Показати повну версію : EGR ... вибір варіантів...
Загалом ввиду смерті оной самой системи рециркуляції відпрацьованих газів в роздумах що таки з нею робити...
До більш серйозних дій маю ще тижні два, тому мона поговорити на цю тему... тай може ще комусь колись згодиться....
Так от, варіанти маємо три:
1. промити те що є (самий дешевий але самй трудоємкий)
2. заглушити і відвязати програмно (середній по ціні, менш трудоємкий але спричинить пагубний вплив на екологію)
3. поставити новий ЄГР (самий дорогий, трудозатрати +- як і при відшивці, але рятуємо екологію)
Загалом поки що вислухаю всі плюси і мінуси кожного варіанту, хто що робив хто що порекомендує...
ПС двигун DV6BTED4
Всім завчасно дякую
поставити новий ЄГР (самий дорогий, трудозатрати +- як і при відшивці, але рятуємо екологію):aiwan-hi::+1:
сьогодні зняв старий ЄГР ...
шото мені підказує що екологом мені не бути... глушить нізя помиловать...
патрубок від ЄГРа до впуск. колектора
http://s019.radikal.ru/i635/1603/df/93bd6387a763.jpg
колектор зі сторони патрубка
http://s017.radikal.ru/i409/1603/72/51ae5480af1c.jpg
поставити новий ЄГР
ИМХО Паша,старий чи новий,але він там повинен стояти...хоча нікому не навязую свою думку...справа навіть не в екології,завод встановив,а лишніх запчастин не буває,для цього там конструторські бюро працюють,а ми розумні тут "тюнінгуюєм" після них..
ми ж більше знаєм за них,у нас досвід експлуатаціїї цих авт великий :)
wasya,
.справа навіть не в екології
А в чому?
Як раз в першу чергу в ній самій.
Почитай на всякий випадок, як виявиться зайва хвилинка.
Це перше що під руку попало:
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0_%D1%80% D0%B5%D1%86%D0%B8%D1%80%D0%BA%D1%83%D0%BB%D1%8F%D1 %86%D0%B8%D0%B8_%D0%B2%D1%8B%D1%85%D0%BB%D0%BE%D0% BF%D0%BD%D1%8B%D1%85_%D0%B3%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D0%B 2
Це на рахунок того що- лишніх запчастин не буває,для цього там конструторські бюро працюють
vectra20
17.03.2016, 00:29
сьогодні зняв старий ЄГР ...
шото мені підказує що екологом мені не бути... глушить нізя помиловать...
патрубок від ЄГРа до впуск. колектора
http://s019.radikal.ru/i635/1603/df/93bd6387a763.jpg
колектор зі сторони патрубка
http://s017.radikal.ru/i409/1603/72/51ae5480af1c.jpg
та не Паш...
ти людей розумних слухай...
кажуть должен стоять - значить должен.
от коли вже впускні окна заростуть до 10 копійок - от тоді вже і уберемо його.
заодно і весь впускний тракт почистимо.
у мене якраз перфоратор є невеликий :D:D:D:D:D
а если серьйозно - ти сам бачишь, шо там робиться.
шо далі говорить?
інженери кажете...
а вообще Паша природу тре берегти.
Мать твою....
заодно і весь впускний тракт почистимо.
нє..
я його вже почищу...
рука в мене не підніметься назад таке ставити...
інженери кажете...
нє, з другої сторони рециркуляція то знижує температуру горіння ще ж. і детонацію:meowth:
природу тре берегти.
а для цього в мене є лісапет і Жигуль:D
а по сабжу мисля зараз така...
http://i075.radikal.ru/1603/ac/7d7189413e6e.jpg
Darts-Trafik
17.03.2016, 09:41
PavelV, Паша,а можно по рисункам по простолюдному:)
а то шось ничё не понял.
Darts-Trafik, там тейво... де світлі крапки - то повітря, де чорні то вихлоп.... стрілочки то напрям руху газу. по цихеркам 1 - ЄГР, 10 - теплообмінник системи ЄГР. 11 - впускний колектор, 2 - повітряний фільтр...
по розміщенню 1 і 10 зєднані жорстко хомутом без ніяких патрубків і стоять якраз під корусом пов. фільтра...
а з виходу теплообмінника до впускного колектора йде металева трубка, гофрована, товста... от є мисля ту трубку від теплообмінника ЄГР відстикувати і до чистого повітря (корпуса пов. фільтру) пристикувати... а вихід теплообмінника (радіатора вихлопних газів) просто заглушити (а по мега феншую пустити в вихлоп за лямбдою)
Почитай на всякий випадок,
прочитав...
