Показати повну версію : бортжурнал рено трафік 1,9 sobol
доброго недільного ранку. захотілось і мені завести щоденник. минув рік їзди на трафіку - вражень море. переважно позитивних. але є і халепи, які відчутно б"ють по кишені.
нічого не віщувало біди, аж на дорозі почув неприємний лязкаючий звук в двигуні, при чому авто їхало без жодних проблем і лишніх жарівок на приборці. був поставлений попередній діагноз: форсунка. я полегшено зітхнув. марно..... скинули голову і піддон і побачили таку каку:
люфт поршня на пальці (осьовий)
виробітка в гільзах
виробітка направляючих клапанів
і деякі порівняно не значні дефекти :oh:
прикинувши по цінам, вирішив купляти бу двигун. було замінене зчеплення.
але все нормально, забираю я автівку. цілий день катаюсь без пригод. паркуюсь на ніч. зранку заводжу і після хвилини роботи п"ять літрів мастила стекло на бетон. вивернуло прокладку масляного фільтра.
залив мастило ще раз і після того, поки що проблем нема.
після ремонту маю зовсім інакше авто,мастило тримає рівень, а зчепленням тішусь до цього часу.
vectra20
11.06.2017, 11:41
мотор б\у где брал?
и из под какого авто?
брав у себе на розборці,трафовський. пробіг 180тик
готуюсь до маленької подорожі у відпустці. через що був зроблений маленький органайзер в другому ряді. ряд, попередньо, був розтягнутий. сидіння розсунуті одне від одного для встановлення підлокотника
пізніше, добре подумавши, був придбаний девайсик, який замінить підлокотник
готуюсь до маленької подорожі у відпустці. через що був зроблений маленький органайзер в другому ряді
По нашим ровным дорогам, все эти самоделки, добавляют и без того, много приятных звуков в салоне.
теж так думав, але, як не дивно, лишніх шумів не появилось. принаймні, я на водійському місці не чую :)
сьогодні сталася така кака: зламав ключ в замку запалювання. тепер мав необережність зняти замок, після чого пробував поставити його на місце з запасним ключем..... не вдалося. після декількох спроб покрутити стартер пропало все, і панель приладів не світиться і стартер не крутить. таке враження, наче на замок не поступає живлення. замикання контактів на замку вручну не дало результату. можливо згорів якийсь запобіжник чи реле? світло в салоні та магнітола працюють. дайте пораду куди дивитись в першу чергу, чи краще шукати одразу електрика?
vectra20
30.06.2017, 22:49
глянь быля акума
це те що пришло на розум саме скорше
гляну обов"язково, але при заміні батареї бачив там тільки клєми. там є якісь запобіжники? і ,якщо є. то де саме? принаймні. підсвітка салону. магнітола і сигналка працюють
Добавлено через 11 часов 29 минут
передивився біля аккумулятора з"єднання (запобіжниками назвати важко) все в нормі. на колодці замка запалювання (чотири товсті дроти) на жодному нема живлення. можливо є якийсь запобіжник на замок під капотом?
Дивись на запобіжник F1 в моторніку. Це + до замка запалювання.
Велике дякую за підказки. Тим і обійшлось. Під розширюючим бачком знайшов згорілий запобіжник.
Доброго дня, маю питаннячко таке: їхали ми з сім'єю автобаном,все було прекрасно,трошки притопив педальку, аж раптом засвітив "чек". Температура,машинка закипіла. Далі все по нотах: три рази кипіла, антифриз фонтанами. Залив 3літри води. Варто додати, що температура довкола була 35градусів.
Зараз їзжу без будь-яких ексцесів. Правда,вентилятор при кипінні не крутив. Це може бути від зовнішньої температури,чи є знову якась халепа з електрикою?
Якась халепа з електронікою.
Romaha55
14.07.2017, 12:35
ну якщо авто кипіло і вентилятор не включився то значить є на те причина.треба дивитись проводку і датчики
Та і радіатор також. Перемички заплескані, не продувається.
