Показати повну версію : Little Yellow Chick F9Q-760
Спробую і я завести БЖ. Що з того вийде? Побачимо. Початком можна вважати повідомлення під №25 цієї теми (https://busovod.ua/showthread.php?t=15990&highlight=%FF+%F2%E0+%E0%E2%F2%B3%E2%EA%E0&page=2)
Добавлено через 37 минут
Приїхали запчастини заказані в інтернет магазині:
фільтр паливний
http://images.ua.prom.st/15091002_w640_h640_px_c491_1.jpg
фільтр масляний
http://images.ua.prom.st/58584750_w640_h640_82_00_768_927_5.jpg
Роліки здвижних дверей (мило DURU, купив з дурі) ось ці (http://auto-mechanic.prom.ua/p170306162-roliki-razdvizhnoj-dveri.html), і ці (http://auto-mechanic.prom.ua/p50004018-roliki-razdvizhnoj-dveri.html) Хоча, відразу був попереджений що китай ще той, але думав хочаб трішки походять, це трішки виявилось аж три дні, підтерлися вертикальні капронові роліки на нижній каретці, хоча саму рельсу почистив була без задирів та бруду. Десь валяються в гаражі живі, поміняю, далі буде видно, середню каретку ще не ставив, певно і не буду.
Датчик таску турбіни http://images.ua.prom.st/93217747_w640_h640_0_281_002_593.jpg
Повітряний був як подарунок WIX, його і поставив.
Мастило shell helix ultra ect 5w-30.
Підсумую, мастило, фільтра поміняні ЕГР почищений, датчик замінений, покази в нормі, з роліками попандос. Як наслідок пропала підвищена димність. "Будем посмотреть".
Забув сказати, всі маніпуляції проводились, коли на одометрі було (прошу не тролити, але таке число зараз намальоване) 90000км.
Добавлено через 18 часов 52 минуты
Сьгодні (14.11.2015) зранку вирішив глянути, чому сів аккумулятор, без явних на то причин, підключив ОР-СОМа і бачу напругу яка дорівнює 10.2в, завелась, напруга просіла і вирівнялась, знову, до 10.2в. Перша мисля, кирдик Генадію ВіваричУ. Щоб поставити вірний діагноз, почав продзвонювати, провідники від аккума, так отой гад, що йде від аккума до гєни не дзвонився, а показував опір. Прочистились контакти біля батареї та біля генератора, і китайський мультиметр заспівав радісну для мене пісеньку своїм зумом. Під'єднав все на місце і ОР-СОМ показав потрібні 14.2в. "Повні штани задоволення"
Після покупки сидінь у Роми (DRB) вони зайняли своеє місце в автівці. Так як сьогодні повернувся комп з ремонту, тому і фото сьогодні.
Водійська
http://s010.radikal.ru/i311/1512/34/eff266a206db.jpg
І пасажирська.
http://s019.radikal.ru/i616/1512/2a/b2097c5631f0.jpg
Знайоме фото... тільки колір буса інший :)))
Знайоме фото... тільки колір буса інший :)))
Фотошоп.:D
І так, вводні данні: 6.40 сьогодні -20 цельсія, не робочі три свічки накалу(тільки вчора зробив замовлення, ще не відзвонились, вихідні, чекаю.) Автівка стояла на приколі останніх 18год, під відкритим небом. Терміново потрібно виїхати. З потугами, через 30сек завелась, і доставила мене до пункту призначення. Весь час після покупки кортіло заміряти компрессію, та в силу різних "отмазок" відкладував на потім, гадаю, що вже немає потреби.
P.S. Без антигелів, та сторонніх присадок.
P.S. Без антигелів, та сторонніх присадок
не робочі три свічки накалу
також ще нічого не лив ніколи, крім палива в бак...навіть не знаю,що лити і скільки:)
свічки тоже не перевіряв,робочі чи ні х.з..поки заводиться,нікуди не лізу:maybe:
свічки тоже не перевіряв
А я провірив, але як і з компрессією, все відкладав на завтра. Лише вчора заказав, і то на вихідний попав, не можу себе привчити до того, що такі речі мають бути зроблені "ще вчора".
І так, вводні данні:
Сьогодні, вводні ті самі, набагато довше мучив автівку, майже розчарувався, та хвилин через 20 здійснив повторний запуск, завелась зі стартером вдогонку. На завтра обіцяли свічки передати.
Добавлено через 22 часа 19 минут
“ПРИЙШОВ СХОВАТИСЬ ЗАЄНЬКО – ЯЛИНОНЬКИ НЕМА”...
