Показати повну версію : Каспер (Саня,м.Черкаси) Н-300
Вибір та покупка.
Привіт всім!
Ось і я вирішив відкрити свій бортовий журнал.
Прийшов час змінити свого «пижика» (Пежо Експерт 2006,2.0HDI) на повноцінний бус. Причина заміни – просто надоїв. Надоїло те,що для розвороту йому потрібна взльотна полоса,надоїли вічно торохтящі здвижні двері (регулювання помагало десь на місяць) та й дизайн аля дев’яності :disgust:.
Постало питання вибору – який бус купить?Мерседес і Фольцваген відпали зразу (перший «гнилушка»,другий…просто Поцваген,після Пассата В-5 ця марка для мене вмерла:beeee:).
Зупинився на трафообразних. Довго я до них придивлявся, сидів за кермом, катався збирав інформацію, читав відгуки на форумах. Були дві причини,які мене зупиняли перед покупкою такого буса: перша – це торпеда і приборна панель,якась вона наляписта,груба ( да пробачать мені власники трафообразних:aiwan-hi:),друге – підкапотний простір,все якось напхано,щільно,доступ до багатьох елементів проблемний. Все це тільки моя особиста думка і не більше.
І тут я випадково побачив на парковці Hyundai Grand Starex на російських номерах.Чорного кольору,на хромованих 18-дюймових дисках – це просто бомба!Я просто закохався в цю машину:siski:. Почав збирати інформацію про цей бус, читати відгуки та описи. На жаль на нашому форумі інформації по даному авто дуже мало,тому все шукав і читав на російських сайтах (там Grand Starex дуже популярний). Помоніторивши європейські сайти по продажу Н-1/Н-300, дійшов висновку,що купить таке авто з невеликим пробігом (100-150 тис.) за адекватну ціну навіть зовсім реально. Рішення було прийнято – купляти Н-1/Н-300 з 2008 р.в. з турбіною VGT (2.5, 170 к.с.).
Знайти буса в хорошому стані і за адекватну ціну було дуже непросто - або ціна захмарна,або «небитнекрашен»,або вже зовсім із «загнаним» двигуном. Та й шукав буса тільки з лядою та відтінків сірого кольору. Пригон із-за кордону - це кіт у мішку,не варіант.
І одного дня побачив на авторіа свій майбутній Н-300. Відповідав всім моїм потребам : колір – темно-сірий металік (графіт),ляда,конденціонер,елктродзеркала з підігрівом,електросклопідйомники,підігрів заднього скла, 2 подушки безпеки,АБС,ЕСП,170 К.С., пробіг 115 тис.км, 2008 р.в., ціна 9800$. По пробігу сумнівів майже не було, так як цей бус я бачив на голандських сайтах. Після попереднього огляду буса нашим співклубником Русланом із Кременця ( Руслан, ВЕЛИКЕ спасибі тобі за допомогу та оперативність:respekt:) та телефонної розмови з продавцем вирішив їхати в м.Кременець і дивитись авто в «живу».
«Вживу» бус оказався не такий гарний,як на фото і не такий «сів-поїхав»,як описував продаван. По всьому кузову були маленькі подряпинки та вм’ятинки. Права передня частина авто побувала в легкому ДТП (замінені фара,крило та передні двері). В остальному кузов був у доброму стані,без підкрасів та ржавчини. По двигуну були проблеми: не було тяги до 2000-2200 обертів,але після машина просто вистрілювала (не працював актуатор турбіни),на обертах від 1200 до 2000 при їзді внатяг появлялось цокання таке як у «москвича» при поганому бензині (закоксований клапан ЕГР), пробка масляної горловини після відкручування «танцювала румбу», із горловини виривався синюватий дим (мідні прокладки та резинові кольца форсунок ),масло та фільтри хренйогознає якої давності,шелестіли роліки навісного. Вопшем,бус до продажу не готувався,а був такий,яким його купили у Голандії.
Після вказаних продавану недоліків перейшли до торгу.Зійшлися на 9300 $. Не уступав більше ні копійки,мотивуючи тим,що переробить в «пасажира»,намаже йому губи і зіпхне якомусь лоху (я оказався «шарящим»:tomato:) за 10,5 аж бігом. І він був таки правий. Вдарили по руках і поїхали оформлять документи. Ось так я і став власником своєї мрії. Далі буде.
Каспер,Саня,ну с созданием тобою своей собственной темы:beer:,оставайся с нами:friends:,Сам уже знаешь,что у Нас иногда весело.Миллион километров без поломок!!!
