Беза
20.11.2014, 19:21
Сообщение: нужен совет (https://busovod.ua/showthread.php?p=280397)
Пользователь: Віталік Дорош (https://busovod.ua/member.php?u=10724)
Нарушение: Предупреждение.
Баллов: 0
Примечание администрации: Правила форума
Сообщение для пользователя: Не стоит размещать одно и тоже сообщение в разделах и темах не предназначенных для этого, тем более его дублировать
Оригинал сообщения: Peogeot Expert 2008р.2.0 HDI
ПРОБЛЕМА ТАКА:їду і набираються оберти і коли вже має включитись турбіна починає шипіти під капотом,по звуку таке враження що біля салону,турбіна не включається,одного разу було похоже тоді злетів патрубок який йде від інтеркулера,цього разу перевірив всі патрубки все ок,вот тільки як є патрубок від інтеркулера(гумовий) переходить на пласмасовий дальше доступу ноль...небачу що там робиться...пройшов діагностику,сказали що на 99 забитий клапан ЕГР...що порадите?
Пользователь: Віталік Дорош (https://busovod.ua/member.php?u=10724)
Нарушение: Предупреждение.
Баллов: 0
Примечание администрации: Правила форума
Сообщение для пользователя: Не стоит размещать одно и тоже сообщение в разделах и темах не предназначенных для этого, тем более его дублировать
Оригинал сообщения: Peogeot Expert 2008р.2.0 HDI
ПРОБЛЕМА ТАКА:їду і набираються оберти і коли вже має включитись турбіна починає шипіти під капотом,по звуку таке враження що біля салону,турбіна не включається,одного разу було похоже тоді злетів патрубок який йде від інтеркулера,цього разу перевірив всі патрубки все ок,вот тільки як є патрубок від інтеркулера(гумовий) переходить на пласмасовий дальше доступу ноль...небачу що там робиться...пройшов діагностику,сказали що на 99 забитий клапан ЕГР...що порадите?