заодно подивитись.
18 грн класна ціна, я брав тепер прокладки на вихлопну вийшло за 2 штуки 30 грн і то не підійшли отвори під болти прийшлось підпилювати.

А на верху на колекторі також є дві прокладки(фото) так їх взагалі не знайшов ні в одному магазині, з параніту вирізав і поставив поки не здохнуть.

Nazar
06.05.2010, 22:17
Все знайшли сьогодні проблемку, полетіла прокладка між блоком і головкою і звітам травило повітря. Став в чергу думаю в вівторок почнуть розбирати.
Заодно поки шукали провірили всі форсунки, вони в порядку, провірили зазори клапанів, один послідній був затянутий.

серж
06.05.2010, 22:29
Назар, я недавно заглянул в воздухозаборную трубу перед турбиной и увидел, что с картера подбрасывает маслицо. Вопрос, причина заброса масла?
1. Качество масла.
2. турбина затягивает
или другая причина
Лью синтетику. Пробег 165тыс. Может пора перейти на полусинтетику. Двигатель CRDI

SUVOROV
07.05.2010, 09:24
Nazar, Блок с головой не плохо бы проверить на плоскостность...

alexusaty
07.05.2010, 22:11
Блок с головой не плохо бы проверить на плоскостность...
Во-во, все равно голову снимать....

Nazar
12.05.2010, 19:39
В понеділок вирішив сам стати розібрати мотор(так як майстер фіг зна коли звільниться), розібрав все крім головки, привіз його він її зняв. В вівторок поїхав шліфанув головку(30 хв і 85 грн.), почистив все помив. Сьогодні привіз зранку майстра він поставив головку, закрутив, позатягував форсунки, клапана відрегулював, ремінь натянув(по ціні за роботу йому вийшло 300 грн) і вже далі сам зібрав. Тепер покатався, все супер.
Все в загальному потянуло 650 грн.

Чижик
12.05.2010, 19:43
В понеділок вирішив сам стати розібрати мотор(так як майстер фіг зна коли звільниться), розібрав все крім головки, привіз його він її зняв. В вівторок поїхав шліфанув головку(30 хв і 85 грн.), почистив все помив. Сьогодні привіз зранку майстра він поставив головку, закрутив, позатягував форсунки, клапана відрегулював, ремінь натянув(по ціні за роботу йому вийшло 300 грн) і вже далі сам зібрав. Тепер покатався, все супер.
Все в загальному потянуло 650 грн.

ПАЗДРАфЛЯЮ! :) Пускай теперь тока ездит и не ломаетса! :)

Vasek
12.05.2010, 22:08
Nazar, поздравлюха, хай все працюэ

abez
12.05.2010, 22:31
Nazar, уважаю!

SUVOROV
13.05.2010, 10:10
Nazar, уважаю!
+1! МОЛОДЕЦ, что не побоялся залезть в двигло сам!

Nazar
18.05.2010, 21:04
Тепер поїздив після всіх ремонтів, машина стала інакшою, появився ревок, розхід зменшився, заводиться класно, не зря робив походу.

Ще лишилась одна проблема яку не можу рішити, це блін при різкому добавлені газу на швидкості більше 80 загоряється CHECK ENGINE і комп блокує машину, приходиться глушити і заводити заново, комп показує помилку P1122 -
Низкое напряжение в цепи датчика положения дроссельной заслонки (TP). Народ SOS хто знає де та фігня знаходиться і як це рішити?

avval
18.05.2010, 23:23
Nazar, де робив дыагностику-на гастело на гаражах? Непоганий електрік є на дрогобицькій на гаражах біля аеродрому. Паньків помоєму такі діла не рубає

Nazar
19.05.2010, 00:13
Nazar, де робив дыагностику-на гастело на гаражах? Непоганий електрік є на дрогобицькій на гаражах біля аеродрому. Паньків помоєму такі діла не рубає
Паньків не рубає однозначно він не по електриці, Юра той, що з ним робить тільки мені показав де вона знаходиться і все.
Діагностику не робив, показав мій бортовий, там ше були помилки але їх я позбивав, а вот ця появлюється постійно заново.
На дрогобицьку на Явір требуде заїхати всетаки хай подивляться, хто там робить? а то давно вже там не появлявся.

avval
19.05.2010, 00:30
точно не пам"ятаю - в мене пацани з роботи із своїми бехами та мерсами (другої свіжості)постійно там завісают.Як спускаєшся з моста в бік дрогобича і завертаєш в наступний поворот за поворотом на аеродром.Але може заїдь на на гастело до тих сітроенщіків-може глюк.Хоча розіброти мотор і зібрати-може почало погано щось контачити або замикає десь проводка-відповідно падає напруга

Nazar
19.05.2010, 00:41
Як спускаєшся з моста в бік дрогобича і завертаєш в наступний поворот за поворотом на аеродром.
Ну та це Явір.
Але може заїдь на на гастело до тих сітроенщіків-може глюк.
На гастело требуде походу з Іваном підїхати, він там тих пацанів всіх знає, швиденько зроблять.
Хоча розіброти мотор і зібрати-може почало погано щось контачити або замикає десь проводка-відповідно падає напруга
Та проводку то не чіпало, це ще до того було, але проблема в тому, що я того датчика не можу взагалі знайти.

bozya 2008
19.05.2010, 05:20
P1122 -
Низкое напряжение в цепи датчика положения дроссельной заслонки (TP). Народ SOS хто знає де та фігня знаходиться і як це рішити?
Назар,а где ты взял такое значение кода? Я посмотрел в своих книгах,там пишут:
1-я книга- Р1122-высокое абсолютное давление на впуске
2-я книга Р1122-клапан ограничения давления наддува,т.е пишут об одном и том-же,только в разной трактовке!
Проверь работу привода клапана перепуска ОГ!!!

