Показати повну версію : Допоможіть розібратись чи гарантійний ремонт чи не гарантійний ?
Андрій рудий
31.01.2018, 13:14
Машина віваро 2.5 2007 рік . Приблизно півтора роки тому робив двигун , після ремонту наїздив 50 тисяч і почались проблеми з запуском двигуна зранку потрібно було прокрутити довше стартером. На сервісі перевірили паливну апаратуру ,все нормально а машина погано зводиться, порадили їхати до Моториста . Поїхав до того який робив мені двигун, сказав що це підсос повітря а він таким не займається . Поїздивши так ще два місяці машина почала заводитись ще гірше частково пропала тяга і з'явився звук пчихання який йшов з під клапанної кришки. Поїхав знову до свого Моториста лишив машину і сказав нехай щось робить бо двигун ще на гарантії після ремонту. Короче зняли форсунки компресія між циліндрами гуляла ,зняли головку між першим і другим і між третім і четвертим прогоріла прокладка .На запитання як таке може бути відповідає що то не його вина і він не знає як таке сталося. Подзвонив по телефоні до колєґи в Київ каже що то вина майстра , і що є три причини :1 не замінив болти головки 2:не дотягнув головку 3 не перевірив площини блока. Підкажіть що робити ? Чи давати на нього щоб робив за свій рахунок? Чи це не його вина?
Romaha55
31.01.2018, 13:23
а що у 2.5 літровому 5 циліндрів?
а якщо по суті питання то довести що це вина майстра ви не зможете.. він скаже що мотор був перегрітий і головку повело... і хочете за гроші він зробить.. але за рік часу потягнута головка чи блок вже б себе показали.. на рахунок того що не поміняні болти то я сумніваюсь, він же за них не платить..
интересная ситуашка. могу сказать сугубо своё мнение. мастер там не при делах. объясняю: какой был ремонт? никто из цепочки поставщик, заказчик, мастер, клиент, не несет ответственность за качество и оригинальнось купленных и установленных запчастей. непосредственно механик несет поную ответственность за правильно собранный мотор при условии четко регламентируемом моменте затяжки всех абсолютно узлов и деталей крепежа, по техноте. если мануал настойчиво обязывает замену болтов и гаек-то это нужно делать не зависимо от согласия или не согласия клиента. лично я не встречал механиков которые дают гарантию более чем 20тыс пробега. сейчас у меня стоит аналогичный мотор с кенго. год назад делался полный капремонт. пробег за год 80тыс. мотор не выключается. пробило прокладку. болты гбц новые оригинал, прокладка новая оригинал, плоскость гбц шлифованная, плоскость блока тоже шлифовалась.
Romaha55
31.01.2018, 16:29
от і я про то.. де гарантія що власник не перегрів мотор?.. чи ще щось не зробив..а якби кожен через рік приїжджав і вимагав ремонту за рахунок когось?..
sergeyss9
31.01.2018, 16:49
Я от одного не пойму - кампутерну діагностику що не робили відколи почались проблеми ?
На машині мого знайомого (2,5 дорестайл )як пробило прокладку між 2 та 3 циліндром - коррекція форс по всім циліндрам була в районі 4,5-5 .А як на місці погазувати то на асфальті чорне п'ятно сажі .
Romaha55
31.01.2018, 16:59
може і добре що не робили.. а то ще б після недодіагностів робив би форсунки а потім двигун.. при пробитій прокладці корекція буде в максимумі постійно і це зрозуміло, компресії нема і ЕБУ хоче вирівняти роботу двигуна.. питання стоїть в тому чи це гарантійний випадок?? я думаю ні..
навіть якби зробили діагностику а прокладка ще не дуже пускає то можливо форсунки би і не показали +-5 і що тоді?? форсунки на ремонт?? а якщо б показало +-5 то все рівно стало би питання чи можна зробити це по гарантії..
Все упоминают про новые болты. Понятно, старые уже слегка "потянутые", а как при установке новых учитывается шлифовка гбц и блока?
Все упоминают про новые болты. Понятно, старые уже слегка "потянутые", а как при установке новых учитывается шлифовка гбц и блока?
Це діло має прокладкою регулюватись.
Це діло має прокладкою регулюватись.
А...ну да...
sergeyss9
31.01.2018, 18:09
може і добре що не робили.. а то ще б після недодіагностів робив би форсунки а потім двигун.. при пробитій прокладці корекція буде в максимумі постійно і це зрозуміло, компресії нема і ЕБУ хоче вирівняти роботу двигуна.. питання стоїть в тому чи це гарантійний випадок?? я думаю ні..
навіть якби зробили діагностику а прокладка ще не дуже пускає то можливо форсунки би і не показали +-5 і що тоді?? форсунки на ремонт?? а якщо б показало +-5 то все рівно стало би питання чи можна зробити це по гарантії..
І часто таке буває що всі форси мертві ? Мабуть тільки в тому випадку коли топливна конкретно погнала стружку або якимось дармовим гуталіном постійно заправляються .
Все упоминают про новые болты. Понятно, старые уже слегка "потянутые", а как при установке новых учитывается шлифовка гбц и блока?
Там є певні допуски на розтяжку .Іноді ставлять старі болти , коли вони відповідають нормам .
А гарантії на 50 тис ніхто не дасть це 100% . Моя думка така : якщо моторист дійсно толковий - хай робить двигло , звісно за гроші . Якщо є сумніви в його компетентності - так незамінних людей нема , хай робить інший .Або заміна двигуна - ну то вже лотерея .
Все упоминают про новые болты. Понятно, старые уже слегка "потянутые", а как при установке новых учитывается шлифовка гбц и блока?
в дизеле, высота поршня над блоком. индикатором.
Андрій рудий
31.01.2018, 20:49
Добрий вечір. Проблема в тому що корекція по форсунках була ідеальна, як таке може бути всі в шоці кажуть що проблема напевно в мозґах після перешивки коли видаляли сажовий.двигун не був перегрітий це 100 % . Коли робив двигун майстер купляв всі запчастини сам бо казав що дає на них гарантію, інакше відмовлявся робити двигун. А от чи перевіряв він площину блока це незнаю.
Добрий вечір. Проблема в тому що корекція по форсунках була ідеальна, як таке може бути всі в шоці кажуть що проблема напевно в мозґах після перешивки коли видаляли сажовий.двигун не був перегрітий це 100 % . Коли робив двигун майстер купляв всі запчастини сам бо казав що дає на них гарантію, інакше відмовлявся робити двигун. А от чи перевіряв він площину блока це незнаю.
Андрей, за полтора года, вы спалили как минимум 5 тонн дизеля. заменили 3-5 раз масло в моторе. никто здравомыслящий не даст гарантию на работу и запчасти "до гробовой доски" нужно быть реалистом. у меня клиент ремонтировал форсы. ценник 11000грн. за год он проехал на них 120тыс км. и они пошабашили. вопрос: гарантийный ли ремонт форсунок?
Андрій рудий, Если честно,то радуйся что мастер не послал тебя! Даже на новой машине это не посчитали бы гарантийным случаем,не то что на десятилетнем бусе! Где обслуживание за эти полтора года проводили,какие запчасти и масла применялись? Так что халява здесь не проскочит! ;)
Romaha55
31.01.2018, 22:19
Все упоминают про новые болты. Понятно, старые уже слегка "потянутые", а как при установке новых учитывается шлифовка гбц и блока?
а якщо блок не шліфується то і прокладку можна брати таку яка була?
а про болти то нові болти можна зажати так як пише книжка з певним моментом і доворотом а старі я б не ризикнув довертати на скільки там градусів..
Чи давати на нього щоб робив за свій рахунок? Чи це не його вина?
Не , ну если он давал гарантию 60 тыс, тогда его вина.
Приблизно півтора роки тому робив двигун
где-то я такое уже слышал
а якщо блок не шліфується то і прокладку можна брати таку яка була?
шлифовка блока очень редкая работа. в основном шлифуют/фрезеруют гбц. прокладкой нужно компенсировать уменьшение.(встречу поршня и гбц.)
Добавлено через 1 минуту
Не , ну если он давал гарантию 60 тыс, тогда его вина.
он мог сказать что угодно. абы клиент не убежал. на хф полно неадекватов, заливаю в уши клиентам всё что те хотят слышать
Гарантійний випадок чи ні?
Це можна лише в договорі прочитати. Мати чек на роботу бажано.
Але ж зроблено у когось без цих документів? Тому гарантія чи ні вирішує майстер.
Хочете мати гарантію? Робіть в 2 рази дорожче на якихось СТО де буде підписано договір і описано все про гарантію.
Romaha55
01.02.2018, 09:52
то що шліфовки блока рідкусть то я знаю. якщо блок не шліфується то і виступ поршня над площиною блока не змінюється, відповідно і прокладка може бути та що була, в смислі нова але така сама
то що шліфовки блока рідкусть то я знаю. якщо блок не шліфується то і виступ поршня над площиною блока не змінюється, відповідно і прокладка може бути та що була, в смислі нова але така сама
если была расточка блока, замена втулки шатуна, замена поршней. высота может быть другой.
Romaha55
01.02.2018, 12:07
заміна поршнів змінить висоту, якщо поршень не того маркування, тобто розмір між віссю пальця і верхом поршня поміняється.. але якщо з блоком нічого не робилось?
Андрій рудий
01.02.2018, 17:43
Андрій рудий, Если честно,то радуйся что мастер не послал тебя! Даже на новой машине это не посчитали бы гарантийным случаем,не то что на десятилетнем бусе! Где обслуживание за эти полтора года проводили,какие запчасти и масла применялись? Так что халява здесь не проскочит! ;)
По перше коли я створював цю тему я не розраховував на халяву, а просто хотів почути думку других власників авто і Мотористів. По друге машину обслуговував той самий майстер що робив двигун . І по третє при чому тут Масло до прогореної прокладки?
vBulletin версії 3.8.11, © 2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010