тому все шукав і читав на російських сайтах (там Grand Starex дуже популярний).Очень сильно,по Питеру Грандов носиться намного больше, чем моделей Старексов до 2008года,Н-200 это здесь вообще редкость.
Каспер, скажи пожалуйста, что значит турбина VGT?
bayk777,
то значит турбина VGT?Скорее всего с изменяемой геометрией.А может и ошибаюсь:ah:.
Вячеслав68
22.01.2015, 18:39
Поздравляю с преобретением. Тоже хочу современем поменять свой на Н-300 очень нравится машина
Каспер, Актуатор турбины на бывшем Киа Соренто сделал разборным,ремонтировал при помощи обычной детской соски за 5 минут! ;) Нового родного актуатора хватает месяца на 3 максимум, а на соске полгода минимум ездил!
скажи пожалуйста, что значит турбина VGT?
Скорее всего с изменяемой геометрией.
совершенно верно:friends:
Variable Geometry Turbo
є Н-1/Н-300 і з простою турбіною 136 к.с.
Добавлено через 2 минуты
,ремонтировал при помощи обычной детской соски за 5 минут!
вже відремонтував,але в більш надійний спосіб.Пізніше виложу фотозвіт.Але все одно дякую за пораду:Laie:
Сальниками клапанов еще опелёвскими делают, только не очень эффективно получается.
По двигуну були проблеми: не було тяги до 2000-2200 обертів,але після машина просто вистрілювала (не працював актуатор турбіни),на обертах від 1200 до 2000 при їзді внатяг появлялось цокання таке як у «москвича» при поганому бензині (закоксований клапан ЕГР), пробка масляної горловини після відкручування «танцювала румбу», із горловини виривався синюватий дим (мідні прокладки та резинові кольца форсунок ),масло та фільтри хренйогознає якої давності,шелестіли роліки навісного. Вопшем,бус до продажу не готувався,а був такий,яким його купили у Голандії.
Рекомендую не полениться снять масляный поддон и проверить состояние сетки маслозаборника, вне зависимости от результата обязательно поменять медные колечки под форсунками + резиновые уплотнительные + болты форсунок. Пробка маслозаливной горловины "танцевать румбу" будет в любом случае (картерные газы) а вот синий дым устраниться заменой медных колечек. Судя по описанию в очередной раз убеждаюсь, что на обслуживание коммерческих авто, деньги в Голландии просто жмут. К примеру - за 160т.км пробега по Европе, на моем Н-300 менялось только масло, хотя и это как сказать?! Ну а в общем поздравляю с приобретением, пусть только радует!!!:)
Сальниками клапанов еще опелёвскими делают
я поставив від ВАЗа,пока все норм:ok:
Рекомендую не полениться снять масляный поддон и проверить состояние сетки маслозаборника, вне зависимости от результата обязательно поменять медные колечки под форсунками + резиновые уплотнительные + болты форсунок.
це все в найближчих планах,все куплено і чекає свого часу.
на моем Н-300 менялось только масло, хотя и это как сказать?!
якшо вірить сервісній,то моє авто накатувало 10-15 тис.км в рік (оскільки експлуатувалось тільки в місті),остання відмітка про заміну масла була на 32 тис.км:oh:масло було чорно-смолянистого кольору,ще такого ніколи не бачив.
Добавлено через 31 минуту
H-1(2007+)Заміна ременя навісного обладнання та роликів.
https://busovod.ua/showthread.php?t=15563
може кому пригодиться,а тут шукать буде легше.
В дизелях всегда масло чёрное.
В дизелях всегда масло чёрное.
це було якесь водянисте,на пальцях швидко стиралось,не таке як завжди.На словах цього не поясниш.
Ось фото мого буса з голандського сайту
38658
38659
38660
38661
38662
38663
38664
Чем он отличается от н1 таких же годов?
Stalker88
23.01.2015, 16:37
Чем он отличается от н1 таких же годов?
Ничем ))) :friends:
На разных рынках по разному называется!
TECHNIK 200
23.01.2015, 18:25
На сколько я знаю, Н-1 пассажир для европейского рынка, грандстарекс пассажир для внутреннего, Н-300 грузовик.
Н-1/Н-300 і то й то грузовик.Н-300 маркіровка чисто для голандського ринку, так як і-800 для англійського.
Постановка на облік на 19.12.2014 року получилась 1770грн.+ страховка 420грн(Оранта).
