Показати повну версію : MasikS, Vivaro 2.5 (99кВт), 2004/5 г.г, срібна блискавка...
Ось таким він прибув до неньки, України. Після розтаможки в Вінниці, перед першою мийкою.
http://s50.radikal.ru/i130/1501/19/781102ab369et.jpg (http://radikal.ru/fp/110de55c2be94acaaf5d31d318b46789)http://s017.radikal.ru/i423/1501/3c/e56effd1fd37t.jpg (http://radikal.ru/fp/4abb4379844e491199dd358fc9ef7ed4)
Майже зразу, були поміняні розхідники та комплекти, ГРМ і навісного.
Почали куплятись деякі необхідності, літній комплект легкосплавних дисків, рейлінги з перемичками, так-як планувалось переобладнання в грузопасажир і багажне відділення буде закоротке, для довгих грузів. Також були встановлені протитуманні фари Депо, ДХО та білі дубль повороти в крила.
http://s017.radikal.ru/i422/1501/7a/e3b4c9c86c66t.jpg (http://radikal.ru/fp/037fc94d4f1b4987a806a455a319985d)
Бампер зашив алюмінієвою сіткою та встановив нові ДХО потужніші, та в правильне місце, згідно нормам.
http://s012.radikal.ru/i319/1501/96/ef0a290211c2t.jpg (http://radikal.ru/fp/8ad1bf720e3347aca383e4e5ee2fe3ad)
Отримавши доки на груз-пас, зайнявся поступовим переобладнанням. Через брак часу та необхідність врізати, хоча б одне вікно, в здвижні двері, аби не чіплялись гаїшніки, так як треба було їхати в ПМР, вирішив скористатись послугою майстра, про що потім пошкодував. Решту вікон врізав сам.
Весь відсік дубль-кабіни заклеїв віброшумоізоляцією. Встановив кабіну та, придбані окремо, обшивки стійок з ручкою. Не було в комплекті тільки ременів безпеки з подіумами та одного підголовника.
http://s020.radikal.ru/i715/1501/90/f1c284e0b65ct.jpg (http://radikal.ru/fp/e33af1ea50c345ad803d2a52327b1f3a)http://s017.radikal.ru/i403/1501/17/9e454ee26fa9t.jpg (http://radikal.ru/fp/907530e2c80140beb63aa8f256958086)http://s017.radikal.ru/i442/1501/e9/4c23a55f06edt.jpg (http://radikal.ru/fp/2e795154d4b540c2bdfdd60870502c78)
Вже перед цією зимою дійшли руки оживити, встановлену при покупці авто, німцем, Вебасто 5.2 кВт. Визначив, що не робочий пульт-програматор. Купив новий, автономка почала запускатися, але не йшла за програмою. Стояла в захисті, довелося, у майстрів, перепрошити мізки і, о радість, я з теплом. Двигун, думаю, вдячний мені за теплі пуски в мороз: D
http://s019.radikal.ru/i613/1501/82/f04c947f4389t.jpg (http://radikal.ru/fp/64ce0c23a66d4357bc9377e03fec7a05)
Встановив простенький вазовский, і не тільки, бортовичок (температура в салоні, на вулиці, напруга батареї і годинник з датою віщає) і подвійну, пряму розетку від акумулятора. Для контролю напруги, ел.вольтметром і зарядки. Акумулятор, до речі, другу зиму новий Варта 100Аг, 850 А пусковий струм. Задоволений. Вебасто тягне відмінно. Сьогодні поставив підзарядити автоматом, через 20 хв. зарядка закінчилася і перейшла в режим зберігання-десульфатаціі, що говорить про повну зарядженість акумулятора. :)
DenVivaro
04.01.2015, 11:12
Аккумулятор, кстати, вторую зиму новый Варта 100Ач
а проверял, он полностью заряжается от генератора? До скольки Вольт?
Добавлено через 18 минут
Напряжение аккумуляторной батареи измеряют на ее клеммах обязательно при отсутствии как разрядного, так и зарядного токов в течение 4-5 часов. Это время необходимо для того, чтобы напряжение могло придти в нормальное стабильное состояние. Нормальное напряжение стартерных аккумуляторных батарей с жидким электролитом составляет от 12,5 до 12,9 вольт. В таблице мы привели показатели напряжения для АКБ с жидким электролитом и степень его заряженности.
Ниже: степень заряженности, % -> Напряжение батареи (В.)
100 -> 12.71
95 -> 12.65
90 -> 12.57
85 -> 12.53
80 -> 12.47
78 -> 12.41
70 -> 12.37
65 -> 12.33
60 -> 12.29
55 -> 12.25
50 -> 12.21
40 -> 12.13
30 -> 12.05
20 -> 11.99
10 -> 11.95
Добавлено через 22 минуты
у меня даже с заводским аккумулятором 85Ач заряд всего лишь 12,55-12,6В после минимум 4 часов простоя
Добавлено через 24 минуты
завтра хочу впервые проверить после 5-дневного простоя
Ниже: степень заряженности, % -> Напряжение батареи (В.)
100 -> 12.71
95 -> 12.65
90 -> 12.57
85 -> 12.53
80 -> 12.47
78 -> 12.41
70 -> 12.37
65 -> 12.33
60 -> 12.29
55 -> 12.25
50 -> 12.21
40 -> 12.13
30 -> 12.05
20 -> 11.99
10 -> 11.95
а вот чем так точно измерять,китайские мультиметры дают большую погрешность?..а нормальные дорогие,нужны только специалистам.
Добавлено через 2 минуты
при отсутствии как разрядного, так и зарядного токов
снятым с авто?
DenVivaro
04.01.2015, 13:57
снятым с авто?
я не снимал. Определяю напряжение с брелка сигнализации. Или бортовик можно поставить как MasikS
Определяю напряжение с брелка сигнализации.
не видел еще такого брелка:maybe: ..у меня нет сигнализации,только ц.з. заводские еще..хотел ставить,но дешевую смысла нет,только "пугалка", а на дорогую финансов пока..
DenVivaro
04.01.2015, 16:00
не видел еще такого брелка .
марка starline
а проверял, он полностью заряжается от генератора? До скольки Вольт?
Я періодично ставлю його на зарядку, автоматом, так-як поїздки короткі, по місту і знову холодний пуск. Так він завжди в повному заряді, майже. З ранку, на тому БК круглому, показує 12,5-12,6 В, а на електронному, у прямій розетці від акумулятора 13-13,2 В, думаю другий бреше. Якщо батарея, після постановки на зарядку, струмом 4 А (4% від ємності), через 10-15 хв., закінчує заряджатися, то це про що говорить? Думаю про те, що генератор дає достатній заряд.
Знайшов причину скрипу-писку в кермі, при активному рулунні, вправо-вліво, особливо коли холодно в салоні. Звук виходив прямо з під подушки. Виявилося скрипіли рухливі, пластмасові, частини шлейфа. Змастив силіконовою змазкою місця зіткнення, тертя, цієї котушки об корпус. Якось так, там видно, що об що треться. Вже два дні тиша. Була тема, не один я скаржився на цей скрип.
igrok960
06.01.2015, 22:38
MasikS, Мазанье не помогло,скрип,писк продолжался,внутренние обоймы продолжали пищать,пока не залил туда масла.
Ну тоді, можливо, мені допоможе ненадовго. Але ця змазка силіконова, що я застосував, не дуже текуча і тримається в місцях нанесення, не розтікається і не залишає маслених слідів. Вона застосовується, за словами виробника, для обробки гумових, пластмасових деталей від примерзання. І для м'якого ковзання.
Добавлено через 4 минуты
Поміняв кермо на кращого стану, а старий хочу обшити. Раніше його обшивав, шкірою, зі старої куртки. Вистачило на пів року, руки будівельні шорсткі, труть ніжну шкіру. Порадьте який придбати автокожзам або автовініл, для обтягування керма.
Привіт, коллеги! Зробив сьогодні повторну діагностику опкомом. Всі, раніше підтянуті, помилки, через сівший аккум, не з"явились. Є тільки:
00010 - Неправильный сигнал скорости автомобиля
Не присутствует
вже відсутня, але чомусь з"являлась,в чому може бути причина?
