Увійти

Показати повну версію : Проблемы с запуском двигателя.


Сторінки : 1 [2]

Ростик
14.01.2016, 17:24
не міряли

VinZ
04.02.2016, 15:38
Доброго времени суток. На двигателе 2.5 существует вот такая проблема : https://www.youtube.com/watch?v=zekvMedXG5s
Последний раз заводил при -4 где то, после этого нивкакую (быстрым стартом не пользовался) но на видео уже было +5, а она нивкакую. Поехала она у меня 30 тыщ после покупки. Только один раз был на диагностике летом, тогда мне показалось странным что она заводится с 4-6 оборота коленвала и очень вяло, независимо от погоды, и температуры двигателя. Сказали мне что все норм, проверили только обратку переливало незначительно, сказали что это в пределах нормы.
Ну я как по себе то грешу на давление в форсунках, свечи накала и возможно причиной есть то что тф менял 14 тыщ назад и он забит, но мало верится.
Может кто то сталкивался с аналогичной проблемой дайте совет пожалуйста

димончик
04.02.2016, 23:34
Ну я как по себе то грешу на давление в форсунках, свечи накала и возможно причиной есть то что тф менял 14 тыщ назад и он забит, но мало верится.
более вероятны первые две версии

Александр7828
27.05.2016, 12:35
не могу завести машину2 дня назад с буксира завел ездила... поставил на ночь все...приборы в норме стартер крутит а завестись не хочет..помогите пож:vinovat::(

vectra20
27.05.2016, 13:40
не могу завести машину2 дня назад с буксира завел ездила... поставил на ночь все...приборы в норме стартер крутит а завестись не хочет..помогите пож:vinovat::(

и как тебе помочь ?
хоть диагностику плохинькую сделай.....
посмотри ошибки
давление топлива на рейке при прокруте стартера

с толкача поакуратней..... бо дограетесь з ремнём

Александр7828
27.05.2016, 23:48
и как тебе помочь ?
хоть диагностику плохинькую сделай.....
посмотри ошибки
давление топлива на рейке при прокруте стартера

с толкача поакуратней..... бо дограетесь з ремнём
спс уже завел,с толкача уже надоумили что нельзя....но всеравно спс
проблему нашли хорошо заправился завтра в ремонт....

Олексій
10.10.2016, 20:25
Добрий вечір,Потрібна допомога та рішення проблеми віваро .1.9. 2004р.
При температурі на вулиці в 20 градусів+,машина заводиться з пів оберту.Але при температурі вже в 10+ завести майже неможливо,(двигун крутить але йому чогось нехватеє щоб запуститись).на ТО провірили все компресію,форсунки,свічки накалу,датчик коленвалу, діагностику нічого незнайшли лише погрішили на Топлівний насос..

Можлива проблема в цьому чи ні?І може хто підсказати людину якаб допомогла з цим всім розібратися в києві.

vectra20
10.10.2016, 23:11
зазоры клапанов провиряли?

Григорий Саныч
11.10.2016, 11:40
При проблеме с насосом появилась бы ошибка -низкое давление в рампе... Свечи может и рабочие,но по сопротивлению не одинаковые,по разному греют

Олексій
11.10.2016, 13:14
ТАк з зазорами норм все.Деякі люди казали що непрапвильно відригульовані клапани потрібне регуляювання.Можливо це ?

Григорий Саныч
11.10.2016, 13:49
Так про зазор клапанов и говорят.....он ещё называется тепловой зазор

Eugene
11.10.2016, 17:27
Свечи может и рабочие,но по сопротивлению не одинаковые,по разному греют
Свічки не при ділах.

непрапвильно відригульовані клапани потрібне регуляювання.Можливо це ?
Так можливо.

Traktor
27.01.2017, 19:25
Доброго дня! Підкажіть будь ласка, маю таку проблему трафік 1,9 dci 80 на холостому ході газанув до 3 тис обертів загорілася спіраль і заглохла, не заводиться, навіть не подає ніякіх признаків.До цього було все гуд. Маслаєш стартіром покі акумік не здохне.Пробували на плаку заводити нічого. На діагностиці нічого не показує ніякіх помилок. Фільтер поміняв розходомір повітря теж. Поможіть! Де зарита собака?

Darts-Trafik
27.01.2017, 19:33
Traktor, Привіт. Паливо поступає на рейку?

Traktor
27.01.2017, 19:39
Паливо поступає! ток на форси подає. ГРМ норма куда ще дивитися? Механік вже не радий що я йому машину загнав.завтра будемо продзвонювати всі провода.

