Показати повну версію : Что клинит ремень генератора?
Привет Всем!.помогите разобраться в проблеме:после 2тис.пробега на новом ремне генератора, с утра на холодоную, слышался визг ремня или подшипника,не знаю..после 5-10 минут работы,и прогрева-тишина,и так целый день:на холодную повизжит,прогреется проходит..на Сто сказали может муфта на генераторе,но не уверены...вообщем для начала поменял сам ремень,в автомагазине показали 2 типа ремней,-один как у меня Dayco,обратная сторона гладкая,и другой Контитеч,где обратная сторона с насечками,сказали став этот,и визжать не будет...поставил:тишина,что на холодную,что на горячуюю...
3 дня все было ок..сегодня еду с работы,через 1км услышал непрятный металический визг в районе генератора,и засветился на некотрое время значек акум. и стоп...остановился,заглушил..ремень на месте,завел-опять металический скрежет,где то внизу..чем выше обороты,тем скрежет сильнее..до СТО было не далеко,на малых оборотах поехал..проехал 2км,и не доезжая 100м до СТО,все утихло...приехал,говорю,посмотрите что клинит, они-а что смотреть,все работает,приедешь когда накроется что то..
сам знаю,что там -насос,натяжн ролик и муфта генератора,а как проверитхь что из них,не знаю..жидкость на месте,руль крутится хорошо,зарядка идет ,сейчас все нормально,тишина,ни чего не гудит.
на СТО сказали,мож насос на подходе..не хотелось бы в дороге сюрпризы иметь..
еще подумал,может камень какой попасть под шкив насоса и такие звуки издавать,хотя по асфальту ехал..
есть у кого,какие мысли по этому поводу?
Схоже все ж на муфту гени ( загорання значка акум)
А ще, маю інформацію, про не одинокі випадки( на двигуні 1,9) коли рветься ремінь навісного, та його затягує під ремінь ГРМ. Так не чекай, коли муфта вклинить та пошматує ремінь навісного. Наслідки попадання під ремінь ГРМ знаєш?
Схоже все ж на муфту гени ( загорання значка акум)
Значек мог загорется от того что клинит ремень,мало оборотов,не факт что гена.
wasya, а снять ремень и руками все покрутить-пошатать?
про не одинокі випадки( на двигуні 1,9) коли рветься ремінь навісного, та його затягує під ремінь ГРМ.
Наслідки попадання під ремінь ГРМ знаєш?
__________________
знаю,тому і переживаю..але,звук знизу ішов,від насоса ГУР,..а може і помиляюсь...якщо зняти ремінь,муфту не провіриш прокручуванням в руками?
Добавлено через 5 минут
а снять ремень и руками все покрутить-пошатать?
та то и хотел на СТО сделать,а они мягко послали,мол поломается,тогда и приедешь..а дома нет возможности,и главное яма нужна,сверху не подлезешь,что б снять.
Добавлено через 9 минут
в ідеалі замінити муфту гени і насос ГУР...але якщо муфта,ціна ще більш-менш,порівняно як наслідки,коли ремінь обірве,то насос ГУР:shock:..він ремонтується,чи б/у можно купити?
Спочатку зніми захист та поспостерігай як себе веде ремінь ГРМ між демпферним шківом коленвалу та сусіднім шківом, наприклад компрессора кондика, якщо є. В мене була проблема зі звуками, то ремінь вібрував, був не натягнутий в ходу. Десь відео кидав, може знайду. Змінив натягувач ремня та сам ремінь на Contitech. Тепер нормально.
Ось знайшов, ремінь - Bosch стояв, новий, доречі.
https://www.youtube.com/watch?v=tezo319W5Dg
Спочатку зніми захист та поспостерігай як себе веде ремінь ГРМ між демпферним шківом коленвалу та сусіднім шківом, наприклад компрессора кондика, якщо є. В мене була проблема зі звуками, то ремінь вібрував, був не натягнутий в ходу. Десь відео кидав, може знайду. Змінив натягувач ремня та сам ремінь на Contitech. Тепер нормально.
