Показати повну версію : Trafic/Vivaro ІІІ
Є варіант взяти по привабливій ціні машину 2016 року. Практично нічого про них не знаю, тому є кільки питань.
Як розрізнити турбо і бітурбо? Знаю, що 90 і 115 к.с. - однотурбові, а 125 і 140 - двох. Тут мені сказали, що з 2016 року не все так просто, правда, ні ? Бо вся інфа, що я знайшов , підтверджує написане мною вище, ні про які інші варіанти потужності я не чув. Як візуально розрізнити? (Бітурбо не хочу)
Двухмасовий маховик - стоїть на всіх 1,6 ?
Аналогічно по сажовику - він обов'язково буде на цих моторах ?
Пробіг буде в районі 300 тисяч. Наскільки це критично, особливо в світлі наявності демпферного маховика і сажовика ? Як на таких пробігах буде відчувати себе цеп ГРМ і турбіна?
Які взагалі проблеми можуть бути з 1,6 ? Які в них характерні болячки?
глянь може передумаєш https://www.youtube.com/watch?v=rJVtf01F8PM
https://www.youtube.com/watch?v=3AhEEymRZjU
і ще для огляду https://www.youtube.com/watch?v=zQNC1cZ3sf8
https://www.youtube.com/watch?v=Q_cJir5szbw
vitos svp
14.12.2020, 15:08
Є варіант взяти по привабливій ціні машину 2016 року. Практично нічого про них не знаю, тому є кільки питань.
Які взагалі проблеми можуть бути з 1,6 ? Які в них характерні болячки?
Зразу бери запасний двигун 1,6d!
Ви в мене вселили такий оптимізм, що моя вдячність не має меж ! :lol:
Мабуть, навіть дивитись їх не поїду ... :maybe:
vitos svp
14.12.2020, 23:03
Ви в мене вселили такий оптимізм, що моя вдячність не має меж ! :lol:
Тут будуть правду писати, що і як, а не фуфло вішать як продавани з ринку!
Тут будуть правду писати
Для цього ми тут :friends:
Є варіант взяти по привабливій ціні машину 2016 року. Практично нічого про них не знаю, тому є кільки питань.
Які взагалі проблеми можуть бути з 1,6 ? Які в них характерні болячки?
У меня Виварик 2016 года. Однотурбовый 95 л\с. Пассажир.
Ровно год назад пригнан из Германии. На данный момент прошел 108 000 км. О болячках сказать ничего не могу. Могу только сказать, что 95 л.с на трассе, на обгонах, бывает маловато. В городе хватает.
На данный момент прошел 108 000 км.
З таким пробігом і за ті гроші, що пропонується, я взяв би з закритими очима... Але там біля 300 000 :(
З таким пробігом і за ті гроші, що пропонується, я взяв би з закритими очима... Але там біля 300 000 :(
Я до 300т не планирую на нем ездить. Брал 3-й так ранних версий живых просто не существует. Если цена очень низкая, что-то не так. Посмотри сколько они в Германии стоят. Плюс растаможка, пригон, доведение до ума на месте.
Все ще існує, але ціна - так, низькою не буде.
sergeyss9
16.12.2020, 09:37
У меня Виварик 2016 года. Однотурбовый 95 л\с. Пассажир.
Ровно год назад пригнан из Германии. На данный момент прошел 108 000 км. О болячках сказать ничего не могу. Могу только сказать, что 95 л.с на трассе, на обгонах, бывает маловато. В городе хватает.
А звідки така впевненість в оригінальності пробігу ? Фрау в супермаркет на таких машинах не їздять .
vitos svp
16.12.2020, 09:47
А звідки така впевненість в оригінальності пробігу ? Фрау в супермаркет на таких машинах не їздять .
Ну так всім хочеться вірити в краще!
Добавлено через 3 часа 12 минут
У меня Виварик 2016 года.
...
Давай пиши побільше, що де і як!
А то в нас тут ніякого реального :mail1: з Трафіками ІІІ нема!
Навіть ніхто проблеми не підкидує, щоб йому кістки перемити!
Час іде 2,0d і 2,5d рано чи пізно в основній масі відійдуть, треба буде на щось міняти, а інфи реальної майже ніякої!
Фрау в супермаркет на таких машинах не їздять
Фрау тоже бувають різні ;)
https://www.youtube.com/watch?v=ojxlWNivIB4
Добавлено через 2 минуты
Давай пиши побільше, що де і як!
А то в нас тут ніякого реального :mail1: з Трафіками ІІІ нема!
Підтримую !
Є варіант взяти по привабливій ціні машину 2016 року. Практично нічого про них не знаю, тому є кільки питань.
Як розрізнити турбо і бітурбо? Знаю, що 90 і 115 к.с. - однотурбові, а 125 і 140 - двох. Тут мені сказали, що з 2016 року не все так просто, правда, ні ? Бо вся інфа, що я знайшов , підтверджує написане мною вище, ні про які інші варіанти потужності я не чув. Як візуально розрізнити? (Бітурбо не хочу)
Двухмасовий маховик - стоїть на всіх 1,6 ?
Аналогічно по сажовику - він обов'язково буде на цих моторах ?
Пробіг буде в районі 300 тисяч. Наскільки це критично, особливо в світлі наявності демпферного маховика і сажовика ? Як на таких пробігах буде відчувати себе цеп ГРМ і турбіна?
Які взагалі проблеми можуть бути з 1,6 ? Які в них характерні болячки?
Точні характеристики можна побачити тільки в бріфі. Коли вибирав свою, то навіть попадалась машина з мотором 65к.с. Взяв з 85к.с.
машина з мотором 65к.с.
:shock:
Ну так, я так розумію залежить від прошивки бортового компа.
Добавлено через 36 минут
:shock:
Прошу вибачення, 66 кіловата, а не к.с. 66 кВт =90 к.с.
А звідки така впевненість в оригінальності пробігу ? Фрау в супермаркет на таких машинах не їздять .
100 процентов только сами знаете где. Никто не застрахован от "приятных" неожиданностей. Сам два года назад искал себе Равчика 3-х летнего. Найти нормального у нас оставил затею после 3-х месяцев и десятка просмотренных авто.
Виварик пригонялся с Германии под заказ и там же проверялся. Изначально ставил условия пробег до 100т. Плюс внешнее состояние. Пока нашли нормальную перебрали 5 авто. Пригонял мой товарищ, а он мою придирчивость знает. Два года назад пригонял мне Равчика от туда же.
Ну так всім хочеться вірити в краще! Естественно.
Давай пиши побільше, що де і як!
А то в нас тут ніякого реального з Трафіками ІІІ нема!
Навіть ніхто проблеми не підкидує, щоб йому кістки перемити!
Час іде 2,0d і 2,5d рано чи пізно в основній масі відійдуть, треба буде на щось міняти, а інфи реальної майже ніякої! Пока к счастью нечего писать. Это у меня первый бус. Поменял все жидкости по пригону. Топливный фильтр. Масло двигателя и фильтра уже три раза поменял за год. Бус ездит мало из-за известной всем ситуации. У немцев масло менялось через 30т км. :out: Пришлось докупать к нему всякого, так как в нем даже не было домкрата, не говоря о запаске. Поменял магнитолу, поставил камеру заднего вида, телик в салон, микрофон. Сигналку естественно.
Из проблем: Один раз сел аккумулятор. Не смог завестись. Проверили, обслужили, сказали зиму переживет. Буду менять в следующем году.
А Трафиков и Вивариков 3-х вижу по городу много. Сегодня даже Примастара 3-го видел.
Думаю как приборку русифицировать, пока не нашел. Еще ищу хорошее СТО где его можно было обслуживать. Сам сюда зашел, что бы побольше узнать про бус. Пока даже нормального руководства по эксплуатации найти не могу. Родное естественно на немецком.
Масло двигателя и фильтра уже три раза поменял за год. Бус ездит мало ...
Якось, не сходиться :maybe: 30 тис. км за рік - не мало...
Родное естественно на немецком
Я гугль-транслейтом перекладав потрібні місця. Для зрозуміти - сайдьот.
Добавлено через 3 минуты
А Трафиков и Вивариков 3-х вижу по городу много. Сегодня даже Примастара 3-го видел
В нас маленьке місто, але багато хто займається пригоном. Третіх Трафіків катається/стоїть вже більше, ніж других. Навіть два Таленто їздять.
Пришлось докупать к нему всякого, так как в нем даже не было домкрата, не говоря о запаске.
Пригонял мой товарищ, а он мою придирчивость знает.
І де ж товариш його дів ?
Якось, не сходиться 30 тис. км за рік - не мало... Для буса 30 000 км много? :shock:
На самом деле около 18т. Точно не скажу, надо записи смотреть. Замена по пригону, потом еще две и сейчас до НГ планирую еще поменять, если будет ездить. Если нет, тогда замена перейдет на январь с.г. Крайняя замена была на 102т. Планировалось в среднем 7-8т в месяц пробега, но не сложилось. Масло меняю чаше 10т. Основной пробег по трассе. Ездил бы по городу был основной пробег, то менял бы еще чаще.
Кстати товарищу, у которого Т5, Виварик понравился. Только отметил плохую шумку. Это один из его недостатков. Я тоже могу отметить.
І де ж товариш його дів ? Нет его в комплекте. :meowth:Только компрессор, баллон с гелем для
ремонта шин и буксировочный крюк в пенале под водительским сиденьем, аптечка и куча сигнальных жилетов в упаковках в нише в багажнике. Немцы сейчас практически все современные машины не комплектуют "ненужными" запасками и домкратами.
vitos svp
18.12.2020, 00:12
Для буса 30 000 км много? :shock:
....
Скільки масла в двигун лиється?
Для буса 30 000 км много?
Планировалось в среднем 7-8т в месяц пробега
Як для сімейної машини - дофіга. Я, напр., більше навряд чи проїжджав.
7-8 в місяць - це вже рівень комерційних перевезень.
Скільки масла в двигун лиється?
Заливаю 5л. Это под максимальную отметку на щупе. В интернете почему то пишут больше. Первый раз купил 6 литров, но процессе замены смогли залить только 5-ть.
Як для сімейної машини - дофіга. Я, напр., більше навряд чи проїжджав.
7-8 в місяць - це вже рівень комерційних перевезень. Так под это он и покупался. Семейная у меня другая машина.
Начитался ужасов и страшно стало, но потом вспомнил что 10 лет назад говорили про трафики и турбодвигатель и отлегло :)
Начитался ужасов и страшно стало, но потом вспомнил что 10 лет назад говорили про трафики и турбодвигатель и отлегло :)
Так то воно так.
Але, у 1.6 моторів є один дефект. Який вимагає заміни блока циліндрів.
Бо тріскає перегородка, і починає антифриз, попадати у масло.
Чекаєм далі. Кажуть що вертають 2.0.
vitos svp
20.12.2020, 16:14
Так то воно так.
Але, у 1.6 моторів є один дефект. Який вимагає заміни блока циліндрів.
Бо тріскає перегородка, і починає антифриз, попадати у масло.
Чекаєм далі. Кажуть що вертають 2.0.
Ага! Вертають!
Аби не був гірший за 1,6d!
Кажуть що вертають 2.0.
:yes3: Вже повернули.
https://www.renault.fr/vehicules-particuliers/trafic/moteurs.html
vitos svp
20.12.2020, 23:05
:yes3: Вже повернули.
https://www.renault.fr/vehicules-particuliers/trafic/moteurs.html
То новий двигун!
То новий двигун!
Слабо віриться. Скоріше - оновлений M9R
vitos svp
20.12.2020, 23:30
Слабо віриться. Скоріше - оновлений M9R
Слабо, чи хочеться?
Cлабо. Вірніше - я зовсім не вірю в новий дизель, бо таких в світі немає вже років десять.
vitos svp
21.12.2020, 08:30
Cлабо. Вірніше - я зовсім не вірю в новий дизель, бо таких в світі немає вже років десять.
А попередній 1,6d, якого року був представлений?
2018 Renault Blue dCi 200 EDC diesel engine (M9R Gen 5)
https://www.youtube.com/watch?v=ejSnu3h8mu4
vitos svp
21.12.2020, 10:44
2018 Renault Blue dCi 200 EDC diesel engine (M9R Gen 5)
https://www.youtube.com/watch?v=ejSnu3h8mu4
Аби двигун не споганили, тою генерацією 5! Бо всі ті генерації надійності не добавляють!
Чому жабоїди не комплектують Трафіки двиглом 2,3d від Мастера, на заміну колишньому 2,5d? Кажуть доволі вдалий двигун вийшов!
sergeyss9
21.12.2020, 18:16
А попередній 1,6d, якого року був представлений?
На пузотьорках з 2011.
Слабо віриться. Скоріше - оновлений M9R
Навіть якщо за основу візьмуть старий блок від 2.0 - то можуть в цілях економії напартачити з головкою чи форсами чи навіть намутити з екологією (єгр ,сажа).Поживем-побачим яку жабу нам підсунить :)
vitos svp
21.12.2020, 18:40
...
Навіть якщо за основу візьмуть старий блок від 2.0 - то можуть в цілях економії напартачити з головкою чи форсами чи навіть намутити з екологією (єгр ,сажа).Поживем-побачим яку жабу нам підсунить :)
Зараз модно сечевину ставити! Її і поставили!
Зараз модно сечевину ставити! Її і поставили!
а того шо в евро6 ви по іншому дизель не просунете.
Romaha55
22.12.2020, 15:10
а що сечевина то так страшно?
vitos svp
23.12.2020, 12:43
а що сечевина то так страшно?
чим простіше, тим надійніше!
Romaha55
23.12.2020, 13:18
візьміть старий дизель)) їде як трактор, і дуже надійно)))
Добавлено через 1 минуту
А якщо серйозно, то як на мене важливо правильно і вчасно обслуговувати авто.. Друге питання скільки це коштує??))
Наскільки б правильно і вчасно не обслуговував, є ресурс. Це - як вирок.
Romaha55
24.12.2020, 10:29
згідний. Точно як авто євро 6 і євро 0... все має свій ресерс, тільки хтось їздить 500тис.км. а хтось 100 тис.км. і авто однакові..
а що сечевина то так страшно?
Не страшно. Немного напрягает, что еще один расходник добавляется. На своем за все время эксплуатации доливал один раз 10л из канистры и потом на заправке из колонки до полного. Не могу найти ск туда ее всего входит.
Romaha55
24.12.2020, 13:24
її ціна в перерахунку на кілометраж не сильно додає до вартості поїздки. Просто про неї треба пам"ятати і вчасно заливати..
хтось їздить 500тис.км. а хтось 100 тис.км
Вкоротити ресурс - легко.
Збільшити - практично , неможливо
vitos svp
24.12.2020, 22:30
Ви чогось не розумієте! конструктори навчились робити механізми з розрахованим ресурсом!!!
Гарантійний строк і ще цуть-цуть!
з 1,6d, щось не так прорахували, тому і тріскає! Такого не повинно бути апріорі!
vBulletin версії 3.8.11, © 2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010