Увійти

Показати повну версію : Трафік: шипить під капотом при акселеруванні


Maddream
17.08.2017, 08:07
Трафік 2.0 2007 (дизель)
Під час інтенсивної їзди по трасі з'явився неприємний звук шипінння повітря що точно
повторює по гучності положення педалі акселератора. Із збільшенням оборотів посилюється. Якщо дати нагрузку по серйозному (4000 обертів і газ в максимум) з'являється помилка (катушка+ Serv) і після цього двигун швидше ніж 3000 обертів не крутить поки не перезапустити.

Дорога назад 1000км. При собі мінімум інструментів. Що скажете? Патрубок якийсь? Egr? Підкажіть де дивитись бо навіть комп'ютера тут при собі нема (. Які шанси доїхати назад без посилення проблем?

Vet
17.08.2017, 08:15
смотри патрубки на и с интеркуллера

Romaha55
17.08.2017, 09:29
десь просто пропускає воздух

D.A.D
17.08.2017, 21:48
Maddream, Смотри всею магистраль (патрубки) от турбины до впускного коллектора. Где то или патрубок порвало или хамут не затянут. Если патрубок порвался, то перемотай хоть изолентой по больше, чтоб домой доехать.

shuma34
17.08.2017, 22:03
Трафік 2.0 2007 (дизель)
Під час інтенсивної їзди по трасі з'явився неприємний звук шипінння повітря що точно
повторює по гучності положення педалі акселератора. Із збільшенням оборотів посилюється. Якщо дати нагрузку по серйозному (4000 обертів і газ в максимум) з'являється помилка (катушка+ Serv) і після цього двигун швидше ніж 3000 обертів не крутить поки не перезапустити.

Дорога назад 1000км. При собі мінімум інструментів. Що скажете? Патрубок якийсь? Egr? Підкажіть де дивитись бо навіть комп'ютера тут при собі нема (. Які шанси доїхати назад без посилення проблем?

Доїдеш. Але в аварійному режимі.
90% - патрубок інтеркулєра.
Як недавно "лазили" до ЕГР, форсунок, свічок догріву антифризу..

Maddream
18.08.2017, 13:50
Я не можу добитись цього звуку на стоячій машині, немає ідей як в кустарних умовах заставити двигун розкручуватися понад 3000?

До его і турбіни останні роки ніхто навіть не дивився, я так розумію треба було(

paskaarty
21.08.2017, 19:57
та не помішало б))

Ключик
21.08.2017, 21:21
paskaarty, що тобі там мішає?

Добавлено через 1 минуту
Поділись з нами

вите4ек
21.08.2017, 23:31
По моему трафу разгоняю до 2200и переключаюсь, на 6 передаче и 3000оборотов стрелка спидометра упирается в 165-170 км. Спокойно доедь домой а там будеш смотреть.да наверно уже и доехал

Maddream
22.08.2017, 08:36
Ще не доїхав, на нейтралці в мене більше 3000 двигун не крутиться і все, на таких обертах не знайшов де шипить, доходу дійсно додому, бо то не діло, і буду шукати патрубки якось що спускають. Всім дякую за поради!

Romaha55
22.08.2017, 09:13
як знайдеш причину відпишись, можливо колись комусь пригодиться))

Maddream
25.08.2017, 20:17
короче дотошнив додому: 1100км і на свіжу голову глянув: відійшов патрубок з самого верху над повітряним фільтром (прямо біля датчика маси витрати повітря). Дотягнув і помилки немає. При тому, що шум залишився але я так і не зрозумів поки звідки він.

Виявилась інша проблема: масло в патрубках інтеркулера. Буду шукати що робити далі по форуму. Всім дякую за поради!

вите4ек
25.08.2017, 20:50
Ну мог бы и раньше открыть капот и подергать все подряд может и обнаружил раньше свою беду.

Maddream
25.08.2017, 22:07
Ну мог бы и раньше открыть капот и подергать все подряд может и обнаружил раньше свою беду.

на стоячій машині більше ніж 3000 обертів не дозволяє розкручуватись навіть на щепленні, дьоргати я дьоргав, але не побачив. Думаю по дорозі назад проблема стала більш очевидною, просто

Romaha55
26.08.2017, 20:39
2-х літровий більше 3000 здається тільки при русі можна розкрутити, так що тут сцеплення нажимай не нажимай толку 0

vtx7
29.10.2017, 14:03
Эх... У меня подобное случилось. Чипонул мне Вектра мого жабоедика. И я на второй день с Киева на Житомир рвонул. На трасе резко наступил на педальку и на 170км услишал хлопок воздуха. Оторвало усики на патрубке интеркулера возле турбины. Взял у дальнобойщиков пару пластиковых стяжек, поставил на место патрубок на него сверху стяжкой притянул деревяную ручку от молотка и прижал всь этот колхоз корпусом фильтра. Цена вопроса востановить патрубок 1000-1500грв. но его нужно снять и отправить в другой город. А машинка нужна постоянно. Так и катаюсь как олень:vinovat::oh:

shuma34
29.10.2017, 14:32
Эх... У меня подобное случилось. Чипонул мне Вектра мого жабоедика. И я на второй день с Киева на Житомир рвонул. На трасе резко наступил на педальку и на 170км услишал хлопок воздуха. Оторвало усики на патрубке интеркулера возле турбины. Взял у дальнобойщиков пару пластиковых стяжек, поставил на место патрубок на него сверху стяжкой притянул деревяную ручку от молотка и прижал всь этот колхоз корпусом фильтра. Цена вопроса востановить патрубок 1000-1500грв. но его нужно снять и отправить в другой город. А машинка нужна постоянно. Так и катаюсь как олень:vinovat::oh:

