КПК

Показати повну версію : EGR ... вибір варіантів...


PavelV
15.03.2016, 20:49
Загалом ввиду смерті оной самой системи рециркуляції відпрацьованих газів в роздумах що таки з нею робити...
До більш серйозних дій маю ще тижні два, тому мона поговорити на цю тему... тай може ще комусь колись згодиться....
Так от, варіанти маємо три:
1. промити те що є (самий дешевий але самй трудоємкий)
2. заглушити і відвязати програмно (середній по ціні, менш трудоємкий але спричинить пагубний вплив на екологію)
3. поставити новий ЄГР (самий дорогий, трудозатрати +- як і при відшивці, але рятуємо екологію)
Загалом поки що вислухаю всі плюси і мінуси кожного варіанту, хто що робив хто що порекомендує...

ПС двигун DV6BTED4

Всім завчасно дякую

MANяк
15.03.2016, 21:12
поставити новий ЄГР (самий дорогий, трудозатрати +- як і при відшивці, але рятуємо екологію):aiwan-hi::+1:

PavelV
16.03.2016, 22:59
сьогодні зняв старий ЄГР ...
шото мені підказує що екологом мені не бути... глушить нізя помиловать...

патрубок від ЄГРа до впуск. колектора
http://s019.radikal.ru/i635/1603/df/93bd6387a763.jpg

колектор зі сторони патрубка

http://s017.radikal.ru/i409/1603/72/51ae5480af1c.jpg

wasya
16.03.2016, 23:53
поставити новий ЄГР
ИМХО Паша,старий чи новий,але він там повинен стояти...хоча нікому не навязую свою думку...справа навіть не в екології,завод встановив,а лишніх запчастин не буває,для цього там конструторські бюро працюють,а ми розумні тут "тюнінгуюєм" після них..
ми ж більше знаєм за них,у нас досвід експлуатаціїї цих авт великий :)

shuma34
17.03.2016, 00:24
wasya,
.справа навіть не в екології
А в чому?
Як раз в першу чергу в ній самій.
Почитай на всякий випадок, як виявиться зайва хвилинка.
Це перше що під руку попало:
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0_%D1%80% D0%B5%D1%86%D0%B8%D1%80%D0%BA%D1%83%D0%BB%D1%8F%D1 %86%D0%B8%D0%B8_%D0%B2%D1%8B%D1%85%D0%BB%D0%BE%D0% BF%D0%BD%D1%8B%D1%85_%D0%B3%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D0%B 2
Це на рахунок того що- лишніх запчастин не буває,для цього там конструторські бюро працюють

vectra20
17.03.2016, 00:29
сьогодні зняв старий ЄГР ...
шото мені підказує що екологом мені не бути... глушить нізя помиловать...

патрубок від ЄГРа до впуск. колектора
http://s019.radikal.ru/i635/1603/df/93bd6387a763.jpg

колектор зі сторони патрубка

http://s017.radikal.ru/i409/1603/72/51ae5480af1c.jpg


та не Паш...
ти людей розумних слухай...
кажуть должен стоять - значить должен.
от коли вже впускні окна заростуть до 10 копійок - от тоді вже і уберемо його.
заодно і весь впускний тракт почистимо.
у мене якраз перфоратор є невеликий :D:D:D:D:D

а если серьйозно - ти сам бачишь, шо там робиться.
шо далі говорить?
інженери кажете...

а вообще Паша природу тре берегти.
Мать твою....

PavelV
17.03.2016, 09:33
заодно і весь впускний тракт почистимо.
нє..
я його вже почищу...
рука в мене не підніметься назад таке ставити...
інженери кажете...
нє, з другої сторони рециркуляція то знижує температуру горіння ще ж. і детонацію:meowth:
природу тре берегти.
а для цього в мене є лісапет і Жигуль:D

а по сабжу мисля зараз така...
http://i075.radikal.ru/1603/ac/7d7189413e6e.jpg

Darts-Trafik
17.03.2016, 09:41
PavelV, Паша,а можно по рисункам по простолюдному:)
а то шось ничё не понял.

