Показати повну версію : Плавают обороты Трафик 1.9
maestro82
08.12.2021, 08:08
Добрый день. У моего друга есть проблемка (Траф 1.9 100ка) с холостым ходом. Иногда плавают (не постоянно) обороты.(Ситуация как на как на видео).
PS
Форсунки меняли 3 комплекта - никаких изменений ни в лучшую ни в худшую сторону. Топливный фильтр вместе с колбой-тоже. Трансдюсер-мимо. Регулятор давления (тот, что на насосе ставили новый)-мимо. Расходомер -мимо. (все запчасти заведомо рабочие с мое машины. )На компе ошибок нет. Проблема не постоянная. Есть подозрение на зазоры клапанов и сам ТНВД.
Подскажите, что может быть или дайте дельный совет.
https://www.youtube.com/watch?v=igXZoH-XfCo&ab_channel=%D0%90%D1%80%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%91%D0 %B0%D0%BB%D0%B0%D1%88%D0%BE%D0%B2
Postdove
08.12.2021, 10:26
Там под видео комменты. Эта проблемка на многих машинах. У меня кстати тоже, и еще у одного человека из форума. Решения пока что никто не нашел.
Romaha55
08.12.2021, 10:41
у назві до відео пише корекція -5...
Postdove
08.12.2021, 13:28
Есть подозрение на зазоры клапанов и сам ТНВД.
Из советов( а их очень много) владельцев Лагун нашел только 2 дельных.
Один человек отрегулировал клапана самого мотора.
Второй снял датчик давления на ТНВД, продул воздухом под давлением сам датчик и посадочное место.
У обоих после проделанных работ проблема ушла.
Romaha55
08.12.2021, 15:06
Підключити діагностику, і подивитись у реальному часі та тиск палива, у момент коли почитають оберти плавати. Якщо клапана то при мінусових температурах буде важко заводитись, а по мірі прогріву оберти вирівняються.
Postdove
08.12.2021, 15:36
Підключити діагностику, і подивитись у реальному часі та тиск палива, у момент коли почитають оберти плавати.
Я вже підключав, на місці в мене цей глюк не проявляється. Треба обов`язково трохи поїздити з гарячим мотором.
Якщо клапана то при мінусових температурах буде важко заводитись, а по мірі прогріву оберти вирівняються.
Так буде, якщо клапани дуже зажаті.
Якщо зазори в клапанах просто менші від потрібних, то на холодну мотор якраз буде робити рівно. А з прогрівом зазори будуть зменшуватися, і коли стануть на кілька сотих менші нуля, трохи впаде компресія. Блок керування це відслідкує, і спробує вирівняти коррекцією палива, от тоді оберти можуть плавати.
При прогріві зазори збільшаться.
Postdove
08.12.2021, 16:02
При прогріві зазори збільшаться.
Впевнені? При прогріві найдовша частина клапана, яка російською називається "стержень", подовжується, вибираючи при цьму зазор.
Тоже такая проблемма. Ездил к электрику..., он чистил контакты на каком-то датчике(узнаю позже...), и на время обороты на хх не плавали. Но со временем(день-два) всё начинается снова. Он сказал, что если чистка контактов непоможет, то нужно менять этот датчик.
Впевнені? При прогріві найдовша частина клапана, яка російською називається "стержень", подовжується, вибираючи при цьму зазор.
Впевнений.
Romaha55
09.12.2021, 09:10
при прогріві зазори збільшаться, зв"язано із різними матеріалами з яких виготовлено клапана і гбц....
Postdove
09.12.2021, 11:58
Тоже такая проблемма. Ездил к электрику..., он чистил контакты на каком-то датчике(узнаю позже...), и на время обороты на хх не плавали. Но со временем(день-два) всё начинается снова. Он сказал, что если чистка контактов непоможет, то нужно менять этот датчик.
Наверное датчик давления топлива?
============
Забув, що на Трафіку ГБЦ алюмінієва. Так, на цьому моторі зазори дійсно збільшуються.
maestro82
10.12.2021, 05:54
Обороты начинают плавать после 80 ℃ и так постоянно на каждом светофоре.
Postdove
10.12.2021, 09:34
Обороты начинают плавать после 80 ℃ и так постоянно на каждом светофоре.
Точно так же и у меня. На диагностике показало всё нормально. И что еще интересно, после диагностики мотор до вечера на холостом ходу работал нормально. На СТО, где делали диагностику тоже сказали, что в первую очередь нужно проверять/регулировать зазоры в клапанах. БУ может корректировать порцию топлива из-за перекоса по компрессии.
Можливо буде Вам цікаво?
Приїхало на СТО , Ніссан Кашкай дизель, це той самий Рено, власник жалівся на не стабільну роботу двигуна після прогріву . Замінили якійсь датчик , зняли бак , проблема залишилась . Власник розповів , що ремонтувались форсунки , тому відкинули їх одразу. Відвезли форсунки на перевірку, все добре , але різний опір по показникам . Прописали по кодам всі форсунки , клієнт виїхав задоволенний і дивувався ціні ремонту , мало взяли , бо Ми не були впевнені у результаті .