Darts-Trafik
27.01.2017, 19:42
куда ще дивитися?
Так,є ще одна болячка-подивитись контакти на датчику коленвала.Підгорають або відламуються.

Traktor
27.01.2017, 19:54
Ок! Дякую за пораду подивимся.я десь чітав що 1.9 мають слабу електроніку а вже на 2.0 такого не мають.

Darts-Trafik
27.01.2017, 20:18
я десь чітав що 1.9 мають слабу електроніку
Дурня.У мене 1.9,2003р,Пробіг за 320 тик,по електриці все гуд.

димончик
27.01.2017, 20:53
А пробували діагностувати машину в момент запуску?, ( потрібно звернути увагу на сигнал датчіків колінвалу та рзпредвалу, повинні бути сінхронними). яким прибором робили діагностику? Якщо на панелі засвітилася помилка, діагностика повинна показати що за на.

Traktor
27.01.2017, 21:01
Tex 2 в роді.він подивився каже що всі показникі в нормі.при запуску двигуна всі лампочкі тухнуть.тільки як довго маслати то потім загоряється serwis.

D.A.D
28.01.2017, 17:45
На діагностиці нічого не показує ніякіх помилок.
Не может такого быть, или диагност не опытный или оборудование не то.

Piric
28.01.2017, 19:27
Не может такого быть, или диагност не опытный или оборудование не то.

+1

Devid
28.01.2017, 20:10
Доброго дня! Підкажіть будь ласка, маю таку проблему трафік 1,9 dci 80 на холостому ході газанув до 3 тис обертів загорілася спіраль і заглохла, не заводиться, навіть не подає ніякіх признаків.До цього було все гуд. Маслаєш стартіром покі акумік не здохне.Пробували на плаку заводити нічого. На діагностиці нічого не показує ніякіх помилок. Фільтер поміняв розходомір повітря теж. Поможіть! Де зарита собака?

на плаке запускается любой дизель. даже без форсунок и тнвд.
проверяйте грм и зазоры в клапанах

Traktor
30.01.2017, 21:14
Нарешті забрав машину.кароче попав я на крупну суму.і так прегоріла проводка на насос топлевний яка під бачком гур.далі воздухамер,дачік швидкості і генератор перебрали повністю.все це спричинило те що я іхав в сильний дощ зі снігом 800 км а на наступний день -16 градусів.залило проводку.Резултат пустий кашилок.але зараз машину не взнати.пальот нормальний.

Kein
24.02.2019, 00:10
Доброго времени суток всем.
Надеюсь что тему создал в нужном разделе.
В машине я разбераюсь плохо, но мне хватает ,скажем так, мозгов понять разницу между хорошей работой двигателя и плохой.
Проблема появилась относительно недавно, но по ряду причин не получалось уделить должного внимания.
Суть проблемы - относительно плохой запуск двигателя , который сопровождается характерным "троением" и чёрно-синим выхлопом ,который меняется на белый, спустя 5 секунд после запуска. Плюс ко всему, отчётливо слышен запах выхлопа, который ранее (до появления плохого запуска) практически не чувствовался.
Чтобы наглядно для вас продемонстрировать такой запуск, я нашёл видео на Ютубе, которое ну просто в точности отображает мой запуск.
Не знаю как вставлять видео, а потому просто вставлю ссылку.

https://www.youtube.com/watch?v=FhUr5Kl-afs&app=desktop

Вопрос для знатоков, что меня ожидает?
Если льёт форсунка, то в какую сумму я влетаю?
Форсунка ли виной? - Ваши предположения?!
Со следующей недели буду прорываться на сервис для диагностики, но хотелось бы понять предварительно что меня ожидает.
Заранее благодарочка за толковые советы.

Tkach73
24.02.2019, 08:40
Доброго времени суток всем.
Надеюсь что тему создал в нужном разделе.
В машине я разбераюсь плохо, но мне хватает ,скажем так, мозгов понять разницу между хорошей работой двигателя и плохой.
Проблема появилась относительно недавно, но по ряду причин не получалось уделить должного внимания.


Вопрос для знатоков, что меня ожидает?
Если льёт форсунка, то в какую сумму я влетаю?
Форсунка ли виной? - Ваши предположения?!
Со следующей недели буду прорываться на сервис для диагностики, но хотелось бы понять предварительно что меня ожидает.
Заранее благодарочка за толковые советы.