Nazar
19.05.2010, 10:35
Назар,а где ты взял такое значение кода? Я посмотрел в своих книгах,там пишут:
1-я книга- Р1122-высокое абсолютное давление на впуске
2-я книга Р1122-клапан ограничения давления наддува,т.е пишут об одном и том-же,только в разной трактовке!

В неті глянув розшифровку коду.

Проверь работу привода клапана перепуска ОГ!!!
Ок дякую. А можна малюнок де в нас той клапан знаходиться??? Це тей що заді турбіни?
І якщо є як воно там розбирається, а то до турбіни не дуже хочеться самому лісти не знаючи.

bozya 2008
19.05.2010, 20:54
Клапан этот крепится сверху на коллекторе-от него отходит приводная тяга на турбину

Nazar
19.05.2010, 21:59
Все розібрався, там є діафрагма вона виконує функцію клапана.
Та ну його нах, я третій раз не готовий знімати колектор, (хоть минулий раз вже зняв його за годину) але сама процедура зама. А я ще коли його мив старався не задіти той клапан щоб не пошкодити, а виявляється треба навпаки.

Стрілкою позначена регуліровка, можна нею збільшити пропускну здатність клапана?

На другому фото якась хрень на турбіні, що воно таке?

alexusaty
20.05.2010, 00:05
Народ SOS хто знає де та фігня знаходиться і як це рішити?
это скорее всего у тебя изношен сам датчик. При резком повороте резистора (погазовке) пропадает контакт во и возникает ошибка
а стоит цей датчик под черной пластмассовой крышкой на двигателе слева если смотреть под капот. к нему идет трос и четыре провода. Ну это у мну он так стоит, у Безы, например, на педали в салоне.

Nazar
20.05.2010, 00:18
В мене він стоїть на колекторі зверху, зразу біля клапана.
Також думка приходила відключити його і попробувати, требуде таки зробити.

bozya 2008
20.05.2010, 07:37
Все розібрався, там є діафрагма вона виконує функцію клапана.
Та ну його нах, я третій раз не готовий знімати колектор, (хоть минулий раз вже зняв його за годину) але сама процедура зама. А я ще коли його мив старався не задіти той клапан щоб не пошкодити, а виявляється треба навпаки.

Стрілкою позначена регуліровка, можна нею збільшити пропускну здатність клапана?

На другому фото якась хрень на турбіні, що воно таке?
Я так понимаю из фото,чтоу тебя машинка с 2003 года? То.что на первом фото-это клапан системы рециркуляции EGR а вот то что на 2 рисунке-по всей видимости у тебя клапан перепуска ОГ,на машинках до 2003 -этот клапан стоит отдельно

SUVOROV
20.05.2010, 07:53
на машинках до 2003 -этот клапан стоит отдельноГде? У меня на турбине, такой хрени как у Назара нет, зато рядом с EGR, стоит еще одна вакуумная приблуда какая то...

Nazar
20.05.2010, 09:08
Та машина 2004 року, ок порадувало, що колектор не треба знімати, хотя наскільки знаю клапан EGR також иоже давати такий результат.


зато рядом с EGR, стоит еще одна вакуумная приблуда какая то...
Зафоткай, цікаво глянути.

bozya 2008
20.05.2010, 12:24
Где? У меня на турбине, такой хрени как у Назара нет, зато рядом с EGR, стоит еще одна вакуумная приблуда какая то...
вот эта приблуда и есть клапан перепуска ОГ

Nazar
20.05.2010, 16:22
Тепер подарочок виявився, прийшлосб виїжати з гаража, а під машиною мокро, виявилось весь тосол витік,спочатку як Стьопа каже думав може головку погано закрутили, але ні в масло не погнало і рівень масла залишився таким як був, походу десь через прокладкку погнало. Все, дістала вона мене вже, завтра прийдеться знов робити, тільки тосол новий залив.

Бусовод
20.05.2010, 16:39
Nazar, Хорош буса мучать,а то пример заразный-сижу и думаю: может и мне все прочистить!!!???:)

Чижик
20.05.2010, 17:06
Nazar, Хорош буса мучать,а то пример заразный-сижу и думаю: может и мне все прочистить!!!???:)

НЕ мешай машине ехать. :p

Назар. Тримайся! Все буде добре!:)

SUVOROV
20.05.2010, 18:20
У меня вот такие приблуды...

Nazar
23.05.2010, 13:18
Тепер подарочок виявився, прийшлосб виїжати з гаража, а під машиною мокро, виявилось весь тосол витік
Знайшов де пішов тосол, виявилось що пішла спати прокладка між блоком і помпою, добре була нова в гаражі помпа, в пятницю розібрали поміняли зразу помпу з прокладкою, ввечері зібрали заливати тосол, а то зразу річка під машиною зявилась, в суботу знов зранку розібрали, виявилось коли ставили прокладку пошкодили, посадили все на герметик, поїздив пів дня ніби сбогодні все добре.

Розібрався на половину з перепускним клананом заодно, тепер вже замість 90 до 120 набирає без проблем швидко, і на 120 блокує більше не йде.