Я їх реставрую. ;)
І не так далеко Вишневе, від Нових Петрівець.
Приїхав, замінили зломаний на реставрований. І погнав далі.
А ще... Є там одна заморочка з занадто високим тиском надуву. Чіповка там ні при чьому. Але!
http://s45.radikal.ru/i107/1608/bc/983216931b9f.jpg

vtx7
29.10.2017, 15:47
Как Не причём... Разве не чиповка накручивает турбину? Чиповка сняла все ограничения в мозгах авто и наверное как-то сняла и у меня с мозгов ограничения. Это я олень наступил до 170км его. Теперь буду думать следуйщий раз что не стоит насиловать моего жабоедика. Ато и томстить может

shuma34
29.10.2017, 16:32
Как Не причём... Разве не чиповка накручивает турбину? Чиповка сняла все ограничения в мозгах авто и наверное как-то сняла и у меня с мозгов ограничения. Это я олень наступил до 170км его. Теперь буду думать следуйщий раз что не стоит насиловать моего жабоедика. Ато и томстить может

Кажу ж не при чьому!
Обмеження при чіповці не знімаються!
Твій патрубок вже був "підгулявший".
Хіба Ти до чіповки туди заглядував?
Більш за все там вже була тріщинка. А от Ти вирішив спробувать. Давонув на газюльку.
Патрубок який не мав попередніх дефектів, веде себе на чіпованих автівках цілком адекватно. ПЕРЕВІРЕНО!!!

Bircha
29.10.2017, 16:39
Это я олень наступил до 170км его
То не Вы виноваты то дороги у вас хорошие, у меня например в радиусе 100 км негде так разогнать машинку :ah:

Добавлено через 52 секунды
Більш за все там вже була тріщинка
100% возможно и было

вите4ек
31.10.2017, 14:10
Я иногда стрелку ложу и что патрубок должно обрывать? Чиповка тут не причем .

shuma34
01.11.2017, 10:06
Не повинно. Зазвичай проблеми з патрубком, виникають після його зняття "майстрами" які не знають як його знімать. Вони його просто трощать. А потім встанавлюють на місце, типу так і було. ;)

jeka2310
01.11.2017, 16:01
слиш шума, ! 90% це із за чіповки, перенаддуву. 10% падуставший патрубок. Чіповка дала своє.+Ресурс зчеплення і коробки менший стає.

вите4ек
01.11.2017, 16:44
------ себе новички пешеходы заворачивают:shock:

vectra20
01.11.2017, 18:49
90% це із за чіповки, перенаддуву.

добре....
а як бути з такою же поломкою в не чіпованих?
у них також має місце така поломка патрубка

димончик
01.11.2017, 19:36
слиш шума, ! 90% це із за чіповки, перенаддуву
любой узел, который эксплуатируется под давлением, должен выдерживать давление на 30% большее максимально возможного( чем дает насос, компрессор, турбина) ...
Чіповка дала своє.+Ресурс зчеплення і коробки менший стає.
здуру можно и ..й сломать...

Беза
01.11.2017, 19:51
shuma34, я смотрю популярность твоя ширится уже и на запад.

shuma34
01.11.2017, 20:00
слиш шума, ! 90% це із за чіповки, перенаддуву. 10% падуставший патрубок. Чіповка дала своє.+Ресурс зчеплення і коробки менший стає.

Слиш джека. Подивись параметри по надуву, при наймі на десятку автівок чіпованих та ні. А потім вже будеш заворачівать свої висновки.
Зчеплення- на моїй автівці, пройшло 412 000. З них, після чіпу приблизно 112 000.
Патрубок- було одне надломлене вухо і тріщина. Сам лазив до нього, на форсунки було цікаво подивиця. Сам і надломав свого часу.
Коли зірвало патрубок, був явний перенадув на 400 мБар. Цікаво, що по мануалам, при передуві вище чим 200 мБар повинна була вискакувать помилка. А її не було!
Ііііі. Причина перенадуву була в клапані турбіни.
Сам пізніше роздупоився в цьому.
Так що не треба триндіть чого не знаєш!!
Графіки по надуву на моїй чіпованій автівц.
Тиск в піку 2,341 Бар.
Можу без чіпа, його розкрутить до 2,700 бар.
Невже 2,340 так багато, щоб розтрощило СПРАВНИЙ патрубок? ;)
http://s019.radikal.ru/i611/1711/38/7750d682db42.jpg (http://radikal.ru)

Lucku
01.11.2017, 22:59
:lol::lol: Это пипец какой-то !!!! Товарисчи, при чиповке наддув не возрастает на столько, чтобы рвало патрубки( тем более пластик) у меня тоже чиповка была на форд коннект( к сведению, там патрубки силиконовые и совсем хилые) то они почему-то не пораались от перегрузок, и мотор крутился до 4,5к оборотов. Так что чип тут точно не причем, просто совпадение, такое бывает!
А вот человеку под ником Жека...чегототамкакойто желательно прикусить язык и не писать гадостей..... Даже догадываюсь кто это..... :tnp: