КПК

Показати повну версію : Opel, Renault, Nissan Приймайте в ряди бусоводів CIGAN, Київ


CIGAN
02.10.2014, 08:33
Доброго всім здоров'я!
Місяць тому став власником Opel VIVARO 2.5 DTI G9U730 2006р.в. чорного кольору, пасажир 6+1
В комлектації: електросклопідйомники, кондиціонер, круізконтроль...
Приїхала з Голандії в червні цього року, придбав вже перероблену на пасажира.
Поки що добрався тільки до заміни масла,фільтрів, обидві шарові і поставив ремні безпеки на двох середніх сидіннях для закріплення дитячих автокрісел.
В перспективі, заміна ГРМ; рідини ГУР; гальма диски колодки (передні диски товщина 21мм при мінімальному 24мм...), прокачка гальмівної рідини, заміна доп ремня з шківами роликами, заміна Ох. рідини, заміна помпи.
Ще подумую про заміну задніх пружин на мякші.
Ну звичайно є кілька питань до бусоводів з досвідом:
1. При заміні повітряного фільтра мав розчарування, бо той що
витягувався не мінявся мабуть тис.40 (дуже зас-ий). Приїхав від гаража до дому 1-2 км - масло ЧОРНЕ, це нормально? Думаю через тис.3 знову поміняти. залив 5W40.
2. Коробка в рідному була робот, перероблено на механіку, але картер залишився від робота, НЕМА світла заднього ходу, нема місця під жабку. Треба мабуть кінцевик або кнопку ставити на ручку передач. Може хтось робив?
І ще пробка коробки (пласмасовий метелик), як відкрутив то злилося грам 200-300 масла по нижній край пробки, поки що так і їзджу. Читав що наче має бути ще менше?...
3. На 1-й, 2-й передачі до 2тис. обертів буває машина йде ривками, особливо, коли газ в натяжечку або скидаєш. Де шукати причину?
4. Круізконтроль мабуть не рідний на ньому написано "Gold Cruise", але або я ще не навчився ним користуватись, або він не зовсім правильно працює "живе своїм життям". Може в когось такий є, розташований біля перемикача поворотів знизу.
5. Вчора на розвороті, руль до упора вліво машину гойднуло і шось яяяк бахнуло, наче метал по металу, думав щось під колесо попало, вийшов - нічого. Потім повторювалось але вже тихіше. Що може бути?
6. Горить, інколи тухне лампочка свічки накалу але до діагностики ще не добрався, купив опком але ще не підключав.
Поки що наче все.

ВОЛЬДЕМАР
02.10.2014, 08:53
Вітаю на нашому дружньому форумі, мільйон км без поломок.
По поводу бахнуло, можуть бути сайлентблоки підрамника, або ричага, треба там дивитися. Може ще хтось щось підкаже.

Rinital
02.10.2014, 09:04
Доброго всім здоров'я!
Місяць тому став власником Opel VIVARO 2.5 DTI G9U730 2006р.в. чорного кольору, пасажир 6+1
В комлектації: електросклопідйомники, кондиціонер, круізконтроль...
В перспективі, заміна ГРМ; рідини ГУР; гальма диски колодки (передні диски товщина 21мм при мінімальному 24мм...), прокачка гальмівної рідини, заміна доп ремня з шківами роликами, заміна Ох. рідини, заміна помпи.
Ще подумую про заміну задніх пружин на мякші.
Ну звичайно є кілька питань до бусоводів з досвідом:
1. При заміні повітряного фільтра мав розчарування, бо той що
витягувався не мінявся мабуть тис.40 (дуже зас-ий). Приїхав від гаража до дому 1-2 км - масло ЧОРНЕ, це нормально? Думаю через тис.3 знову поміняти. залив 5W40.
2. Коробка в рідному була робот, перероблено на механіку, але картер залишився від робота, НЕМА світла заднього ходу, нема місця під жабку. Треба мабуть кінцевик або кнопку ставити на ручку передач. Може хтось робив?
І ще пробка коробки (пласмасовий метелик), як відкрутив то злилося грам 200-300 масла по нижній край пробки, поки що так і їзджу. Читав що наче має бути ще менше?..


