КПК

Показати повну версію : Плавают обороты Трафик 1.9


maestro82
08.12.2021, 08:08
Добрый день. У моего друга есть проблемка (Траф 1.9 100ка) с холостым ходом. Иногда плавают (не постоянно) обороты.(Ситуация как на как на видео).
PS
Форсунки меняли 3 комплекта - никаких изменений ни в лучшую ни в худшую сторону. Топливный фильтр вместе с колбой-тоже. Трансдюсер-мимо. Регулятор давления (тот, что на насосе ставили новый)-мимо. Расходомер -мимо. (все запчасти заведомо рабочие с мое машины. )На компе ошибок нет. Проблема не постоянная. Есть подозрение на зазоры клапанов и сам ТНВД.
Подскажите, что может быть или дайте дельный совет.

https://www.youtube.com/watch?v=igXZoH-XfCo&ab_channel=%D0%90%D1%80%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%91%D0 %B0%D0%BB%D0%B0%D1%88%D0%BE%D0%B2

Postdove
08.12.2021, 10:26
Там под видео комменты. Эта проблемка на многих машинах. У меня кстати тоже, и еще у одного человека из форума. Решения пока что никто не нашел.

Romaha55
08.12.2021, 10:41
у назві до відео пише корекція -5...

Postdove
08.12.2021, 13:28
Есть подозрение на зазоры клапанов и сам ТНВД.



Из советов( а их очень много) владельцев Лагун нашел только 2 дельных.
Один человек отрегулировал клапана самого мотора.

Второй снял датчик давления на ТНВД, продул воздухом под давлением сам датчик и посадочное место.

У обоих после проделанных работ проблема ушла.

Romaha55
08.12.2021, 15:06
Підключити діагностику, і подивитись у реальному часі та тиск палива, у момент коли почитають оберти плавати. Якщо клапана то при мінусових температурах буде важко заводитись, а по мірі прогріву оберти вирівняються.

Postdove
08.12.2021, 15:36
Підключити діагностику, і подивитись у реальному часі та тиск палива, у момент коли почитають оберти плавати.


Я вже підключав, на місці в мене цей глюк не проявляється. Треба обов`язково трохи поїздити з гарячим мотором.




Якщо клапана то при мінусових температурах буде важко заводитись, а по мірі прогріву оберти вирівняються.
Так буде, якщо клапани дуже зажаті.

Якщо зазори в клапанах просто менші від потрібних, то на холодну мотор якраз буде робити рівно. А з прогрівом зазори будуть зменшуватися, і коли стануть на кілька сотих менші нуля, трохи впаде компресія. Блок керування це відслідкує, і спробує вирівняти коррекцією палива, от тоді оберти можуть плавати.

ПавелК
08.12.2021, 15:42
При прогріві зазори збільшаться.

Postdove
08.12.2021, 16:02
При прогріві зазори збільшаться.


Впевнені? При прогріві найдовша частина клапана, яка російською називається "стержень", подовжується, вибираючи при цьму зазор.

Samosad
08.12.2021, 20:26
Тоже такая проблемма. Ездил к электрику..., он чистил контакты на каком-то датчике(узнаю позже...), и на время обороты на хх не плавали. Но со временем(день-два) всё начинается снова. Он сказал, что если чистка контактов непоможет, то нужно менять этот датчик.

ПавелК
09.12.2021, 07:38
Впевнені? При прогріві найдовша частина клапана, яка російською називається "стержень", подовжується, вибираючи при цьму зазор.

Впевнений.

Romaha55
09.12.2021, 09:10
при прогріві зазори збільшаться, зв"язано із різними матеріалами з яких виготовлено клапана і гбц....

Postdove
09.12.2021, 11:58
Тоже такая проблемма. Ездил к электрику..., он чистил контакты на каком-то датчике(узнаю позже...), и на время обороты на хх не плавали. Но со временем(день-два) всё начинается снова. Он сказал, что если чистка контактов непоможет, то нужно менять этот датчик.


Наверное датчик давления топлива?
============
Забув, що на Трафіку ГБЦ алюмінієва. Так, на цьому моторі зазори дійсно збільшуються.

ПавелК
09.12.2021, 14:19
Отож ! ;)

maestro82
10.12.2021, 05:54
Обороты начинают плавать после 80 ℃ и так постоянно на каждом светофоре.

Postdove
10.12.2021, 09:34
Обороты начинают плавать после 80 ℃ и так постоянно на каждом светофоре.


Точно так же и у меня. На диагностике показало всё нормально. И что еще интересно, после диагностики мотор до вечера на холостом ходу работал нормально. На СТО, где делали диагностику тоже сказали, что в первую очередь нужно проверять/регулировать зазоры в клапанах. БУ может корректировать порцию топлива из-за перекоса по компрессии.

Rulik
10.12.2021, 19:57
Можливо буде Вам цікаво?
Приїхало на СТО , Ніссан Кашкай дизель, це той самий Рено, власник жалівся на не стабільну роботу двигуна після прогріву . Замінили якійсь датчик , зняли бак , проблема залишилась . Власник розповів , що ремонтувались форсунки , тому відкинули їх одразу. Відвезли форсунки на перевірку, все добре , але різний опір по показникам . Прописали по кодам всі форсунки , клієнт виїхав задоволенний і дивувався ціні ремонту , мало взяли , бо Ми не були впевнені у результаті .
Можливо допомогла остання ультрозвукова чистка? )

Romaha55
13.12.2021, 11:42
дизель той самий, але не 1.9)) в 1.9 кодів не пропишеш..