Romaha55
14.07.2017, 13:02
а те що на дворі +35 то просто швидше нагріється і швидше включиться вентилятор..
Правда,вентилятор при кипінні не крутив.
Термостат приклинив.
Термостат приклинив.
Датчик на термостаті.
Romaha55
14.07.2017, 14:42
варіантів багато))) тепер залишилось дочекатись що саме було
Вже ближче до вечора температура перестала підійматися. Зараз їжджу - все прекрасно. В будь-якому випадку до неї буду дивитись по приїзді до дому. Може попробувати перемкнути контакти на датчику вентилятора, тому що на радіаторі? Запобіжника вентилятора я не знайшов. Схема видає тільки реле
Добавлено через 3 минуты
Термостат приклинив.
Теж грішу на нього. А міг потім відкритися без ніяких втручань?
А на вентилятор, просто 12 вольт пробував подавати?
І самі вентилятори, також буває лаптем накриваються.
Не пробував. Один раз чув,що працює. Але до заміни двз. Тай зараз на морі, в гостях,та ще й без інструментів :vinovat:
Romaha55
15.07.2017, 13:53
якщо після того як кипів чув що працює значить або заклинив термостат або десь контакти відходять..
Цього разу не чув. Через що і хочу перевірити
Romaha55
15.07.2017, 14:04
попробувати з акумулятора чи працює вентилятор якщо працює то на період відпочинку просто взяти 5м кабелю і зробити на пряму щоб можна було в місті в пробках включати самому. трошки не зручно буде але зате не буде мотор гробитись...
В тому і проблема,що грілась вона на автобані при швидкості 140. Коли їхав по Будапешті - грітись навіть не думала. Може забагато на педальку натиснув :maybe:
Romaha55
16.07.2017, 15:04
уже декілька разів чув таке.. хоча думаю що на такій швидкості якщо радіатор не забитий то мав би продуватись.. подивитись чи не забитий радіатор пухом пилом і ще чимось..
Не забитий. Після того проїхав пів Італії без жодних проблем. Маю надію, що то було разове явище :maybe:
отже.... приїхав я до України, до Франківська...... дорогою моя машинка кипіла. знову в Словенії на підйомах. в Закарпатті на перевалах навіть і гадки не було. в понеділок електрик дивився, сказав реостат вентилятора згорів. запаяв перемичку, сказав все буде добре.. сьогодні згоріло пів "морди", зате перемичка залишилась...... пи==ць. :oh::dash2:
Darts-Trafik
18.08.2017, 21:18
згоріло пів "морди":shock::shock::shock::out:
Співчуваю.
Darts-Trafik, дякую
маю питання: відрізняються чимось установочні панелі "телевізори" на трафіках в залежності від двигуна і чи піддаються вони ремонту? до чого веду: є панель від трафіка 2.0 рестайл і має тріщину. можна з нею щось зробити?
sergeyss9
18.08.2017, 21:50
Darts-Trafik, дякую
маю питання: відрізняються чимось установочні панелі "телевізори" на трафіках в залежності від двигуна і чи піддаються вони ремонту? до чого веду: є панель від трафіка 2.0 рестайл і має тріщину. можна з нею щось зробити?
Телевізори однакові . На рестайлі присутні 2 отвори для кріплення кронштейну повітряного фільтру . Клеїти мабуть тільки епоксидною смолою (ця зараза не паяється :meowth:) Хоча сам вже 2 рік катаюсь з потрісканим телевізором .
vectra20
18.08.2017, 21:56
Darts-Trafik, дякую
маю питання: відрізняються чимось установочні панелі "телевізори" на трафіках в залежності від двигуна і чи піддаються вони ремонту? до чого веду: є панель від трафіка 2.0 рестайл і має тріщину. можна з нею щось зробити?