Приїхали свічки,які "скоропостіжно" були встановлені на авто, а морози закінчились. Брав Іскру, ось таку:
http://s019.radikal.ru/i624/1601/a8/b4faa4c39592t.jpg (http://radikal.ru/fp/7523ce33165b4a7498fff8d0545dc704)
По 80грн штучка. Загалом 320UAH
Забув описати процес рукоблудства по заживленню пропаленого отвора трубки зворотньої подачі мастила з турбокомпрессора, ось такої
https://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=daa08fc1cdf806e2719bdb5493f1d2b3&n=22
Там шибались руки "майстра" якими за допомогою, певно, металевого ключа і невід'єднаної клеми з аккумулятора, була благополучно пропалена данна трубка. І реставрована методом пайки, без застосування потрібного флюса, і контрольно перемотана ізоляційною стрічкою. В результаті чого припой, моїм нігтем, був здертий, як морський загар, та відкрився отвір через який витікало мастило. Так як під руками не було нової деталі, або накрайняк б.у. залатав ту дюрку двухкомпонентним клейом, приблизно таким
https://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=0cc936c85f7495904013f0259004f20c&n=22
Фоток не робив так як поліз туди спонтанно, подивитись звідки тече матило. Тому всі фотки спльошені з інету. Оцінивши ситуацію, стало зрозуміло, що на глянцевій трубці клей буде держатися так само, як і той припой. А їхати ой як хотілось, і то вже зараз. В багажнику знайшов шматок льняного простирадла, видер з нього смужку шириною 1см. та довжиною, приблизно 15см., промастив розмішаним клейом, як гіпсову пов'язку та замотав отвір. Почекавши з пів години, пока не притугавіло, встановив трубку на місце. Другий тиждень, пока, політ нормальний. Після ревізіі відпишусь.
А меніїхати ой як хотілось, і то вже зараз. так і мудрував.
Якось так проходить зима:
http://s019.radikal.ru/i629/1601/e9/e9db5c237160.jpg (http://radikal.ru)
http://s020.radikal.ru/i701/1601/7d/a980468a29a2.jpg (http://radikal.ru)
http://s017.radikal.ru/i440/1601/23/374ba4538fbc.jpg (http://radikal.ru)
http://i081.radikal.ru/1601/9f/94cc76496adf.jpg (http://radikal.ru)
В пошуках бампера.
Arshin 81
14.01.2016, 19:51
Сам притерся или кто помог?
В пошуках бампера.
С паяльником и монтажным феном,по дружится не хочешь ?
Darts-Trafik
15.01.2016, 07:11
В пошуках бампера.
Доброго дня.Там роботи майстрові на один день і замітно нічого не буде.
Сам притерся или кто помог?
Знайому ямку хотів минути, на постійному маршруті, от і пригальмував, а опель астра джі не встиг. О і результат.
Добавлено через 5 минут
С паяльником и монтажным феном,по дружится не хочешь ?
Була мисля, та на алегро, за "виручені" кошти, бампер в зборі та з чотирма датчиками продається, можливо до кінця місяця буде в мене. Так як один датчик розсипався, а до інші під питання, тому мій вибір з алегро.
Добавлено через 9 минут
Доброго дня.Там роботи майстрові на один день і замітно нічого не буде.
Вірю, але вибір зроблено на користь б.в.
Darts-Trafik
15.01.2016, 11:05
за "виручені" кошти, бампер в зборі та з чотирма датчиками продається
Тоді :+1:
Там роботи майстрові на один день і замітно нічого не буде.
мені майстер за ще меншу тріщину сказав від 1000-1500грн.запаяти:oh:..прицьому,що б/у знайшов за 700грн. тоді..коли запитав за шо такі гроші?:out:..відповів: треба зняти,поставити,запаяти,пошпаклювати,покрасити...
взяв тоді звичайний потужний паяльник і сам "запаяв"..трошки шліфанув,а на це місце плівку заклеів...
Зняв я того бампера сам, разом з підсилювачем, нічого страшного там немає, запаяти його не проблема, проблема в поламаному датчику та його кріпленні. Думаю, довше буду шукати кріплення та датчик, ніж буде ремонтуватись бампер.
нічого страшного там немає, запаяти його не проблема, Зробиті і на OLX.
Зробиті і на OLX.
Про це і думаю.
Прїхала посилка з Ірпіня (https://busovod.ua/showpost.php?p=359512&postcount=303), Вова, дякую. Провелися деякі маніпуляції (https://busovod.ua/showpost.php?p=360329&postcount=314) з тюнінгу та вживлення девайсу на місце його дислокації. Звук в авто змінився кардинально. Штатна голова зі штатною акустикою звучить набагато краще ніж JVS зі штатою акустикою (ніякі спроби налаштувань еквалайзера не дали бажаного результату) . А от задня нештатна акустика не хоче грати так як штатна, десь в два рази тихіше. Пока не критично, але є кілька думок з цього приводу.
Заказав з китаю ось такий девайс
https://busovod.ua/attachment.php?attachmentid=45400&stc=1&d=1445191307
навіть два. Як отримаю спробую вживити в магнітолу.
