Показати повну версію : Мой Vito 116. Обсуждения проблем и преимуществ.
Уже год катаюсь на данном красавце. Машинка очень резвая. Пригнали с Германии. Обсуждаем проблемы и преимущества модели:):):):)
Добавлено через 3 минуты
Я новичок на сайте, так что не критикуйте меня очень строго...)))
ВОЛЬДЕМАР
31.07.2015, 21:55
Shurik, Вітаєм на найкрутішому форумі. Тут в основному горбаті, так що розказуй ти нам про свою машинко.
П.С. Фото давай. Хвастайся.
http://www.ex.ua/load/394943402866/182296238
Добавлено через 7 минут
http://fs41.www.ex.ua/show/394943402866/182296238/182296238.jpg?800
http://fs41.www.ex.ua/show/394943402866/182297820/182297820.jpg?800
http://fs41.www.ex.ua/show/394943402866/182296226/182296226.jpg?800
Shurik,
Да мерсюки не плохо прут 100%. Может у тебя таки 115 а то про 116 не слышал. Не впечатляет меня только задний проивод в новой морде и замок зажигания навороченый до ужаса, не вздумай акамулятор снимать не вытянув ключик
Та що хвастатись... Брав грузовий зі склом в бокових дверях і задніх. Треба було зразу зробити документи на пасажира бо щас ооошень дорого)). Спеціально брав 116 бо хотілося потужності побільше. А так... Що буду росказувати... Можливо у когось є тема поспілкуватись...
не вздумай акамулятор снимать не вытянув ключик
что будет?
Bircha, 115 йшли до 2010 року включно. з 11 року замість 115 випукали 116 (120Квт).
По поводу приводу... Зиму від"їхав нормально, правда з мішком піску )))
что будет?
Попандос баксов на 300 :lol: :oh:
Добавлено через 1 минуту
Зиму від"їхав нормально, правда з мішком піску )))
Ага, а то и два, знакомый 10 паков соли кинул говорит нормально едет :lol:
Bircha, резина непогана. нокиан нордман, вигрібала суперово. Така резина стояла на попередній машині, джетті новій, то вона гірше проходила ті ж дороги... Мене задній привіт взагалі не смущає...
Добавлено через 30 секунд
а мішон один був)))
Добавлено через 1 минуту
цікаво що з попандосом? Що саме може статись?