Тебя точно ожидает нормальная диагностика,затем дефетовка поломанных узлов и агрегатов,ну а только после этого ты начнёшь понимать,на сколько денег попал!!! А по телефону только Лукашенко умеет картошку перебирать!!))

Vuyiko
25.02.2019, 07:59
Тебя точно ожидает нормальная диагностика,затем дефетовка поломанных узлов и агрегатов,ну а только после этого ты начнёшь понимать,на сколько денег попал!!! А по телефону только Лукашенко умеет картошку перебирать!!))


+1


Сизый дым, признак наличия масла. Белый перелив или неправильная работа цилиндра (может быть что нету нужной компресии). То что дым идет порциями а не более менее постояно показывает что проблема в одном или двух цилиндрах.


Но это все только предположение, нужно делать диагностику, причем просто просмотр ошибок тут ничего не даст, нужно смотреть текущие даные.

ШУРИК6984
26.03.2019, 22:30
Здравствуйте друзья БУСОВОДЫ!
Прошу принять в свои ряды,и по возможности помочь советом. Вот недавно стал обладателем долгожданного бусика, и вот начались проблемы с запуском двигла.Симптомы следуюшие:
Сначала холодный заводился -бодро,гарячий с натягом(газ в пол). через некоторое время и холодным перестал заводится.Со стартера. посоветовали спеца,ён сказал что это форсунки лягли, но с толкача почему-то завожусь практически с пол-тыка...советуют ремонт стартера сделать, типа он может блокировать открытие дросельной заслонки

vectra20
26.03.2019, 22:55
смотри давление топлива сканером, на прокруте стартером

ШУРИК6984
26.03.2019, 23:35
Доброго времени суток "VECTRA 20" можно больше конкретики . что за сканер??? дизель у меня первый, отношусь к разряду... ну нравится мне такая хатка:oh:

vectra20
27.03.2019, 06:45
диагностический сканер
тот что подключается к авто и считает данные и ошибки

mehanik
24.12.2019, 19:14
Усім привіт. Почав погано запускатися двигун. З чого почалося: встановив на планшет тойотівську прогу діагностування до елм327. Показує усе, навіть тиск у рампі і впорскування для кожної форсунки і положення егр у процентах. Проїхав з нею 15км, автівку заглушив, елм з роз'єма не витягнув, прогу не зупинив. І фсе: заводити- стартер маслав сек.3-4, до того було 0,5 сек. Завівся, поїхав, усі параметри що до, що опісля однакові, автівка як їхала, так і їде, помилок 0, свічки працюють. Коли було -7° він без свічок заводився краще, ті же 3 сек. Подивився на зчитувачі колен. та розподілвала- усе на місці. Аккум новий, маслає що звір, паливо вручну підкачував. Паливна система комон-рейл. Хто що підкаже?

mehanik
26.12.2019, 23:05
Ап.

Василий Ш.
26.12.2019, 23:32
Усім привіт. Почав погано запускатися двигун. З чого почалося: встановив на планшет тойотівську прогу діагностування до елм327. Показує усе, навіть тиск у рампі і впорскування для кожної форсунки і положення егр у процентах. Проїхав з нею 15км, автівку заглушив, елм з роз'єма не витягнув, прогу не зупинив. І фсе: заводити- стартер маслав сек.3-4, до того було 0,5 сек. Завівся, поїхав, усі параметри що до, що опісля однакові, автівка як їхала, так і їде, помилок 0, свічки працюють. Коли було -7° він без свічок заводився краще, ті же 3 сек. Подивився на зчитувачі колен. та розподілвала- усе на місці. Аккум новий, маслає що звір, паливо вручну підкачував. Паливна система комон-рейл. Хто що підкаже?

Думаю що це просто збіг обставин. Елм навряд чи можна було б відключити свічки накала, чи змінити параметри запуску...

Вик123
27.12.2019, 16:54
Ап.

Ну а скинути клеми з акума хв. на десять пробував?

mehanik
27.12.2019, 18:29
Ну а скинути клеми з акума хв. на десять пробував? Ні.Помилок немає зовсім.

Трафи
10.02.2021, 22:57
Доброго ! Підскажіть як діяти?! Ситуація наступна. Рено Трафік 2.0 2010 рік, після примусового запуску акумулятора( прикурювання) потухла приборна панель. Запуск двигуна без плаку( ефір) не реально.( поки є плак- двигун запускається). Підключили діагностику (13 помилок ) - жодну стерти не вдалось. Читав десь, що можливо злетіли настройки иммобилайзера. Що скажете? Дякую

Василий Ш.
11.02.2021, 10:22
Як діяти?? А читатєлі помилок що кажуть? Помилка - несправність! А їх 13... і щей не труться, значить присутні. Потрібно усунути несправності і все наладиться. Можливо якісь з них не критичні, але цього ніхто не взнає поки тут хтось не відпишеться...

Romaha55
11.02.2021, 10:40
помилок вагон і тележка а які вони? треба самому вгатати? як на битві екстрасенсів)))))))))))

Трафи
11.02.2021, 11:56
Читав на форумі, що можливо злетіли настройки иммобилайзера і не дає сигнал на мозги, і мотор типу у аварійному стані. Може бути таке?

Трафи
11.02.2021, 12:00
Ось такі помилки і ще дві по радіо

olexa
11.02.2021, 12:12
Заповни профіль повністю, особливо місцезнаходження, може хтось поблизу відгукнеться на глянути. Наш люди є скрізь!

vectra20
11.02.2021, 13:55
Доброго ! Підскажіть як діяти?! Ситуація наступна. Рено Трафік 2.0 2010 рік, після примусового запуску акумулятора( прикурювання) потухла приборна панель. Запуск двигуна без плаку( ефір) не реально.( поки є плак- двигун запускається). Підключили діагностику (13 помилок ) - жодну стерти не вдалось. Читав десь, що можливо злетіли настройки иммобилайзера. Що скажете? Дякую

присилай блоки ( моторний та цбкєс\иммобілайзер)
провірю і оживлю

а це не в тебе попалили блока пускачом...? 24 вольта вперли

бо вже звонили

Слава реновод
21.02.2021, 13:08
Доброго всім. Траф підкинув чергову загадку-після зняття датчика на рейці відмовляється заводитись. Викрутив датчик,витер,продмухав. Була підозра на смоляне забруднення,вимив соплю з клапана на тій самій рейці. Нині,результат-нуль,стартер крутить,а дим з труби не йде. На форси подачі нема. Може його чим навернути?
Перестав вмикатись насос у баку.

vitos svp
21.02.2021, 14:00
Заповни профіль, спочатку!
По колесах стучав чоботом?

М'арк
21.02.2021, 21:05
Траф підкинув чергову загадку-після зняття датчика на рейці відмовляється заводитись

Не на Трафіку, але була подібна ситуація. Вирішилась прокачкою форсунок - зняв шланг обратки з форсунок і крутив стартером, спочатку звідти йшло повітря, а коли пішла солярка двигун запустився.
Попробуй

Добавлено через 6 минут
Заповни проііль, спочатку!

:+1:

Слава реновод
23.02.2021, 15:03
Всiм знову "здрассте". Траф так i не заводиться,подачi з бака нема. Комп"ютер висвiтив DF 072-слишком высокое значение RCO-клапан регулировки давления в камере/прерывистый. Датчика я викручував дарма,зрозумiв,але перед цим була проблема-глох на холостих,коли сам хотiв. Клапан на рейцi не впливав (перевiрено),форси помiнянi на перевiренi.

М'арк
23.02.2021, 18:02
RCO-клапан регулировки давления в камере

То не датчик, а клапан тиску в рампі треба дивитись.

Слава реновод
23.02.2021, 21:51
То не датчик, а клапан тиску в рампі треба дивитись.

Тобто,відсутність подавання палива з бака(насос не працює,хоча працював),відсутність тиску палива у рейці при роботі стартера(з трубок на форсунки-ні краплі), і завищенні показники від датчика-результат некоректноі роботи запобіжного клапана? Просто хочу пересвідчитись,що вірно Вас зрозумів. Проблема з"явилася після маніпуляцій з датчиком,на теплому двигуні.

М'арк
23.02.2021, 21:58
... відсутність подавання палива з бака ... - результат некоректноі роботи запобіжного клапана?

Це - точно ні.
То я неуважно прочитав. :vinovat:

Тільки клапан тиску - не запобіжний, він постійно регулює тиск палива в рампі. І його некоректна робота призводить до багатьох неприємних наслідків.

АнатолийК
23.02.2021, 23:26
Вибачте, а чого ви туди копирсаетесь, де не знаете?
Зверніться до спеців, пару годин- і паліть солярку по трасі.

Romaha55
24.02.2021, 08:22
Має людина бажання розібратись, в чому тут проблема?? хто хоче підскаже щось, хто не хоче той не каже.. Напевне форум для цього і є... Чи всі майстри народились із знанням роботи двигуна, топливної і електросистем??

вите4ек
24.02.2021, 09:30
Есть такая загадка,если мороз больше 10 , а сейчас и до тридцати доходит трафик заводится пару тройку секунд работает а потом резко глохнет, и потом чтобы вновь запустить нужно очень долго маслать стартером. Я уже и грушу накачивал и свечи по три раза прогревал и газку поддавать пробовал ни фига . ??????

АнатолийК
24.02.2021, 10:47
Нічого не маю проти, але в процесі навчання можна і натворити щось, що і майстер за голову схопиться!)
Усім не ламатись .

Romaha55
24.02.2021, 11:09
Нічого не маю проти, але в процесі навчання можна і натворити щось, що і майстер за голову схопиться!)
Усім не ламатись .

Той хто це робить повинен усвідомлювати кінцевий результат:D І розраховувати свої сили і можливості:beer:

Добавлено через 2 минуты
Есть такая загадка,если мороз больше 10 , а сейчас и до тридцати доходит трафик заводится пару тройку секунд работает а потом резко глохнет, и потом чтобы вновь запустить нужно очень долго маслать стартером. Я уже и грушу накачивал и свечи по три раза прогревал и газку поддавать пробовал ни фига . ??????

Підключаєте компютер і крутите стартером... Дивитесь на тиск топлива у рейці. 160 і більше значить норма і шукаєте дальше...(що показує датчик температури на блок управління?) менше - проблема у топливній..

vitos svp
24.02.2021, 18:13
Має людина бажання розібратись, в чому тут проблема?? хто хоче підскаже щось, хто не хоче той не каже.. Напевне форум для цього і є... Чи всі майстри народились із знанням роботи двигуна, топливної і електросистем??
Є частини автомобіля куди не спеціалісту краще не лазити!!! Та і не до кожного першого зустричного також!
Паливна якраз та частина де треба їхати до кваліфікованого і перевіренного, з відповідним обладнанням.

М'арк
24.02.2021, 21:39
а чого ви туди копирсаетесь, де не знаете?

Не покопирсаєшся - ніколи і не будеш знати !

Romaha55
25.02.2021, 11:38
треба їхати до кваліфікованого і перевіренного, з відповідним обладнанням.

Що у Вашому розумінні "кваліфікований спеціаліст"?
З 10 людей які попадають до любого спеціаліста хтось буде не дуже задоволений.. Ідеальних людей не буває

vitos svp
25.02.2021, 11:46
Що у Вашому розумінні "кваліфікований спеціаліст"?
З 10 людей які попадають до любого спеціаліста хтось буде не дуже задоволений.. Ідеальних людей не буває
було написано "кваліфікованого і перевіреного".
ну то ще залежить яка людина звертається!

Romaha55
25.02.2021, 12:40
хто по вашому є "кваліфікований"?

М'арк
25.02.2021, 18:59
Ідеальних людей не буває

:yes3: Стопудово. Сам маю досвід.
Була в мене на попередньому бусі проблема з паливною. Поїхав до кваліфікованого і багатьма перевіреного спеціаліста . День ковиряння нічого не дав. В принципі, по ходу роботи мене дещо здивувало, але, я довірився спеціалісту, та й я знаю, як відносяться до того , коли власник лізе в процес ремонту. Як виявилось, ковиряли не туди, хоча проблема була досить розповсюджена на тих моторах.
По своєму результату я не можу сказати, що він поганий спец, але маємо те, що маємо ...

СкИВ
25.02.2021, 21:43
Підключаєте компютер і крутите стартером... Дивитесь на тиск топлива у рейці. 160 і більше значить норма і шукаєте дальше...(що показує датчик температури на блок управління?) менше - проблема у топливній..

250бар +++
Для трафа 1.9 и тд. запрошеное давление 320бар на холодную....

Romaha55
26.02.2021, 08:27
У мене 1.9 Запускається при -5 при 170 атм.. 320 уже на хх має.. При прокрутці стартером ніколи не бачив такого тиску...

Romaha55
26.02.2021, 08:46
Чи я щось плутаю?

вите4ек
26.02.2021, 16:02
Малое что сделал,поменял топливный фильр и купил новый акум, на утро завелась с пол пинка но и мороз ушел, позавчера было -18 а вчера уже +4 . Жду след.морозов.