Зимові шини купив в той же день Kumho 215/70 R16, 4 шт+доставка 6120грн.Шинами довольний:vo:
Добавлено через 3 часа 1 минуту
Додав тему по ремонту актуатора турбіни
https://busovod.ua/showthread.php?p=295679#post295679
Такі цифирки піймав сьогодні на одометрі
38809
ну і шоб всі знали " хто є хто " :krutoy:
38810
Поздравляю с приобретением! Смотрел я именно этого буса еще в ноябре, но купить не решился. Очень не понравился объем работ по кузовщине до приведения в божеский вид (куча мелких вмятин изнутри наружу). Так же, был удар в морду, хоть и не сильный - оба крыла меняны. Много ржавчины в грузовом отсеке. И с мотором действительно были траблы. Мне нужен был "сел и поехал", а этот бус нужно доводить. Хотя цена вкусная. Хорошо, что он попал в правильные руки! В итоге, я взял почти такого же, но с задней распашонкой и дороже. Долгой службы буса! Успехов!
Тема по EGR. Як заглушить.
https://busovod.ua/showthread.php?p=296939#post296939
Сьогодні НАКІНЕЦЬ-ТО!!! дійшли руки замінить фільтри салону.Купив WIX за 180 грн.( курс 25 ).Фільтри навіть були з ілюстрованою інстукцією по установці :meowth:
Витяг ось таке чудо
39196
39197
поставив ось такі гарненькі,біленькі
39198
pozdeeff
04.03.2015, 09:49
я так понимаю печка сразу заработала)))))
я так понимаю печка сразу заработала)))))
Так,пічка дуть стала набагато краще і вікна відпотівать швидше :vo:
Я фільтр салону міняв кожні 10 тис. Останній раз поставив новий, а старий попрасував і вийшло досить непогано. Він став майже білий, не розлізся. Думаю, що таким чином на дві, а то й три заміни вистачить. Побачу.
Недавно побалував машинко вкусніньким свіженьким маселком.Поміняв у задньому мосту.
40516
Зливна пробка знаходиться не посередині,а трошки правіше.Тому,шоб збігло все масло,наїхав лівим заднім колесом на дощку покладену на дерев'яний брус товщиною 25 см.Масло збігло як дьоготь,чорно-сірого кольору.
Завдяки зручному "носику" на каністрі заливать свіже масло було досить зручно.Залилось 2,4 л.
Повзаючи з фонарем під машиною, знайшов ось такий от "самовар".Стоїть під впускним колектором.Перелопатив кучу інфи,поки знайшов, шо воно таке.
40517
Оказується це охолджувач рециркуляційних газів.В холодну погоду виконує функцію підігрівача охолоджуючої рідини.
Добавив ще одну тему
Заміна пускових свічок на Н-1/Н-300 2008+
https://busovod.ua/showthread.php?t=16348
А что мост с самоблоком?масло то для lsd
А что мост с самоблоком?масло то для lsd
Ні, без LSD.Та й немає ніякої різниці.На Н-300 LSD механічний.Масло для мостів з великими механічними та тепловими нагрузками (API GL-5).Дуже радять на суміжних форумах.
Да масло хорошее,сам его лью.разница с родным 85/90 ощутимая.но уме lsd.мех привод на фрикционах.замена каждые 30тыс.
Відключення автоматичного ввімкнення кондеціонера
На Н-1/Н-300 при переведенні крутілки регулювання обдуву в режим "лобове скло" автоматично включається кондеціонер (навіть взимку).Це буває напрягає.Є спосіб відключення цієї функції:
1.Заводимо авто
2.Переводимо крутілки швидкості вентилятора на 0
3.Крутілку регулювання обдуву переводимо в режим "лобового скла"
4.Крутілку швидкості вентилятора переводимо на 1 - вмикається конденціонер
5.П'ять разів підряд швидко натискаємо на кнопку ввімкнення рецилькуляції повітря,індикатор декілька разів моргне - конденціонер вимикається.Самовільного ввімкнення конденціонера більше немає.
Щоб повернути все назад повторюємо операцію.
Після зняття клеми акума фунція вертається автоматично.
Тимчасовий ремонт газових стойок задньої ляди
З часом газові стойки втрачають свою здатність добре тримати ляду в закритому положенні. У відкритому тримає ще добре, а от у закритому вже ні. Ляда на нерівній дорозі починає гриміти.
Вирішується ця проблема швидко та дешево. Відрізаєм із кисневої шланги два кусочки по 15 мм. Розрізаєм поздовж та надіваєм на стойку газового амортизатора біля нижнього кріплення. Щоб резинка не злазила із свого місця обьотуємо її ізолентою. Все, на деякий час вистачить, ляда не гримить.
47801
Камради!
Хочу в чорний лак пофарбувать верх свого Привида. Приблизно так, тільки мій більш темніший,чим на фото (я не сильний спец у фотошопі).
