Показати повну версію : Відновлення рульової рейки чи є сенс?
Xromasom
10.11.2024, 18:03
Усіх вітаю ! Зіткнувся з дилемою, відновлювати чи ставити нову. Розумію що нова однозначно краще ніж відновлена, але цінник на нову + работа....
Хто скільки проїздив після реставрації. Знайомий з СТО каже що сенсу нема вистачить на рік-півтора.
Все залежить хто реставрує. В Харкові є Мастер-сервіс, багато знайомих там робили і я рік тому робив за 3500. Всі кажуть що норм.
Думаю і в Київі є норм контрори по реставрації. Питай у місцевих.
Ремонтував рейку теж на Мастер -сервісі ще у 19 році. Деякий час поїздив, замінив на нову і знову встановив стару. Катаю до сьогодні. Правда, трохи потік сальник валу черв'яка. Сальник коштує копійки, але треба знімати рейку, зараз ліньки. Нова лежить у запасі.
Двічі реставрував у вище згаданому мастер-сервісі. Перший раз вистачило на пів року, другий на пару місяців, потім поставив нову і забув. Реставрація на той час була десь 2500-3000, нова 6000.
Xromasom
16.11.2024, 17:53
Дякую за відповіді
Маю таке питання : міняв колеса на зиму, заодно оглядав все, що в полі зору. Так от - пильник рульової тяги зліва на рейці в маслі. Не капає, але вже запітніло. До чого готуватись?
P.S. Люфтів немає.
sergeyss9
18.11.2024, 12:58
Маю таке питання : міняв колеса на зиму, заодно оглядав все, що в полі зору. Так от - пильник рульової тяги зліва на рейці в маслі. Не капає, але вже запітніло. До чого готуватись?
P.S. Люфтів немає.
Мені "специ " приговорили рейку ще в 11 році , після покупки автівки :D Пильники запотіли десь в 19-20 році - нічого по цей день не робив , так і катаюсь , рідина в нормі , нічого не гепає :)
нічого не гепає
В мене при куті повороту руля близькому до максимального і , якщо їхати по ямах, то є десь стук. Глухий, несильний і не завжди. Смикав за колеса і вздовж, і впоперек - нічого не знайшов.
я так стук шукав років з 5, а потім як знімав рейку на ремонт, виявив що це був карданчик керма.
карданчик керма
Навряд чи карданчик стукав би виключно при великих кутах повороту.
Postdove
20.11.2024, 10:41
Так от - пильник рульової тяги зліва на рейці в маслі. Не капає, але вже запітніло. До чого готуватись?
P.S. Люфтів немає.Не заважай механізму правильно працювати :)
Добавлено через 1 минуту
Навряд чи карданчик стукав би виключно при великих кутах повороту.
Ця зараза торохтить постійно.
sergeyss9
20.11.2024, 13:10
В мене при куті повороту руля близькому до максимального і , якщо їхати по ямах, то є десь стук. Глухий, несильний і не завжди. Смикав за колеса і вздовж, і впоперек - нічого не знайшов.
Також є така фігня ... Грішив на тяжки стаба , бо вони в мене довго не живуть , та ще й з дешевих . Зняв , а вони живі :D - поставив назад і більше нічого не стукає .
Не заважай механізму правильно працювати
Та я поки що й не заважаю. )
Ця зараза торохтить постійно.
Тре' залізти подивитись. Правда, туди ще долізти треба ... Мабуть, приурочу до заміни масла, як захист зніму.
поставив назад і більше нічого не стукає
Або смозцілилось, або була ослабла/недотягнута гайка кріплення.
vBulletin версії 3.8.11, © 2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010