та ще одне неспівпадання:
-Требуемое количество впрыскивания на ХХ,8.3 mg/strk
-Количество впрыска,9.8 mg/strk
це нормально?
Як правильно корегувати розмір резини? Ось в цій таблиці в мене таке:
Идентификатор: 8200184211
Номер версии данных: 04
Код производителя: 36
Версия программы: 0081
Идентификатор платформы: 0000
VDIAG Number: 04
Номер электронного варианта: 0054084684
Номер программы: 484C
Информация блоков измерений:
Напряжение батареи,13.2 V
Выключатель тормоза,Открыто
Скорость переднего левого колеса,1 km/h
Скорость переднего правого колеса,1 km/h
Скорость заднего левого колеса,1 km/h
Скорость заднего правого колеса,1 km/h
Реле ABS,Активно
Насос,Неактивно
Скорость автомобиля,0 km/h
Калибровка размера шин, 195 mm - ЦЕ ЗМІНЮВАТИ ТРЕБА ?
Калибровка размера шин, 215/65 R16 - в мене такий розмір, але теж не можу корегувати. Чи не в цьому меню треба змінювати?
EBD Система расределения тормозных усилий,Активно
Дякую за допомогу.
Калибровка размера шин, 195 mm - ЦЕ ЗМІНЮВАТИ ТРЕБА ?
Калибровка размера шин, 215/65 R16 - в мене такий розмір, але теж не можу корегувати.
теж саме пробував калїбрувати,нічого не вийшло...функція не активна,туди курсор ставиться,а витерти чи замінити не можу.:maybe:
Добавлено через 2 минуты
можливо тільки кліпом корегується,в нього більше функцій..не пробував.
та ще одне неспівпадання:
-Требуемое количество впрыскивания на ХХ,8.3 mg/strk
-Количество впрыска,9.8 mg/strk
На это можно забить, как и на показатель расхода топлива по оп-кому.
На это можно забить, как и на показатель расхода топлива по оп-кому.
Так, при ввімкнутому запаленні, показує єресь. А на ХХ, 3,5-4 л.год.
MasikS, если есть желание посмотреть нечто по впрыску? Это надо или Клип или Теч. Вот там показывает красивые циферки.
Калибровка размера шин, 215/65 R16 - в мене такий розмір, але теж не можу корегувати. Чи не в цьому меню треба змінювати?
Мне Володя Вектра Течем менял значения)
00010 - Неправильный сигнал скорости автомобиля
Думав, що ця помилка може залежати від колібровки розміру коліс. А так не обов"язково, літня в мене 215/60/16.
MasikS, А поделись чем вырезал металл под окно.
MasikS, А поделись чем вырезал металл под окно.
Електролобзик з полотном по металу. З середини висверлив отвір 7-8 мм., і по внутрішній рамці, протиснув, прокреслив, гострим предметом, лінію різу. А потім, вже з наружньої сторони, лобзиком вирізав проєм.
Сьогодні видалась можливість не тільки самому окунутись, а і Віварика помити, на автомийці, та ще й зважив, поруч на вісовій, бо не знав яка тара в груз-пасовому варіанті вийшла. Так от рівно 1970 кг. бак заповнений наполовину. Виходить, що з повною заправкою і буде 2 тони. В порівнянні з вагою вантажного варіанта, (1820 кг.) додалось 180-200 кг.
Отримав сьогодні нові лампи - Philips WhiteVision 4300К тип лампы H4. По фото трохи є різниця:
зліва - Philips X-tremeVision справа Philips WhiteVision 4300К. Нові Philips WhiteVision 4300К, в обох фарах, ближне світло.
Потестю при різних погодних умовах. Про враження відпишусь.
Philips X-tremeVision справа Philips WhiteVision 4300К. Нові Philips WhiteVision 4300К, в обох фарах, ближне світло.
Скажу я вам слідуюче, в нових лампах - Philips WhiteVision 4300К, потік світла не на багато кращий, але більш біло-блакитний, краще висвічує мокре, темне покриття дороги. В туманках стоять - Osram Silverstar 2.0 64150SV2 Н1, якщо не помиляюсь, то світло візуально жовтіше.
Добавлено через 13 часов 9 минут
Був придбаний ключ для кришки маслоохолоджувача, заміни маслянного фільтра. Кришка не дуже виступає, не кожен ключ підійде. Цей, мабуть буде в самий раз. А то я вже два рази відкручував та закручував підручними засобами.
Вольтметр, куплений в Олега, тут, гарно став в мій зарядний пристрій. Тепер зручно буде контролювати рівень вихідної напруги при заряджанні акумуляторів.
Чорним автовинилом обшив руль, процес затянувся до ночі, але результатом задоволений. Матеріал якісний, міцний, для руля саме те. Враховуючи те, що робив все вручну, процес зайняв 9 год. Думаю зі швейною машинкою можна впоратись за 4-5 год.
Для мого стокового інтер'єру салона, ліпше й не треба.
Залишилось попідтирати розмітку, та підшаманити на нижній спиці, мілкі помилки майстра:duren:
Зачетный руль получился.Интересно как долго продержится материал.
Молодец, для первого раза вообще супер! Хороший винил годами держится как новый!
Зачетный руль получился.Интересно как долго продержится материал.
Молодец, для первого раза вообще супер! Хороший винил годами держится как новый!
З винілами раніше діла не мав, але той факт, що цей взагалі не має ніякого запаху, при стягувані показав себе відмінно, тагнеться добре, думаю, непоганий. Тай на дотик складає враження міцного. Доречі він на поролоновій основі, 4 мм. Можна декорувати панелі карт, та інше. Буде приємний, м'який на дотик. Для цього руля поролон зняв, а ще один хочу спробувати обтянути з основою, думаю може бути прикольно зі, злегка м'якою, обшивкою.
Зачетный руль получился.Интересно как долго продержится материал.
Шкірою обшивав курточною, з моїми руками будівельника, обтерлась за три місяці. :nasmeshka:
Все, кермо на робочому місці, ще чохол ККП проситься, протерся бідолага:)
vova140881
05.04.2015, 17:59
Все, кермо на робочому місці, ще чохол ККП проситься, протерся бідолага:)
Класна робота.
Добавлено через 4 минуты
Все, кермо на робочому місці, ще чохол ККП проситься, протерся бідолага:)
Чекай в гости.:beer:
Все, кермо на робочому місці, ще чохол ККП проситься, протерся бідолага:)
очень достойно получилось:vo:, сам хочу так забацать, руки не доходят, да и думаю так классно не получится:no:
Чекай в гости.
Welcome:aiwan-hi:
Все, кермо на робочому місці,
супер вийшло:ok:..мені би терпіння не вистачило.
Випадково, в господарчому магазині натрапив на коврики, які ідеально стали на підлогу, в дубль, причому поверх оригінального, ворсового. Ціна питання, взагалі смішна - 136 грн., за два. М'яка резина без запаху, за рахунок того, що товстенька та м'яка не совається під ногами.
Пару днів назад, в дорозі злетів тросик на кулісі коробки, уплотнив кусочком тканини, а вчора вирішив зробити по іншому. В капролоновій вставці є прорізи, для фіксації на шаровій головці куліси. В ті прорізи вклав дві клиноподібні полоски м'якого пластику, добре підійшли клинки для фіксації плитки, плиточники мене зрозуміють :D та зафіксував їх капельками супер клею. Назад зафіксувалась надійно, провірив багаторазовим перемиканням, здається буде тримати.
десь бачив таке приспосіблення виготовляють,фіксатор спеціальний для цього випадку,щоб не злітали..на рено форумі,по моєму є.
Так подивився на реношному. Накреслив собі, після свят зроблю цей фіксатор. Думаю можна без гвинтів, а з язичком для фіксації, як на кресленні, праворуч.
Прошлой весной тоже начала выскакивать,в дороге подложил кусочек ветоши так и катаю.
Зробив, за ідеєю одноклубників, з кармана передньої карти, собі невеличкий органайзер. Тепер можна скласти різну мілку необхідність.