Хто що скаже? Буду вдячний за кожну написану думку, критику, пропозицію.
49729
49730
49731
49732
49733
Всі стекла, крім передніх бокових та лобового будуть затоновані "наглухо" чорною плівкою.
Darts-Trafik
25.04.2016, 20:51
Буде шикарно! Не дешево,тай доглядати, за таким стайлінгом, треба постійно. Зате вид який!
Зате вид який!
Ззаді на ляді ще буде оригінальний спойлер з LED-стопом. Думаю, буде креативно.
Хочу в чорний лак пофарбувать верх свого Привида.
Обклей пленкой намного дешевле, надоест, вернешь в исходное состояние.
Обклей пленкой намного дешевле,
Не той ефект.
А по вартості, то не так і дорого: дві літри чорної бази Mobihel+лак, грунтовка, шпакльовка і т.д. приблизно 2000грн. Робота? поки не знаю, шукаю хорошого маляра.
Ззаді на ляді ще буде оригінальний спойлер з LED-стопом.
А где брать будешь, и какая цена?
А где брать будешь, и какая цена?
Ціна ~140$. Ось каталожний номер 87211-4H000, але поставляється він тільки грунтований та без LED-стопа (потрібно куплять окремо).
Пошукать можна тут http://lana.od.ua/roznica/price-detail-list-avtozapchastey.aspx
Stalker88
26.04.2016, 08:14
Саня прикольно смотрится!!!
Я и себе задумался так...
У меня будет даже контрастней смотреться.
прикольно смотрится
на цю ідею мене надихнув бус Вольдемара
Stalker88
26.04.2016, 13:51
на цю ідею мене надихнув бус Вольдемара
Точно!!! я про его бус забыл.
[QUOTE=Каспер;316973][B]Відключення автоматичного ввімкнення кондеціонера[/
Побробывал.работает!Дякую.Откуда узнал?
Давно нічого не писав... ледачий.
Так от, на днях промив паливну систему, поміняв масло та фільтра.
Також поміняв передні колодки та диски. Колодки фірми не памятаю, диски Метеллі. Все працює добре, тормоза крепкі, ніяких бієній на кермі при гальмуванні немає.
Старі диски були вже зовсім зношені 23,8 мм правий та 24 мм лівий(допустимо до 24), до ступиці прикипіли намертво. Прийшлося збивати кувалдочкою через спеціальні отвори в ступиці.Правильніше було б повністю зняти ступицю та випресувать на пресі, але за нєімєнієм оного клепав кувалдочкой, шо не є гут для ступичного підшипника.Получилось ось так
51698
Нижні направляючі на обох супортах були заклиниті намертво. На них під пильниками збереглася якась біла змазка:maybe:.
Все перебрав, перечистив, вимив та змазав мідною змазкою для супортів Маннол ( дорога зараза 120 грн за тюбік).
Важлива деталь! На неоригінальних колодках немає термозахисних пластин! Знімайте їх з старих колодок.З внутрішньої сторони (від супорта) їх стоїть по дві штуки, з наружної по одній. Якщо їх не поставить, то буде перегріватись супорт.
Пи.Си. На тормозних колодках є спеціальні мехханічні датчики, які вказують на знос. Такі металеві пластинки з крепкої сталі, які при зносі починають протівно пищать, не перепутаєш ні з чим. То я доїздився до того, що вони пообламувались зовсім:D
Музика
Привіт, камради!
Накінець-то довів до логічного кінця (не пройшло і двох років:D) роботу по встановленню недорогої але якісної музики.
А все починалось із того, що мені трапилась оригінальна магнітола із Grand Starex 2012 року ( в мене тоді ще був Пиж, але Хьонде собі вже підшукував). Недорого (20$) та в ідеальному стані. CD,MP3,USB,AUX і т.д.
Магнітола розміру 2DIN, тому прийшлось ще придбати накладку на центральну консоль з пасажира Н-1 ( дякую Стьопі за недорогу та швидку доставку з польської розборки:respekt:).
Оскільки магнітола була 2012 року (2 роз'єми), а мій бус 2008(один роз'єм), то прийшлося трохи помудрувать з підключенням, що обернулось дуже приємним сюрпризом. Коли шукав розпіновку роз'ємів, то перелопатив масу форумів і випадково наткнувся на інформацію, що ці магнітоли корейці самі не роблять, а замовляють в... Alpine. Супер! і всього за 20 уйов.