стісняюсь спросить.....
але
а для чого воно тобі?
з твоею якась біда?
ага.... вона згоріла
Зато теперь у вас есть классная перемычка :D :D
Зато теперь у вас есть классная перемычка :D :D
Ту перемичку у "електрика" на шиї треба закрутить...
Romaha55
19.08.2017, 12:10
паяється все.. просто треба знати з чого саме воно зроблено, і правильно підібрати матеріал.
Добавлено через 2 минуты
якщо це пластик то знайти на ньому маркування типу PP PE чи ABS ну або ще щось і вперед. зараз можна і самому все знайти у продажі чи звернутись до когось
самому все знайти
Там і шукати нічого, у нього ж свій телевізор є, сгорівший.
Закрадається думка що винна в тому система підігріву ОЖ. Автівка ні з того, ні з сього то кипіла то ні, а в кінцевому результаті, взагалі загорілась.
не можу сказати напевне, але горіти почало з дифузора, де стоїть опір
а "телевізор" зі скловолокна. мені здається, воно не паяється
сьогодні вперше від п"ятниці на колесах :yo-ho-ho:
що можу сказати: на відновлення пішло більше семи тисяч грн. плюс антифриз - ще чотири сотні. і, мабудь, ще піде на антифриз, бо з радіатора фонтани..... :shock::plach:
завтра їду до фахівців по ремонту, можливо щось зроблять. як ні - то ще 70 у.є.....
є нюанси зі склоочисниками. чомусь вони крутять проти годинникової стрілки. також на днях має приїхати корпус пічки. от такі вони - електрики....
Romaha55
23.08.2017, 08:03
якось не дуже весело... але все одно вітаю з тим що на колесах уже))) могло бути і гірше
всім доброго вечора. якось то катав машинкою повною (8 місць) і помітив, що гальма на повній і порожній машині не одинакові. на порожню вони ефективніші, коли повна - гальми якісь не певні і при сильнішому натимканні є спрацювання абс (ожеледи не було). можливо в наших машинках є пристрій, ідентичний "жигулівському" РГС, чи то я дурниці говорю і за ці речі відповідає абс?
blackstalker
28.12.2017, 19:42
В мене на партнері була наоборот...коли пуста машина тормоза гірші а коли вона гружено то спрацьовує механізм який дає більші зусилля на гальма... може тут наоборот )
сьогодні у мене був день, коли не потрібно було з ліжка вилазити, не те, що до ремонту дрібного братись. недавно помітив, що захист піддону весь в мастилі, а також під патрубком інтеркуллера було масло.
знявши патрубок лівий - побачив купу дірок ((( заміна без підйомника зайняла купу часу і нервів. в процесі була обломана одна люлька свічки підігріву ОР. запаяв контакт, примудрував люльку.
далі намагався подивитись рівень масла - зламав щуп :duren:
вирішив зняти сапун, відкрутив два болта, зняв патрубки і..... витягнув сапун разом з фланцем, який мав залишитись в блоці. напевно звідти і лилось масло на захист....
огризок щупа вдалось витягнути з восьмого разу. і то добре.
маю питання: як той фланець фіксується в блоці? слідів герметика я там не побачив, через те просто запхав його туди як найдалі.....
AK Andrew
19.01.2018, 00:34
коли повна - гальми якісь не певні
Была у меня такая проблема, казались тормоза какими-то уж очень плавными и слабоватыми и ручник нормально не держал, через раз. В общем, перебрали задние суппорта оба, оказалось что ручник работал только на одно колесо, и тормоза походу только на три колеса. Два ремкомплекта на суппорта и замена датчика АБС на переднем левом (спасибо дяде Вектре за датчик) все решили, тормозить стал как вкопанный. Еще тромозуху можно поменять и прокачать хорошенько.