Був сьогодні виготовлений та встановлений фіксатор троса на ричаг коробки. З нержавійки 1.2 мм. Зафіксувався, без саморізів, завдяки язичку, гадаю злетіти не повинен, сів надійно.
http://s52.radikal.ru/i135/1505/92/272f8c437323t.jpg (http://radikal.ru/fp/ea6393539aa8447a867fdc1b338e26d9)http://s014.radikal.ru/i329/1505/62/667b96fbe1fft.jpg (http://radikal.ru/fp/4fd38eb161194a8e8432a4c4a2b55cb7)http://s018.radikal.ru/i500/1505/14/97abf1371ea3t.jpg (http://radikal.ru/fp/1f7e1469778242b8aa821405559ec7f7)
Також, як планував, замінив чохол важіля КПП. Пошив з, подібної до венилу на кермі, шкіри. Вона м'якша, краще лежить, рухається.:)
http://s017.radikal.ru/i435/1505/51/15b39c5ca8edt.jpg (http://radikal.ru/fp/436ffca48d274ebab60c8b2b05e6f934)
Конструкція фіксатора оправдує себе, не спадає, здається, навіть, трохи чіткіше веде себе ричаг.
Сьогодні, після заміни насосу омивача, вирішив прочистити форсунки "пісялок" і був здивований тим, що вони регулюються по направленню розбризкування. Раніше не знав. Це зручно, виставив так як ефективно, для змочування.
DenVivaro
06.09.2015, 19:55
З'явилась ця проблема відразу після заміни ремня генератора, всіх роликів та заміни шківа,
а каких марок были детали? Ремень для машины с кондером\без кондера как полагается?
на таку поведінку ремня генератора,
в мене так теліпало ременем,поки не замінив ролік на натяжному мех.,мав люфт великий в підшипнику...але двигун,інший 1,9...у Вас не знаю як.
а каких марок были детали? Ремень для машины с кондером\без кондера как полагается?
Старий шків, мабуть лежить, в коробці від нового. Подивлюсь якоі марки. Ролики Caffaro. Ремінь - Contitech (Германия) - 6 PK 1795, та й на іншому така сама картина. Вже все нове, от і підозрюю шків. Тільки даю трохи газку, ремінь натягується і віброзвук пропадає. Час-вїд-часу з'являється голосний чі-чі-чі звук.
Добавлено через 1 минуту
в мене так теліпало ременем,поки не замінив ролік на натяжному мех.,мав люфт великий в підшипнику...але двигун,інший 1,9...у Вас не знаю як.
Натягувач замінив, так само як на старому. Грішу на шків, може на холостих вібрує, туди-сюди.
DenVivaro
06.09.2015, 20:45
Ролики Caffaro. Ремінь - Contitech (Германия) - 6 PK 1795,
хорошие детали, не должно быть с ними проблем. Может шкив плохого качества? Нормальные вроде как Оригинал и Сасик
хорошие детали, не должно быть с ними проблем. Может шкив плохого качества? Нормальные вроде как Оригинал и Сасик
Так і я так думаю. Шків брався терміново, незаплановано, можливо неякісний.
Добавлено через 44 секунды
Ну не може ж демпферний маховик передавати свою вібрацію через колінвал, так діяти на шків та ремінь генератора? Чи я не правий?
Ну не може ж демпферний маховик передавати свою вібрацію через колінвал, так діяти на шків та ремінь генератора
Не исключаю и такую возможность
Натяжний ролік мінявся з механізмом ,чи тільки сам ролік ? Бо в мене був колись такий случай на Рекстоні ,зжерло новий ремінь.
Я би ще обгонну муфту на гене глянув ;)
Натяжний ролік мінявся з механізмом ,чи тільки сам ролік ? Бо в мене був колись такий случай на Рекстоні ,зжерло новий ремінь.
Так, міняв повністю, поведінка ремня така ж сама.
Добавлено через 1 минуту
Я би ще обгонну муфту на гене глянув ;)
Стоїть звичайний шків, не обгонка.
DenVivaro
07.09.2015, 09:40
Стоїть звичайний шків, не обгонка.
да, на 2.5 нет обгонной муфты
розбитий демпферний маховик. Бо вже є трохи лязгання маховика.
Я на вито менял демферний маховик лязгало пипец и двигло на холостом тоже, так что очень может быть
А з другого боку не міг маховик різко розбитись, і саме в момент заміни механізмів ГРМ та ремня генератора з роліками. Лязги і писки, на холодну, почались якраз після заміни ремнів та роликів. Мабуть підставлю свій старий або інший шків, якщо боки не пропадуть, то буду братись за маховик та заодно і щеплення. :(:oh:
Доречі хтось реставрував демпферний маховик, є сенс? Чи варто ставити звичайний, не демпфер?
А шків колінвалу поставили ось такий:
DenVivaro
07.09.2015, 19:04
MasikS,
мне на СТО говорили что 2.5 мотор очень придирчив к качеству демпферного Шкива, и советовали только Оригинал или на крайний случай Сасик. Остальные сказали очень рисковано, не уточнял из-за чего, но сказали что многие марки сразу проявляли себя плохо, даже в упаковке Сасик бывала подделка, другой марки лежал, не подошел. Себе брал Сасик, проехал на нем пока что менее 10 тыс.км
Добавлено через 7 минут
может новый натяжитель ролика плохой? Он же не оригинал? Ролики Кафаро вроде бы с хорошими японскими подшипниками, хотя брак бывает конечно, но натяжитель возможно некачественный. Механизм натяжения брал бы оригинал, тем более что его хватает минимум на 240 тыс.км обычно, каждый раз нет смысла менять
может новый натяжитель ролика плохой? Он же не оригинал? Ролики Кафаро вроде бы с хорошими японскими подшипниками, хотя брак бывает конечно, но натяжитель возможно некачественный. Механизм натяжения брал бы оригинал, тем более что его хватает минимум на 240 тыс.км обычно, каждый раз нет смысла менять
Натягувач оригінал поставив, останнім. Але так само й на старому все було. Назад не став міняти. Проявляється звук на холодну, пищить пару хвилин, а в ходу інколи чи-чи-чикає. Не можу підловити, щоб на яму заїхати. Почичикає й пропадає. А ремінь вібрує постійно.
DenVivaro
07.09.2015, 19:46
Натягувач оригінал поставив, останнім. Але так само й на старому все було. Назад не став міняти. Проявляється звук на холодну, пищить пару хвилин, а в ходу інколи чи-чи-чикає. Не можу підловити, щоб на яму заїхати. Почичикає й пропадає. А ремінь вібрує постійно.
ролики проверил бы, раз пищит утром, может брак, если все ок, то наверное шкив
среди неоригинальных роликов меньше всего брака отмечают в SNR, SKF. Их всегда и беру поэтому, хорошо контролируют свою продукцию
MasikS,демпферный ставил оригинал, для проверки попробуй на холостых максимально нагрузить- включи потребители (свет, печку, обогрев зеркал,кондей) и поворочай рулём, если в момент наибольшей нагрузки металлическое позвякивание- демпфер под замену
Vet, дякую за пораду. Запропонований тобою метод, показав слідуюче: при ввімкненні обігріву дзеркал та скла розпашонки нч звукова вібрація та легке полязгування пропадає, при вимкнені з'являється. Так само й з кондиціонером. Підшипник на кондиціонері мінявся недавно, муфта ніби в нормі, може попискувати й вона. Отже під більшою нагрузкою шків перестає вібрувати та лязгати, ремінь стає в натяжку, теж не вібрує. Ще питання, така поведінка залежить тільки від шківа колінвалу, чи може від якого другого механізму? Відео зняв, з компа ввечері загружу. Там чітко чути, як змінюється звук та вібрація при ввімкненні-вимкненні обігріву.
MasikS, видео можешь не выкладывать, скинь допремень и попробуй руками покачать демпферный шкив, если руками получилось- заказывай новый
MasikS, видео можешь не выкладывать, скинь допремень и попробуй руками покачать демпферный шкив, если руками получилось- заказывай новый
Так, звичайно провірю й так. Запис викладу, може кому пригодиться теж.