Вийшло ось так
52026
Цим літом зашумив ( ги, заШумив) передні двері, встановив перегородку за другим рядом, яку перед тим також зашумив, поклеїв тканиною верх та автоліном низ. В передні двері встановив двокомпонентну акустику JBL
52028
В задню перегородку врізав трьохкомпонентні овали
52029
52031
52032
Звук перевершив всі мої сподівання, просто БОМБА!:vo:
Недавно на ОЛХ трапився руль від пасажира Н-1 із кнопками керування магнітолою і всього-навсього за 400 грн. Блок кнопок був викручений, а руль віддав спеціалісту на реставрацію шкіряної обшивки.
На цих вихідних блок кнопок був успішно встановлений та підключений. Правда прийшлось трошки поморочитись із контактним підрульовим диском, оскільки у вантажній комплектації роз'єм чотирьох-піновий а в пасажирській восьми, а із проводки взагалі тільки один провід для клаксона. Але то таке, все можна вирішить, якщо вмієш користуватись тестером і паяльником.
Получилось ось так, навіть підсвітка кнопок працює
52030
Доречі, ці кнопочки дуже зручна річ. Дрібниця, але приємно:mail1:
Добавлю схемки розпіновки роз'ємів. Можливо кому потрібно буде.
Схема роз'єма в бусику
52718
Схема роз'єма штатної магнітоли
52719
Схема розпіновки роз'єма під флешку
52720
Підключав також і AUX, все працює. :meowth:
Stalker88
11.02.2017, 09:54
Саша, спасибо!!!
Буду ставить.
P.S переходник нашел на магнитолу. :beer::krutoy:
http://www.v12.com.ua/index.php?productID=32887&from=ya
переходник нашел на магнитолу
Блін, я тоді весь тирнет перелопатив, але нічого не знайшов.
52721
просто на зображенні роз'єм здається суцільним:dash2:
Червоним виділені контакти для підключення динамиків, оранжевим живлення.
Все-таки його прийдеться "досипать" пінами для таких необхідних функцій як USB(6.7.18.19), підсвітки(8.17), авторегулювання гучності в залежності від швидкості(16). А також, при потребі, для кнопок на рулі(4.17), AUX (8.9.20.21).
Але то не проблема, це краще ніж взагалі без роз'єма. Я просто провода з пінами затягнув у термоусадку та повтикав у магнітолу.
Stalker88
11.02.2017, 11:52
просто на зображенні роз'єм здається суцільним
Поделить пополам аккуратно!
Ось такі от в роз'ємі контакти (менші, яких не хватає).
Синій та оранжевий - оригінал, решту підібрав. Від чого, не знаю. Валявся вдома якийсь шнурок, мо від компа або домофону.
52800
Stalker88
20.02.2017, 07:49
Ось такі от в роз'ємі контакти (менші, яких не хватає).
Саша, не хватает для чего?
У меня все работает, USB только не проверял!
Саша, не хватает для чего?
USB, AUX, кнопки на рулі:meowth:
Сепаратор картерних газів
Давно хотів поставить, але не міг придумать з чого його втулить. Пробував робить із "нивововського" тормозного бачка. Напхав його кухонними металевими йоршиками. Функцію свою виконував, але виглядало все занадто по колхозному. Викинув.
Євгеша надибав кат.номер оригінального хюндаєвського, але платить майже 800грн. за кусок пустого пластика (всередині просто циклон) задавила жаба.
Випадково надибав на іншому форумі, що люди роблять із напорного фільтра. Використовується в сільському господарстві на оприскувачах. Коли замовляв, мене менеджер декілька разів перепитував кількість (один), бо обично заказують декілька десятків:D До речі, як будете замовлять, то беріть з фільтром з мілкішими дирочками, бо є ще з більшими.
Замовляв ось тутhttp://agro-teh.com.ua/p55383318-filtr-opryskivatelya-napornyj.html
Вийшло так
53294
53295
Фунцію свою виконує добре. Пізніше може ще запхаю в сіточку кухонний йоршик для кращого ефекту. Те масло, що в сепараторі, назбиралось приблизно за 800км, але я думаю, що це просто масло вже майже втратило свої властивості (пробіг 9200км).
Саня,кнопочки на панель сегодня приехали с Воронежа.Состояние хорошее.54187Если получиться,передам кем нибудь,нет тогда уже сам привезу.
Саша, привет земляк, такой вопрос, какой реальный расход у тебя на машине, и как поведение зимой? Я просто думаю поменять форда на что-то большее, нарвится Хюндай, но задний привод пугает немного, да и расход. Выбираю между Т5 и Н1....что скажешь?
