Показати повну версію : DF892, P2149
renault trafic 2.0 2007r
Машина заводиться і відразу глохне.
Диагностика видає DF892, P2149
НА форсунках опір 179-182 кОм
НА масу недзвоняться
якщо знать фішку із ЛЮБОЙ форсунки машина заводиться і робить на 3х циліндрах та тільки вдіваю 4-у фішку за 2сек глохне. Проводка до ЕБУ на масу небє, до форсунок дзвониться.
В чому може бути проблема і як це перевірити ? можливо хтось мав таку проблему.
vectra20
23.11.2018, 23:53
пошук по форуму буває корисним
https://busovod.ua/showthread.php?t=18862
ну і ще трошки...
http://www.renault-club.kiev.ua/forum/index.php?showtopic=44700
читай уважно
9пошук по форуму буває корисним
https://busovod.ua/showthread.php?t=18862
ну і ще трошки...
http://www.renault-club.kiev.ua/forum/index.php?showtopic=44700
читай уважно
Не в одній із цих тем немає результату , я все це прочитав до того як тему створювати. В гугл все впирається у форсунку але в мене на іх і опір норм і маси немає (( .
Читав десь що має місце проблема ЄБУ але як це перевірити неописано(
vectra20
24.11.2018, 00:30
9
Не в одній із цих тем немає результату , я все це прочитав до того як тему створювати. В гугл все впирається у форсунку але в мене на іх і опір норм і маси немає (( .
Читав десь що має місце проблема ЄБУ але як це перевірити неописано(
тіко підстановкою донора( другого блока)
телефонуй завтра...домовимося
тіко підстановкою донора( другого блока)
телефонуй завтра...домовимося
Да я не із Києва, блок є завтра попробую. Дякую!
Ще хочу раз тестером пройтись і тоді блок міняти пробувати (((. Та тестер нідочого ,якби була якась форс. непрацююча то ві би неробив на 2х циліндрах, а так працює у всіх варіаціях на 3х
бывает что тестер ничего не показывает а 2,0 на пьезе глохнет и/или ошибка по замыкание 1й-2й ряд...
чтобы исключить форсы - нужно промерять сопротивление между контактами и корпусом при нагрузке в 100Вольт (есть спец приборы)
при необходимости заменить дефектную форсунку
если все ок , откинуть провода от форс и ЭБу и Звонить
из несколько тысяч сделаных мной Трафиков 2,0 эта проблема 95% в форсе, 5% в проводке и никогда в Эбу у меня на територии .....(хотя у колег проблемы были и с Эбу)
исключать нужно все пошагово и каждый раз.
Удачи
бывает что тестер ничего не показывает а 2,0 на пьезе глохнет и/или ошибка по замыкание 1й-2й ряд...
чтобы исключить форсы - нужно промерять сопротивление между контактами и корпусом при нагрузке в 100Вольт (есть спец приборы)
при необходимости заменить дефектную форсунку
если все ок , откинуть провода от форс и ЭБу и Звонить
из несколько тысяч сделаных мной Трафиков 2,0 эта проблема 95% в форсе, 5% в проводке и никогда в Эбу у меня на територии .....(хотя у колег проблемы были и с Эбу)
исключать нужно все пошагово и каждый раз.
Удачи
Спасибо!
Добавлено через 2 минуты
бывает что тестер ничего не показывает а 2,0 на пьезе глохнет и/или ошибка по замыкание 1й-2й ряд...
чтобы исключить форсы - нужно промерять сопротивление между контактами и корпусом при нагрузке в 100Вольт (есть спец приборы)
при необходимости заменить дефектную форсунку
если все ок , откинуть провода от форс и ЭБу и Звонить
из несколько тысяч сделаных мной Трафиков 2,0 эта проблема 95% в форсе, 5% в проводке и никогда в Эбу у меня на територии .....(хотя у колег проблемы были и с Эбу)
исключать нужно все пошагово и каждый раз.
Удачи
Допустимо що одна із форсунок неробоча. Тоді якщо ми знімемо фішку із ще якоість іншоі то двигу неповинен заводитись , вірно? А в мене він заводиться і працює на трьох любих форсунках. ((
vectra20
24.11.2018, 16:56
Добавлено через 2 минуты
Допустимо що одна із форсунок неробоча. Тоді якщо ми знімемо фішку із ще якоість іншоі то двигу неповинен заводитись , вірно? А в мене він заводиться і працює на трьох любих форсунках. ((
Judex так 2_0 на трьох работает
на 2-х досвидос
Judex так 2_0 на трьох работает
на 2-х досвидос
Так в мене получається що він робить на трьох форсунках і одна із цих трьох є неробоча
Там може бути кілька умовно справних. При підключені трьох система захисту ше пропускає, а при чотирьох спрацьовує і глушить. Там відслідковується струм управління форсунками. Управління виконується шляхом комутації маси чотирма польовими транзисторами але плюс у них спільний і вимірювання струму іде по плюсу. Так як форсунки є реактивним навантаженням, то струми форсунок мають нелінійну залежність і не знижуються до нуля при вимкненні форсунки. Тому є ефект сумування струмів і спрацювання захисту.
Перевіряти форси треба або мегаомметром або дивитися напругу осцилографом.
итак ответ 4 форсунка пала а за ней и 3 (((( .
Всем спасибо запомощь !!!
vBulletin версії 3.8.11, © 2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010