Увійти

Показати повну версію : Глохне Віваро 2.0, 2008 р. на 2200 оборотах


Анатолій58
14.01.2024, 21:28
Така проблема.
Віваро, 2.0, заводиться нормально, при морозі -15.
Коли розпочинає рух на 1-й, 2-й, 3-й їде нормально на третій при об оборотах 3000 їхав два кілометри.
Перехключаюсь на 4-ту і при 2200 оборотах вискакує,,спіралька, чек мигає і глохне. Виключаю запалення, включаю все нормально, заводиться прекрасно, їду і знову все повторюються.
Просканували вискочили помилки,
DTC P2293 Renault - Пошук Google
https://www.google.com/search?q=DTC+P2293+Renault

Із чого розпочинати!?

DTC P2120 Renault - Пошук Google
https://www.google.com/search?q=DTC+P2120+Renault

І ще вискакувала, помилка. Круїза контроль, якого в мене немаєвзагалі.


DTC P0235 Renault - Пошук Google
https://www.google.com/search?q=DTC+P0235+Renault#sbfbu=0&pi=DTC%20P0235%20Renault то

sergeyss9
15.01.2024, 09:58
Така проблема.
Віваро, 2.0, заводиться нормально, при морозі -15.
Коли розпочинає рух на 1-й, 2-й, 3-й їде нормально на третій при об оборотах 3000 їхав два кілометри.
Перехключаюсь на 4-ту і при 2200 оборотах вискакує,,спіралька, чек мигає і глохне. Виключаю запалення, включаю все нормально, заводиться прекрасно, їду і знову все повторюються.
Просканували вискочили помилки,

Із чого розпочинати!?



По таким симптомам можна перебрати пів машини ... Може бути обрив датчика тиску наддуву , ДМРВ , форсунки , а може все в купі .

А розпочинати треба з діагностики Кан кліпом і дивитись тиск в паливній рампі ,корекцію по форсункам , розхід повітря , тиск наддуву і т.д.

Анатолій58
15.01.2024, 13:25
Здається, поки що можливо відбудеться малим- паливний фільтр запарафінився капітально. Заправлявся перед Новим Роком, майже не виїзжав.

sergeyss9
15.01.2024, 13:33
Здається, поки що можливо відбудеться малим- паливний фільтр запарафінився капітально. Заправлявся перед Новим Роком, майже не виїзжав.

Це ще повезло що обратку не розірвало , там міленька сіточка , котра забивається парафіном .І коштує вона 2-2,5 тис.

Postdove
15.01.2024, 14:24
Це ще повезло що обратку не розірвало , там міленька сіточка , котра забивається парафіном .І коштує вона 2-2,5 тис.
А навіщо по обратці сіточка? Її викинути є можливість?
І доволі цікаве рішення з підігрівом https://busovod.ua/showthread.php?t=13115&page=4

Анатолій58
15.01.2024, 14:31
Це ще повезло що обратку не розірвало , там міленька сіточка , котра забивається парафіном .І коштує вона 2-2,5 тис.

Якщо на сіточці що є, повинно далі розчинитись, як нормальна соляра буде? Бо в мене її літрів 60 в баку.

Загнав в теплий гараж, думаю декілька діб незай постоїть, куплю каністру арктичної, добавлю антигелю на ті 60 літрів і заллю в бак.

sergeyss9
15.01.2024, 15:50
А навіщо по обратці сіточка? Її викинути є можливість?


Вона стоїть в зворотному клапані на обратці , він же підпорний клапан - потрібен для нормального функціонування форсунок . Клапан пластиковий і не розбірний (хоча в нас все розбирається :D) .Сіточка мабуть для фільтрації від стружки і усілякої срані .

Якщо на сіточці що є, повинно далі розчинитись, як нормальна соляра буде? Бо в мене її літрів 60 в баку.

Загнав в теплий гараж, думаю декілька діб незай постоїть, куплю каністру арктичної, добавлю антигелю на ті 60 літрів і заллю в бак.

