КПК

Показати повну версію : Проблема з кузовом на Джампері


Devour
04.10.2016, 18:05
Доброго всім дня. є питаннячко до бусоводів марок фіат пежо сітроен.
була проблемка з кузовом, вроді як би трошки вирішив питання усиливши задні ворота. тепер лишилась проблема стока і фіксації задніх і бокових дверей, цікаво хто які пробувв ставити замки, чи робив якісь приспособлення для кращої фіксації дверей.
Для дуже мудрих людей, які зразу почнуть писати купинові двері нові замки і не морочся зкажу зразу, не помагає, замки не витримують навіть 3 місяців. отже оригінальні замки відпадають зразу.

PavelV
05.10.2016, 09:23
Devour, на зсувку хіба звичайні ролики на поліуретанові, але рельси на довго не вистачить...
а щодо фіксації (я так розумію в закритому і відкритому положеннях) то хіба електроприводи...
на зсувку:
http://mikrob.ru/download/file.php?id=8027

на задні:
http://xn---21-hddbgl4b2abax.xn--p1ai/admin/pictures/1423b.jpg

або так:
http://avto-tuning.com/wp-content/uploads/2012/08/powervdk.jpg

Devour
05.10.2016, 10:11
Проблема на боковій дверці з верхнім замком, його по нашим супер дорогам на довго не вистачає, 2-4 місяця і металолом. при закритті дверки на замок, потрібно зверху якийсь фіксатор щоб дотягував дверку і звільнив навантаження при русі на верхній замок (це при далеких відстанях).

Григорий Саныч
05.10.2016, 10:51
По ходу у тебя выгнели уселители....кузов играет и рвет замки других вариков данной проблемы нет

igrok960
05.10.2016, 11:05
По ходу у тебя выгнели уселители.
Скорей на усилителях есть трещины.

Григорий Саныч
05.10.2016, 11:10
От трещин не будет с таким темпом рвать замки да ещё и на боковой,у меня на транзите тоже была проблема с замком.....пока не повар или уселители

igrok960
05.10.2016, 11:42
Григорий Саныч, Разговор веду за внутренние усилители кузова.Жидкий кузов в первую очередь становится по причине трещин на усилителях,ну а если гнилая машина,это другая тема.

Devour
06.10.2016, 16:02
це шо значить треба зрізати всю підлогу?

Вик123
06.10.2016, 16:41
Devour, ті шо під підлогою можна знизу продивитись. А так якшо естекика та внутрішній простір тебе не дуже хвилюють, то можна внутрях зробити каркас з профільноі труби.

Григорий Саныч
06.10.2016, 20:36
Григорий Саныч, Разговор веду за внутренние усилители кузова.Жидкий кузов в первую очередь становится по причине трещин на усилителях,ну а если гнилая машина,это другая тема.

а с какого х....внутриние уселители дадут трещины,если с наружи целые???? из облости фантастики:D

Чижик
06.10.2016, 22:01
Выгнили усилители. Микротрещины...
Не пужайте человека. Хоть рас посмотрите как оно там всё сделано. И визуально Вам станет всё понятно.

Война с замками и направляющими на Джамперах, Боксёрах, Дукатах. Это единственный бичь этих авто.
Кузов сам по себе не есть сильно крепкий. Да и рассчитан на иные дороги, а не наши направления.
Тесть даже от Трафика на сдвижку ставил направляющие. Долго не выдержали.
Порой мысли появляются - ЗАВАРИТЬ к х...м!

igrok960
06.10.2016, 23:08
,если с наружи целые????
Снаружи это на крыше? :)

Григорий Саныч
07.10.2016, 10:25
Снаружи это на крыше? :)

Это снизу ...

igrok960
07.10.2016, 11:24
Григорий Саныч, я за внутренние элементы кузова.

Devour
07.10.2016, 13:22
я так розумію шо з дешевших бусів по кузову більш-менш виступає рено.
по моєму сітроені то всередині карказ зварений не задніх дверях, але шось його не вистачає, а зробити каркас всередині кузова і просто приварити його до підлоги я сумніваюсь шо шось дасть. самий варіант напевно зрізати підлогу, усиляти края до ланжеронів

Вик123
07.10.2016, 14:22
Devour, візьми тонку нитку й приліпи розтяжки на пластиліні посередині буса, впоперек, в районі дверей. Прокатись і побачиш наскільки рухаються бокові стінки, може й не треба варити.

Григорий Саныч
07.10.2016, 19:23
Григорий Саныч, я за внутренние элементы кузова.

а я за те что под днищем находятся.....гниют и кузову хана

Добавлено через 6 минут
я так розумію шо з дешевших бусів по кузову більш-менш виступає рено.
по моєму сітроені то всередині карказ зварений не задніх дверях, але шось його не вистачає, а зробити каркас всередині кузова і просто приварити його до підлоги я сумніваюсь шо шось дасть. самий варіант напевно зрізати підлогу, усиляти края до ланжеронів
срезать ничего не нужно...заедь на яму возьми отвертку,шило что есть под рукой,и хорошо потыкай в местах усилителя лонжерона...скорей всего там кроме мастики ни чего не осталось