КПК

Показати повну версію : Помогите с выбором бусика


Tabarik
23.12.2022, 20:50
Привет всем! Появилась надобность в бусе, сейчас рассматриваю Трафик (Виваро, Примастар), Т5, Вито 2009±

Обязательные моменты:
1. Коробка автомат (робот);
2. Длинная версия
3. 9 мест пассажир по техпаспорту.

Может вы ещё какие то варианты подскажите? В принципе я бы и бОльшие габариты рассмотрел. Но в других моделях не сильно ориентируюсь.

Беза
25.12.2022, 10:03
1. Коробка автомат (робот);
мы даже можем рассказать тебе кто потом мешалку тебе после робота интегрировать сможет

vitos svp
25.12.2022, 13:56
Цікаво що пропонувати буде?

М'арк
25.12.2022, 17:41
Мерседесы не участвуют по рыжей болезни

Після 2009-го року в цьому плані в них все не гірше Фолькса.

Tabarik
25.12.2022, 18:31
Після 2009-го року в цьому плані в них все не гірше Фолькса. На днях владельца 2008 года видел, ему так же к говорили про "после 2007". Весь ржавый

Добавлено через 1 минуту
мы даже можем рассказать тебе кто потом мешалку тебе после робота интегрировать сможет
Тю, я тут интересуюсь кто механику на робот поменяет. Все молчат, думают тролинг ))

М'арк
25.12.2022, 20:18
На днях владельца 2008 года видел, ему так же к говорили про "после 2007". Весь ржавый

Фолькси тих років вже теж мають проблеми з корозією.
А на Мерсах тільки з восьмого року щось там пофіксили . Якраз восьмий рік - лотерея. Тому я й написав, після 2009

Tabarik
26.12.2022, 15:54
Фолькси тих років вже теж мають проблеми з корозією.
А на Мерсах тільки з восьмого року щось там пофіксили . Якраз восьмий рік - лотерея. Тому я й написав, після 2009 Дякую, це дуже важлива для мене інформація.
Тоді добавлю Мерса, як самий дорогий вариант по з/ч і обслуговуванню.

Postdove
27.12.2022, 19:16
У Віто якраз до 2010-го мотор дуже непоганий був, ОМ646. І мегасуперська КПП-автомат, 722.6
Після 2009 мотор бяка.

М'арк
27.12.2022, 22:43
як самий дорогий вариант по з/ч і обслуговуванню.

Сильно упереджена думка

Добавлено через 1 минуту
У Віто якраз до 2010-го мотор дуже непоганий був, ОМ646. І мегасуперська КПП-автомат, 722.6
Після 2009 мотор бяка.

А чим 651 критично гірший ?

Postdove
28.12.2022, 10:06
А чим 651 критично гірший ?


Маслонасос зі змінною продуктивністю. Як завжди, така фіговина працює з глюками. Звідси масляне голодування, і проворот підшипників колінвала.

Плюс паливна система Делфі. Правда пізніше це г таки замінили на Бош.
Пластиковий впускний колектор.

Витасик.
28.12.2022, 10:23
Дякую, це дуже важлива для мене інформація.
Тоді добавлю Мерса, як самий дорогий вариант по з/ч і обслуговуванню.

На мою думку, Т5 не набагато дешевше в обслуговуванні, можливо і дорожче

М'арк
28.12.2022, 20:21
Маслонасос зі змінною продуктивністю. Як завжди, така фіговина працює з глюками. Звідси масляне голодування, і проворот підшипників колінвала.

Плюс паливна система Делфі. Правда пізніше це г таки замінили на Бош.
Пластиковий впускний колектор.

Про Делфі я й не знав ...
Пластиковий впускний колектор точно не саме критичне, такий був ще на 611-у моторі.

Добавлено через 2 минуты
На мою думку, Т5 не набагато дешевше в обслуговуванні, можливо і дорожче

Як який. 1,9, може, й дешевше буде, а 2,5 , думаю, дорожче. В 2,0 електроніки запхано дофігіща ...

Rulik
02.01.2023, 21:44
На мою думку, Т5 не набагато дешевше в обслуговуванні, можливо і дорожче
розповідай,послухаю, 300т.км на одометрі Т5, сто Мої:drag:
з одним сперичались про ціни на запчастини, виявилось що зчеплення і демферний маховик дешевший на ВАГ, навіть для дсг ніж на Пежо 308

М'арк
05.01.2023, 18:16
сперичались про ціни на запчастини

Та, проблема Т5 не так в ціні з/ч, як в тому, що їх , якось, надто часто міняти приходиться :maybe2:

Rulik
06.01.2023, 19:15
Та, проблема Т5 не так в ціні з/ч, як в тому, що їх , якось, надто часто міняти приходиться
та ну на, чогось не так часто виходить міняти, поставив якісну або оригінал і забув:aiwan-hi:

Postdove
08.01.2023, 16:32
А як на рахунок того, що Т5 дуже жорсткий в русі? І, наскільки я знаю, з цим нічого зробити не можна. А от Трафік м`якеньким можна зробити запросто.

