Показати повну версію : Плавают обороты на холостую
Анатолии
23.06.2017, 19:53
Рено трафик 1.9 80л.с 2004г. плавают прыгают обороты на холостую. Утром выезжаю нормально только прогреется машына начинает ее колбасить.( Снял видео но не знаю тут можно прикрeпить? Может eсть спeцы кто рeально поможeт, так как мecныe сто и оф.сeрвис нe помогли.
vectra20
23.06.2017, 20:13
проверять клапан и регулятор давления топлива
Анатолии
23.06.2017, 20:22
Спасибо, я обращусь к вам за помощью..
https://youtu.be/4gXKpx3uDXg
Вот видео
Рено трафик 1.9 80л.с 2004г. плавают прыгают обороты на холостую. Утром выезжаю нормально только прогреется машына начинает ее колбасить.( Снял видео но не знаю тут можно прикрeпить? Может eсть спeцы кто рeально поможeт, так как мecныe сто и оф.сeрвис нe помогли.
Добрый день! Столкнулся с похожей проблемой. Рено трафик 1.9 80л.с Прогрессировала болячка постепенно и переодически Но вчера начал мотор троить и уже возникли всякие нехорошие мысли ,открыл капот и вижу как колбасит двигатель и случайно нажал на крышку воздушного фильтра и чудо! перестало колбасить и потом увидел что к воздухану сбоку крепиться трубка обратки и она касалась проводов датчика давления , поправил контакты и вроде пока холостые не плавают,Может кому поможет:)
blackstalker
23.11.2017, 17:46
Була в мене така проблема !
Винний регулятор холостого ходу. Він знаходиться на ТНВД вгорі і кріпиться на 3 болти. Дорога зараза..
Його поняв і все стало на свої місця..Старий почав глючити після того як форсунки привів в порядок..незнаю з чим це звязано
Romaha55
24.11.2017, 10:03
це не регулятор холостого ходу а регулятор тиску топлива..
blackstalker
24.11.2017, 11:26
Вчора поміняв регулятор тиску на ТНВД думав що все стало на свої місця але ні...
Сьогодні ранком прогрівав машину і знову обороти скакали як дурні і троїло чорним димом наче з тепловоза. Був в моториста і він порадив фішку ЕГР відєднати тому що він може барахлити...Фішку відєднав і вроді не було скачків але завтра рано ще перевірю на холодну ... Тепер гарно чути свист турбіни)) динаміка змінилась в кращу сторону ( троха)
Якщо треба то можу старий регулятор продати....
Darts-Trafik
24.11.2017, 11:39
blackstalker, Жабка,над педалю зчеплення,може викаблючуватися. Коли обороти плавають,вижати зчеплення-картина змінюється?
Romaha55
24.11.2017, 11:45
на діагностику нормальну підїхати, а тоді дивитись.. а то так можна всю машину перебрати.. від клапана егр машина не димить і не троїть.. швидше за все це форсунки..
blackstalker
24.11.2017, 20:42
Форсунки робились і після цього воно почалось+егр чистився..і фільтр мінявся на бош.
Коли щеплення вижимаю то нічого не міняється зама найгірше на світлофорах кадить як дурне. Коли фішку з Егр відєднав то обороти стоять на одному місці і на холодну і на гарячу.При ньому вона скакали інколи.І диму немає коли перегазуєш..
Romaha55
25.11.2017, 14:55
якщо до ремонту форсунок цього не було напевне щось не дуже добре їх зробили.. а від чистки клапана егр на 1.9 принаймні у мене ніяких змін..
від клапана егр машина не троїть
может на ХО троить
Romaha55
25.11.2017, 15:29
а від чого їй троїти??
а від чого їй троїти??
от ЕГР
Romaha55
25.11.2017, 17:05
ну не знаю чим він впливає на хх, але на 1.9 чи він працює чи ні ніякої різниці я не бачу
blackstalker
25.11.2017, 18:14
якщо до ремонту форсунок цього не було напевне щось не дуже добре їх зробили.. а від чистки клапана егр на 1.9 принаймні у мене ніяких змін..
Після того був на діагностиці то проблем по них небуло все було справне.
Піся зняття фішки ЕГР обороти перестали скакати все процює добре сам не знаю чого..можливо паршиво його почистили
Добавлено через 2 минуты
ну не знаю чим він впливає на хх, але на 1.9 чи він працює чи ні ніякої різниці я не бачу
Різниця є в роботі двигуна. без Егр він більш шумний і трішки шустріший.
Це принаймні в мене..Більше чути свис турбіни до 2000 тисяч..