значить весною буду перебирати супорта задні. дякую))
на рахунок сапуна інфи я так і не знайшов. підкажіть, можливо в когось була така проблема, яким чином фланець сапуна кріпиться до блока? відкручую щуп- глянути на рівень- прокручується весь сапун. звідти масло жене дико.
маю питання: як той фланець фіксується в блоці? слідів герметика я там не побачив, через те просто запхав його туди як найдалі.....
На паливній рейці є вільний отвір з різьбою, і один, наче, в блокові, крутиш по місцю два кронштейни і фіксуєш за вуха тої горловини, а другий кінець в ті вільні отвори. Як зміг так і описав. По місцю легко розібратись що куди.
Eugene, дякую,з цим ясно. А ущільнення якесь є в тому місці, де фланець заходить в блок?
можливо не внятно пояснюю....
Воно там чи на гарячу садилось, чи якось по іншому пресувалось. В свому робив так: плотненько, через дерев'яну проставочку забив молотком, і як писав вище, зафіксував саморобними кронштейнами.
А сапун этот чистить как то надо?у меня он весь в масле
paradox, він розбирається. Думаю, мити можна запросто. Але якщо масло на зовнішній стороні - краще задуматись, чому воно там....
Добавлено через 7 минут
Сьогодні був напружений день....
Замінені передні стійки. Виробник transporter part ..... Час покаже).
Були помиті і змащені поворотну підшипники. Також пішов під заміну підшипник лівої передньої ступиці. Вибір впав на snr
Завтра мають приїхати тяги стабілізатора.
Надіюсь, цим і закінчиться
blackstalker
03.05.2018, 22:24
paradox, він розбирається. Думаю, мити можна запросто. Але якщо масло на зовнішній стороні - краще задуматись, чому воно там....
Добавлено через 7 минут
Сьогодні був напружений день....
Замінені передні стійки. Виробник transporter part ..... Час покаже).
Були помиті і змащені поворотну підшипники. Також пішов під заміну підшипник лівої передньої ступиці. Вибір впав на snr
Завтра мають приїхати тяги стабілізатора.
Надіюсь, цим і закінчиться
підшипники ступиці по чом брав?
blackstalker, 1430 грн. там ще різні діаметри зовнішні...
blackstalker
04.05.2018, 08:45
blackstalker, 1430 грн. там ще різні діаметри зовнішні...
Один?
готуюсь до маленької подорожі у відпустці. через що був зроблений маленький органайзер в другому ряді. ряд, попередньо, був розтягнутий. сидіння розсунуті одне від одного для встановлення підлокотника
З якого авто ці крісла???
blackstalker, один
Добавлено через 32 секунды
morloc, якщо не помиляюсь, мазда 626
всім доброго дня. вичитав сьогодні в бусі отакі речі:
хочу запитати знаючих людей, що з тим робити? датчик АБС заднього правого під заміну, чи там щось інше??? і що з переднім лівим тоді?
ситуація яка: до заміни кульової опори і пильника піввісі правого колеса (виймався датчик АБС) на приборці не було ніяких лишніх ламп. після того засвітився АБС. грішив на праве переднє колесо, а тут таке написано.....
blackstalker
05.05.2018, 19:40
Може погано на місце поставив ? Або дріт датчика міг випадково перебити.Можна для початку пробувати порухати ним може пропаде..в мене так було подібре коли крісло водійське ставив то фішку не до кінця одів і сервіс світився коли поправив то одразу пропало
blackstalker, до правого заднього колеса я не пхався, знімав датчики з передніх коліс....
можливо я не дуже розуміюсь в показниках сканера. ніколи справи не мав з такими речами
Romaha55
06.05.2018, 09:32
подивитись на вінець абс може попало щось.. стерти помилки і пробувати поїздити, потім знову подивитись.