Rulik
08.01.2023, 17:49
А як на рахунок того, що Т5 дуже жорсткий в русі?
Після подорожі на Кпафтері ,19року, сідаю на свій Т5, думаю що колеса спущені

А от Трафік м`якеньким можна зробити запросто.
це як, не зрозумів
Ви ж бачили куди подівся горб від старих трафіків на нових, перемістився в пустоту під днищем, а бак випхали в критичну зону ще і вихлопну поруч запхали:no-no:
Підвіска + кліренс на Т5 на порядок:krutoy: від Трафа з задньою балкою аля жигулі:bye:

Postdove
08.01.2023, 18:33
це як, не зрозумів
Заміною пружин. Мій Віваро, зараз в ходу по м`якості як легкова машина. Ба, навіть не так. Далеко не кожна легкова така м`яка.



Ви ж бачили куди подівся горб від старих трафіків на нових, перемістився в пустоту під днищем, а бак випхали в критичну зону ще і вихлопну поруч запхали:no-no:
Підвіска + кліренс на Т5 на порядок:krutoy: від Трафа з задньою балкою аля жигулі:bye:


Та пофіг на конструкцію задньої підвіски Трафіка. Головне, що на дорозі держиться впевнено, і комфортний в ходу. Плюс в тому, що п-подібну балку обслуговувати не потрібно, від слова зовсім.
Про бак в якійсь "критичній зоні" не зовсім зрозумів...

Rulik
08.01.2023, 19:24
Заміною пружин. Мій Віваро, зараз в ходу по м`якості як легкова машина. Ба, навіть не так. Далеко не кожна легкова така м`яка.
не коректне порівняння, пружин у мене на вибір 40 видів, англійці викидають це все і ставлять пневму для заниження але то не для наших доріг

Головне, що на дорозі держиться впевнено, і комфортний в ходу.
аналогічно на 140 їде як по рейках

Про бак в якійсь "критичній зоні" не зовсім зрозумів...
https://www.youtube.com/watch?v=lbyl_xAcB1E
взагалі , забий, кожна жаба своє болото хвалить
Є мінуси і плюси у кожній машині ,тільки одна має лозунг ;Das Auto)))

Postdove
09.01.2023, 11:27
не коректне порівняння, пружин у мене на вибір 40 видів, англійці викидають це все і ставлять пневму для заниження але то не для наших доріг
Так як не коректне, є конкретний результат. До речі, на м`яких задніх пружинах Трафік навпаки став вище.
Про пневму мова взагалі не йшла.


https://www.youtube.com/watch?v=lbyl_xAcB1E
(https://www.youtube.com/watch?v=lbyl_xAcB1E)
Навіщо це відео, я свого Віваро знизу 100 раз бачив, і що, що там не так? Критична зона де?? :no:
Є мінуси і плюси у кожній машині ,тільки одна має лозунг ;Das Auto)))Це у сраного Фолькса такий лозунг?:D По справедливості такий лозунг міг мати тільки Мерседес, але десь до 2000-2003 року.Тойота і по цей день "Das Auto", вірніше "It`s Auto".


взагалі , забий, кожна жаба своє болото хвалить
Це я Трафік хвалю? Какашка, а не машина. Але інші, в тому ж класі авто, ще гірші какашки.
Одна, і головна причина купівлі Трафіка- шикарні розміри і форма кузова, більше у жодного авто таких немає.

М'арк
09.01.2023, 11:55
Я мав Т5 і маю Віваро. Трохи можу порівняти.
Т5 в цілому жорсткіший (так, можна міняти пружини, аморти, але це інша тема) , зате дорогу тримає значно краще Віварика. Прям, на порядок. При 140-150 він йде, як по рейках. Я, коли Віварика взяв, після Т5 боявся більше 110 їхати, курва, воно ж плаває ... Звик, звичайно, за пару тижнів, але сам факт. Ну і мені жорсткі машини подобаються, я Сценіком ІІ їхав, думав морська хвороба почнеться. Ну і короткий ВТП не такий вже й м'який, а довгий Т5 не такий і жорсткий, як про це люблять розповідати.
Кліренс в Т5 , справді, значно вищий. Я Вівариком вже не раз по бордюрах балкою шкрябав, там де Фольксом заїжджав без питань.
На рахунок задньої балки - тут я тільки "за", бо перевага важелів не в керованості, а тільки в місці під днищем, де VW ставить задній редуктор. Для керованості треба багатоважільну підвіску, яка на порядок дорожча в обслуговуванні. Зате важелі Т5 (як і Віто) з часом деформуються, змінюючи геометрію підвіски, і ні регулювання, ні заміна сайлентів може не допомогти. До речі, VW навіть з важелями і кількістю місця між ними вмудрились пропустити вихлопну через той же важіль так, що цілком вона звідти тупо не вилазить - або різати, або важіль відкручувати. Так, щоб власникам нескучно жилось.

Rulik
09.01.2023, 21:24
Я мав Т5 і маю Віваро. Трохи можу порівняти.
Нарешті почув від Тебе адекватну оцінку:aiwan-hi: Правда про важелі литі, чугунні не зрозуміло, що може їх деформувти
Це Ви Н 200 не володіли , пливе як яхта, в хорошому розумінні, а так колхозити з пружинами на вантажівці і думати , що це преміум клас, самообман

Postdove
10.01.2023, 10:58
Ну і мені жорсткі машини подобаються,
В принципі правильно. На хороші, рівні дороги і швидкість від 120 і більше однозначно підвіска має бути жорсткою. Але де взяти такі дороги? А в плані безпеки, то на 120+ мають бути ще й мінімум по дві полоси в кожну сторону.



я Сценіком ІІ їхав, думав морська хвороба почнеться.
А це вже окрема тема машин-"гойдалок". Колись був Опель Монтерей. Так він був як машини з американського кіно, де поліцейська машина після зупинки ще гойдається кілька секунд. До речі, на занадто м`якій підвісці незручно їздити як на великій швидкості по гарній дорозі, так і на малій швидкості по поганій. Я на Монтерей спеціально підбирав більш жорсткі пружини з іншої машини, і підтягував передні торсіони. Це був єдиний випадок, на всіх інших машинах підвіску робив м`якшою.

vitos svp
10.01.2023, 11:10
Хлопчики предпенсійного віку вирішили згадати минуле і помірятись піпісками!
Не буде вже нормальних авто, прийшов вік одноразових виробів.:meowth:

Postdove
10.01.2023, 14:10
Не буде вже нормальних авто, прийшов вік одноразових виробів.:meowth:


Ну не зовсім так. Наприклад Тойота Секвойя 2-го покоління супер машина, і в плані надійності також. Але ж бензину зараза жере...

М'арк
10.01.2023, 20:56
важелі литі, чугунні не зрозуміло, що може їх деформувти

Час вирішує. І наші ями, мабуть .


Це Ви Н 200 не володіли

Зате мав Віто 638. Ідеальний баланс керованості/м'якості.


Тойота Секвойя 2-го покоління супер машина

Ммг ... Тільки я мало заробляю ...

vitos svp
10.01.2023, 22:59
Ну не зовсім так. Наприклад Тойота Секвойя 2-го покоління супер машина, і в плані надійності також. Але ж бензину зараза жере...
Супербус!:D

Добавлено через 53 секунды

Ммг ... Тільки я мало заробляю ...
То не наш розмір!
бус для негрів!

Добавлено через 3 минуты

...
Опель Монтерей.
...
В якому місці там Йопель?

М'арк
11.01.2023, 19:43
То не наш розмір!

Були б дурні гроші - і я б взяв. З серйозних мінусів в машині тільки її вартість (як початкова, так і утримання )


В якому місці там Йопель?

На шильді і в техпаспорті. Я ж не кажу , що в мене Трафік, хоча по суті так і є :maybe:
А Трупер, до речі, продавався навіть під марками Хонда (Акура) і Субару.

Postdove
11.01.2023, 21:48
З серйозних мінусів в машині тільки її вартість (як початкова, так і утримання )

Якщо не платити зайві гроші офіціалам( чи ще комусь), а робити все самому, то утримання буде не так вже й дорого. По Тойоті дуже багато досить недорогих оригінальних запчастин. А от початкова ціна так, кусається сильно...

Добавлено через 1 минуту
Супербус!


А чим тобі не бус, розміри майже як у Трафіка.

vitos svp
12.01.2023, 14:52
На шильді і в техпаспорті. Я ж не кажу , що в мене Трафік, хоча по суті так і є :maybe:
А Трупер, до речі, продавався навіть під марками Хонда (Акура) і Субару.
А я про шо! Наї.лово на кожному кроці!:oh:

М'арк
12.01.2023, 20:12
По Тойоті дуже багато досить недорогих оригінальних запчастин.

Це не про Секвою.


Наї.лово на кожному кроці!

В чому саме ???
Таких машин овердофіга, я сходу десяток моделей назву, і нікому це не тисне.
Той же Трафік/Віваро/Прімастар/Таленто/Експрес .........

Tabarik
16.01.2023, 15:46
Якщо вибирати між Мерсом 2.1 (чи 2.2, ще не зрозумів це різні чи однакові?) и Т5 2.0 який буде кращий за наступними крітеріями:
Комфорт, Робота коробки, масложер, Витрати палива?
І ще питання: чи дуже не зручно задный привід взимку?

М'арк
16.01.2023, 17:56
2,1 і 2,2 - це той самий двигун, реальний об'єм ОМ611 був 2151 см³, а ОМ646 - 2148 см³.

Віто комфортніший (імхо)
коробка в Т5 працює більш чітко
масложер - як повезе, але Т5 2,0 масло злегка підбирають всі
Т5 буде економніший по паливу.

Задній привід взимку - дивлячись де їздити. По розчищених дорогах - пофіг, по снігу/льоду пустий Віто не їде взагалі. Я в свій час відмовився від покупки Віто 639 саме через задній привід.

Tabarik
17.01.2023, 14:20
По розчищених дорогах - пофіг, по снігу/льоду пустий Віто не їде взагалі. Я в свій час відмовився від покупки Віто 639 саме через задній привід.Це на механіці така ситуація? На автоматі бачив зимовий режим, правда це був легковий Мерседес.

Tabarik
18.01.2023, 21:04
Питання що до діагностики.
1. Робити ендоскопію двигуна, бувають там задіри?
2. Що дивиться по АКПП?
3. Чи можна прочитати дані про пробіг в блоках?
Стосовно Т5GP с 2010 року і 639 с 2009 року. Як би ви робили?

Postdove
19.01.2023, 19:02
2. Що дивиться по АКПП?


Основний тест для АКПП. Ставимо машину під гірку мордою вверх. Вмикаємо передачу. Машина повинна навіть на холостому ходу почати потихеньку їхати. Може потрібно буде геть трошки додати газу. Те саме робимо, розвернувши машину під гору задом. Якщо для початку руху треба сильно піднімати оберти двигуна, а машина при цьому стоїть, значить підпалені фрикціони. Відповідно( якщо в іншому машина непогана) торг в сумі іншої акпп з розборки+вартість масла(у МВ ціна космос, тільки оригінальне)+ціна роботи, помножена на 2. Це на випадок, якщо доведеться підкидати не одну кпп.
Далі, перевіряємо в русі. Не повинно бути поштовхів( допускається один незначний з 1-ї на 2-гу). АКПП повинна вчасно переключатись як вгору, так і вниз.
Взагалі мерсовська акпп 722.6 то є суперська коробка, і в плані роботи, і в плані надійності. Це легенда в автосвіті. Головне, щоб не попалась після варварів.

Sumrak
21.01.2023, 11:12
✌️
Я так скажу, купив траф 2 ( 2.0 /115) 2008 р.в. - у 2014 р. Досі на ньому. За цей час, подушки мотора, опори амо, 2 передніх аморта, сайленти балки. Це все)
Як буде можливість, можливо куплю такий же свіжише, тільки вже лонг)) бо навчився)) Хоча зараз всього 212 тис. )) 100

Беза
22.01.2023, 11:45
куплю такий же свіжише,
Де ?

vitos svp
22.01.2023, 13:15
Де ?
В Європі там свіжиших до 2014 і від 2021 достатньо ще є!

Rulik
22.01.2023, 21:00
В Європі там свіжиших до 2014 року достатньо ще є!
500т.км+)
стоїть в дворі, від DHL
забув додати,переробили на паса, мальовоний і пробіг вже до190

vitos svp
22.01.2023, 21:06
500т.км+)
стоїть в дворі, від DHL
DHL WV використовує?

М'арк
22.01.2023, 22:21
Стосовно Т5GP с 2010 року і 639 с 2009 року. Як би ви робили?

Як подобається.
Я в свій час вибрав GP. Але, в основному, через передній привід.

Rulik
22.01.2023, 22:29
DHL WV використовує?
опуспистився:ah: ,видно по слідах аракалу і корпаративний колір! , три рази правий бік подертий

Sumrak
24.01.2023, 06:16
Де ?

В Нідерландах, як завжди)

Добавлено через 2 минуты
✌️
Я так скажу, купив траф 2 ( 2.0 /115) 2008 р.в. - у 2014 р. Досі на ньому. За цей час, подушки мотора, опори амо, 2 передніх аморта, сайленти балки. Це все)
Як буде можливість, можливо куплю такий же свіжише, тільки вже лонг)) бо навчився)) Хоча зараз всього 212 тис. )) 100

А, забув написати, замок бокової не реагує на ключ. Але я переважно сам катаюсь, тому вже 3 тій рік))