З егр я її чув від 2200
Romaha55
25.11.2017, 19:15
різниця у роботі є 100% у всіх, я мав на увазі що чи з ним чи без нього у мене двигун не троїть... навіть якщо на заведеному авто зняти а потім одіти фішку то авто не троїть.. при цьому чути як змінюється звук роботи двигуна, але це зв"язано напевне із зміною топливно воздушної суміші, так як при відключеному егр все повітря чисте... просто хочеться взнати чому саме егр може так впливати на роботу двигуна..
blackstalker
25.11.2017, 19:41
різниця у роботі є 100% у всіх, я мав на увазі що чи з ним чи без нього у мене двигун не троїть... навіть якщо на заведеному авто зняти а потім одіти фішку то авто не троїть.. при цьому чути як змінюється звук роботи двигуна, але це зв"язано напевне із зміною топливно воздушної суміші, так як при відключеному егр все повітря чисте... просто хочеться взнати чому саме егр може так впливати на роботу двигуна..
сам незнаю...я через це влетів на гарну суму (1700 грн регулятор в закупці а так то 80-90 євриків)
Але в мому випадку саме він винуватий. Може бути що коли його чистили то погано запхали або почистили зле..
blackstalker
25.03.2018, 17:25
різниця у роботі є 100% у всіх, я мав на увазі що чи з ним чи без нього у мене двигун не троїть... навіть якщо на заведеному авто зняти а потім одіти фішку то авто не троїть.. при цьому чути як змінюється звук роботи двигуна, але це зв"язано напевне із зміною топливно воздушної суміші, так як при відключеному егр все повітря чисте... просто хочеться взнати чому саме егр може так впливати на роботу двигуна..
Пройшло пару місяців коли я відєднав фішку то обороти ніколи не скакали,недавно почистив сам егр підключив і за 2 хв знову почали скакати обороти і почало троїти чорним димом...Навіть незнаю що то робиться...
Проблеми почались після реставрації форсунок
Василий Ш.
25.03.2018, 19:23
Єгр має механічну частину і електричну. Відповідно якщо при знятій фішці все ок, то механічна частина працює. А от в електричній підносились контакти, неправильний(невідповідний) опір, який дурить ебу , а ебу в свою чергу ставить в не правильне положення механічну частину. Звідси не правильна пропорція паливної суміші, бідна.. багата... троїть... димить.
Це моя думка, але наведені факти заставляють думати саме так.
blackstalker
25.03.2018, 19:28
Єгр має механічну частину і електричну. Відповідно якщо при знятій фішці все ок, то механічна частина працює. А от в електричній підносились контакти, неправильний(невідповідний) опір, який дурить ебу , а ебу в свою чергу ставить в не правильне положення механічну частину. Звідси не правильна пропорція паливної суміші, бідна.. багата... троїть... димить.
Це моя думка, але наведені факти заставляють думати саме так.
Тобто якщо я зняв фішку то він дальше працю і гази знову йдуть по колу ?
Якщо так то що потрібно зробити щоб перекрити їхнє надходження..провернути на 180 гр чи відшити чи заварити ?
Василий Ш.
25.03.2018, 19:39
Фішка знята, рециркуляції нема. Вихлопні гази в трубу, чисте повітря в двигун. Хто глушить, хто відшиває, хто міняє...
Ще раз повторюсь, то лише моя думка. Думаю правильна діагностика покаже що повітря плаває.
blackstalker
25.03.2018, 19:55
Фішка знята, рециркуляції нема. Вихлопні гази в трубу, чисте повітря в двигун. Хто глушить, хто відшиває, хто міняє...
Ще раз повторюсь, то лише моя думка. Думаю правильна діагностика покаже що повітря плаває.
Зрозуміло дякую. Мабуть і піду на діагностику тільки де толкового знайти в Івано-Франківську?
На рахунок повітря то в мене стоїть воздухомір не Сіменс а китаєць..magneti marelli він і до того вроді на 2 кг передував після чистки я не був на діагностиці
Василий Ш.
25.03.2018, 20:10
2кг не критично. Головне стабільно, правильно...
В кожного користувача є підпис, хто, звідки... Особисто не знайомий , Romaha55 твій земляк. Звернись може щось підкаже.
Romaha55
25.03.2018, 21:02
Підключити комп"ютер і подивитись показник ДМРВ з підключеним ЕГР і без нього.. Якщо справа у повітрі то буде видно. Все одно ЕБУ дасть стільки топлива скільки повітря покаже росходомір. А ще краще взяти робочий клапан ЕГР на пробу. І подивитись. А з знятою фішкою не хочеться їздити??