3в1
1. Тепер я з бампером.
http://s020.radikal.ru/i707/1602/93/d1b7df777539t.jpg (http://radikal.ru/fp/b595a9d0237243aea89451fa4925c502)
2. І з наліпкою
http://s017.radikal.ru/i438/1602/5d/4b0c1d414480t.jpg (http://radikal.ru/fp/6bc66af04a4a488a89d22a9dc1726e87)
Погода не сприяє бути автівці чистою
3. Не все так гладко як хотільсь: Бампер прийшов з чотирма датчиками, каталожні номера не співпадають, тому один не працює, три залишилось старі, один поставив свіжий. Потрібно 0 263 003 208, а приїхали 0 263 003 172, сам парктронік не кричить що не працює датчик, а от датчик на перешкоди не реагує. Можливо комусь потрібно 0 263 003 172, готовий обмінятись на 0 263 003 208. Ось так і живем.
https://www.youtube.com/watch?v=8mANvt9M7cQ
Так як інформації, в тому числі фото та відео, по виконаній мною роботі, достатньо гуляє по інету, запис не стільки для розвитку, а для похвалитись. Проклеїв водосток, під лобовим склом, робилось все спонтанно, так як водичка не то що просочувалась в моторний відсік, а текла річками. Залило електричну частину клапана егр, потрапила до повітряного фільтра, троха дощик рясний всипав.
Між металевими плоскостями проклеїв ось такий ущільнювач
http://domgvozdem.ru/images/0000000044444445.jpeg
а також по нижній кромці лобового скла наліпив такий
http://images.ua.prom.st/73713004_w200_h200_9da9f311e39c4f0030676aaff9.jpg
Проклеїв водосток, під лобовим склом
Так это же не водосток, а уплотнитель дверной. По работе с защитой подкапотного есть тема,что да как нужно сделать.Поищи.Еще пан Чижик кажется описывал процедуру.
Так это же не водосток, а уплотнитель дверной.
От дверним ущільнювачем і проклеїв водосток. Півник жарений в попу клюнув, так тим що було під руками і проклеїв, псіханув. Пока не тече.
От дверним ущільнювачем і проклеїв водосток. Півник жарений в попу клюнув, так тим що було під руками і проклеїв, псіханув. Пока не тече.
Поищи нужную тему.Она на форуме есть.
Вот нашел)) Пользуйся
https://busovod.ua/showthread.php?t=13960&highlight=%E3%E5%F0%EC%E5%F2%E8%E7%E0%F6%E8%FF
Ця тут (https://busovod.ua/showthread.php?t=13960), а ось ця (http://www.renault-club.kiev.ua/forum/index.php?showtopic=52282&st=0&p=927691&#entry927691) надихнула до застосування дверного ущільнювача.
Пока не тече. Якщо потече, то переклею.
Ця тут (https://busovod.ua/showthread.php?t=13960), а ось ця (http://www.renault-club.kiev.ua/forum/index.php?showtopic=52282&st=0&p=927691&#entry927691) надихнула до застосування дверного ущільнювача.
Натхнення:)
Натхнення
Натхнуло, коли почав заводити і водичка з фільтра в двигун гайнула, що аж заглох і дим білий з вихлопної кинуло, благо її там мало було, повні штани натхнення і погнав підручними матеріалами ліпити, тепер тримаю під контролем.
повні штани натхнення
:lol:
20,06,2016. Приїхали злазьте... Заспівав генератор цікаву пісню, без нагрузки пісенька пропадає. Висновок, якась обмотка, не шукав навіть яка, тому як вирішив купляти новий. Обгінна муфта на старому гудить, щітки міняні не рідні, гуляють , залитий маслом. Кілька днів назад складав перелік запчастин, так так як маю ставати на ТО плюс готуюся до ремонту форсунок( педалька на гарячу). Так до списку ще добавився генератор.
Ось перелік запчастин які потрібні:
F9Q-760 1,9 2006р. Vivaro
КПП
1.1 Масло ELF Tranself NFP 75W80 (1 Liter) х 3шт.
1.2 Сальнік 327.299 (15х21х5/7) Elring
1.3 Підшипник 2шт. 410 0009 10 (15х21х15)
1.4 Сальнік первинного вала Кпп (8200544206)
Двигун (Низ)
2.1 Сальнік КВ(перед) 135109470R(42х54х6)
СО12018755, VR 81-34413-00,. EL157200 .
2.2 Сальнік КВ (зад) 7703087224, 4404963.(85х105х6.80\11)
СО20018246, VR 81-34417-00,EL711720.