Там чути, як періодично, при ввімкненні підігріву дзеркал та скла, зникає вібрація та полязгування шківа. Особливо чітко чути коли на 1.00 хв. виключена нагрузка, а на 1.10 включена знову. Також чути легке попискування, коли не чути шківа. Цей писк проявляеться на холодну значно сильніше, здається муфта компрессора кондиціонера. Її, доречі, можна змастити від писку?
https://www.youtube.com/watch?v=9x6mcVHaSbQ
Це записував раніше.
https://www.youtube.com/watch?v=E_mUoR9xfTw
MasikS, первое видео не могу посмотреть, а на втором неслышно ничего криминального...
MasikS, первое видео не могу посмотреть, а на втором неслышно ничего криминального...
У мене крутиться перше відео, я перезалив, попробуй. На другому теж чути, але не так дзвінко.
MasikS, =автор ограничил доступ к видео=
MasikS, =автор ограничил доступ к видео=
Прошу пардона. Вже повинно бути доступно.
MasikS, насчет потрескиваний неподскажу, а гудит подшипник компрессора кондея однозначно....
MasikS, насчет потрескиваний неподскажу, а гудит подшипник компрессора кондея однозначно....
Компресор ремонтував три місяці назад, з заміною підшипника, а ця проблема була і до його ремонту.
MasikS, может конечно и демпферный такую бяку под нагрузкой делает, пробуй ремень скинуть и пробовать качать, у меня старый как скинул ремень от руки шевелился, но там при нагрузке грохота поболе было.
но там при нагрузке грохота поболе было
В мене, періодично, теж дуже голосно починає тріщати.
Добавлено через 1 минуту
может конечно и демпферный такую бяку под нагрузкой делает
При більшій нагрузці замовкає, а без нагрузки, починає тріщати.
Добавлено через 52 минуты
Глушиться точно з таким звуком як на цьому відео. Може, все-таки, муфта кондиціонера? Голова обертом від цієї діагностики. :dash2:
https://www.youtube.com/watch?v=rd1Iks_lI84
MasikS, может конечно и демпферный такую бяку под нагрузкой делает, пробуй ремень скинуть и пробовать качать, у меня старый как скинул ремень от руки шевелился, но там при нагрузке грохота поболе было.
Провів ще одну діагностику всіх роликів та шківів на генераторному ремні. Нічого підозрілого не виявив, демпферний шків, має дуще незначне, бокове вібрування. Від руки не провертається, але видає звуки без нагрузки, коли вібрує ремінь.
Думав заказати шків з Німеччини, тільки-що, товариш віддзонився, по Febi-150 евро, по оригіналу 295. :oh:
Прийняв рішення купляти новий у нас, стою перед вибором з двох варіантів. Посовітуйте, що взяти. Різниця в ціні є.
Або - Sasic (http://www.furgonmarket.in.ua/shkiv-kolenvala-na-renault-trafic-opel-vivaro-2-5dci/),
або - "оригінал" (http://auto-mechanic.prom.ua/p36492906-remennoj-shkiv-kolenchatogo.html)
https://www.youtube.com/watch?v=tXYlUNf-s-Q&feature=youtu.be
igrok960
21.09.2015, 13:21
MasikS, С натяжителем ,пружиной вcе в порядке?
MasikS, С натяжителем ,пружиной вcе в порядке?
Так тягне добре, без заїдань, плавно, сильно. Натягувач новий, на старому, та ж сама історія.
Не дочекавшись порад по придбанню шківа, вирішив придбати, оригінал. Викладаю відео розпаковки.
Присутній поперечний люфт частин шківа, на резиновому демпфері. В направлені обертання, не провертається, люфта немає.
Так повинно бути? Чекаю порад. Дякую.
https://www.youtube.com/watch?v=UnxuWEFYIKg&feature=youtu.be
DenVivaro
27.09.2015, 12:37
я брал Сасик, люфта не замечал, так же как и промежности
Написав листа, з силкою, на відео, до Авто-Механіка. Подивлюсь, яка буде їхня відповідь.
так же как и промежности
Що мається на увазі?
DenVivaro
27.09.2015, 13:14
Що мається на увазі?
шкив цельный был, весь плотный, тяжелый, без промежутка между диском и основной частью
Дзвонив сьогодні на Авто-Механік, вони мене завірили, що куплений у них шків цілком справний. На прямому зв'язку перевіряли ще один оригінал і неоригінал. Обидвоє, як і мій, мають незначний боковий люфт на демпферній вставці. Ще подивлюсь на той, неоригінал, що на авто стоїть. Може тому й вібрує, що туго спресований, менає мінімального, вільного ходу.
Все - таки винуватим був шків коленвалу. Поставив куплений оригінал і всі вібраціі та лязгання пропали. Взагалі залишився звук чистої роботи двигуна, на навісних механізмах все тихо. От так може бути. Дякую всім за участь в дистанційній діагностиці та поради.
Ще одна проблема на нависному залишилась. Пищить ремінь на шківу генератора, підозрюю, що зношений, можливо й через, попередню проблему вібрацій, та іншого. Ніби ремінь до самого низу ручейків сідає, не самозатискається. А чи можна на мій генератор поставити обгонну муфту? Чи там зовсім другий принцип посадки. Мені не прихолилось з цим мати справу. Підскажіть.
Добавлено через 46 минут
Чи може то вже ремінь, "отримав на горіхи", від довгих пошуків проблеми. Може варто спочатку новий ремінь, думаю оригінальний (http://http://autorenault.com.ua/p51502770-poliklinovyj-remen-ruchejkovyj.html), поставити? Контітеч зараз стоіть, 12 тис пройшов, але з вібраціями. Бош новий є, перед ним теж поскрипував. Полтергейст якийсь. І все почалось з заміною роликів, ременів після пригону авто з Німеччини.
шкив генератора изношен?
Та я вже не бачу інших причин. Поставлю ще новий ремінь, вже відправили, то будуть ще якісь ідеї:oh:
Я на Мастере вместе с демпферным шкивом коленвала также менял шкив генератора,он у меня с обгонной муфтой. Старый был заклиненый,и ремни рвало от этого.
Просто після того як я поставив новий шків колінвалу, скачки ремня та лязгання пропали, а писк ремня на холодну залишився. Провірив ролики натяжний та обводний в нормі, а пищить вище в районі генератора. Трохи нагріється перестає. Легесенько бризнув вдешкою прямо на ручейки шківа-моментально затихає. І звернув увагу, що ручейки шківа до самого низу чисті, як відполіровані. Значить ремінь, своїми рубцями достає аж докінця, а так він не заклинюється в шківу, може проскользувати й пищати.
Зазвичай в місцях, позначених червоним, налипає пил з масляними слідами, якщо ремінь не сідає повністю, на інших шківах так і є. А він повністю чистий, аж блищить. От і подумав, що зносились ручейки на шківу гени, він звичайний не обгонний, при старті, стопі та різних вібраціях, що продовжувались більше року, міг і зноситись, ні?
igrok960
07.10.2015, 00:04
MasikS, Когда пищит не пробовал руля покрутить?
Легесенько бризнув вдешкою прямо на ручейки
Убиваешь ремень,если не собираешься менять.
MasikS, Когда пищит не пробовал руля покрутить?
Убиваешь ремень,если не собираешься менять.
Пробував не перестає, лиш коли нагріється, стає тихіше, а потім зовсім пропадає. За ВД-ку знаю, я один раз попробував. Вже прийшов новий ремінь, по оригіналу, на вихідних поміняю, побачу результат.
igrok960
07.10.2015, 21:13
Пробував не перестає, лиш коли нагріється
Часто пищит ремень на шкиве гидроусилетеля руля,особенно когда крутить с утра на холодную,поэтому спросил.
Ну все, ремінь генератора замінив, все тихо, не пищить, не вібрує. Аж якось незвично тихо працює :ok:
Привіт, мене звати Сергій і я чіпонутий :), як кажуть в різних групах реабілітаціі.
Тільки но підлікував проблеми по навісному, так відразу закортіло, щось учудити. Надіюсь, що жаліти не прийдеться, бо зараз одні лише гарні емоціі. Землі під колісьми не відчуває, розгін казка. По розходу відпишусь, як заставлю себе проіхатись хоч кілометрів зо 300-400 в звичайному, дочіпованому режимі.
По розходу відпишусь, як заставлю себе проіхатись хоч кілометрів зо 300-400 в звичайному, дочіпованому режимі.
Мабуть це буде не скоро. :D
Привіт, мене звати Сергій і я чіпотутий
привіт,мене звати Вася..я колись також був чіпонутий,але вилікувався від цього.:D
напоминає один анонімний кружок:en::lol:
vectra20
09.12.2015, 15:34
привіт,мене звати Вася..я колись також був чіпонутий,але вилікувався від цього.:D
напоминає один анонімний кружок:en::lol:
Вася це після того , як курей подушив?
Вася це після того , як курей подушив?
ні, як дружина почала всю дорогу додому і на роботу триматися за ручку дверну і ногами в полік тормозити:D...а кури,це таке, непередбачувані жертви нового стилю їзди.:)
wasya, ти, так-би мовити, вчасно зіскочив. :)
ти, так-би мовити, вчасно зіскочив.
як для мене,за декілька днів,що виділив на тестування,один поважний чіповщик,негативних моментів не виявив,ні по двигуні,ні по електроніці авто...чому не залишив,пояснював: 80% їзда по місту,де не потрібні такі швидкості,а на низах в мене,залишилось без змін майже...мені більше потужності на низах були потрібні....якщо б по трасі більше їздив,то без питань,чіпування там беальтернативне,дає свій результат,особливо при обгоні відчуваєш.
Два слова за чіпування. Експеримент по трасі показав, що розхід не збільшився, на 300 км. знов до повного ввійшло 25 л. Звичайно не зовсім вийшло іхати, як завжди. Пару раз розганяв до максимуму,тестив на провали, розгін. Все добре, все рівно. А взагалі швидкість була від 100 до 130. Планую дати проіхатись, якомусь незалежному водію, який іздить на 2.5, без чіпа, щоб сказав свою думку.
Два слова за чіпування. Експеримент по трасі показав, що розхід не збільшився, на 300 км. знов до повного ввійшло 25 л. Звичайно не зовсім вийшло іхати, як завжди. Пару раз розганяв до максимуму,тестив на провали, розгін. Все добре, все рівно. А взагалі швидкість була від 100 до 130. Планую дати проіхатись, якомусь незалежному водію, який іздить на 2.5, без чіпа, щоб сказав свою думку.
Максималка, збільшилась? Скільки вдалось вичавить?
Максималка, збільшилась? Скільки вдалось вичавить?
Не зняю як було раніше, а зараз разок розігнав, на 3400-3500, на 6-тій, а це 170-175. Але, думаю якби довше потримав педаль в підлогу, то ще б набрав трохи. Але навіщо силувать двигунець, я так не катаюсь.
Допомагайте колеги. Знайшов собі по нормальній ціні на літо комплект титанів на 17" Тепер ломаю голову який профіль резини брати на них. Хто на 17-их катає, які скати юзаїте? Підскажіть, бувалі.
Шинним калькулятором наприкидав 225/55, або 225/60. Щоб і не жорстко, і в тязі не втратити. Диски ЕТ 38, шириною 7.5"
55 высота малуватенько для буса и качать туда тогда сколько?
Darts-Trafik
05.01.2016, 20:47
Летом юзаю тоже на 17,резина 235/55,но ширина диска у меня 8. Тебе хватит 225/55. На 60-65 уже будет затирать на вывороте. Имхо.
MasikS, 215/65/R17 нічого не тре, Сергій, ти ж їх бачив на Самураї!
Летом юзаю тоже на 17,резина 235/55,но ширина диска у меня 8. Тебе хватит 225/55. На 60-65 уже будет затирать на вывороте. Имхо.
А в якому місті затирати може, всередині по підкрилку, по ідеї? За рахунок меншого ЕТ не повинно. Бо все ж хотів 225/60/17, вона від 215/65/16 майже не різниться, лише на 5 мм. нижчий профіль та на 8 мм. більший діаметр.
Добавлено через 4 минуты
MasikS, 215/65/R17 нічого не тре, Сергій, ти ж їх бачив на Самураї!
Тоді про 17" не думав, то й не придивлявся.
В мене 7.5" ширина, то хочу 225 поставити. А 215/65/R17 ще вища 225/60/17 на 10 мм., то тоді можна ставити 225/60/17 і буде добре по м'якості та висоті. І від 215/65/16, з ЕТ 50, буде виступати наружу на 17 мм., думаю не критично.
Darts-Trafik
05.01.2016, 21:27
Показники спідометра не брехатимуть? Колесо буде не зависоке?
Показники спідометра не брехатимуть? Колесо буде не зависоке?
В мене на 215/65/16, це в діаметрі - 686 мм. показує на 5 км. більше ніж жпс,(100-130 км.г), а 225/60/17 - 702 мм. на 16 мм. вище, то має бути на 2,3 км. швидше. Різниця між спідометром і жпс зменьшиться.
Добавлено через 38 минут
Літню на 16 катав в розмірі 215/60, діаметр 664мм., було нормально по комфорту. То 225/55, діаметр 680 мм., від неї теж на 5 мм. нижчий профіль має. Все ж таки схиляюсь до 225/55, щоб не збільшувати загальний діаметр. Колесо 225/55/17, по висоті, рівно посередині між 215/60/16 і 215/65/16.
От і розжував для себе, за вашою допомогою, та шинного калькулятора. Дякую. Може ще кому корисно буде.
Отримав мій Віварик подарунок на Свят вечір. Вчора установив нову приборку з БК, від Володі, з підрульовим перемикачем, все по феншую. Дротик управляючий, на 6 пін прийшлось добавляти, не було. Володя теж передав. Подобається біла індикація з червоними стрілками. Гарно читається циферблат. Дякую вектрі20, добра робота. Різниця велика. Бачив десь, в такі пофарбовані кільця поставлені такі як в моїй старій, що скажете, думаю то вже занадто?
cvolegokna
07.01.2016, 11:21
MasikS, какой вылет дисков?
MasikS, какой вылет дисков?
ЕТ 38, 7.5" ширина
cvolegokna
07.01.2016, 12:16
ЕТ 38, 7.5" ширина
Норм, торчать не должны.
Бачив десь, в такі пофарбовані кільця поставлені такі як в моїй старій, що скажете, думаю то вже занадто?
Так у тебя же на новой приборке и так уже блестят кольца.Зачем тебе еще?На старую приборку хотел поставить кольца,но на автомеханике они дорогие.Нашел на сайте дизайн-тюнинг по 290грн,но после того,как приобрел у ВолодиVectra новую приборку,то сразу передумал покупать.Так очень и очень зачетно смотрится.Правда у меня стрелки тоже белые,хотя была задумка их сделать красными,но мне и так нравится.(читабельно):vo:
Так у тебя же на новой приборке и так уже блестят кольца.Зачем тебе еще?На старую приборку хотел поставить кольца,но на автомеханике они дорогие.Нашел на сайте дизайн-тюнинг по 290грн,но после того,как приобрел у ВолодиVectra новую приборку,то сразу передумал покупать.Так очень и очень зачетно смотрится.Правда у меня стрелки тоже белые,хотя была задумка их сделать красными,но мне и так нравится.(читабельно):vo:
То на старой, родной приборке кольца стоят, я раньше ставил. А на новую, Володину, думаю будут лишние.
Закінчилась епопея з літнім комплектом. Спинився на шинах 235/55/17, б/в Бриджстоун купив, в гарному стані. Відбалансувались нормально, грузи невеликі. Фото не дуже, але якось так:
pasha210
30.01.2016, 21:49
MasikS, красиво:).А что с расходом,не увеличился с такими тапками?!
pasha210, так я поки- що не катався. На шиномонтажі приклав, щоб зфоткати. То на літо. Весною побачу..
pasha210
30.01.2016, 22:24
У меня 225/60/17 ,широковато.Расход по трассе 9.2,но это с багажником на крыше.
http://i9.pixs.ru/storage/4/6/5/IMG2015080_1220163_20475465.jpg (http://pixs.ru/showimage/IMG2015080_1220163_20475465.jpg)
igrok960
30.01.2016, 23:16
не увеличился с такими тапками?!
При тяжелых тапках увеличится,но по факту на большем диаметре больше пройденного пути.
Не стримався, поставив на авто, щоб побачити, як стануть.
Darts-Trafik
31.01.2016, 14:52
MasikS,Смотрится классно!:vo:
pasha210
31.01.2016, 15:36
MasikS, вид шикарный)
Вилізла моя проблема з звуком чах-чах-чах. Вскрив ГРМ, обрізало палець фіксаціі натягувача ГРМ. Це капець, там в отворі залишився обломок, трубчастий. Підлізти ніяк, щоб витягти, висверлити, хоч двигуна знімай.
Повезло, що не перескочив ремінь, не погнуло клапана. Сталось вчора ввечері, проіхав, ще до СТО 5 км.
В когось була така біда? Оригінальний комплект ставився 23 тис. назад. От така фігнюшечка, а гіморою не оберешся.
Вилізла моя проблема з звуком чах-чах-чах. Вскрив ГРМ, обрізало палець фіксаціі натягувача ГРМ. Це капець, там в отворі залишився обломок, трубчастий. Підлізти ніяк, щоб витягти, висвирляти, хоч двигуна знімай.
Повезло, що не перескочив ремінь, не погнуло клапана. Сталось вчора ввечері, проіхав, ще до СТО 5 км.
В когось була така біда? Оригінальний комплект ставився 23 тис. назад. От така фігнюшечка, а гіморою не оберешся.
афигеть... хорошо что не погнуло клапана!
Вилізла моя проблема з звуком чах-чах-чах. Вскрив ГРМ, обрізало палець фіксаціі натягувача ГРМ.
А болт был хорошо затянут?
Да був затягнутий. В пазику ролика, куди ставав фіксатор, розбиті виямки від фіксатора.
Верхня, дюралева частина кришки, притримувала ремінь біля шківів розподільчих валів, це мене й спасло. Над шківами мала відстань до кришки, її аж відполірувало ременем. Ще один + до 2.5 двигуна :) Проблема вирішена. Опустили двигун, щоб отвір посадки показався в колісній арці, під лонжероном. Дістали обломок старого стопора й на його місце вставили новий трубчастий, типу як був. Питання залишається- чому обрізало рідний, там немає сильного навантаження? По відбиткам на стопорному розрізі, див. фото, видно, що він при заміні ролику та після був, бо є вмятинки,червоним наведено, ролик гуляв по ньому. Але гвинт ролика був зажатий, парадокс якийсь.
Було ось так:
http://s019.radikal.ru/i610/1603/72/0ced2d84b319t.jpg (http://radikal.ru/fp/e16e9cfd22034c769302ce0ea21d58c6),
а стало так:
http://s019.radikal.ru/i603/1603/13/364e32f9ab35t.jpg (http://radikal.ru/fp/f2a5da9d5b83428a9aae9499f5e8bda1)
Приборка від Володі працює без нарікань, за що йому ще раз дякую. Може кому й не подобаються ці магнітоли, а мені навпаки. Лише підсвітка лимонна, а не оранжева.
Перекинув я вже літній комплект коліс політ нормальний, для літа ще холодно, трохи жорсткіше після зими.
Може кому й не подобаються ці магнітоли, а мені навпаки.
Серий, а де брав майфун, підійшов без питань?
Игорь (100), брав, разом з дисплеем та проводкою, на олх, з ним питань немає, лиш якщо немає проводки до дисплею то на мафон треба перехідний жгут. Такий теж маю, можливо теж продам, якщо не згодиться. Ти шукаєш магнітолу?https://busovod.ua/showthread.php?t=17938 Проводка до дисплею та магнітоли, що продаю, має бути така, але я не знайшов
http://s011.radikal.ru/i318/1603/b2/a173b02a68cbt.jpg (http://radikal.ru/fp/36046082a3f248d0b502a52d3046cf3e)
і на мафон перейти цією
http://s020.radikal.ru/i702/1603/cc/22ce30011fbet.jpg (http://radikal.ru/fp/7f716f12c5334a328c454f6a8729eec3)
Давненько вже мене турбують звуки, які видає демпферний маховик. Вібрацій на педалі не чутно, щеплення працює нормально, а от рохкаючо-шкрябаючі звуки, на невеликих обертах двигуна на 1-2 швидкості ріжуть слух. Переживаю за " миколин вал", як на його здоров'ячку відбиваються лишні вібронагрузки від маховика. Відколи авто у мене, то завжди заводжу та зупиняю двигун з вижатим щепленням, бережу, так-би мовити, маховик.
Питання є, як дізнатись, допоможіть дізнатись, якої фірми стоїть та якої краще придбати, весь комплект щеплення на мій двигунець. WOLF7BDA65V605003 По віну можна дізнатись? Який варто купувати, по оригіналу, Luc чи Valeo?
Добавлено через 14 минут
У знайомого, на Скудо, лопнув колінвал, йому внушили, що винуватець - розбитий демпферний маховик. Послухав я цю страшилку та й призадумався.
Добавлено через 17 минут
І ще одне. На новіщих 2.5 моторах демпферний вже не ставили, як вирішили зглажування вібрацій, та комфортне перемикання коробки? Може ставити бездемпферний комплект щеплення, читав, що ставлять. Хто має досвід, підскажіть.
Вітаю. З'явилась проблемка. Після відпускання ручного гальма, на задньому, лівому супорті не повертається ричажок. Колодки залишаються прижаті. Хочу розібрати, зробити ревізію. Хто в темі? Як там виймається той привідний палець, треба якісь замінні деталі, чи розібрати, змастити і все? Дякую.
vectra20
12.06.2016, 08:00
Сергію там в середині вінт, по якому їзде циліндр.
його тре викрутити(циліндр
а там вже будеш бачити.....
тре купити ремкомлект заднього супорта
мені лічно все це не дало результату
тре міняти супорт
мабуть вже вироботка на винту
АнатолийК
12.06.2016, 08:08
Хочу розібрати
Тросики в норме? Может попробовать, сняв трос?
У меня клинил левый. снял троса, а они уже каюк- ламинат порвался, и оболочка кое где треснула и поржавела. Временно полечил влив масла в оболочку и расходив его.
Володь, так коли торможу педалем, то все гаразд, а після ручника не повертається. Ремкомплект там свіжий, міняв як придбав авто. Піду зараз розбирати, там буде видно, дякую.
Добавлено через 2 минуты
Тросики в норме? Может попробовать, сняв трос?
У меня клинил левый. снял троса, а они уже каюк- ламинат порвался, и оболочка кое где треснула и поржавела. Временно полечил влив масла в оболочку и расходив его.
Цей варіант провіряв, теж змастив троса, все добре. Розходив рухами сам привідний шток, від ричажка, хватило на пару місяців. Треба його виймати та мастити. Знаружі змазку не залити ніяк.
Darts-Trafik
12.06.2016, 09:52
MasikS, На этой неделе обслуживал все суппорта,даже цилиндрики все шлифовали. На задних супортах,при подклинивании с ручником,виноваты речажки- петушки,их так мастер обозвал. У меня на половину работал только один. Они и возвращают назад тросики. Обрати внимание на штоки супортов,по которым они ходят,при порваных пыльниках они клинят и такой каки там могут наделать,чо придётся супорт менять.
Потянуло всё на сумму 2100грн. Ремкомплекты,задние троса,передние колодки+ работа. Задние колодки у меня лежали в запасе.
Цей варіант провіряв, теж змастив троса, все добре. Розходив рухами сам привідний шток, від ричажка, хватило на пару місяців. Треба його виймати та мастити. Знаружі змазку не залити ніяк.
На свойому бувшому,рішилась проблемка перевертанням трійника з тросами,той що тяне задні троси.Там получаєтьсь великий угол згибу і при малійших девектах троса закусює в згибах.
Всім дякую. Проблему вирішив. Причина була в закисанні штока гвинта в корпусі супорта, під пильником. Указано на 1-му та 3-му фото вказівкою. Гвинт без виробітки, в доброму стані, 3-є фото. І закручувати поршень дуже легко та зручно виходить велосипедним ключем, до кареточної гайки, фото 4.
По дорозі на Тираспіль, на Одесській трасі, підійшов такий, прикольний пробіг.:)
Вітаю. З'явилась проблемка. Після відпускання ручного гальма, на задньому, лівому супорті не повертається ричажок. Колодки залишаються прижаті. Хочу розібрати, зробити ревізію. Хто в темі? Як там виймається той привідний палець, треба якісь замінні деталі, чи розібрати, змастити і все? Дякую.
Було таке ж саме - мені допомогла заміна троса. замінив відразу весь комплект.
Ще розкажу, один прикол. Вискочив на трассу, до цього по місту ганяти на літньому комплекті, не дуло де. Розігнався до 110 км. і відчув, якусь незвичну, вібрацію. Дуже амплітудну, зі збільшенням далі зі швидкістю. На шиномонтажі відбалансувати одне, заднє праве колесо, невдавалось, постійно показував станок різні показники. І тут я згадую, що три місяці назад, я полінувавшись ставити запаску, примінив гель ремонтний, що з компрессором йде, з оригінального набору. Та мабуть забагато його туди впорскнув.
Кажу хлопчині, щоб роззував його, що там, напевне, сюрприз.:) Так і сталося, в колесі, десь зі сто грам рідини і піни літрів зо 3, в об'ємі. От вона й робила дизбаланс.
Добавлено через 4 минуты
Було таке ж саме - мені допомогла заміна троса. замінив відразу весь комплект.
Дякую, проблема вирішилась значно простіше, вище відписався.
По проблемі контактів на задніх ліхтарях. Не горів лівий габарит, правий раніше удосконалив. Пошевелив фішку, в задній стійці - засвітився. Зробив і його.
Підкладаємо кусочки кембрика, з провода, довжиною 7-8 мм. Там м'які губки контактів, легко відходять. Раніше в такій темі писав. Окислення ніякого немає, просто вільне прилягання губок.
Питання. Як обзиваються лампочки підсвітки коректора фар, маленькі. Там на 5 В, чи на 12В? Якої вони потужності?
vectra20
18.09.2016, 12:12
12в
я переробив на смд светодиоди.щоб більше не доставало
Дякую, Володя. Не знайду лампочку, може теж щось впаяю з діодиків.
Залишу відгук-попередження стосовно роликів фірми Caffaro. Стояв такий
http://auto-mechanic.com.ua/p6405804-rolik-napravlyayuschij-remnya.html. Не пройшов і 30 тис. Наружна пластикова обойма відійшла від обойми підшипника, провертається незалежно, підшипник люфтить, розбитий теж. А саме гірше, що порвав мені, майже нового оригінального ремня.:dash2: Отакий сюрприз на Миколая я отримав.
яка ціна (130грн) стільки і проїхав... :D:D:D
DenVivaro
19.12.2016, 19:01
советуют брать snr, skf или комплект оригинал
Хто в темі, роз'єм на піропатрон, під сидінням, можна роз'єднувати чи обов'язково знімати клему на акумі?
Возився в салоні з ручкою КПП, міняв на нову, коли прибирав, мабуть, пошевелив його і висвітився STOP з індикатором подушки безпеки, мабуть поганий контакт на фішці. Потім порухав, вже не світяться.
я на своїй так знімав, з підключеним акумулятором. ніби нічого....
Александр виваро
22.01.2017, 17:32
було теж таке. років два назад. вставив плотніше фішку і все гуд.
MasikS,
було теж таке. років два назад. вставив плотніше фішку і все гуд.
MasikS,
Так, я так і зрозумів, що проблема в контакті.
sergeyss9
22.01.2017, 18:44
Хто в темі, роз'єм на піропатрон, під сидінням, можна роз'єднувати чи обов'язково знімати клему на акумі?
Возився в салоні з ручкою КПП, міняв на нову, коли прибирав, мабуть, пошевелив його і висвітився STOP з індикатором подушки безпеки, мабуть поганий контакт на фішці. Потім порухав, вже не світяться.
В мене після заміни піропатронів регулярно загорається значок подухи .На заглушеній машині роз'єднав/з'єднав , потер помилки і погнав далі .Акум не від'єдную .Іноді виникає бажання втулити резюки і забути про ці бісові піропатрони :meowth:
Проблема в контактах 100500%
В мене після заміни піропатронів регулярно загорається значок подухи .На заглушеній машині роз'єднав/з'єднав , потер помилки і погнав далі .Акум не від'єдную .Іноді виникає бажання втулити резюки і забути про ці бісові піропатрони :meowth:
Проблема в контактах 100500%
Можно изменить конфигурацию клипом и разъёмы разъедаеть. И забыл .....
Или разъёмы поджать и помыть контактклинером ну или спиртом хотя бы
Или разъёмы поджать и помыть контактклинером ну или спиртом хотя бы
Так і зроблю, дякую.
Бусоводи, виручайте. Може в кого є неробочий стартер, чи корпус від стартера Valeo, бо мій вчора розлетівся на фото є номер. Ні, то буду питати на розбірці, б/в стартер.
Третє фото, номер в середині де стає втягуюча.
Що за сплав,може аргоном заварити ?
може аргоном заварити
дешевше буде купити корпус на розборці
Що за сплав,може аргоном заварити ?
Ніби дюраль, але відірвало частину, з вухом кріплення.
igrok960
23.02.2017, 13:26
MasikS, Прикручен на одном болте был?
MasikS, Прикручен на одном болте был?
На двох, третього не було.:dash2: В Україні до нього ніхто не лазив. Отаке-то.
Заказав передню кришку стартера, б/в з такого, як в мене Валео та комплект щіток. Мої наполовину стерті. Раз вже до нього поліз, то зроблю повне ТО. Також замінений комплект ГРМ, ремінь, ролики та генератора ремінь з обвідним роликом, на нормальної якості, бо той писк, на холодну дістає. Не купуйте Contitech ремінь навісного, на 2.5 пищить він зараза. Вище все описував.
Про історію з ГРМ теж. https://busovod.ua/showpost.php?p=367630&postcount=119
Тож вирішив замінити, хоча пройшов комплект 30 тис. ремінь та ролики ніби без дефектів та душа неспокійна. Довгий час їздив на періодично ослабленому ремені.
Так ми зараз виглядаємо в очікувані запчастин :(
DenVivaro
24.02.2017, 20:25
Не купуйте Contitech ремінь навісного, на 2.5 пищить він зараза.
у меня Contitech не пищит
у меня Contitech не пищит
Значить мені такий попався.:(
DenVivaro
24.02.2017, 20:54
Значить мені такий попався.:(
хотя вспомнил, что у меня был легкий писк на холодную в первые пару месяцев после его установки, длился каждый раз около 1-2 минут. Слышно было только если стоять у капота. Потом пропал, больше года уже не появлялся. Так что наверное и правда лучше не рисковать с покупкой Contitech
Александр виваро
25.02.2017, 12:56
В мене Contitech , другий раз міняю, наче все гуд. Рідний(той що ставили за бугром) теж стояв Contitech
Забрав сьогодні з пошти корпус до стартера та щітки. Сервісмени прислали новий, польський, я думав буде б/в. Корпус підійшов як рідний. Все зібрав, вже в строю. Оберти стартер видає, після ремонту, значно більші. Мабуть сказалось те, що були почищені клеми, контакти, змащені підшипники. Дякую за участь, поради.
Доречі новий ремінь навісного по оригіналу, не писнув на холодну ні разу. Таки різниця є, ну і в ціні звичайно теж.
По затратам: корпус або передня кришка з підшипником - 500 грн., комплект щіток 150 грн. Ремні та ролики ГРМ та навісного купував раніше, цін не пам'ятаю.