Слава реновод
27.02.2021, 18:23
Вітаю шановне товариство. Сьогодні ми з Трафом таки порозумілися і він завівся.Причиною виявився датчик на паливній рейці Bosch 0 281 002 522. Короткий екскурс-двигун почав глухнути на холостих,час для цього обирав сам,на педаль газу не реагував. Перевірка клапану на рейці не дала резалту,форсунки поіхали на стенд і були замінені (дві лили в "обратку"). Але дефект не пропав. Далі був викручений,дродутий та протертий саме той датчик,після чого двигун не захотів запускатись і перестав працювати насос у баці. Двадцять хвилин пішло на заміну рейки (окрема подяка хлопцям з Луцька,які надіслали рейку взборі) і я знову на ходу. Дякую всім за увагу.

Vuyiko
28.02.2021, 14:23
Вітаю шановне товариство. Сьогодні ми з Трафом таки порозумілися і він завівся.Причиною виявився датчик на паливній рейці Bosch 0 281 002 522. Короткий екскурс-двигун почав глухнути на холостих,час для цього обирав сам,на педаль газу не реагував. Перевірка клапану на рейці не дала резалту,форсунки поіхали на стенд і були замінені (дві лили в "обратку"). Але дефект не пропав. Далі був викручений,дродутий та протертий саме той датчик,після чого двигун не захотів запускатись і перестав працювати насос у баці. Двадцять хвилин пішло на заміну рейки (окрема подяка хлопцям з Луцька,які надіслали рейку взборі) і я знову на ходу. Дякую всім за увагу.


Довго не був на форумі, а так би допоміг. Маю і форсунки і датчик тиску в наявності. ))))))


Треба було діагностикою дивитися тиск і дефектувати датчик тиску. Тоді все швидше визначається.

вите4ек
08.03.2021, 11:36
Сегодня-завтра морозы до -20,будем проверять.

Postdove
05.08.2023, 12:59
Може комусь згодиться... Мотор 1,9 на гарячу став дуже погано заводитись, на холодну заводився як і раніше( на 5-му оберті двигуна). Якщо дуже добре піддати газу( з гарним підхватом мотору), пару раз машина глохла з індикаторами CHECK+STOP, і помилкою P0190. Перевірив аварійний клапан в рампі, все в нормі, ні каплі на ХХ. Форсунки злив в обратку на ХХ 90-80-70-65. Все ясно, форсунки на реставрацію мультиклапанів. Щоб зтерти помилки, і дивитись тиск в рампі купив OpCom. OpCom виявився "тормозом", видавав інформацію про тиск в рампі( і інші параметри) з лагами в 4-5 секунд. Вже повернув продавцю( чи може він і повинен так працювати??). Приловчився міряти приблизний тиск в рампі простим мультиметром. На датчику тиску центральний дріт є сигнальним, підключився до нього. Тут треба обережно, щоб не коротнути на масу, бо можна пошкодити як сам датчик, так і ЕБУ. При заглушеному моторі і включеному запаленні мають бути покази 0,5 Вольт, це означає, що датчик справний, тиск в рампі 0. Крутимо стртером, щоб мотор завівся, для запуску потрібно щоб мінімально стало 0,8 Вольт. На ХХ 1,25-1,30. Коли вже поставив зроблені форсунки, в русі зловив покази максимум 4 Вольт. Це було при гарному "підхваті".

І ще раз запитання по ОрСом-у, це нормально, що він так тупить, чи ні?

Василий Ш.
07.08.2023, 23:50
Мотор 1,9

І ще раз запитання по ОрСом-у, це нормально, що він так тупить, чи ні?

На 1.9 має працювати коректно.

Postdove
08.08.2023, 12:03
Забув написати, що Віваро 2002 року, ЕБУ старий, без шини CAN.

Фрей
01.12.2024, 23:16
Привіт. Можливо у когось було щось подібне.
Віваро 1.9 2002р.
на холодну не заводиться.
Завів лише з допомогою бистрого старту, після чого протягом дня заводив без проблем
Наступного дня, все те саме.
- Форсунки не льють
- тиск у рейці нормальний
- помилок не виявлено

(Після того як завів) Авто не троїть, працює рівно, тяга в нормі.

В чому може бути причина?

Postdove
02.12.2024, 22:12
Тиск в рампі нормальний, то вже після того, як мотор завівся. Треба дивитись тиск при прокрутці стартером. Якщо буде менше 170 бар, ЕБК не дасть дозволу на запуск.