Postdove
13.12.2021, 17:57
Треба уточнити- в 1,9 на Трафіку коди не прописуються. В 1,9 Евро 4 і далі(Лагуна, Меган, Сценік) форсунки вже прописуються. На деяких розборках такі форсунки( вони менш ходові і дешевші) намагаються впарити як форсунки для Трафіка.
================================
Питання до топікстартера- вдалося щось зробити з холостим ходом?
Я сьогодні пробував вичислити шкандибаючу форсунку медотом відключення форсунок по одній. Номер не пройшов, без однієї форсунки мотор зразу глохне.

Сання
07.02.2022, 23:23
И Я ещё один с такой-же проблемой.

obidun
03.04.2024, 09:53
В мене така ж проблема, на гарячу плавають обороти, корекції +-5. Хтось знайшов вирішення?

Postdove
03.04.2024, 10:29
В мене ця проблема вирішилась після реставрації мільтиклапанів форсунки і відповідно їх регулювання. (Робота обійшлась 4000 грн. за 4 форсунки).



До цього оберти плавали. Після перезапуску двигуна він робив рівно, але тільки до наступного світлофора.



Перше, що треба Вам зробити, це самому поміряти злив з форсунок в обратку, на Ютубі є багато відео, як це зробити. Коштує майже безплатно.

obidun
03.04.2024, 12:36
Перше, що треба Вам зробити, це самому поміряти злив з форсунок в обратку, на Ютубі є багато відео, як це зробити. Коштує майже безплатно.[/QUOTE]

Обратку міряв, потім перевіряли на стенді. По тест планах все нормально

Postdove
03.04.2024, 13:38
Обратку міряв, .


Скільки кубіків?

obidun
03.04.2024, 14:40
Скільки кубіків?

5-10 вроді за хвилину. Стенд так само показав що обратка в нормі.

Є в мене ще один нюанс. Якщо стою на місці і нажимаю на газ в районі 2500-2800 обертів мотор душиться і ззаду дуже багато сірого диму, на ходу такого нема.

Postdove
03.04.2024, 18:41
Ще згадав. Поки робились форсунки, я зняв і промив регулятор тиску палива. Налив всередину ВД-шки, десь добу постояло, потім повидував все компресором. Треба прагнути до такого результату, щоб коли легенько стукаєш регулятором об долоню, було чути, як всередині клацає клапан. Можливо саме це в подальшому вплинуло на стабільність обертів.

obidun
03.04.2024, 22:24
Ще згадав. Поки робились форсунки, я зняв і промив регулятор тиску палива. Налив всередину ВД-шки, десь добу постояло, потім повидував все компресором. Треба прагнути до такого результату, щоб коли легенько стукаєш регулятором об долоню, було чути, як всередині клацає клапан. Можливо саме це в подальшому вплинуло на стабільність обертів.

Регулятор новий, на старому машина глохла під навантаженням. Їздив з діагностикою, проблем з тиском палива і наддувом на швидкості нема

Postdove
03.04.2024, 22:33
Регулятор новий,


Якої фірми? Все, що не оригінал, адекватно працювати не буде. А оригінал часто підроблюють, треба дуже уважно його порівнювати з старим оригінальним. Перше на що дивитись це ідентичність якості маркування. Далі порівнювати якість обробки металу, антикорозійне покриття і так далі.

obidun
03.04.2024, 22:49
Якої фірми? Все, що не оригінал, адекватно працювати не буде. А оригінал часто підроблюють, треба дуже уважно його порівнювати з старим оригінальним. Перше на що дивитись це ідентичність якості маркування. Далі порівнювати якість обробки металу, антикорозійне покриття і так далі.

Бош, працює адекватно.

Postdove
04.04.2024, 10:49
Це той Бош, на якому ледве читається маркування? Це і є підробка.

Добавлено через 9 часов 13 минут


Є в мене ще один нюанс. Якщо стою на місці і нажимаю на газ в районі 2500-2800 обертів мотор лущиться..


Що таке "лущиться"? Мабуть тріщить? Якщо так, то це точно завищенний тиск в паливній рампі. Знову ж таки, той же самий регулятор, або ще датчик тиску палива.

obidun
09.04.2024, 21:20
Це той Бош, на якому ледве читається маркування? Це і є підробка.

Добавлено через 9 часов 13 минут



Що таке "лущиться"? Мабуть тріщить? Якщо так, то це точно завищенний тиск в паливній рампі. Знову ж таки, той же самий регулятор, або ще датчик тиску палива.

На регуляторі нормально читається маркування, тиск в нормі, їздив з діагностикою.

На обертах біля 2800 машина душилась, як ніби відсічка спрацьовувала і ззаду було дуже багато білого диму.
Вчора знову зняв форсунки, передав до інших спеціалістів. Сказали що 3 форсунки трошки недоливали, але не критично. Зробили, сьогодні поставив. Робити стала краще, димить менше, оберти набирає краще, але повністю проблема відсічки на 2800 і диму не пройшла. На рахунок троїння на гарячу ще не перевіряв.