2.3 Прокладка піддона 8200282199(4433716)
CO023717P, VR 71-34414-00, EL138430
2.4 Герметик 2 туби VR70-31414-10
2.5 Масло ELF evolution Full-tech FE (5Liter)
2.6 Ремінь грм GATES - GT5552XS
2.7 Ремінь навісного до 5pk1125
2.8 Ролік грм Gates T41157. або INA - 531 0061 10
2.9 Ролік навісного SNR - GA355.97
2.10 Фільтр Масло PX LS933
2.11 Фільтр Паливо PX C491
2.12 Повітряний PX A1232
2.13 Салонний 01-3044080840-A
Гальмівна система
3.1 задній лівий трос
3.2 задній правий трос
3.3 Ремкомплект гальмівного супорта(зад) 2шт.D4-957
3.4. направляйки 808007 - 2 комплекта
Двигун (Верх)
4.1Сальнік РВ 7703087192(25х42х7) CO12015425,VR 81-26389-30, EL508544.
4.2 Сальніки клапанів VR комплект 12-26058-02, поправив номер
4.4 шайба форсунки 7703062072 (7х15х3) FEBI 30253. SWAG 60930253. EL 331.680
Маслосепаратор 481H-1014030 Chery
груша підкачки.
генератор
Тепер я тимчасовий пішохід.
2.5 Масло ELF evolution Full-tech FE (5Liter)
У тебя сажевик есть? Это малозольное по сажетруску масло
Vet, Виталь, там міжсервісний довший, а я планую на 20000км.
Eugene, хм... вважаю шо фільтр на1,9 не розрахованй на 20 тис. Але буде цікаво почути твої відгуки після експерименту.
Вик123,Віть, Мій попередній білий останнім часом мав міжсервісний 20000, правда на шеллі, так тепер ще й цього переведу, тільки марку масла зміню на дешевше.
Eugene, Могу презентовать литр FE, сажевик удалил, остатки.....
Я попереднього разу н десяти зли в, було гусувате від скажу, змінив бренд масла, так вон навть після пяццот км не почорніло, от і думаю, шо за нах?
Добавлено через 4 минуты
Євген, а шо з грушою підкачки сталося?
Vet, Дякую. Відкажусь, на користь когось іншого. Не вбачаю сенсу, мене воно не спасе. По попередніх підрахунках попадаю з усім задуманим на, приблизно 17000грн.
Вик123, В груші клапан не тримає.
А форсунки будеш нові ставить?
А форсунки будеш нові ставить?
Зондую "почву" для реставраціі.
Зондую "почву" для реставраціі.
Є чутки, що запчастини -галімий китай. Довго не ходять. Сам теж готуюсь потихеньку. Шось почала поганенько заводитись на гарячу.
Шось почала поганенько заводитись на гарячу
З цього також починалось. На білого робив в Роми в переяславі 50+тис. без проблем. Далі проданий. Але з нинішнім власником звязок періодично піддержуєм, телефонує консультується, то на форси ще не жалівся.
DenVivaro
21.06.2016, 21:54
Я попереднього разу н десяти зли в, було гусувате від скажу, змінив бренд масла, так вон навть після пяццот км не почорніло, от і думаю, шо за нах?
может ты ЕГР заглушил?)
может ты ЕГР заглушил?)
Нет, сейчас не заглушен.
Поїхав мій генератор до Харкова на реставрацію. Замовлення по запчастинах прийняті всіма продавцями, завтра проведу проплату. На закуску залишив реставрацію форсунок.
Через певний проміжок часу знову буду на колесах.
Повитягував сьогодні форсунки, пішли як по маслу (були змащені якоюсь мазгалою, на кшталт літолу). Завтра поїдуть на стенд, далі по факту буде видно, що їм бракує. Також виїхав генератор з Харкова, ціна ремонту заявлена 1845грн. Що в себе включає заміну підшипників, токопровідних ламелей, втулки заднього підшипника регулятора напруги та шківа.
Таким він приїхав
Eugene, чим ти форси будеш мазати, вже думав?
Вик123, Закралась думка змастити ось цим,
http://xado.ua/image/cache/data/!products/verylube/Products_for_locks/VeryLube_Brake-Caliper-Grease_500x500-400x400.jpg
по температурним характеристикам підходить. Так як ще купив ремкомплекти задніх суппортів, то надіюсь двох зайців застрелю.
Eugene, :ok:
А ще можна взяти звичайну мідну смазку.
мідну смазку
Шибався в інеті так зустрічав відгуки, що вона висихає, правда не знайшов через який період. Тому пока не покидає думка про змазку дла направляючих, хоча, здається
монтажна змазка-паста
http://verylube.com/image/cache/data/verylube-montazhnaya-smazka-pasta-303x340.jpg
більше підходить, або їх аналоги. Завтра займусь пошуками в себе в місті підходящого варіанта.
Процес пішов.
http://s017.radikal.ru/i444/1607/51/f823e974f960t.jpg
http://s013.radikal.ru/i324/1607/5d/0fbfeaeb3518.jpg
Почав знімати коробку приблизно таким макаром, тільки повністю не знімав підрамника, рейка залишилась прикручена, відвів його назад, а саму коробку витягував не в сторону а вперед, задерши догори радіатора, (-АС), та зняв ту чорну планку на якій він лежить, подвєсний також не відкручував.
http://s018.radikal.ru/i526/1607/dc/d982fd0d2339t.jpg
http://s019.radikal.ru/i621/1607/f1/4cd2a8587442.jpg
Там масла до ... Так я і на тачці под'єхав. Хто слухав той зрозуміє. Скоро буду розбирати. Гідропровід роз'єннав біля штуцера прокачки, відкрутив трубочку, щоб не тікала рідина з бачка вкрутив штуцер прокачки гальмівного циліндра, який викрутив з запорожця. А іншу частину заліпив так, видно на фото
http://i079.radikal.ru/1607/84/9d6a0e3c8b85t.jpg
http://s018.radikal.ru/i520/1607/d2/681f9411ed4d.jpg
Атепер про масло і його кількість на кожухові кпп. При детальному огляді виявив на піввісі ось таку штуку
яка після встановлення мала би бути розрізана і утилізована.
Arshin 81
03.07.2016, 12:49
Это все из-за криворуких мастеров!!! Некоторые мастера вообще не знают что это такое, после вскрытия упаковки просто выбрасывают и после установки сальника тупо прут через него полуось, что чревато повреждениям рабочей кромки сальника шлицами полуоси.
Arshin 81, Так попередній хазяїн казав, що неможливо якісно обслужити авто в його місті, а сам нібєльмєса не петрає, тому і продає, дивлячись на це все розумію, що не обманював. Тепер про генератор: вернувся з ремонту, ще не встановлював. Так на ньому вже до покупки мінялись токопровідні ламелі та щітки, перед відправкою в Харків я його вскривав, щітки встановлені набагато менші ніж установочне місце в регуляторові, гуляли як у старшої дружки, також криві ламелі, свіжі але криві, тому розкурочило регулятор, та завив генератор. От такі майстри її обслуговували.
Процес плавно, але продвигається. Була вскрита коробка та замінені підшипники важелів перемакання предач. На верхньому з'явився сальник( 327.299 (15х21х5/7)) під ним два підшипника (410 0009 10 (15х21х15)).Також замінений сальнік первинного валу кпп. На черзі сальнік привода правий, буде встановлений corteco (12017115b).
Знімав зчеплення з маховиком, вище писав, поміняне попереднім господарем (LUK), для того щоб замінити задній сальнік колінвала, встановив VR 81-34417-00. Замінено прокладку піддона, посадив під неї трішки герметика, та промазав по зовнішньому периметру. Прижав болтами до картера, не до кінця, та виждав щоб притугавіло. Потім зняв піддона позачищав соплі в середині, та закрутив до кінця. Встановив назад маховик та корзину з диском. Пока все далі буде.
Григорий Саныч
11.07.2016, 13:19
Похожие на мои фиатовские....по чем???
Григорий Саныч, Мої з реставрації.
Григорий Саныч
12.07.2016, 08:59
Сколько обошлось?
Вже приблизно 1000 км намотав після ремонту, враження тільки позитивні. Двигун працює тихо як ніколи, і це з відключеним ЕГР. Відсутні підтьоки масла, як на двигуні так і на кпп. Рівень масла тримається на тій же поділці, на відміну від того що було до ремонту на 10000 доливав, приблизно 1-1,5л.
А тепер про погане. Під час ремонту, вранці з будуна вирішив залити масло в кпп. Так "якийсь поц", не вставив ліву піввісь, витекло на землю приблизно 1,3л трансмісійного масла, то отой поц, ще три дні був без коліс пока їхало масло транспортною компанією.
Тепер залишилось перебрати та змастити задні супорта, та замінити троси ручніка. Це дійство пока відкладується на певний проміжок часу, через брак вільного часу, хоча запчастини всі вже придбані.
Чесно списано у Степана. Переглядаючи його БЖ (https://busovod.ua/showpost.php?p=390887&postcount=178), згадав що сам нещодавно фотографував на своїй таке ж дійство. Вирішив також запостити. Перепрошую за 2пікселя, та іншого апарату під руками, на той момент не було.
Весна покаже, хто і де :tolietpush:
І так, на одометрі 106200. Заїхав на яму зробити огляд після зими. Замінив наконечники на реставровані, також під заміну рульові тяги. Хто допоможе визначитись з вибором?
Потік сальнік насоса ГУР, куплений Elring 278.556, найближчим часом буде замінений.
Так як на початку зими не поставив захист картера, на краю вже був привідний пас, який замінив разом знатяжним роліком. Думав грішити на якість самого паса, але знайдені проколи від мілких камінчиків та масло з гура на ньому, додало впевненності, що все ж він розпатрошився від діі зовнішніх механічних впливів. Захист картера встановлено на місце.
Eugene, здравствуйте.