Всім доброї ночі. Дійшли сьогодні руки до пасків безпеки третього ряду. З другим рядом все обійшлось без проблем, паски зайшли в рідні місця. Не знайшовши місця установки на кузові для заднього ряду, вирішено було монтувати їх в самі сидіння. Було багато варіантів: від зовнішнього розміщення на спинці і до закріплення на саму тумбу. Зупинився на котушці, розміщеній в самій спинці. Вийшло отаке:
Наразі готові два крайніх сидіння. Залишилося ще одне середнє, туди буду пробувати так само монтувати. По готовності зроблю більш кращі фото :ah:
доброго всім дня, маю свіжу проблему: гул підшипника. починається після 60 км/год, до того не чую. гул не однотонний, специфічний, при повороті керма звук не міняється. грішу на підшипник проміжної опори. може він гудіти, чи то вже підходить пора коробки? підшипники ступиць поміняні....
закінчилась епопея з підшипниками... вирішилось все заміною правої ступиці. гудів той підшипник, його я замінив того року в червні. Вирішив замінити разом зі ступицею і цапфою, бо цапфа виявилась зігнутою...:shock:
після даної процедури все стало на свої місця, гул пропав, машину не тягне нікуди, зовсім інакша їзда стала :)
від самого початку пасажирську півторачку планував переробити або замінити іншими сідушками, більш комфортнішими і практичнішими. днями втілив задум. похвалюсь своїм "хендмейдом", ось що получилось:
сидіння від сценіка були встановлені на саморобний каркас, на який пішли рідні піропатрони
ну і заодно був встановлений центральний плафон
на саморобний каркас
сам делал? Как заводской.
Сам, дещо могло вийти краще, але...
Оригінальний сподобався конструкцією, сідушка жорстко стояла, не трусилась при їзді.
початок тижня , а загалом і весь видався такий собі.... в понеділок в дорозі тихо вмер генератор, заклинили підшипники. ремонт став в 750 грн разом з перепайкою контактного кільця. в п"ятницю зранку все було нормально, приїхав до залу, а звідти..... педаль зчеплення на підлозі. вижимний помер в один момент. був придбаний новий і тоді ж і замінений. попутно був замінений внутрішній пильник лівої піввісі разом з підшипником (була теча мастила).....
загальний попандос 2450 + 1200 робота
blackstalker
11.11.2018, 00:13
початок тижня , а загалом і весь видався такий собі.... в понеділок в дорозі тихо вмер генератор, заклинили підшипники. ремонт став в 750 грн разом з перепайкою контактного кільця. в п"ятницю зранку все було нормально, приїхав до залу, а звідти..... педаль зчеплення на підлозі. вижимний помер в один момент. був придбаний новий і тоді ж і замінений. попутно був замінений внутрішній пильник лівої піввісі разом з підшипником (була теча мастила).....
загальний попандос 2450 + 1200 робота
А де вижимний міняв? Я коли міняв щеплення то мені 1500 сказали за роботу
А де вижимний міняв? Я коли міняв щеплення то мені 1500 сказали за роботу
в себе навпроти. лишились трошки довше, я допомагав.... процес почався в третій пообіді, виїхав в десятій
маю питання, яке їсть мене третій день: можна сидіння від 3-го еспейсу впхати в направляючі 4-го еспейсу?
б"юсь із своїм АБСом тижня три, замінив два датчика, облазив дроти з попід низу - все ніби добре. зробили діагностику під час їзди.... комп не виявив зв"язку з лівим переднім колесом (сам датчик читається). висновок діагноста - запресований не тією стороною підшипник. можна його перепресувати. чи потрібно ставити новий? підшипник ставився в травні цього року....
висновок діагноста - запресований не тією стороною підшипник.
Это как?
датчик йде на зовнішню обойму підшипника, там має бути магнітна стрічка (так пояснював фахівець). якщо поставити другим боком (стрічкою назовні) датчик не читає колесо....
при огляді підшипника нічого такого не помічав...
Василий Ш.
27.11.2018, 20:23
Можна перепресувати, аби тільки гарно і цілим вийшов.