Ось знайшов, ремінь - Bosch стояв, новий, доречі.
https://www.youtube.com/watch?v=tezo319W5Dg
кондиц. не має,спостерігав:ремінь іде рівно по шківах,без відхилень,невеличка вібрація на нятяжному спостерігається ,вверх-вниз,але не вправо-вліво...зовнішня сторона ремня не витерта,є написи,так що не натяжний..залишається тільки насос ГУР і муфта на генераторі..коли здіймав "старий"(4 тис.км),здалося,що він став досить тонкий по товщині в порівнянні з новим..можливо його шліфувало на якомусь роліку під час клину.
Як варіант, можливо той шків чи ролік більше за інші відполірований, якщо він приклинював.
Як ні то треба оглядати, вручну прокручувати, роліки та шківи. Коли шукав свою проблему тим і займався. Але в мене був металічний, лязгаючий звук. З заміною ремня не пропав, хоча вібрація ремня пройшла. Звук пропав сам по собі.
Як варіант, можливо той шків чи ролік більше за інші відполірований, якщо він приклинював.
можливо..цікаво, як зняти генератор,чи можна відчути руками ,що муфта підклинює?
Він демпферний, вручну буде обертатись просто вал, разом з шківом. Лише під навантаженням, спрацьовує демпфер.
Він демпферний, вручну буде обертатись просто вал, разом з шківом. Лише під навантаженням, спрацьовує демпфер.
значить,не перевіриш поки не заклине?
Шків не може заклинити, він може почати вібрувати, розірватись, розсипатись накінець. Підклинювати може якийсь підшипник, в тому числі і генератора.
Зверни увагу на демпферний шків колінвалу, він не розпрягаеться, внутрішня частина відносно зовнішньої не шевелиться? Між ними резинова заливка, вона , з часом, прослабляється. Тоді шків починає вібрувати, та видавати звуки.
та видавати звуки
був звук скрежету по металу,а не писк підшипника,чи ремня,аж на мить засвітився акум. і стоп.,звук не рівномірний ривками,так як би щось терло по блясі...
Логічно розсудити, якщо пропадала зарядка, то буксував саме шків гени, якби інший то генератор всеодно крутився б. Зупинятись ремінь не міг, шків колінвалу має велику площу зщеплення з ременем. Чи не так?
Чи не так?
логічно,теж так подумав відразу...а насос ГУР не міг підторможувати ремінь,і тим самим зменшити оберти до засвічування акум? і чому потім все запрацювало без єдиного звуку,так ніби перешкода усунута повністю?
Добавлено через 4 минуты
не бачив ніколи конструкцію муфти всередині і принцип її роботи,можливо зрозумів би чи могла видавати такий звук..а просто викинути 600грн,якщо це не вона..
Моя думка така, що ніщо з навісного не може призупинити оберти шківу колінвалу через ремінь, інакше той порветься, якщо лише той шків не в маслі. Сальник колінвалу, доречі не сопливить? Якщо є трохи то і шків може бути в маслі.
не сопливить? Якщо є трохи то і шків може бути в маслі.
ні,ніби сухо все.
Моя думка така, що ніщо з навісного не може призупинити оберти шківу колінвалу через ремінь
логічно,виходить тільки муфта генератора,або підшипники в генерат..буду дивитися,як далі себе буде вести.дякую.
Логічно розсудити, якщо пропадала зарядка, то буксував саме шків гени, якби інший то генератор всеодно крутився б. Зупинятись ремінь не міг, шків колінвалу має велику площу зщеплення з ременем. Чи не так?
Чё сразу шкив, скорее там там подшипник буксовал.
Не знаю как на 1,9 у меня на 2,0 гена легко снимается и можно просмотреть и прощупать все шкивы, без ямы, при снятом бампере.
Ну и конечно лучше дома найти проблему, чем в дороге остановиться.
Чё сразу шкив, скорее там там подшипник буксовал.
Не знаю как на 1,9 у меня на 2,0 гена легко снимается и можно просмотреть и прощупать все шкивы, без ямы, при снятом бампере.