задний привод пугает немного
Пусть тебя это не пугает
Пусть тебя это не пугает
Игорь, я просто пару фордов вытягивал заднеприводных, потому и очкую)))):disgust:
Я не спорю, бывают моменты жесткого вывеса заднего колеса, но на грандах я вижу 90 % стоит ЕСП.
ЕСП спасает. Если пригружать зад зимой, то едет нормально.
15 мин назад приехал с командировки. 280 км в режиме 110-120 потом немного по городу и 280 км назад с загрузкой 400кг, в режиме 120-140. Средний расход получился ровно 9л. При том, что первую половину пути явно было заметно, что расход был наверное до 8ми литров.
город у меня меньше 11-12 не получается, но это у меня(режим езды не очень экономный)
двигатель 170сил 125 кВт
Саня,кнопочки на панель сегодня приехали с Воронежа.Состояние хорошее.
Дякую, Женя:aiwan-hi:
Передавать не потрібно, вже як приїдеш в Україну, тоді і вишлеш НП. Мені не терміново, зачекаю.
Добавлено через 11 минут
какой реальный расход у тебя на машине, и как поведение зимой?
В мене стиль їзди майже "пенсіонерський", трасою 100-110, по місту зі світлофорів не стартую, їздю розмірено. Тому витрати палива по місту до 10 л на сотню, трасою до 8 л. Зимою по місту витрата пального виростає приблизно до 11 л.
но задний привод пугает немного
Пусть тебя это не пугает
:+1: як любе задньоприводне авто, по любому буде уступать по прохідності перед передньоприводними. Коли вже геть критично слизько, то я вкидаю між задні арки три мішки з піском+якісна зимова гума. Але це той єдиний мінус в порівнянні з Т-5. Дизайн у Н-1 буде поярче, інтер'єр комфортабельніший. В мого знайомого є Т-5 1,9 TDI, так він не їде ніфіга в порівнянні з моїм бусом. Запастини на Т-5 будуть дорожчі разів у три (в оригіналі). Придбать Н-1 в доброму/неукатаному стані за адекватну ціну набагато вірогідніше в порівнянні не тільки з Т-5, а й з іншими бусами (бо азіат, в Європі їх не поважають).
Добавлено через 17 минут
но на грандах я вижу 90 % стоит ЕСП.
На всіх Н-1/Н-300 вироблених у Європі є ЄСП, вроді як це вимога по безпеці.
Встановлення салону/шумка
Ну от потепліло/настав час/дійшли руки зайнятись встановленням оригінального салону з груз-паса. Салон був придбаний ще в кінці січня у місті Львові.
Оригінальні карти здвижних дверей не підійшли, оскільки в двері були встановлені вікна з форточками. Тому карти були продані, а замість них були придбані та привезені з Польші (дякую Стьопі) такі як треба.
Оригінальний задній диван мені не понравився тим, що в нього не регулюється спинка. Тому був придбаний оригінальний другий ряд сидінь з паса разом із салазками.
Далі фото з коментами.
Повністю зашумив здвижні двері (передні були зашумлені ще минулого року). Вібру, щоб сильно не обтяжувать двері, поклеїв 1,2мм, шумка - вспінений каучук 10мм.
54338 54339
Далі повністю зашумив стелю, стійки, та пол, ніші порогів.
54340
54341
54342
54343
54344
54345
стики шумки на стелі проклеїв армованим скотчем. Для надьожності.
Довго прийшлося "протрахатись" із пошуком штатних гайок для кріплення салазок, вісім з 12 гайок були приварені під днищем з заводу, але отвори в полу були зроблені тільки під чотири, тому прийшлося поповзать під бусом з рулеткою. Чотири гайки прийшлося вварювить самому.
На полу також прийшлося "зарівнювать" декілька ребер жорсткості, одне повністю, два потрошку. Виявляється профіль полу в паса та груза різні.
поки був розібраний салон, повністю промив систему опалення та конденціювання. Для цього купив два балони спеціальної піни. Пішли обидва. Більше як пів балона запшикав у дренажну трубку конденціонера, остальне пішло на воздуховоди. Капало з усіх щєлєй:). Зато тепер повітря набагато краще проходить через випаровувач та приємно пахне. Навєрно пилі та грязі було там забагато.
54346
Пол поклеїв віброю 2,5 мм та вспіненим каучуком спереді 6мм, ззаді 10мм.
54347
Процес вирізання в коврому покритті місць під салазки
54348
Передній ряд сидінь, що були в комплекті з салоном, були в ідеальному стані, тому я їх продав (нащо мені два комплекти:)), а за ті гроші свої перетягнув у якісну штучну шкіру чорного кольору та з світлосірими вставками шкіри з перфорацією. Вставки повністю попадають у відтінок із стелею, яку я також власноручно переклеїв. Колір світлосірий Лакост, матерія габон. У водійське та пасажирське сидіння було вмонтовано двохступеневий підігрів. У водійське крісло був встановлений правий підлокітник з регулюванням кута нахилу.