Можна перепресувати, аби тільки гарно і цілим вийшов.
дякую, попробую
при огляді підшипника нічого такого не помічав...
а она должна как-то вивуализироваться? А может у тебя подшипник не тот? В смысле без нее.
blackstalker
28.11.2018, 09:22
а она должна как-то вивуализироваться? А может у тебя подшипник не тот? В смысле без нее.
Там на підшипнику полоска є,вона якраз і має бути до середини
если при осмотре не увидел, значит подшипник для машин без абс
Я його тоді особо не обзирав. Мені його продаван підвіз (машина була на підйомнику), я його майстрюку віддав.....
Одним словом, купив бу цапфу, завтра поміняю, а пізніше буду спресовувати свій і дивитися
отже по підшипнику.... кільце, на яке кріпиться датчик абс прокручується і бовтається, підшипник не допресований....... біля деяких майстрюків треба стояти і дивитись, чи добре роблять
отже по підшипнику.... кільце, на яке кріпиться датчик абс прокручується і бовтається, підшипник не допресований....... біля деяких майстрюків треба стояти і дивитись, чи добре роблять
компенсация за моральный ущерб была?
вчора був інстальований підігрів пасажирського сидіння, попогрійка. Набір був від ВАЗ 14 моделі. думав піде легко, як і попередні, а ніфіга. після 4х годин мордацій було розібране сидіння (сценік), запхані мати підігріву, проводка і зібране назад. далі було саме важче: подружити це все з клавішою підігріву ауді. і це вдалось, прийшлось допаювати в мат підігріву термодатчик (кнопка з регулятором і автовимкненням). а далі стало питання куди запхати кнопку, вона ж бо не з маленьких. вирішив монтувати в панель. получилось отак
Василий Ш.
13.12.2018, 21:44
[/QUOTE]підшипник не допресований.....[/QUOTE]
Якщо підшипник не на місці, то стопорне кільце не поставиш...
Не можу нічого сказати, кільце прокручується і має люфт 1-2 мм. Маю ще одну цапфу, там кільце стоїть нерухомо.
Приїхали мої направляйки для сидінь третього еспаса. Поки є чотири довгі, на кінець тижня будуть ще короткі.
SLAVASUL
13.02.2019, 09:32
Если так поставить будет очень низко. Нужно подымать сиденья (переварить крепления сидений на 12-15см.)
Процес піде, як потепліє. Хочу їх підняти на висоту арок і поставити 3+3.
А який сенс ставити направляйки, як що будеш піднімати на висоту арок. тільки що перечиплятися)) Як що нарощувати ножки, то цікаво як воно буде виглядати. Я собі робив так.
http://radikal.ru/big/tj44rslt2icls
SLAVASUL
14.02.2019, 18:49
А який сенс ставити направляйки, як що будеш піднімати на висоту арок. тільки що перечиплятися)) Як що нарощувати ножки, то цікаво як воно буде виглядати. Я собі робив так.
http://radikal.ru/big/tj44rslt2icls
Если наростить сиденья будет очень хорошо , только не на уровне арок а немного ниже. Но поставить рейсы и удлинить сиденья это такой геморрой. Вопрос только в том будете вы эти сидения когда нибудь двигать и снимать для ровного пола. Если нужен ровный пол то стоит заморачиваться . Себе сделал на тумбах и мне удобно и есть куда всякий хлам положить .
Добавлено через 4 минуты
https://busovod.ua/picture.php?albumid=60&pictureid=560
blackstalker
14.02.2019, 22:22
Процес піде, як потепліє. Хочу їх підняти на висоту арок і поставити 3+3.