Ось такі вийшли накладки на двері, з подарованих, в рахунок каси, DRB карт. Обтягнув 4D карбоновою плівкою, кольору сірий графит. На двері поклею, мабуть, на тоненький двохсторонній скотч.
Darts-Trafik
15.04.2017, 06:38
MasikS, Добре вийшло, але краще на герметік приклей.
Ось так на дверях. На випадок переклейки, герметик не віддеру. На скотч добре сіли.
От тільки з напрямком малюнку лоханувся. Коли кроїв здавалось, що правильно, а поклеїв і попадос :duren::dash2:
Треба було зеркально розміщати, а я в одну сторону. Нічого, яка швидше ухайдохається ту перероблю в другий бік. :D
Darts-Trafik
15.04.2017, 16:36
MasikS, Класно вийшло!
В рядах окруїзнених прибуло. Встановив сьогодні круїз контроль, придбаний у Володі, vectra20, мешканця чарівного Ірпінського лісу. :D
Володі, ВЕЛИКЕ ДЯКУЮ, за додану анотацію до пристрою. Користуючись інструкцією, все було, легко та швидко, підключено і запрацювало без проблем.
Керування зроблене на джойстик магнітоли. На мій погляд зручніше чим кочерга. В приборку теж заведена підсвітка піктограми круїзу. Все по феншую, так би мовити.:)
Прикольно вийшло. Там доречі якщо тобі карманчик не потрібен - то вистав його теж.. з них тут класні штуки народ робить. Ну чи може собі зробиш..
Прикольно вийшло. Там доречі якщо тобі карманчик не потрібен - то вистав його теж.. з них тут класні штуки народ робить. Ну чи може собі зробиш..
Я два штуки поставив в грузовий відсік, у мене груз-пас, над арками. Як бардачки-органайзери для дрібних речей.
https://busovod.ua/attachment.php?attachmentid=41395&stc=1&thumb=1&d=1431015936
Була вчора поїздка на невеликий дальнячок, 600 км. Звісно тестився круїз, встановлений нещодавно. Крейсерська швидкість була 115-120, обгони до 140. І середній росхід, по результату 7.6 л. Отаке.
Хто чим закривав потаї під саморізи на порогах? Завжди не подобалось, що там збирається пісок, вода. Гарно підходять резинові пробочки, від назальник крапель. Я знайшов сірі. Бувають і майже чорні. Як казав герой фільму Брильянтова рука, " будем искать":D
Darts-Trafik
01.05.2017, 07:48
MasikS, Я використовував чорні пластикові заглушки для металевих трубок. Старі саморізи замінив на більші, прикрутив ці заглушки на місця від старих саморізів. Шапочки саморізів закрив зверху чорними пластиковими заглушками. При нагоді зроблю фото.
Darts-Trafik, так, фото, крупним планом, було б неплохо. Я щось не можу роздуплитись, про що йде мова. :out:
Darts-Trafik
01.05.2017, 20:42
так, фото, крупним планом, було б неплохо.
Заберу машинку-зфоткаю.
Цікаво, теж там дістала грязюка.
Хлопці, може не треба видумувать?
http://zaglushki.com.ua/zaglushki-dlya-tekhnicheskikh-otverstij
Давайте зберомось, бо мабуть їх там по десятку не продають.
Darts-Trafik
03.05.2017, 10:10
Як обіцяв,викладаю фото.Купив в Епіку,підрізав,прикрутив саморізами,зверху закрив шапочкою.
Michail_bus
30.05.2017, 14:37
Я изготовил заглушки так. Вырезал из резины 4мм заготовки. Потом чтобы плотно заходили опточил на наждаке. В результате не выпадают, не царапаются и главное держат воду, идеально.
Дійшли руки, встановити годиннико-світильнико-очечник, від Сергія, shuma 34. Став як там був. Рідний переніс далі, щоб автоматичне світло залишилось, при відкриванні дверей. Необхідне підключення зробив з тильної сторони салонного блоку запобіжників. На другому фото видно, як підклав м'яку паролоно-резину, щоб девайс гарно прижався по периметру. Дякую shuma 34, за консультацію, по установці.
Серый, дома что новый тренд на плафоны с очечником))).Я чего спрашиваю, просто нашему клубню с Питера типа твоего пру.Я так понимаю скоро ещё один фотоотчёт будет.Зачётно смотрится:krutoy:.Серёга, а с компасом вместо часов видал плафончики?
Gena-street
02.07.2017, 12:08
MasikS, shuma24 говоришь? помолодел, что-ли?
MasikS, shuma24 говоришь? помолодел, что-ли?
То я його омолодив. :D Перегрівся на сонці, пече знов, після дощу.
Добавлено через 3 минуты
Серый, дома что новый тренд на плафоны с очечником))).Я чего спрашиваю, просто нашему клубню с Питера типа твоего пру.Я так понимаю скоро ещё один фотоотчёт будет.Зачётно смотрится:krutoy:.Серёга, а с компасом вместо часов видал плафончики?
С компасом не бачив, вистачить і годинника :), вже місця немає на стелі :D
встановити годиннико-світильнико-очечник,
гарно дивиться:ok:
Dimonmoz
02.07.2017, 12:42
Дійшли руки, встановити годиннико-світильнико-очечник
Классно смотрится. А где такие продают, или это только через Shuma 34?
Классно смотрится. А где такие продают, или это только через Shuma 34?
https://busovod.ua/showpost.php?p=412941&postcount=28
То Сергій десь брав для когось, і один залишився, він продавав, я придбав. Він відпишеться, думаю, розкаже звідки і куди.
Сьогодні, при заміні шківа колінвалу, звернув увагу, що трохи слизить масло не по сальнику, а по центру колінвала, куди сідає шків. Не знав, що торець валу зіставний, коли запустив двигун без шківа, то втулка, до якої прижимається шків трохи вийшла з сальника, шпонка залишилась на місці.
То є нормально? Дослав її на місце та зажав шків. Старий шків, ставив раніше, по - оригіналу. Він вібрував наружним фланцем, тим, на якому балансувальна сверловка. Новий обертається без вібрації. Також замінив звичайний шків гени на обгонну муфту та замінив сальник насосу гідропідсилювача. І дозуючий клапан паливного насосу високого тиску теж замінив. При низьких температурах, холостий пульсуючий був. Похолодає, побачу, що новий скаже.
Про зручності в ремонті навісного, на 2.5 промовчу. Нормальних слів не підберу, настільки все тісно та незручно.
Заміна дозуючого клапана ПНВТ допомогла, холостий на холодну став стабільний. Сальник ГПК (ГУР), масло тримає, демпферний шків не вібрує. Після замін пробіг 1000 км. Все добре.
Давно нічого не писав в бортовику. Напишу, щоб було видно, що ще бусовод, а мій Віварик на ходу.
За 4 роки нічого критичного не сталося. Прокладка клапанної кришки тримає, що ще раз доказує, що можеш зробити сам, зроби сам.
Встановлено, два роки назад, демпферний комплект щеплення. Коробка виявилась в нормі, замінили лише масло.
Доходить строк експлуатації мого аккума Varta Silver 100 Ah, до логічного кінця, цю зиму може не вивезти, вже 10 років, як не як. Ставив в кінці 2013 року.
Планую ставити такий самий, або EXIDE EFB EL 1000, 100 Ah, 900 EN. Можливо, для роботи на коротких поїздках та живлення Webasto буде теж добре справлятися.
Якось так, кручу баранку далі...
Встановив таки нового акума - EXIDE EFB EL 1000, 100 Ah, 900 EN.
10 річна Варта, влітку ще попрацює, якщо не полінуюсь замінити назад. Дуже впритик встає 100 - ка в шахту.
Так як, майже рік, не користувався Вебасто, прийшлось привести до тями насос опалювача, не хотів запускатись напругою від управління ~ 11 В.
В руках підкинув 12,5 В від старої Варти і той запрацював. Тепер авто з новим джерелом живлення та знову можу користуватись Вебасто, що особливо радує двигун та мою другу половинку.))
vBulletin версії 3.8.11, © 2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010