Показати повну версію : Opel, Renault, Nissan клапанная крышка
Ребят подскажите тяжело ли менять прокладку клапанной крышки на трафике 2.5?:maybe:
После снятия форсунок несложно.
Спасибо)
Добавлено через 35 секунд
Не думал что нужно форсунки снимать..(
DenVivaro
19.02.2015, 20:05
Не думал что нужно форсунки снимать..(
за снятие\установку форсунок берут много денег. В Июне 2014г заменить уплотнители клапанной крышки с работой обошлось более 1500грн, при том что сами уплотнители стоили 630грн где-то
Мабуть жде мене ця процедура. Засопливив сьогодні, по дорозі з Одеси, мій двигунець. Зверху весь в маслі. 3,5 літри точно виплюнув. Бо як долив 2,5 л. то став рівень посередині мах-мін. По-місту й нема кому довірити, форси витягнути. :(
Завтра розберу верх, буде видно.
Може кого знайду, щоб у мене в гаражі витягли, розберу все підготую.
Добавлено через 4 минуты
Доречі, посовітуйте, який набір прокладок кл.кришки брати, якої фірми. В оригіналі що лежить?
По-місту й нема кому довірити, форси витягнуты
Форсы пробуйте снимать на горячем двигателе..... Больше шансов.
На G9U обычно относительно не очень сложный демонтаж для специалиста.
Если от руки не пойдут:stop:
Лучше найди кто сдернет гидравликой с разбором или инерционным сьемником
После разбора верха форсунки ее следует перебрать/настроить или отреставрировать
Удачи
Думаешь можно попробовать на прогретом потянуть, от руки? Если нет то искать спецов с гидравликой. Можна слегонца обратным или нестоит? В колодцах там порядок, вода не попадала, в пробеге уверен 247 тыс.
Думаешь можно попробовать на прогретом потянуть, от руки? Если нет то искать спецов с гидравликой. Можна слегонца обратным или нестоит? В колодцах там порядок, вода не попадала, в пробеге уверен 247 тыс.
Можно обратным - он же инерционный ......
Но лучше с разбором Форсы и сьемник переходник на две резьбы.... Внутренняя там где гайка анкера. И наружная - вместо электромагнита
Добавлено через 3 минуты
Можно попробовать и за одну резьбу от электромагнита... Разборки меньше ... Но сильно не щупать можно корпус повредить...
Добавлено через 6 минут
И внемательно : с внутренними элементами - не растерялся.
И дырки в моторе все закрывай сразу.... Чтоб ни чего не упало при демонтаже
Колодці повні масла. Мабуть внутрішня прокладка, колодців форсунок?
Форсунки вийшли відруки. :) Ігорьок, підскажи як вичистити колодці від масла та іншого?
Мідні прокладки де, які можна придбати?
http://os1.i.ua/3/6/15018659_6591bee1.jpg
http://photo.i.ua/user/6984399/468816/15018659/
по шайбам в личке
Що порадите по прокладкам, оригінал
Renault (Оригинал) - 7701472450
Чи можна наприклад:
Victor Reinz (Германия) - 15-37682-01
Corteco (Италия) - CO016531P
Ціни від 600 до 2000 грн.
Romaha55
12.03.2018, 13:48
Victor Reinz цілком нормальна
MasikS, В оригіналі можуть бути як Reinz так і Elring. В справжньому.
Зібрав кришку назад, все ніби нормально. Але чухаю репу, чому стара прокладка пустила. Патрубок вентиляції може забився, бо там нічого на ньому немає. Прямий від кришки до всмоктуючого патрубка турбіни. Завтра ще з ями залізу, може забитий сам вхід в той патрубок. Не могло просто так вигнати 4 л масла з двигуна, через прокладку клапанної кришки. Якась причина мусить бути.
Доброго дня. Хотілось би знати, чи рішили ви проблему з витоком масла з клапанної кришки. В мене сталася подібна проблема. Масло витікає з дирки сапуна кришки, причому з таким тиском, що патрубок який йде на турбіну не справляється і масло виходить на стику патрубка, але не завжди. Можу наїздити 10 тисяч і все буде ок - ні каплі масла...Стається це коли я їду по трасі. Коли я газую чи їжлжу по місту, то все сухо. Як тільки їду десь далеко, тоді воно випльовує велику кількість масла через сапун на мотор зверху. Заливає повністю колодці форсуно і т.д. вчора теж витекло разово біля 4 ох літрів масла, думаю під дуже великим тиском(тому що залило все під капотом). Звертався до різних майстрів. Ніхто нічого сказати не може - кажуть перший раз таке бачуть. Можливо в вас та сама проблема була, і ви знаєте в чому причина. Дякую
blackstalker
29.10.2018, 08:28
До речі теж замітив що масло з сапуна підкапує..раніше трубка сапуна перетерлась і мотор засрало ним,потім трубку заклеїв і патрубки турбіни вже в маслі,до того сухі були. Що краще зробити? зробити дирку в тому патрубку нехай десь скапує воно чи нехай далі в турбіну шурує? сама турбіна не пропускає
victor07
08.05.2019, 08:59
Добрий день! подскажите как решилась ваша проблема что вигоняет масло. у меня та ж проблема, поменял прокладку - проехал 4000 - и снова потекла прокладка, заметил что с заливной горловини большой напор воздуха, как с вихлопной. Видать сапун не справляется, спс
vBulletin версії 3.8.11, © 2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010