ти людей розумних слухай...
кажуть должен стоять - значить должен.
я не рахую себе самим розумним в дизельних двиг.,я в них майже нічого не розумію(в ремонті),крім фізичних процесів в самому двиг.
але є думка людей за ЕГР(я в тому числі) і є проти...однозначно ніхто не сказав і не спростував їх доцільність...тому нічого не стверджую. і не доказую нікому,це моє ИМХО. :)
от коли вже впускні окна заростуть до 10 копійок - от тоді вже і уберемо його
це не аргумент,щоб його забирати,якщо в нас паливо і мастила не якісні.
природу тре берегти
а це великий аргумент,щоб він стояв(ЕГР). :)
vectra20
17.03.2016, 20:18
Да Василь... це великий аргумент.
якщо вщитувати паливо і мастила не якісні.
те що летить в жопу, то егр його частину запихає назад в циліндри.
і так по кругу
вообщем кожен сходе з ума по-своему
спорить нема смислу.
це як з додаванням 2-х тактного масла до дізеля.
одні доказують шо це тема.
другі наоборот- мол всьо то муйня.
Да Василь... це великий аргумент.
Да,Володя-природа великий аргумент,всі приїзжаєм в ліс,на природу і як бачим ,що там хтось "срач" залишив,в душі(дехто і вголос) матами криєм...так і тут,залишаєм в проді "срач",але кожен малими порціями,ледь замітними..зато двигун чистий і їде краще,деколи:meowth:
а Європа,не розумна,їздить з тими ЕГР-ами,з "срачами" в двигунах...зате природу береже і в легені свої.
"менталітет" і логіка у нас завжди така...тому і в "жопі" живем..
починаєм з себе:ставим ЕГР на місце- бережем природу і легені своїх і чужих дітей...та ніхто не зробить:(
P/S нічого особистого,і я не з партіїї "зелених".
wasya,
Давай краще не будем...
справа навіть не в екології,завод встановив,
Далі вже інше-
-природа великий аргумент,всі приїзжаєм в ліс,на природу і як бачим ,що там хтось "срач" залишив,в душі...
Добавлено через 7 минут
http://kiev.prom.ua/p35926408-klapan-egr-16hdi.html
CITROE... 9672880080
SIDAT 83.613
MEAT &... 88086
FISPA 83.613
FEBI B... 34925
FORD 1 439 414
FORD 5S6Q-9D475-AA
Давай краще не будем...
давай краще "Бандерівську"...ех,Шума,Шума...шош ти, брат, так далеко..
давай краще "Бандерівську"
О. Ето дэло! ;)
давай краще "Бандерівську"...ех,Шума,Шума...шош ти, брат, так далеко..
Теж мені проблема. :) Ввімкнули скайп налили по першій, по другій. І пішла дружна дискусія за той ЕГР, всі за та проти. :)
wasya, так, ЕГР бореться за екологію, без зумніву, але ось яке питання, скільки реальної користі від нього для єкології? У цифрах Є щось?
До речі, поки ми заморачуємось мізерними викидами наших автівочок такі великі споживачи палива як залізниця, армія, сільгосппідприємства про екологію навіть не згадують, може не по кишені їхнім бюджетам?
давай краще "Бандерівську"
Ето дэло!
:+1:
До речі, поки ми заморачуємось мізерними викидами наших автівочок такі великі споживачи палива як залізниця, армія, сільгосппідприємства про екологію навіть не згадують
ну якщо вже на те пішло, то не варто забувати і про велику кількість совкових і просто старих авто, при розробці яких екологія явно була не на перших місцях в умах інженерів...
Тому коли ми доживемо до тих часів як екологія буде одною з основних наших проблем - буде справна відкрита рециркуляція вихлопних газів...
а поки...
що хочте те й кажіть, а такого бути не має...
почнемо з гри "вгадай що на картинці"...
http://s42.radikal.ru/i096/1603/ce/84a5adc30300.jpg
десь у вихлопній чи масловідстойнику старого камаза?
нє... це впускний колєктор іномарки з пробігом всього в 200 тик
http://s017.radikal.ru/i443/1603/05/64b5723906de.jpg
і її ж впускні канали в ГБЦ
http://s019.radikal.ru/i606/1603/73/9f76fdc6d8f3.jpg
:dash2:
vBulletin версії 3.8.11, © 2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010