Ну и конечно лучше дома найти проблему, чем в дороге остановиться.
Так-так див.#11
У меня шкив коленвала гемороил, скинул ремень, а шкив как карандаш в стакане болтается....
wasya, Розбиріть морду в автівці і на холодну заведіть, і слухайте звідкиля йде звук. Обгону муфту гениратора (шків), можна провірити так: взявшись рукою за шків прокручуєте його в сторону обертання (при цьому міцно тримаєте його в руках), в момент прокрутки вперед різко вертаете його назад (як на мотоциклі ручка газу). Якщо шків в руках не прокрутився, а повинен прокрутитись тільки вал генератора то все там внормі, процедуру повторіть пару раз, щоб взнати чи вал не приклинює.
слухайте звідкиля йде звук.
зараз звуків не має ніяких,все працює як звичайно..тільки при їзді, на певний оборотах, йде металічний звук-брязкання,справа,по ходу авто,ніби якась бляха не прикручена і вібрує,не знаю звідки цей звук.
а шкив как карандаш в стакане болтается....
Така же фігня була, шків почав прокручуватись в посадочному місці і випрацьовуватись, після чого появились зазори і метал. звук від биття шківа об шестерню, а потім він просто в дорозі відлетів і ще й дав старт смерті шківу гени. Якщо я не помиляюсь, то у шківа колінвала є певний ресурс, після якого потрібно заміняти на новий.
зараз звуків не має ніяких,все працює як звичайно..тільки при їзді, на певний оборотах, йде металічний звук-брязкання,справа,по ходу авто,ніби якась бляха не прикручена і вібрує,не знаю звідки цей звук.
wasya, не испытывай судьбу со звуками, чем дальше ездишь - тем дороже ремонт.
Віктор, по мануалу там замена что-то около 60-80 тысяч, причем под замену демпферный шкив и его крепежный болт...
wasya, не испытывай судьбу со звуками, чем дальше ездишь - тем дороже ремонт.
__________________
у нас есть 2 СТО,и на них работают одни долбо@оби,те что мне 4 литра масла в коробку залили,говорят,приезжай когда что то поламается и видно будет:maybe:..у самого нет времени и ,пока опыта туда лазить и смотреть...и возможностей,нет ямы в гараже.
подскажите,там возле шкивов нет какого то крепежного болта от защиты или еще чего,что мог отпустить и терется об металический шкив-звук был один в один?
у нас есть 2 СТО,и на них работают одни долбо@оби,те что мне 4 литра масла в коробку залили,говорят,приезжай когда что то поламается и видно будет..у самого нет времени и ,пока опыта туда лазить и смотреть...и возможностей,нет ямы в гараже.
подскажите,там возле шкивов нет какого то крепежного болта от защиты или еще чего,что мог отпустить и терется об металический шкив-звук был один в один?
Не подскажу, потому что у меня с тобой разные двигатели. Можешь попробовать сам посмотреть хотя бы. Надо снять колесо, подкрылок, боковую защиту(если есть), отпустить натяжной ролик(повернуть ролик по часовой стрелке ключом на 16, только не за центральный болт а рядом с роликом болт), снять ремень(только запомнить как он шкивы и ролики обводит), и проверить руками шкивы и то что написал Игорь (100),
Обгону муфту генератора (шків), можна провірити так: взявшись рукою за шків прокручуєте його в сторону обертання (при цьому міцно тримаєте його в руках), в момент прокрутки вперед різко вертаете його назад (як на мотоциклі ручка газу). Якщо шків в руках не прокрутився, а повинен прокрутитись тільки вал генератора то все там внормі, процедуру повторіть пару раз, щоб взнати чи вал не приклинює.
Заодно может увидишь что там трётся. Если ничего не найдешь, то просто обратно соберёшь и всё. Это 2 часа времени.
vitos svp
30.10.2014, 19:21
ні,ніби сухо все.
логічно,виходить тільки муфта генератора,або підшипники в генерат..буду дивитися,як далі себе буде вести.дякую.
