КПК

Показати повну версію : Відновлення рульової рейки чи є сенс?


Xromasom
10.11.2024, 18:03
Усіх вітаю ! Зіткнувся з дилемою, відновлювати чи ставити нову. Розумію що нова однозначно краще ніж відновлена, але цінник на нову + работа....
Хто скільки проїздив після реставрації. Знайомий з СТО каже що сенсу нема вистачить на рік-півтора.

рэкордз
10.11.2024, 20:18
Все залежить хто реставрує. В Харкові є Мастер-сервіс, багато знайомих там робили і я рік тому робив за 3500. Всі кажуть що норм.
Думаю і в Київі є норм контрори по реставрації. Питай у місцевих.

mehanik
11.11.2024, 13:13
Ремонтував рейку теж на Мастер -сервісі ще у 19 році. Деякий час поїздив, замінив на нову і знову встановив стару. Катаю до сьогодні. Правда, трохи потік сальник валу черв'яка. Сальник коштує копійки, але треба знімати рейку, зараз ліньки. Нова лежить у запасі.

PavelV
12.11.2024, 19:05
Двічі реставрував у вище згаданому мастер-сервісі. Перший раз вистачило на пів року, другий на пару місяців, потім поставив нову і забув. Реставрація на той час була десь 2500-3000, нова 6000.

Xromasom
16.11.2024, 17:53
Дякую за відповіді

М'арк
16.11.2024, 20:43
Маю таке питання : міняв колеса на зиму, заодно оглядав все, що в полі зору. Так от - пильник рульової тяги зліва на рейці в маслі. Не капає, але вже запітніло. До чого готуватись?

P.S. Люфтів немає.

sergeyss9
18.11.2024, 12:58
Маю таке питання : міняв колеса на зиму, заодно оглядав все, що в полі зору. Так от - пильник рульової тяги зліва на рейці в маслі. Не капає, але вже запітніло. До чого готуватись?

P.S. Люфтів немає.

Мені "специ " приговорили рейку ще в 11 році , після покупки автівки :D Пильники запотіли десь в 19-20 році - нічого по цей день не робив , так і катаюсь , рідина в нормі , нічого не гепає :)

М'арк
18.11.2024, 19:47
нічого не гепає

В мене при куті повороту руля близькому до максимального і , якщо їхати по ямах, то є десь стук. Глухий, несильний і не завжди. Смикав за колеса і вздовж, і впоперек - нічого не знайшов.

рэкордз
18.11.2024, 20:37
я так стук шукав років з 5, а потім як знімав рейку на ремонт, виявив що це був карданчик керма.

М'арк
19.11.2024, 22:26
карданчик керма

Навряд чи карданчик стукав би виключно при великих кутах повороту.

Postdove
20.11.2024, 10:41
Так от - пильник рульової тяги зліва на рейці в маслі. Не капає, але вже запітніло. До чого готуватись?
P.S. Люфтів немає.Не заважай механізму правильно працювати :)

Добавлено через 1 минуту
Навряд чи карданчик стукав би виключно при великих кутах повороту.
Ця зараза торохтить постійно.

sergeyss9
20.11.2024, 13:10
В мене при куті повороту руля близькому до максимального і , якщо їхати по ямах, то є десь стук. Глухий, несильний і не завжди. Смикав за колеса і вздовж, і впоперек - нічого не знайшов.

Також є така фігня ... Грішив на тяжки стаба , бо вони в мене довго не живуть , та ще й з дешевих . Зняв , а вони живі :D - поставив назад і більше нічого не стукає .

М'арк
20.11.2024, 19:49
Не заважай механізму правильно працювати

Та я поки що й не заважаю. )



Ця зараза торохтить постійно.

Тре' залізти подивитись. Правда, туди ще долізти треба ... Мабуть, приурочу до заміни масла, як захист зніму.


поставив назад і більше нічого не стукає

Або смозцілилось, або була ослабла/недотягнута гайка кріплення.