toll66
26.11.2016, 17:17
Vivaro 2011р. Двигун M9R 630 з сажевним. З якими допусками масло лити?
Машина вже рік як на Україні. Після купівлі поміняв масло на CASTROL EDGE FST 5W-30 з Спецификациями ACEA C3; MB-Approval 229.31 / 229.51; Porsche C30; VW 504 00/507 00 (http://castrol-center.com.ua/index.php?route=product/product&product_id=65&search=CASTROL+EDGE+5W-30+) Масло брав привезене контрабандою з Німечини.
Зараз на панелі світиться сервіс і спіраль
https://busovod.ua/attachment.php?attachmentid=52098&stc=1&d=1480173934
як показав сканер Delphi DS150E помилка P253f (моторное масло ухудчилось, неверний сигнал, постоянный), сканер помилку видаляє, але через 5 сек вона знову з'являється. Погугливши, якщо брати по логіці з combo, треба скинути сервісні інтервали педалями. Пробував і так запас хода менее 3000 км до очередного ТО-мигает сиг.лампа"ключ",для обнуления необходимо;
-в течении 10сек после включения зажигания-нажать до упора педаль газа
-3 раза подряд нажать на педаль тормоза
-выключить зажигание более чем на 1 минуту потом снова включить
Сиг.лампа должна погаснуть і так 1.Включите зажигание.(с этого момента у вас есть 100 секунд)
2.Полностью нажмите педаль акселератора.
3.Удерживая педаль акселератора нажатой трижды последовательно нажмите педаль тормоза.
4.Отпустите обе педали и выждите 10 секунд (не выключая зажигание)
5.Индикатор на приборке должен погаснуть.
6.Быстро выключите/включите зажигание(в выключенном состоянии нельзя задержаться более 3 секунд)
7.Всё - не допомагає, в мене бютжетний варіант без кондеціонера і панель приладів трохи інша..
Думав може не то масло залив, якщо вірити http://exist.ua/cat/cat/parts.aspx?i=9880000E&id=B3E0004A на M9R 780/782/784 треба лити масло з Спецификация: ACEA A3/B4, API SN/CF
на свій M9R 630 на той час так і не знайшов. А тут на очі попалось шо допуски в мене зовсім інші Спецификация: ACEA C3, API SM/CF
https://autodoc.md/autoparts/opel/vivaro-furgon-f7/2.0cdti/engine/oil/?of=m4757;t19927;s12094&page=4 взагалі написано Спецификация: ACEA A3/B4 + C3. Коротко кажучи тепер я взагалі заплутався...
Питання:
1) З якими допусками має бути масло до двигуна M9R 630?
2) В авто дійсно є датчик, який визначає якість масла? Чи це щось інше, напр сервісні інтервали чи це https://www.drive2.ru/l/613787
3) Після заміни масла і фільтрів помилка зникне? Бо після продовження руху з'являлась ще P2002 (фильт частиц, незька ефективність, прерывчастий), після її стирання, обнулення сажового фільтра + було програмно прописано шо сажевий фільтр був замінений на новий, проїхав десь 50км P2002 поки що не з'являється. До маслам які продається в автомагазинах не довіряю, якби знав з якими специфікаціями має бути масло до мого двигуна - замовив би в Європі 20 літрову каністру. Не знаю чи зараз в такому стані бусом можна їздити?
Машина вже рік як на Україні. Після купівлі поміняв масло на CASTROL EDGE FST 5W-30 з Спецификациями ACEA C3; MB-Approval 229.31 / 229.51; Porsche C30; VW 504 00/507 00 (http://castrol-center.com.ua/index.php?route=product/product&product_id=65&search=CASTROL+EDGE+5W-30+) Масло брав привезене контрабандою з Німечини.
Зараз на панелі світиться сервіс і спіраль
https://busovod.ua/attachment.php?attachmentid=52098&stc=1&d=1480173934
як показав сканер Delphi DS150E помилка P253f (моторное масло ухудчилось, неверний сигнал, постоянный), сканер помилку видаляє, але через 5 сек вона знову з'являється. Погугливши, якщо брати по логіці з combo, треба скинути сервісні інтервали педалями. Пробував і так запас хода менее 3000 км до очередного ТО-мигает сиг.лампа"ключ",для обнуления необходимо;
-в течении 10сек после включения зажигания-нажать до упора педаль газа
-3 раза подряд нажать на педаль тормоза
-выключить зажигание более чем на 1 минуту потом снова включить
Сиг.лампа должна погаснуть і так 1.Включите зажигание.(с этого момента у вас есть 100 секунд)
2.Полностью нажмите педаль акселератора.
3.Удерживая педаль акселератора нажатой трижды последовательно нажмите педаль тормоза.
4.Отпустите обе педали и выждите 10 секунд (не выключая зажигание)
5.Индикатор на приборке должен погаснуть.
6.Быстро выключите/включите зажигание(в выключенном состоянии нельзя задержаться более 3 секунд)
7.Всё - не допомагає, в мене бютжетний варіант без кондеціонера і панель приладів трохи інша..
Думав може не то масло залив, якщо вірити http://exist.ua/cat/cat/parts.aspx?i=9880000E&id=B3E0004A на M9R 780/782/784 треба лити масло з Спецификация: ACEA A3/B4, API SN/CF
на свій M9R 630 на той час так і не знайшов. А тут на очі попалось шо допуски в мене зовсім інші Спецификация: ACEA C3, API SM/CF
https://autodoc.md/autoparts/opel/vivaro-furgon-f7/2.0cdti/engine/oil/?of=m4757;t19927;s12094&page=4 взагалі написано Спецификация: ACEA A3/B4 + C3. Коротко кажучи тепер я взагалі заплутався...
Питання:
1) З якими допусками має бути масло до двигуна M9R 630?
2) В авто дійсно є датчик, який визначає якість масла? Чи це щось інше, напр сервісні інтервали чи це https://www.drive2.ru/l/613787
3) Після заміни масла і фільтрів помилка зникне? Бо після продовження руху з'являлась ще P2002 (фильт частиц, незька ефективність, прерывчастий), після її стирання, обнулення сажового фільтра + було програмно прописано шо сажевий фільтр був замінений на новий, проїхав десь 50км P2002 поки що не з'являється. До маслам які продається в автомагазинах не довіряю, якби знав з якими специфікаціями має бути масло до мого двигуна - замовив би в Європі 20 літрову каністру. Не знаю чи зараз в такому стані бусом можна їздити?