Якщо будуть над арками то зависоко..в мене задній ряд над арками дуже незручно сидіти
Добавлено через 2 минуты
Якщо будуть над арками то зависоко..в мене задній ряд над арками дуже незручно сидіти
Стара лавка була над арками, все було супер. Сидіння є різні. Зараз кум пробував запхати сидіння ваг, там ковш високий, то було зависоко
Добавлено через 7 минут
Добавлено через 4 минуты[/size]
https://busovod.ua/picture.php?albumid=60&pictureid=560
Буду. Більшу частину часу в салоні возяться меблі і порізка (займаюсь виготовленням корпусних меблів), а в кінці тижня їзжу з сім'єю і друзями на відпочинок. Знімати й ставити самому сидіння 3+2 на тумбах важкувато...
Добавлено через 9 минут
А який сенс ставити направляйки, як що будеш піднімати на висоту арок. тільки що перечиплятися)) Як що нарощувати ножки, то цікаво як воно буде виглядати. Я собі робив так.
http://radikal.ru/big/tj44rslt2icls
Для мобільності, щоб можна було зсунути -розсунути сидіння, або зняти швидко і без відкручувань болтів
отже три місяці "роботи після роботи" і "роботи замість роботи" закінчились. був перероблений повністю салон, включаючи бюджетну шумоізоляцію, свіжу підлогу, стелю і сидіння. забігаючи на перед, скажу, що воно того вартувало. функціонал сидінь в салоні змінився кардинально і поєднав потреби моєї роботи і відпочинку. писати багато нема потреби, фото досить інформативні, отже вийшло таке:
В четвер був придбаний комплект кондиціонера на розборці. Візуально, ніби все в хорошому робочому стані. Компресор відвіз на профілактику, поки результату нема, тому сьогодні день потрачений був на заміну пічки в салоні. На все пішло 7-8 годин.... Торпедо витягалась повністю, підсилювач, укладання проводки, демонтаж корпусу пічки і монтаж в зворотній послідовності. Не врахував лише трубку зливу конденсату, якої не було. Пізніше доставлю. Отже, якщо все буде за планом, в середу буду ставити компресор і все решта...
Где и во сколько обошёлся, себе тоже присматриваю , правда у меня движок 2.5 .
k1ngenya
16.06.2019, 10:27
Печку надеюсь разобрали и помыли радиатор кондиционера в ней...
Печку надеюсь разобрали и помыли радиатор кондиционера в ней...
Ні, не розбирав. Видув пилюку компресором. Радіатор був чистий, без сміття
Добавлено через 1 минуту
Где и во сколько обошёлся, себе тоже присматриваю , правда у меня движок 2.5 .
Купив у себе на розборці. Обійшовся в 350 єврів
Був інстальований комплект кондиціонера. Заправив систему, завів а з сто виїхати не зміг. Виявилось, що компресор кондиціонера постійно працював. Муфта відпустила лише після того, як витягнув реле, від кнопки включення не залежало.
Проводку не чіпав, бо були дроти, які підійшли на компресор і клапан. При цьому кондиціонер кліпом не був активований.
Питання, чи це поправиться кліпом, чи проблема в проводці, чи ще в чомусь?
vectra20
21.06.2019, 21:23
ну там є такий пункт
в програмуванні
з кондеем
без кондея
заїдь на кліп да дайте команду - з кондеем
ну там є такий пункт
в програмуванні
з кондеем
без кондея
заїдь на кліп да дайте команду - з кондеем
Завтра мав би бути на кліпі
Отже, активація минула швидко і ми тепер з кондиціонером. Два дні тесту і різниця відчутна....:vo:
Доброго всім вечора, маю проблему з замком запалювання, конкретніше- контактна група. Положення "стартер" тепер ще треба знайти.....
Ціни не гуманні на трафовський бу, нові аналоги не внушають довіри.
Цікавить, чи з лагуни або кенго підійде замок, чи вони не однакові?
blackstalker
14.09.2019, 07:37
За реставрацію не думав? На перехресті новгородської Тичини норм майстри,можливо вони таким займаються
Я їм перший раз його носив, відмовились. В ньому нема циліндриків, якби не іммо, то можна було б заводити викруткою....
