Увійти

Показати повну версію : Троїть і кидає синій дим до 15 хвилин


RomF
28.12.2018, 17:12
Усім вітання. Допоможіть виявити проблему:
Недавно став власником Vito 638 2.2. При настанні холодів почались проблеми із заводкою - мотором троїть, синій дим, запах не згореної соляри. Поки не прогріється (15-20 хвилин). На холостих тахометр стрибає: 600-700 об. Корекція по діагностиці дуже розбігається. Більше нічого комп'ютерна діагностика не показує.
До цього зробив форсунки, поміняв 4 свічки, поставив грушу перед фільтром, міняв масло з попередньою промивкою.
Ставлять різні діагнози: підсасує повітря, демпферний маховик, гідронатягувач ланцюга, компресія. Підкажіть де шукати проблеми? Дякую.

vitos svp
28.12.2018, 17:19
Перевіряй компресію на холодному двигуні!!!

RomF
28.12.2018, 17:48
Яка допустима? У мене 20. 22. 18. 20.

Добавлено через 3 минуты
Корекція 2.68. -1.22. -3.36. 1.88

igrok960
28.12.2018, 18:43
поміняв 4 свічки
Свечки рабочие, а питание приходит на все свечи?

mehanik
28.12.2018, 20:32
Свечи, после запуска, догреваются в течении 1.5- 2 минуты "в полнакакала". Для Хайса коррекция форс. не больше 2.

vitos svp
29.12.2018, 08:05
Яка допустима? У мене 20. 22. 18. 20.

Добавлено через 3 минуты
Корекція 2.68. -1.22. -3.36. 1.88
Якщо вірити інформації по дизелях то:
"Впевнений запуск дизельного двигуна можливий тоді, коли показник компресії в циліндрах двигуна становить мінімальні 22 кг/см.кв і більше.

Серед головних ознак зниженої компресії відзначені:
- нестійка робота мотора на холостому ходу і під навантаженням;
- складнощі з запуском двигуна "на холодну" і після короткочасного простою;
- троїння, викликане одним або декількома непрацюючими циліндрами;
- падіння потужності і істотне збільшення витрати пального;
- поява відпрацьованих газів в системі охолодження або мастила"

Стан ЦПГ перевіряють заливкою масла у циліндри, якщо компресія після заливки зростає - потрібен ремонт двигуна. Якщо ні - перевіряй клапана!

Хто з нас перевіряв компресію при купівлі свого авто! Я ніколи цього не робив!


"Низька компресія дизеля виражена тим, що з'являється синій дим при запуску холодного дизельного двигуна. Дизель димить таким сизим димом в результаті того, що у вихлопі присутня незгоріла солярка. Також присутність залишків дизпалива у вихлопних газах може бути викликано поганим розпилом солярки. Це свідчить як про проблеми в системі живлення дизельного двигуна, найчастіше пов'язаних з форсунками і ТНВД, так і про зниження компресії.
Тиск в картері починає зростати, система вентиляції картера не справляється з такою кількістю картерних газів. Підвищений тиск «жене» моторне масло через сальники і прокладки двигуна."

"... Из практического опыта мы вывели для себя примерную зависимость возможности запуска дизельного двигателя при различных температурах, в зависимости от компрессии в цилиндрах (замер компрессии на остывшем двигателе при температуре около 20С):
- менее 18 атмосфер - не заводится даже на горячую;
- 22-23 - горячий, теплый двигатель заводится без проблем; после длительной стоянки заводится только в теплом боксе;
- 25 - горячий, теплый двигатель заводится без проблем; после длительной стоянки заводится до температуры -10С;
- 28 - -//- ; после длительной стоянки до температуры -15С;
- 32 - -//- ; после длительной стоянки до -25С;
- 36 - -//- ; -//- до -30С;
- 40 - -//- ; -//- до -35С.
Заранее предупреждаю, что эта зависимость лишь относительно отражает возможность запуска дизеля от температуры. Она соответствует 4-х цилиндровому форкамерному двигателю, при условии, что остальные системы исправны, и он заводится от штатного аккумулятора..." (https://www.toyota-club.net/files/2003/03-05-01_dies-4.htm)

olexa
29.12.2018, 10:29
Може кому цікаво буде? http://autopark.pp.ua/2923-norma-kompresyi-v-cilndrah-dizelnogo-dviguna-scho-yak-maye-buti.html На Мерсі, коли продавав, було по 25 у 1, 2, 4, а у 3 було 23. У "Паруса" ще не міряв жодного разу.

Romaha55
29.12.2018, 11:28
Яка допустима? У мене 20. 22. 18. 20.

Добавлено через 3 минуты
Корекція 2.68. -1.22. -3.36. 1.88
якщо подивитись на компресію то при температурі -5 він уже не заведеться...

Delphi
30.12.2018, 19:57
А хто робив форсунки , що робили, і скільки Ви за це платили?

RomF
07.01.2019, 00:02
4 нові розпилювачі і 2 нові мультиплікатори. 13000.

Виктор Пежо Эксперт
08.01.2019, 12:17
У меня такое было,проверил свечи накала,1работала, остальные еле еле накаливались,поставил самые дешёвые и свершилось чудо)))в любой мороз и не только с пол тыка.

RomF
08.01.2019, 16:01
Свічки поміняні, 4 нові

Bircha
08.01.2019, 16:46
Новые и рабочие это разные понятия

Добавлено через 1 минуту
Но я больше склоняюсь к варианту с компрессией
ПС может реле накала ещё парить мозг

RomF
20.01.2019, 14:06
Є результат - фільтр purflux пропустив, забиті форсунки((

Romaha55
21.01.2019, 11:03
а що пропустив?? коли міняли фільтр?

Bircha
21.01.2019, 15:16
Там ещё и клапан подогрева на фильтре

RomF
21.01.2019, 20:06
Фільтр міняний 2000 км тому, вскрили - папір майже чорний весь. Ще попробую промити бак, цікаво що там.
П.с. заправка - воґ.

Bircha
21.01.2019, 20:24
RomF, Ты на приколе? на вито фильтрак не разборной, плюс через него идет обратка с клапаном подогрева :drag:

RomF
21.01.2019, 22:44
А болгарка для чого??

Romaha55
22.01.2019, 08:13
а чого думаєш що то фільтр пропустив?? ну чорний папір.. і що з того??

RomF
22.01.2019, 12:30
Під час промивки форсунок в ультразвуковій ванні залишився осад.