Добавлено через 1 минуту
Можна ще провірити сам ЕГР тестером (опір)
blackstalker
25.03.2018, 21:12
Підключити комп"ютер і подивитись показник ДМРВ з підключеним ЕГР і без нього.. Якщо справа у повітрі то буде видно. Все одно ЕБУ дасть стільки топлива скільки повітря покаже росходомір. А ще краще взяти робочий клапан ЕГР на пробу. І подивитись. А з знятою фішкою не хочеться їздити??
Добавлено через 1 минуту
Можна ще провірити сам ЕГР тестером (опір)
та іздити то мож але в місті розхід гіганський...10-12 л..на трасі в 6.6-7.5
якось їздив з егр то менший розхід був в місті...якось так..
Romaha55
25.03.2018, 21:43
тоді на діагностику і шукати проблему..
димончик
25.03.2018, 22:15
та іздити то мож але в місті розхід гіганський...10-12 л..на трасі в 6.6-7.5
У мене розхід точно такий же, але проблем з мотором ніяких...Все працює так як треба. А ЕГР у мене зовсім немає, я його фізично колись видалив.
А що до твоєї "халепи" треба діагностувати, і особливо звернути увагу на тиск в топливній рампі та показники ДМРВ на хх
blackstalker
25.03.2018, 22:45
тоді на діагностику і шукати проблему..
Невкурсі не у Франківську можна зробити якісну діагностику ?
Romaha55
25.03.2018, 23:23
чесно кажучи не знаю... Я сам собі діагност)) а рекомендувати когось кого не знаю то якось не правильно. Але думаю є у Франківську знаючі люди.
blackstalker
26.03.2018, 09:14
чесно кажучи не знаю... Я сам собі діагност)) а рекомендувати когось кого не знаю то якось не правильно. Але думаю є у Франківську знаючі люди.
Ага..я в Долині буваю час від часу..ще думав купити собі ЕЛМ 327. є сенс ? на аліекстпресі вони дуже дешево коштують
собі ЕЛМ 327. є сенс ?
для 1.9 не має сенсу купувати
Romaha55
26.03.2018, 14:53
по ЕЛМ нічого не скажу.. не маю такого девайсу.. Кліп, Автоком Лаунч, а ще старий добрий оп-ком)))
Добавлено через 44 секунды
для 1.9 оп-ком нормально буде.. правда форсунок не бачить.. може хіба нові версії..
blackstalker
28.03.2018, 19:25
по ЕЛМ нічого не скажу.. не маю такого девайсу.. Кліп, Автоком Лаунч, а ще старий добрий оп-ком)))
Добавлено через 44 секунды
для 1.9 оп-ком нормально буде.. правда форсунок не бачить.. може хіба нові версії..
Якщо планую машиною ще років 3-5 користуватись то є сенс купляти його ?
і де краще брати в нас чи в китайоз замовляти ?
І ще цікавить чи є різниця в вище перелічених засобах для діагностики..тобто чи велика різниця в ціні якщо би не велика то можна би і доплатити щоб хорошу річ взяти
Romaha55
29.03.2018, 08:56
якщо для 1.9 трафіка віварика для себе то оп-ком цілком нормально. Не буде видно корекції по форсунках, але без того можна жити. По цінах то різниця велика буде. Оп-ком саме дешевше буде від 500 грн напевне (в залежності від версії) автоком десь 2000 грн.(буде видно форсунки) кліп і лаунч від 5000 десь буде..
Добавлено через 1 минуту
купити можна і тут. Постукай до vectra20 він підскаже
При роботі, на холодну, спостерігаю коливання обертів двигуна, незначні. За 1- 2 хв. проходять. Раніше було лише в морози, а тепер і при + 2-5°С. Дивитись регулятор тиску палива на рейці, чи на паливному насосі ? Хто підскаже? Дякую.
При роботі, на холодну, спостерігаю коливання обертів двигуна, незначні. За 1- 2 хв. проходять. Раніше було лише в морози, а тепер і при + 2-5°С. Дивитись регулятор тиску палива на рейці, чи на паливному насосі ? Хто підскаже? Дякую.
На насосі
Чистка, промивка, пробувка щось дасть, чи відразу заміна?
Чистка, промивка, пробувка щось дасть, чи відразу заміна?
Сьогодні і в мене глюканула ця зараза.
Бачив в ютубі що його можна розібрати і притерти, але чи на довго це так як при претирці стерається хон.
vBulletin версії 3.8.11, © 2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010