Ти натягувач міняв, в тебе там пружина чи як. В мене така херня з кангу, почалася після то 60 000, з новим натягувачом і шо йому не робили на СТО, як порося недорізане верещить на холодну, перегазовка допомогає.
Всі зпачастини - оригінальні, бо гарантія була. На ТО 120 000 тільки ГРМ поміняв, навісного не міняв, трошки похолодало і мокро було і порося почало приходи зранку поздоровкаться, або у калюжі сидіти коли по ній проїжяв.
зараз звуків не має ніяких,все працює як звичайно..тільки при їзді, на певний оборотах, йде металічний звук-брязкання,справа,по ходу авто,ніби якась бляха не прикручена і вібрує,не знаю звідки цей звук.
Ми вчора довго спілкувались, а я й незрозумів які в тебе звуки. По описаному вище, розумію, що в мене теж саме, було але пропала, само- собою.
Коротко опишу, бо вже писав в другій темі. Спочатку він появлявся на оборотах від 1100-1500, десь з недільки дві, і як правило коли тормозиш двигуном. Потім після поїздки на дальняк, так-би мовити, діапазон збільшився, від холостого і до 1500 обертів. А потім десь знову, через недільки дві, пропав взагалі після 10-ти хвилинного простою, і по сьогодні немає. Вже мабуть з місяць, от така історія з моїм лязганням. Всі ролики, натягувач, шків коленвалу нові, лише генин та двох компрессорів (гідрача, кондика) старі. Так і не вийшло діагностувати причину.
Ти натягувач міняв,
не міняв
В мене така херня з кангу,
мені ремінь показали в магазині-той що в мене стояв(Dayko),зовнішня сторона гладка,що ходить по натяжному...дали інший(Contitech),там зовнішн.сторона з насічками,коли переставив,відразу тиша,що на холодну,що на гарячу.
мені ремінь показали в магазині-той що в мене стояв(Dayko),зовнішня сторона гладка,що ходить по натяжному...дали інший(Contitech),там зовнішн.сторона з насічками,коли переставив,відразу тиша,що на холодну,що на гарячу.
На тому відео, що я зкидав, де вібрує ремінь, стояв BOSCH, я просто замінив ремінь на CONTITECH, на старому натягувачі ремня, вібрації пропали взагалі, ремінь крутився рівно, але лязгання всеодно появлялись, як вище описував.
Так і не вийшло діагностувати причину.
сьогодні,на "холодну голову",(тоді переживав,чи ремінь не обірвало,бо наслідки там катастрофічні іноді),вспоминав цей звук:тертя металічного шківу об залізо,тому і запитав чи не має там якихось кріпильних болтів захисту,чи ще чогось,що могли "відпустити" і зачіпати за шків при обертанні..звук виник несподіванно,і так же несподіванно зник після 2км їзди,можливо шків обрізав цей болт,або витер..не знаю,просто здогадки. зараз нічого постороньного не проявляється,все штатно працює,без звуків.
Добавлено через 8 минут
от така історія з моїм лязганням.
в мене це лязгання проявляється при русі,коли включ.передача,відчуття що неприкручена бляха входить в резонанс з двигуном,і дзеленчить...обороти не засікав які.
Добавлено через 8 минут
в мене це лязгання проявляється при русі,коли включ.передача,відчуття що неприкручена бляха входить в резонанс з двигуном,і дзеленчить...обороти не засікав які.
Один в один як у мене. Але якщо в цей момент вижати зчеплення і газанути то частота брязчання змінюється з обертами двигуна. В той період коли в мене звук був присутній на холостих, я знімав ремінь навісного, була повна приємна тиша, чиста робота двигуна. Коли накладав знову ремінь, все повторювалось знову.
я знімав ремінь навісного, була повна приємна тиша,
без ремня навісного можна їхати?..так розумію,гідропідсилювач руля тільки не буде працювати,і акум.настільки вистачить,так?
Коли накладав знову ремінь, все повторювалось знову.
так і не знайшов причину?..ремінь тільки з ями можна зняти і накласти? і ще генератор цікавить як зняти,в мене без кондиціонера,його там видно зверху.
Не їхав без ремня, на холостих провіряв. Я знімав та ставив ремінь зверху, і в мене 2.5, місця значно менше. Спочатру за допомогою накидного ключа на 13 провертав та стопорив нанягувач ремня, а потім скидав ремінь. Генератор не знімеш, треба розбирати морду.
SERIY VOLK
31.10.2014, 09:21
wasya, меняй обгонную муфту на генераторе и забудь, это все её симптомы...
меняй обгонную муфту на генераторе и забудь, это все её симптомы...
сегодня был у генераторщика,сказал газануть и резко заглушить,приговор:обгонная муфта на замену.говорит, что может в дороге заклинить и слететь вместе с ремнем,и из-за нее генератор разбивает,вообщем "шуганул" меня...муфту только оригинал, сказал ставить-720грн.,и работа 100грн...сам снимает все и ставит на авто..ну походу можна еще и генератору ревизию сделать,но это уже за отдельную плату..договорились на вторник..теперь вот,не знаю ездить или не ездить пока до вторника,что б закон подлости не сработал..
Перед тем как проверяли муфту она, как раньше звенела? И как себя проявила обгонная муфта при резком глушении? Какие звуки выдала, как в ходу, раньше? Я подозреваю, что у меня та же проблема.
Не знаю... я с заклинившей ездил не один месяц..а может и год.. обнаружил только при ремонте генератора (менял щетки, "кольцо")... поменял.. раньше их вообще не было, ремни, правда меняли чаще...
Не знаю... я с заклинившей ездил не один месяц..а может и год.. обнаружил только при ремонте генератора (менял щетки, "кольцо")... поменял.. раньше их вообще не было, ремни, правда меняли чаще...
Я тоже думаю, что в то время, когда она звенит, становиться понятно, что она не работает правильно, демпфер посыпался. А когда она, на некоторое время, замолкает, это значит, что ее приклинило и муфта работает как обычный, не демпферный, шкив. ИМХО.
И еще спрошу, обгонная муфта генератора всегда с торца закрыта черной крышкой. У меня этой крышки нету, а с торца шкива, муфты нащупываю гайку или головку винта. Может у меня обычный шкив, а не обгонная муфта?
SERIY VOLK
01.11.2014, 18:08
+1
И как себя проявила обгонная муфта при резком глушении?
не знаю,я сидел в машине , газовал и резко глушил,а он в это время смотрел на нее...ничего не звинело и не происходило,все как обычно.
ремни, правда меняли чаще...
вот и свой ремень снял и обнаружил что за 5тис.пробега он стал слишком тонкий,просто по ощупи в руках,по сравнению с новым стерся...наверно от того что муфта не работает, и на него идут нагрузки, при рывках просто быстро стирается.
Добавлено через 4 минуты
MasikS, так як ти показував на відео ,він мені теж показав,що ремінь скаче на натяжному,хоча і не сильно замітно,але це вже не нормально,сказав що також від заклинившої муфти.
И еще спрошу, обгонная муфта генератора всегда с торца закрыта черной крышкой. У меня этой крышки нету, а с торца шкива, муфты нащупываю гайку или головку винта. Может у меня обычный шкив, а не обгонная муфта?
Есть у меня ненужная крышечка, если надо пришлю.
Есть у меня ненужная крышечка, если надо пришлю.
Если выясниться что обгонной муфте тоже гаплык, то буду менять на новую с крышечкой. А если норм, то маякну, спасибо. Пока молчит, не тарахтит опять ничего.
сегодня заменили обгонную муфту на генераторе,-все звуки пропали,ремень не "прыгает" на натяжном...заодно заменили щетки генератора,хотя и на моих еще тис.50,сказал, можно ехать..муфта оригинал INA,с работой(снять, поставить ген. на авто и замена муфты и щеток) вышло 890 грн...генератор снимали без разбора морды,просто сняв защиту,за 15мин...
vBulletin версії 3.8.11, © 2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010