54349
54350
54351
54352
54353
54354
54355
На центральній консолі, під тримачем напоїв, є місце під додаткову розетку. То я туди втулив подвійну USB-зарядку. Під'єднав до проводів "прикурювача". Працює тільки чере АСС.
54356
Ще трошки раніше був встановлений оригінальний задній спойлер
54357
По салону трошки залишилось невиличких "штрихів", які треба доробить. Хочу ще більш культурніше "підігнать" перегородку під пластик на задніх стійках та перетягти її в кольори салону.
Тепер що я хочу вам, камради, сказать: хто думає робить чи не робить віброшумоізоляцію, то робіть, навіть не ввагайтесь. Я клеїв не самі круті матеріали, але результат просто перевершив всі мої сподівання. В салоні тепер тихо, немає ніяких шумів від повітря та шин. Можна спокійно під час поїздки насолоджуватись музикою не включаючи її надто голосно, щоб заглушить зовнішні шуми.
Добавлено через 10 минут
Тепер після всієї проробленої роботи, після трансформації буса із оцього https://busovod.ua/showpost.php?p=295116&postcount=13
в те що вийшло зараз, я хочу подякувати нашому BUSOVOD.UA, нашому форуму за допомогу, за підказки, за подібні теми, які були написані форумчанами, за допомогу в пошуку та доставці запчастин, яких не вистачало. Якби не наш автоклуб, цього всього я б сам не зміг зробить.
Дякую всі камрадам, форумчанам та особливо тим людям, які придумали, створили та організували таке чудове товариство.:aiwan-hi:
повністю промив систему опаленняСаня,чем мыл и как?Тоже по приезду планирую заняться этим делом,прикупил себе для этого дела "Винс".В тырнете очень много способов,короче,каждый дрочет как хочет.Сегодня один видос смотрел,там чел,ну погонял на оборотах и холостых с перекурами,а потом типа нужно на полно выжатом газе завести пять раз движок,затем 10 мин перерыва.Да,работу грандиозную Ты конечно сделал,:respekt:,Бус зачётный получается.Меня тоже самое ожидает,шумка,недели через две:ah:.P.S.Плафончик заказал.Блин приеду домой,себе прикину,если всё будет Ок,по "феншую",следующей ходкой себе тоже такой прикуплю;).
Саня,чем мыл и как?
ось моя тема, я там подробно все описав
https://busovod.ua/showthread.php?t=17241
Каспер, Саня, тоже пробовал винсом мыть- эффект плацебо, можно еще лавром попробовать, отзывы поинтереснее
еще лавром попробоватьСмотрел,как по видео,типа "Винс" рулит...
Саня, тоже пробовал винсом мыть- эффект плацебо
Ага, в моєму випадку також, відправив на ремонт, аж тоді відчув різницю
Gena-street
25.06.2017, 23:04
пробовал винсом мыть- эффект плацебо, можно еще лавром попробовать,
Петрушкой ещё можно попробовать, ну или укропом:)
Каспер,Саня,"вкусняшку" к твоему бусику сегодня забрал.Немножко грязный,но это дело поправимое,судя по твоему фотоотчёту:).При покупке продавцом был вскрыт светильник,не понравились мне отражатели в плафоне,реально я так и не понял это с завода так(типа помяты по наруже отражатель),или от времени,а так в общем всё :ok:.Если нужно,есть скотч алюминиевый ,я себе им отражатели в плафонах делал,могу пару метров в посылочку уложить.54360
54361
54362
Каспер,Забыл,ты когда пол шумил,заводскую шумку как демонтировал,феном?
Gena-street,
Петрушкой ещё можно попробовать, ну или укропомГеша,блин шутник, однако :p.
,заводскую шумку как демонтировал,феном?
Жалко не сфотав до шумки. Будка була взагалі пуста. Трошки вібри було спереді під водієм та пасажиром, то я не особо не заморачувався та закатав вібру поверх заводської. Але прикатував дуже старатєльно, всі пузирьки проколювував і воздух викатував.
Добавлено через 1 минуту
не понравились мне отражатели в плафоне,реально я так и не понял это с завода так(типа помяты по наруже отражатель),или от времени,а так в общем всё
фіг з ними, то не важливо. Я все одно буду ставить лампи світлодіодні.