Опишите пожалуйста свои эмоции от езды на ваших передних сидениях. Что нравится, а что нет.
Они выглядят такими тонкими и не способными смягчить удары в поясницу... я прав или ошибаюсь?
Eugene, здравствуйте.
Опишите пожалуйста свои эмоции от езды на ваших передних сидениях. Что нравится, а что нет.
Они выглядят такими тонкими и не способными смягчить удары в поясницу... я прав или ошибаюсь?
Я теж опишу поки автор теми ще мовчить(це в мене вони спочатку стояли) - повністю задоволений був сидіннями.
Якби не шукав те що поставив собі - я б їх і не міняв. Дискомфорту взагалі не було ніякого.
Міняв їх не тому що не подобались, а тому що Степан мені нарешті знайшов саме ті які я шукав. :beer:
Они выглядят такими тонкими и не способными смягчить удары в поясницу... я прав или ошибаюсь?
Де ти тонкі сидухи побачив?:maybe: І Траф то не підвода, щоб тільки сідла амортизували п'яту точку!:meowth: Там ще, між іншим, є гума, пружини...
ошибаюсь правильна відповідь. По суті, більше добавити нічого.
Special for АнатолийК. Пильніки підібрав від 41 москвича 2141-3414186
Special for АнатолийК. Пильніки підібрав від 41 москвича 2141-3414186
Тепер, головне, слідкувати за станом москвичівських пильників. Дуже швидко репає ця резина.
Тепер, головне, слідкувати за станом москвичівських пильників. Дуже швидко репає ця резина.
Хотів сіліконові, не знайшов.
Інспектував давєча ходовку, відреставровані шарові так і не вдалось поставити. Виявилось старі, ще дуже, навіть, в гарному стані, при мені пробігли всоьго 10т. км., а скільки до мене не відомо. Тому вирішив не міняти. На кришці надпис Фебі. Начав шукати причину стука, і таки знайшов, сайленти підрамника, вони зараза, на вигляд наче нові та не порвані, а от коли відважив підрамник від кузова, то там вони обсічені до металу. Так як їх в мене не було в наявності, то зробив з гумового кругляка перерізом, десь 8мм, два кільця в діаметрі трохи більше ніж сам сайлент та вставив між підрамником та кронштейном кузова . Такої збитої та не гримучої ходовки ця автівка ще не бачила з моменту покупки її мною. От думаю щоб ця тимчасова, маніпуляція не стала тимчасово-постійною. Далі в черзі на заміну рульві тяги.
то зробив з гумового кругляка перерізом, десь 8мм, два кільця в діаметрі трохи більше ніж сам сайлент та вставив між підрамником та кронштейном кузова .
А фоток не робив?
А фоток не робив?
Ні. Є можливість сфотографувати кільце донор, та ті що вже встановленні по місцю. Десь на днях буду міняти рульові тяги, то сфотографую. І ще один нюанс, коли відважується підрамник бажано відкрутити з'єднувальну муфту рульового вала ту що в салоні в районі педалей. Бо в мене вискочив підшипник, той що знаходиться в хвості рульової колонки.
Тепер по проведенних маніпуляціях з задніми гальмами: Розібрав повністю задні супорти та провів їм, так сказати капремонт, що включає в себе повну переборку, заміну ремкомплектів, та відновлення рухомості всіх закисших елементів, та іх змазку. Також замінив троси ручного гальма(LINEX). Фоток, нажаль, не зробив так як мав з собою помічника дошкільного віку, то старався все по бистрому скласти, щоб він це все діло не привів до ладу, так як йому заманеться зі словами: "Тату дай я тобі допоможу колесо відремонтувати". Та всеодно виник казус з тросами, розірвавши упаковку правого троса, і діставши його поклав вздовж правого борту, лівий відповідно до лівого, та пішов на перекур. Потім при встановлені їх на місце постійної дислокації, виявив, що по довжині правий виявився коротким, а лівий занадто довгим. Поміняв іх місцями і сталося диво, потрібна нам довжина тросів співпала. Ну думаю, поміг синуля татові колесо ремонтувати, пока я курив він поміняв місцями троси. Але на самих тросах була нанесена маркіровка, так от згідно неї розставив крапки над "і". Виявилося, що трос з надписом "lewy" оказався правим, а з надписом "prawy" - лівим. Син оказується тут не при ділах. Фірму яка виготовила троси виділив жирним шрифтом вище.
АнатолийК
02.05.2017, 16:39
Фірму яка виготовила троси
О! и у меня такая штука приключилась! и тоже LINEX Разложил по упаковкам, сверил по номерам- а х..шки. Пришлось даже звонок другу делать.
Линекс (Linex)[Фармакологическое действие
Оказывает антидиарейное (противопоносное) действие, восстанавливает нормальную микрофлору кишечника.