Всім привіт, міняв фішки під передніми сидіннями і, мабуть, не попав на свої піни: результат - стріляний піропатрон. Знайшов тут в нас розпіновку:
http://take.ms/5i8lu
Хороша штука, але нема кольорів дротів....
Наразі не знаю, як шукати дроти..... Можливо хтось стикався з розпіновкою з кольорами дротів? Буду вдячний за поради....
blackstalker
30.09.2019, 19:08
Всім привіт, міняв фішки під передніми сидіннями і, мабуть, не попав на свої піни: результат - стріляний піропатрон. Знайшов тут в нас розпіновку:
http://take.ms/5i8lu
Хороша штука, але нема кольорів дротів....
Наразі не знаю, як шукати дроти..... Можливо хтось стикався з розпіновкою з кольорами дротів? Буду вдячний за поради....
Сильно рвануло?
sergeyss9
30.09.2019, 21:36
Всім привіт, міняв фішки під передніми сидіннями і, мабуть, не попав на свої піни: результат - стріляний піропатрон. Знайшов тут в нас розпіновку:
http://take.ms/5i8lu
Хороша штука, але нема кольорів дротів....
Наразі не знаю, як шукати дроти..... Можливо хтось стикався з розпіновкою з кольорами дротів? Буду вдячний за поради....
Водійська сідушка чи пасажирська (полуторка) ? Там походу 2 піна задіяні . Як на мене - то краще резюки замість піропатронів впаяти .
vectra20
30.09.2019, 21:53
Всім привіт, міняв фішки під передніми сидіннями і, мабуть, не попав на свої піни: результат - стріляний піропатрон. Знайшов тут в нас розпіновку:
http://take.ms/5i8lu
Хороша штука, але нема кольорів дротів....
Наразі не знаю, як шукати дроти..... Можливо хтось стикався з розпіновкою з кольорами дротів? Буду вдячний за поради....
мені теж ленькі копатись зара в схемах...але скажу так...дроти що відповідають за патрон....вони як віта пара....косічка...залупи ізоляцію і поймеш про шо я
Ок, гляну, дякую 👍
Добавлено через 1 минуту
Водійська сідушка чи пасажирська (полуторка) ? Там походу 2 піна задіяні . Як на мене - то краще резюки замість піропатронів впаяти .
Водійська. Піропатрон поміняю. Провода би знову не попутати
sergeyss9
30.09.2019, 22:55
Ок, гляну, дякую 👍
Добавлено через 1 минуту
Водійська. Піропатрон поміняю. Провода би знову не попутати
Завтра постараюсь фішку сфоткати.
Romaha55
01.10.2019, 12:45
якщо треба то сфоткаю у себе...
якщо треба то сфоткаю у себе...
буду вдячний
Romaha55
02.10.2019, 10:08
сьогодні попробую
sergeyss9
03.10.2019, 12:58
Ось тримай.
Всім доброго дня. Зробив діагностування своїй автівці, показало таке. Цікавить пункти про датчик повітря і форсунку. Через датчик повітря можуть в 25 градусну спеку включатись догрівачі антифризу? І з форсункою не зрозуміло, що робити. Проблема в проводці?
Всім миру і добра! Змінив свого трафа на іншого буса. Вирішив попробувати віано. Приємно здивований, машинка супер))
Але проблема є така, як і у трафа, вібрація по кузову. Хочу запитати про подушки двигуна, які варто ставити? По він коду шукали- ціна космос, біля 4к за штуку. Що можна поставити замість них?
Думаю нічого. Хіба, б/в шукати. Гідроопора ніколи не була дешевою.
На трафіку поміняв на бу шну, пошкодував грошей. Не сильно воно помогло. Взяв сьогодні дві нові, фебі, 3400 грн пара. Попробую ….
3400 грн пара
То ше недорого.
vBulletin версії 3.8.11, © 2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010