Перетягнув вставки карт передніх дверей таким самим матеріалом, як і вставки на сидіннях. Тепер салон буса став ще більш феншуйним:). На черзі встановлення плафона з очечником, який був привезений нашим камрадом Євгешою:aiwan-hi:
до перетяжки
54521
і після
54522
заразом поклеїв двері вспіненим каучуком 10мм. Матеріал дуже зручний у поклейці, добре тягнеться та приймає форму поверхні на яку клеїться, легко стискається та набуває первинну форму. До цього був ізолон, поклеїний кусками, жорсткий, майже весь, де був не притиснутий пластиком, відклеївся.
54523
Darts-Trafik
06.07.2017, 17:27
Дуже файно! Хороша робота!
Поїздка в Карпати та Одесу.
Маршрут: Черкаси-Київ-Львів-Стрий-Яремче-с.Поляниця
с.Поляниця-Коломия-Чернівці-Хотин-Кам'янецьПодільський-Хмельницький-Вінниця-Умань-Одеса-Умань-Черкаси.
Всього було проїхано 2880 км, зворотня поїздка майже завжди була з включеним конденціонером.Швидкість за містом 120-130 км/год. Середній розхід палива 8,4 л/100км. Результат пристойний, заправка ОККО.
55315
Фотка красивая
дякую, Женя
в Карпатах є такі пейзажі та види, що можна годинами дивитись на них і ні про що не думати... це не можливо описати словами.
я просто закохався у Карпати. На наступний рік поїдемо обов'язково, тільки вже днів на десять.
в Карпатах є такі пейзажі та види, що можна годинами дивитись на них і ні про що не думати... це не можливо описати словами.
я просто закохався у Карпати. На наступний рік поїдемо обов'язково, тільки вже днів на десять.
Как я тебя понимаю! А чего ты через Киев пошёл? Или так нужно было?
mehanik, траса Київ-Львів, наступив 120-130, в сидінні розслабився, їдеш і кайфуєш. Назад їхав через Хмельницький-Умань, зовсім не то пальто. А відрізок дороги Гайсин-Умань вообше жесть — напливи, волни, місцями така колійність, що колії можна вільно використовувать як оглядову яму. Аби не заїзд в Одесу, то назад також поїхав би трасою Чоп-Київ.
Привіт, камради!
Сьогодні другий День народження мого Привида. Ранком вийшов із під'їзду і побачив ось таку картину
56071
56072
56073
Всередині все зжалось, особливо кошильок:shock::shock::shock:
Але, слава Б-гу, все обійшлося. Як кажуть, отдєлался льогким іспугом:). Якби гіляки впали на бус, а не зависли на дереві, то наслідки були б дуже плачевні - лобове скло та ліве бокове було б розбите, це по мінімуму...Гіляки з допомогою сусідів були прибрані, а бусик переставлений в більш безпечне місце.
Бережіть себе та соїх залізних коней.
Каспер, Так в снігопад поставити під дерево... ай ай... обережніше треба бути.
:beer:
обережніше треба бути.
та да... учимся то на своїх помилках:oh:
Повезло)
Что то снега маловато, говорили по ***,пояс))
Что то снега маловато, говорили по ***,пояс))
Кум в селі живе, західніше від Черкас 65 км, то там снігу накидало 60см. Скидав фотки на вайбер, "шестьорка" стоїть в дворі закидана снігом по капот.
Сьогодні другий День народження мого Привида.
Реально повезло!:shock::vo:
Рився в фотоархівах - надибав цю фотку. Поїздка на Арабатку в 2016
56314
Встановив новий плафон з очечником, який Євгеша привіз мені ще рік тому :D
Спочатку вирізав із картону шаблон та приклеїв його до стелі. Розмітив.
56843
потім канцелярським ножем вирізав отвір. Вийшло ось так
56844
56845
56846
тепер в окулярів є своє безпечне місце:vo:
Каспер, Саня,не прошло и пол-года:nasmeshka:Я его ,перед отправкой тебе ,на свою "пожарку"примерял как образец,здоровый зараза.А по функционалу,вещь зачётная:vo:
evgesha, Женя, дяка за подгон класного девайсу:beer:
ще кнопочки залишились. але їх буду ставить, як буду мінять підсвітку приборки, кнопок, крутілок, магнітоли на білий колір. Можливо, зимою...:D
Давно нічого не писав...
Бусик їздить. Міняю тільки розхідники. Все добре.
Єдине, треба перебрать ресори-на обох сторонах полопало по листу. Пересиплю "волговськими".
Недавно піймав ось такі чудові циферки
57312
57313
vBulletin версії 3.8.11, © 2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010