Можливо допомогла остання ультрозвукова чистка? )
Romaha55
13.12.2021, 11:42
дизель той самий, але не 1.9)) в 1.9 кодів не пропишеш..
Postdove
13.12.2021, 17:57
Треба уточнити- в 1,9 на Трафіку коди не прописуються. В 1,9 Евро 4 і далі(Лагуна, Меган, Сценік) форсунки вже прописуються. На деяких розборках такі форсунки( вони менш ходові і дешевші) намагаються впарити як форсунки для Трафіка.
================================
Питання до топікстартера- вдалося щось зробити з холостим ходом?
Я сьогодні пробував вичислити шкандибаючу форсунку медотом відключення форсунок по одній. Номер не пройшов, без однієї форсунки мотор зразу глохне.
И Я ещё один с такой-же проблемой.
В мене така ж проблема, на гарячу плавають обороти, корекції +-5. Хтось знайшов вирішення?
Postdove
03.04.2024, 10:29
В мене ця проблема вирішилась після реставрації мільтиклапанів форсунки і відповідно їх регулювання. (Робота обійшлась 4000 грн. за 4 форсунки).
До цього оберти плавали. Після перезапуску двигуна він робив рівно, але тільки до наступного світлофора.
Перше, що треба Вам зробити, це самому поміряти злив з форсунок в обратку, на Ютубі є багато відео, як це зробити. Коштує майже безплатно.
Перше, що треба Вам зробити, це самому поміряти злив з форсунок в обратку, на Ютубі є багато відео, як це зробити. Коштує майже безплатно.[/QUOTE]
Обратку міряв, потім перевіряли на стенді. По тест планах все нормально
Postdove
03.04.2024, 13:38
Обратку міряв, .
Скільки кубіків?
Скільки кубіків?
5-10 вроді за хвилину. Стенд так само показав що обратка в нормі.
Є в мене ще один нюанс. Якщо стою на місці і нажимаю на газ в районі 2500-2800 обертів мотор душиться і ззаду дуже багато сірого диму, на ходу такого нема.
Postdove
03.04.2024, 18:41
Ще згадав. Поки робились форсунки, я зняв і промив регулятор тиску палива. Налив всередину ВД-шки, десь добу постояло, потім повидував все компресором. Треба прагнути до такого результату, щоб коли легенько стукаєш регулятором об долоню, було чути, як всередині клацає клапан. Можливо саме це в подальшому вплинуло на стабільність обертів.
Ще згадав. Поки робились форсунки, я зняв і промив регулятор тиску палива. Налив всередину ВД-шки, десь добу постояло, потім повидував все компресором. Треба прагнути до такого результату, щоб коли легенько стукаєш регулятором об долоню, було чути, як всередині клацає клапан. Можливо саме це в подальшому вплинуло на стабільність обертів.
Регулятор новий, на старому машина глохла під навантаженням. Їздив з діагностикою, проблем з тиском палива і наддувом на швидкості нема
Postdove
03.04.2024, 22:33
Регулятор новий,
Якої фірми? Все, що не оригінал, адекватно працювати не буде. А оригінал часто підроблюють, треба дуже уважно його порівнювати з старим оригінальним. Перше на що дивитись це ідентичність якості маркування. Далі порівнювати якість обробки металу, антикорозійне покриття і так далі.
Якої фірми? Все, що не оригінал, адекватно працювати не буде. А оригінал часто підроблюють, треба дуже уважно його порівнювати з старим оригінальним. Перше на що дивитись це ідентичність якості маркування. Далі порівнювати якість обробки металу, антикорозійне покриття і так далі.
Бош, працює адекватно.
Postdove
04.04.2024, 10:49
Це той Бош, на якому ледве читається маркування? Це і є підробка.
Добавлено через 9 часов 13 минут
Є в мене ще один нюанс. Якщо стою на місці і нажимаю на газ в районі 2500-2800 обертів мотор лущиться..
Що таке "лущиться"? Мабуть тріщить? Якщо так, то це точно завищенний тиск в паливній рампі. Знову ж таки, той же самий регулятор, або ще датчик тиску палива.
Це той Бош, на якому ледве читається маркування? Це і є підробка.
Добавлено через 9 часов 13 минут
Що таке "лущиться"? Мабуть тріщить? Якщо так, то це точно завищенний тиск в паливній рампі. Знову ж таки, той же самий регулятор, або ще датчик тиску палива.
На регуляторі нормально читається маркування, тиск в нормі, їздив з діагностикою.
На обертах біля 2800 машина душилась, як ніби відсічка спрацьовувала і ззаду було дуже багато білого диму.
Вчора знову зняв форсунки, передав до інших спеціалістів. Сказали що 3 форсунки трошки недоливали, але не критично. Зробили, сьогодні поставив. Робити стала краще, димить менше, оберти набирає краще, але повністю проблема відсічки на 2800 і диму не пройшла. На рахунок троїння на гарячу ще не перевіряв.
vBulletin версії 3.8.11, © 2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010