Взято звідсиля (http://www.piluli.kharkov.ua/drugs/drug/1204/)
Від срачки то воно спасає, а от від заморочок і ймовірних пілюлей підростаючому поколінню явно не воно спасло.
Чергове ТО. На одометрі 112700, замінено масло та фільтри. В силу деяких обставин ТО проведено, дещо з запізненням. Взяв на пробу "тіпа" вугільний фільтр салона, перші враження: після встановлення півтори доби воняв, ніби хотів пахнути, але воняв, потім нормалізувалось.
Я меняю каждые 15 т у меня аж 7,5 литра и менять чаще дюже накладно . Тем более я езжу только по трассе. Позавчера был Липецк , Тула , Калуга , Брянск , Венев , доехал до границы с Белорусии и Украины . До Гомеля 60 км до Киева 300, оставалось . Вчера вечером приехал намотал 2250 км. В понедельник опять по кругу.
Фішка з подовженим інтервалом заміни масла не проконала, за майже 13000 пробігу долив, приблизно 800г. масла, перейшов на інтервал в 10тис і масло 5W40. Недоцільно в плані вартості.
Если езжу по городу масло не доливаю а вот если по трассе то за 10000км доливаю 500мл.и потом через 5000км замена. То есть когда по трассе скорост 110-140км то подъедает , замечено с самой покупки авто.
Продовжу записи. Місяць назад встановив на зад пружини, передні, від Sharan/Alhambra/Galaxy (FKS 163 VA), якийсь, типу, спорт варіант для тих моделей. Трохи прийшлось помудохатись, так як не співпадали посадочні місця, але вдало відцентрував і все чудово получилось. Запис до БЖ одразу не робив доки не пройшов тестовий період. Відчуття: таки да, задня частина стала на багато мягкішою, пререізди нерівностей ямок та інших перешкод стали набагато приємнішими, задом не підкидає. І саме головне що зацікавить, як то все вплине на амортизатори? Не рве, я того не відчув, амортизатори працюють в звичному їм режимі. Як змінилась вантажопідйомність авто то, на разі, тайна, тому як вантажів не вожу, а повітря в багажному відсіку, не таке вже важке.
Були замінені сайлентблоки підрамника, бо з тих що стояли на авто залишилась лиш назва. Встановив БЦ Гума пластикові.
Замінювались не знімаючи підрамника. Старий сайлент просверлювався між внутрішньою втулкою та обоймою, частенько так щоб внутрішня обойма випала разом з резиною. Далі самий гєморойний процес, розпиляти зовнішню обойму ножовочним полотном, тим самим вона ослабляється і випадає. Зачистив наждачкою посадочне місце, протер, змастив спреєм типу ВД-40, і за допомогою шпильки з гайками та різного роду флянців і старих обойм від підшипників запресував на місце. І так два рази. Весь процес зайняв по часу приблизно 6 годин, не рахуючи розкладання інструменту та його прибирання. Фото по ходу справи зробив одне, так як не було вільного часу.
Чому один сфотографовано? А тому що другий вже заняв своє місце, то під час обіду в гаражі, для статистики коцнув. І встановив пластикові тому як в металевій обоймі, гадаю, я б не запресував за допомогою шпильки і, в подальшому, повторна заміна не така гєморна буде, так як пластик, думаю, буде легше пиляти. Ще забув, сходження коліс прийшлось підправити.
Таким він залишиться назавжди в моїй памяті.
Тепер у нього новий господар. Може пристане на мою пропозицію, приєднається до клубу бусоводів та продовжить бортовий журнал. Най служить.
Пока пешеход. Остальное в процессе.
Дійшли слухи що теперішній власник колишнього буса зняв клубну наліпку, тому роблю висновки, що приєднуватись до клубу бусоводів він не має наміру. То продовжувати БЖ буду знову я, але з іншою автівкою.
Придбав Renault Grand Scenic 3 Dinamique 1.9(F9Q870) на сім місць, дарма що то мінівен, такий собі надлегковий недобус.
Григорий Саныч
30.01.2018, 14:26
Хвастайся фотками
Не все одразу, мало часу, скоро будуть.
Добавлено через 1 час 3 минуты
При покупці авто, під капотом в прозорі трубці, що після паливного фільтра бігли бульочки повітря, і чим далі тим їх ставало більше. А на самкінець вискочила помилка DF324 Інформація про крутний момент двигуна. Вилікувалось заміною паливного фільтра, таке відчуття що за бугром його не міняли тис 100 https://drive.google.com/open?id=1l8B1w00eqXhnK8gOJm7bYc-y7bYDjrPV
https://drive.google.com/open?id=1MatCRAsiiDmJrqIhSHv8QfAGcrYCT9mj
А я гадав що він при морозах запарафінився, а ні, пропускна здатність його була на межі. Замінив на Пурфлюкс https://drive.google.com/open?id=1sIn97mIuuPD5K3l4G0rzP26bTx1wx2kg. Новий фільтр зайняв своє місце https://drive.google.com/open?id=1CM1LhS2MYo21y9eY7hEh6k1FB2Y_FN0p. Тепер коли капець продавлює дно, помилка не вискакує.