PavelV
17.03.2016, 09:49
Darts-Trafik, там тейво... де світлі крапки - то повітря, де чорні то вихлоп.... стрілочки то напрям руху газу. по цихеркам 1 - ЄГР, 10 - теплообмінник системи ЄГР. 11 - впускний колектор, 2 - повітряний фільтр...
по розміщенню 1 і 10 зєднані жорстко хомутом без ніяких патрубків і стоять якраз під корусом пов. фільтра...
а з виходу теплообмінника до впускного колектора йде металева трубка, гофрована, товста... от є мисля ту трубку від теплообмінника ЄГР відстикувати і до чистого повітря (корпуса пов. фільтру) пристикувати... а вихід теплообмінника (радіатора вихлопних газів) просто заглушити (а по мега феншую пустити в вихлоп за лямбдою)

wasya
17.03.2016, 20:08
Почитай на всякий випадок,
прочитав...
ти людей розумних слухай...
кажуть должен стоять - значить должен.
я не рахую себе самим розумним в дизельних двиг.,я в них майже нічого не розумію(в ремонті),крім фізичних процесів в самому двиг.
але є думка людей за ЕГР(я в тому числі) і є проти...однозначно ніхто не сказав і не спростував їх доцільність...тому нічого не стверджую. і не доказую нікому,це моє ИМХО. :)
от коли вже впускні окна заростуть до 10 копійок - от тоді вже і уберемо його
це не аргумент,щоб його забирати,якщо в нас паливо і мастила не якісні.
природу тре берегти
а це великий аргумент,щоб він стояв(ЕГР). :)

vectra20
17.03.2016, 20:18
Да Василь... це великий аргумент.
якщо вщитувати паливо і мастила не якісні.
те що летить в жопу, то егр його частину запихає назад в циліндри.
і так по кругу
вообщем кожен сходе з ума по-своему
спорить нема смислу.
це як з додаванням 2-х тактного масла до дізеля.
одні доказують шо це тема.
другі наоборот- мол всьо то муйня.

wasya
17.03.2016, 22:27
Да Василь... це великий аргумент.
Да,Володя-природа великий аргумент,всі приїзжаєм в ліс,на природу і як бачим ,що там хтось "срач" залишив,в душі(дехто і вголос) матами криєм...так і тут,залишаєм в проді "срач",але кожен малими порціями,ледь замітними..зато двигун чистий і їде краще,деколи:meowth:
а Європа,не розумна,їздить з тими ЕГР-ами,з "срачами" в двигунах...зате природу береже і в легені свої.
"менталітет" і логіка у нас завжди така...тому і в "жопі" живем..

починаєм з себе:ставим ЕГР на місце- бережем природу і легені своїх і чужих дітей...та ніхто не зробить:(

P/S нічого особистого,і я не з партіїї "зелених".

shuma34
17.03.2016, 22:51
wasya,
Давай краще не будем...
справа навіть не в екології,завод встановив,
Далі вже інше-

-природа великий аргумент,всі приїзжаєм в ліс,на природу і як бачим ,що там хтось "срач" залишив,в душі...

Добавлено через 7 минут
http://kiev.prom.ua/p35926408-klapan-egr-16hdi.html
CITROE... 9672880080
SIDAT 83.613
MEAT &... 88086
FISPA 83.613
FEBI B... 34925
FORD 1 439 414
FORD 5S6Q-9D475-AA

wasya
17.03.2016, 23:13
Давай краще не будем...
давай краще "Бандерівську"...ех,Шума,Шума...шош ти, брат, так далеко..

shuma34
18.03.2016, 00:34
давай краще "Бандерівську"
О. Ето дэло! ;)

MasikS
18.03.2016, 07:10
давай краще "Бандерівську"...ех,Шума,Шума...шош ти, брат, так далеко..
Теж мені проблема. :) Ввімкнули скайп налили по першій, по другій. І пішла дружна дискусія за той ЕГР, всі за та проти. :)

Вик123
18.03.2016, 07:29
wasya, так, ЕГР бореться за екологію, без зумніву, але ось яке питання, скільки реальної користі від нього для єкології? У цифрах Є щось?
До речі, поки ми заморачуємось мізерними викидами наших автівочок такі великі споживачи палива як залізниця, армія, сільгосппідприємства про екологію навіть не згадують, може не по кишені їхнім бюджетам?

PavelV
18.03.2016, 09:33
давай краще "Бандерівську"
Ето дэло!
:+1:

До речі, поки ми заморачуємось мізерними викидами наших автівочок такі великі споживачи палива як залізниця, армія, сільгосппідприємства про екологію навіть не згадують
ну якщо вже на те пішло, то не варто забувати і про велику кількість совкових і просто старих авто, при розробці яких екологія явно була не на перших місцях в умах інженерів...
Тому коли ми доживемо до тих часів як екологія буде одною з основних наших проблем - буде справна відкрита рециркуляція вихлопних газів...
а поки...
що хочте те й кажіть, а такого бути не має...

почнемо з гри "вгадай що на картинці"...

http://s42.radikal.ru/i096/1603/ce/84a5adc30300.jpg

десь у вихлопній чи масловідстойнику старого камаза?
нє... це впускний колєктор іномарки з пробігом всього в 200 тик

http://s017.radikal.ru/i443/1603/05/64b5723906de.jpg

і її ж впускні канали в ГБЦ

http://s019.radikal.ru/i606/1603/73/9f76fdc6d8f3.jpg

:dash2: