Показати повну версію : Не тухнет свеча накала до движения
Bodik_BorN
27.10.2019, 21:14
Історія така, машина приїхала з дальняка, при включенні запалювання не загасає свічка і ключик з машинкою. Якщо виключи щапалювання і включити знову теж саме, засне тільки після того я пару метрів проїхатись. Інколи може знову засвітити при швидкості більше 100 км/год.
Прочитав помилки, то було декілька помилок, але вони мені не знайомі, можливо хтось підскаже в чому справа?
Після стирання помилок, залишилась тільки P0380 і не стирається.
sahastepa
27.10.2019, 22:59
Это ошибка по свечам накала. Быстрее всего одна или пару вышли из строя. (если не прав исправьте)
Кстате кто менял их сам на двигателе 2,0dci M9R ? Сложно?
Romaha55
28.10.2019, 08:39
якщо не ломаються то просто... але часто вони ломаються, і тоді уже треба спец інструмент і прямі руки..
vectra20
28.10.2019, 09:12
гарна ....довга головка но 10...і поняття коли треба зробити стоп, щоб не заломити
sahastepa
28.10.2019, 09:17
гарна ....довга головка но 10...і поняття коли треба зробити стоп, щоб не заломити
Если меняли форсунки, свечи должны были выкручивать?
И если снимали головку, выкручивают или нет?
Просто менял предыдущий хозяин, вот и интерестно. И головка на герметике не родном помоему.
vectra20
28.10.2019, 09:29
не викручують
хіба шо для замеру компрессии
або коли шліфують
Bodik_BorN
28.10.2019, 09:45
Это ошибка по свечам накала. Быстрее всего одна или пару вышли из строя. (если не прав исправьте)
Кстате кто менял их сам на двигателе 2,0dci M9R ? Сложно?
Як провіряти на насправність, знаю що має бути опір десь 0,03 Ом, і на всіх однаковий має бути. Куди стпви мінус і плюс, щоб перевірити, якщо вони закручені?
vitos svp
28.10.2019, 10:48
Добавлено через 2 минуты
Як провіряти на насправність, знаю що має бути опір десь 0,03 Ом, і на всіх однаковий має бути. Куди стпви мінус і плюс, щоб перевірити, якщо вони закручені?
Знімати і гріти одночасно весь комплек свічок!
Замір опору, це тільки на обрив перевірка!
Romaha55
28.10.2019, 11:02
0,03 Ом китайським тестером заміряти напевне не получиться...
Василий Ш.
28.10.2019, 11:08
Як провіряти на насправність, знаю що має бути опір десь 0,03 Ом, і на всіх однаковий має бути. Куди стпви мінус і плюс, щоб перевірити, якщо вони закручені?
Найкраще перевірити це - струм споживання. Якщо це Beru , то в робочої свічки порядка 14Ампер. Дуже часто буває К.З.
Мінус вже є ,тобто маса, плюс це ковпачок. Найпростіше це зняти роз'єм з реле накала і там все продзвонити.
Romaha55
28.10.2019, 11:08
Ніколи не чув, що на машині є тест стану свічок накалу!
Якщо мозги бачать помилку по свічах накалу, то напевне якось вони їх провіряють..
також вибивається помилка коли свіча має опір більше допустимого.. недавно був у мене опель зафіра 2012 року, з помилкою по свічах, дві з 4-х мали опір у 4-ри рази більше чим номінальний, хоча працювали.. замінив їх і помилка пропала. Так, що провірити можна..
vitos svp
28.10.2019, 11:29
Якщо мозги бачать помилку по свічах накалу, то напевне якось вони їх провіряють..
також вибивається помилка коли свіча має опір більше допустимого.. недавно був у мене опель зафіра 2012 року, з помилкою по свічах, дві з 4-х мали опір у 4-ри рази більше чим номінальний, хоча працювали.. замінив їх і помилка пропала. Так, що провірити можна..
:aiwan-hi:
Щось я сплутав свічки накалу з релюхами кіп'ятильника!
По схемі вони живляться через окремий блок, який напевно і проводить тест, коли повертаємо ключ і блимає лямпочка свічок!
Причому він силовий і називається ЕБК!
Сегодня на станции менял ремни ролики и попросил просто попробовать открутить свечу у меня кончик обломан, отказались, побоялись. Я так понял нужна удлиненная головка на 10 , попробую сам . Если доломаю ее совсем смогу дальше ездить или прийдется все разбирать?
vectra20
31.10.2019, 20:08
смотря как доламаешь
крути на холодном движке
невздумай на гарячем
vBulletin версії 3.8.11, © 2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010