Далі в планах заміна ОР, термостата, помпи, ремня роліків ГРМ, з навісним ще не визначився, по їх стану побачу.
Добавлено через 1 час 19 минут
По приїзду на пмж були куплені та встановлені комплект зимньої гуми та дисків.
https://drive.google.com/open?id=1Z6NhC3soPV4dOmarNhM2L936aA5_Y-G2
Прикупив ліфт для запасного колеса від Great Wall. https://drive.google.com/open?id=1whURXeZKNp3AkOhmLWyjbAsY9xFL7lcy Потробно невеличкий кутовий редуктор. Як гадаєте від болгарки підійде?
для запасного колеса
а де в тебе там запаска?..в мене її зовсім не має..і місця під неї:maybe:
а де в тебе там запаска?
Так в тому й діло шо не було.
і місця під неї
Під низ ззаду справа заглядав? Там є ніша під запаску, вона таки є. Підніми праве складне крісло, там є заглушка гумова, через той отвір запаска опускається по заводському задуму.
Там є ніша під запаску, вона таки є.
а корзина під запаску?..не має,чи вона там не потрібна?..так як мені пояснили,що є ремкомплект для коліс в комплекті(хоча в мене його не було),а запаска в 7-ми містному "непредусмотрена"..
Є місце під докатку, яка висить на тросовому ліфті. У випадку з ремкомплектом, те все відсутнє. https://drive.google.com/open?id=1GqyMy-RCLYbq9Ap0gd8Q44YrtOwhoEcv
Випала можливість зробити перехідну пластину для ліфта запасного колеса. https://drive.google.com/open?id=1Mt2nXIanF13kwflgYrqUmzIuHOSQTJmW
Ось так воно кріпиться до самого механізму https://drive.google.com/open?id=1tKK-hnEaTn8u6onAP2LIQzCb_K0zq6X-
Сам механізм дещо дороблявся, не влазило кріплення в центральний отвір колеса, прийшлось обрізати, на фото обрізана лише одна сторона, для прикладу, а по факту потрібно обрізати з двох сторін. https://drive.google.com/open?id=1T3OtS_FiR5O9uSvOI8Z6sWXwhLDLDsik
Кронштейн пофарбований, сохне. https://drive.google.com/open?id=1HQRNJfqoDX0wZRAKNJSPhLUFejATQo1H
Проведено заміну мастила.
https://drive.google.com/open?id=1CW7YNI2A9aI_pq8WHxJel-UPmRPK3B0D
втановив маслянний фільтр. https://drive.google.com/open?id=16QnETZmvyOHLlO_LNXmGv9EXGtGleZoV новий purflux значно більший ніж старий mann. https://drive.google.com/open?id=14PFbzKudNlQ_Khf0py1BunhGjp5nUf9H номер по purflux-у.
Добавлено через 53 секунды
Всі інші фільтра були замінені дещо раніше.
Ти нічо не забув?
Хвастайся фотками
скоро будуть.
Сорі, склероз доконав. Тут вони (https://drive.google.com/open?id=1GjdygiW6fgNJ3ew70iQJ-r1IqzTDheVo)
Григорий Саныч
11.05.2018, 16:58
Бусоводы редеет, все переседают на жоповозки, но марке не изменяют:beer:
Бусоводы редеет, все переседают на жоповозки, но марке не изменяют:beer:
Все більше задумуюсь над тим що дурна то затія жоповозка, бус "на все случаи жизни", а це справді ЖОПОВОЗКА.
минивэны тоже на все случаи жизни
Знаєш, Бодя, шо таке мішок картошки чи цементу закинути в буса і як шкода то всьо пихати в мінівена.
Знаєш, Бодя, шо таке мішок картошки чи цементу закинути в буса і як шкода то всьо пихати в мінівена.
Женёк , на то он и минивэн с большим багажником шоб в него всё впихать
Чогось, дивлюсь на той багажник і мені його шкода
Все вірно! У мене зараз така ж проблема заміни намалювалась. Буса, як такого вже забагато. Діти обзавелись своїми авто кожне, а мені на двох, з бабусею, якось 12 куб.метрового салону забагато. Однак і малої жоповозки не хочеться, звик якось до габаритів, - от і рвусь між бажаним і необхідним.
Михалыч так можно поменять на что то поменьше и не как у тебя л2н2 ;)
От так і хочу, але, поки, не наважуюсь зрушити з місця. Душею прикипів до свого Самурая!
Воно то так, але мене бентежить саме оте "маленькие"!
Міхалич, бентежить то не збувайся самурая, бо я вже черговий раз задумався над бусиком
vBulletin версії 3.8.11, © 2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010