Діло Ваше ... Я свого часу полінився злити соляру - в результаті за тиждень замінив дві обратки...

Анатолій58
15.01.2024, 17:49
Вона стоїть в зворотному клапані на обратці , він же підпорний клапан - потрібен для нормального функціонування форсунок . Клапан пластиковий і не розбірний (хоча в нас все розбирається :D) .Сіточка мабуть для фільтрації від стружки і усілякої срані .



Діло Ваше ... Я свого часу полінився злити соляру - в результаті за тиждень замінив дві обратки...

Зливна пробка ' на баку?

sergeyss9
15.01.2024, 18:18
Зливна пробка ' на баку?

Такий "аксесуар" на наших автівках відсутній. Тут або довго "бавитись" грушою , або приспускати бак .

Postdove
15.01.2024, 22:05
Вона стоїть в зворотному клапані на обратці , він же підпорний клапан - потрібен для нормального функціонування форсунок . Клапан пластиковий і не розбірний (хоча в нас все розбирається :D) .Сіточка мабуть для фільтрації від стружки і усілякої срані .

А, зрозумів, це під пьєзофорснки. Так, сіточка захищає клапан, без неї ніяк.

Добавлено через 3 минуты
Такий "аксесуар" на наших автівках відсутній. Тут або довго "бавитись" грушою , або приспускати бак .


З грушою нічого не вийде, шарік в заливній горловині. Я вже думав виточити фітинг, щоб таки врізати в дно бака зливну пробку. Якраз через отвір під забірник можна руку засунути, щоб гайку закрутити.

Добавлено через 6 минут

Загнав в теплий гараж, думаю декілька діб незай постоїть, куплю каністру арктичної, добавлю антигелю на ті 60 літрів і заллю в бак.


Та яка там арктична, так само розбодяжена антигелем.
І антигель повністю розчиняється, і робить солярку відносно зимовою при температурі біля +20. Часу треба від доби і більше.

Анатолій58
16.01.2024, 08:37
А, зрозумів, це під пьєзофорснки. Так, сіточка захищає клапан, без неї ніяк.

Добавлено через 3 минуты



З грушою нічого не вийде, шарік в заливній горловині. Я вже думав виточити фітинг, щоб таки врізати в дно бака зливну пробку. Якраз через отвір під забірник можна руку засунути, щоб гайку закрутити.

Добавлено через 6 минут



Та яка там арктична, так само розбодяжена антигелем.
І антигель повністю розчиняється, і робить солярку відносно зимовою при температурі біля +20. Часу треба від доби і більше.
А щоб

М'арк
16.01.2024, 20:16
І антигель повністю розчиняється, і робить солярку відносно зимовою при температурі біля +20. Часу треба від доби і більше.

Наскільки я знаю, достатньо плюсової температури. Ну і розчиняється антигель в солярці зразу, можливо, доба потрібна для осідання молекул антигелю на кристалах парафіну.

Postdove
16.01.2024, 21:00
Я про антигель писав, виходячи зі свого багаторічного досвіду використання.
Можна робити і при ледве плюсовій температурі, і не чекати добу. Результат буде відповідний. Солярка трохи зміниться в сторону зменшення запарафінення, машина навіть якось буде їхати.
Але, щоб вийшла майже повноцінна зимова солярка, то це доба часу і температура біля +20.

М'арк
18.01.2024, 20:18
Я антигелем користуюсь з 2007-го року. Коли варіантів не було, лив навіть в мороз на заправці.
Якби, теж досвід.

Postdove
18.01.2024, 20:45
От ми з Вами на різних мовах розмовляємо. Ви про те, як лити антигель, коли вже "приспічило", або як-небудь по-ледачому. Я ж пишу про те, щоб був гарантований відмінний результат.
ПС. В тому ж 2007-му( і пізніше) я антигелем вже не користувався, на Укрнафті та ВОГ завжди була нормальна зимова солярка. А взагалі, якщо в місті немає нормального зимового дизеля, на машині обовязково має бути підігрів палива. Тільки не оте штатне "нєдоразуменіє" з Трафіка/Віваро.