Очень интересно зачем было менять коробку?
- место под жабку на коробке сверху, смотри лучше может отверстие заглушено.
- торм. диски и колодки я брал себе TRW, по сути это и есть оригинал. Главное первые 50 км после замены не летать
- ремни меняй все вместе с роликами и желательно не китай.
- я скупляюсь на auto-mechanik вроде б как у них дешевле

Добавлено через 1 минуту
Поздравляю с поиобритением пусть только радует:aiwan-hi:

хохоl
02.10.2014, 09:38
Вітаю на форумі.
Вчора на розвороті, руль до упора вліво машину гойднуло і шось яяяк бахнуло,
це може бути гідропідсилювач, бажано не викручувати руль до кінця

CIGAN
02.10.2014, 11:06
Очень интересно зачем было менять коробку?
Я брав уже з переробленою коробкою у "перекупа", пробіг 198тис.км., підозрюю що реальний більше. Думаю що робот накрився, а по ремонту дешевше і ефективніше замінити на ручну КП.

Dvakyma
02.10.2014, 13:46
CIGAN, с приобретенницем, мульен км без поломок.

kruk
02.10.2014, 13:56
С прибытием. Удачной эксплуатации.
За масло- на дизельных двигателях мачло чернеет сразу после замены. Не знаю почему,но наблюдал у нового дизеля и дизеля с пробегом Достаточно поработать просто на холостых несколько минут и масло чёрное.

Чижик
02.10.2014, 14:39
Приїхав від гаража до дому 1-2 км - масло ЧОРНЕ, це нормально?
Нормально.

І ще пробка коробки (пласмасовий метелик), як відкрутив то злилося грам 200-300 масла по нижній край пробки, поки що так і їзджу. Читав що наче має бути ще менше?...
Не внимательно читал. На 2.0 и 2.5 моторах заливное отверстие есть контрольным. А вот на машинах с 1.9 мотором уже не всё так просто.

На 1-й, 2-й передачі до 2тис. обертів буває машина йде ривками, особливо, коли газ в натяжечку або скидаєш. Де шукати причину?
Возможно в демпферном маховике. Но не могу сказать точно.

vitos svp
02.10.2014, 15:03
С прибытием. Удачной эксплуатации.
За масло- на дизельных двигателях мачло чернеет сразу после замены. Не знаю почему,но наблюдал у нового дизеля и дизеля с пробегом Достаточно поработать просто на холостых несколько минут и масло чёрное.
- патаму што дизель;
- сливается не все 100% масла, грамм 200-400 все равно остается в разных частях двигателя, которого хватает что бы зачернить свежее масло.

Шкодник
02.10.2014, 15:05
Приветствую,с покупкой!!

Spaider
02.10.2014, 15:06
CIGAN, поздравляю с приобретением.


Не внимательно читал. На 2.0 и 2.5 моторах заливное отверстие есть контрольным. А вот на машинах с 1.9 мотором уже не всё так просто.

Можно с этого места поподробней? Разве коробка, скажем шестиступка, на 2,5 и на 1,9 имеет какие-то конструктивные различия?

Чижик
02.10.2014, 15:11
Можно с этого места поподробней? Разве коробка, скажем шестиступка, на 2,5 и на 1,9 имеет какие-то конструктивные различия?
Стоит она по разному.

Spaider
02.10.2014, 15:15
Стоит она по разному.

А необходимою количество жижи одинаковое? А то я при замене залил 2,7 л, а ты меня тут пугаешь:maybe:.

vitos svp
02.10.2014, 15:33
CIGAN, поздравляю с приобретением.


Можно с этого места поподробней? Разве коробка, скажем шестиступка, на 2,5 и на 1,9 имеет какие-то конструктивные различия?
Есть коробки РК и РА в которых масло по щупу меряется;
Есть коробки PF и Р0 в которих масло по заливному отверстию меряется.

И в тех и в тех номинальный обьем масла 2,7 л.
В РF уровень проверен лично.
Основное отличие в конструкции левых триподов приводных валов, в PK он внутренний в дифферинциале, а в PF наружный. Передаточные числа то отдельная песня, как и ручка/робот.

CIGAN
06.10.2014, 09:38
Дякую ВСІМ за привітання і поради!!!
Буду по можливості провіряти сайлетблоки ричага і підрамника; гідропідсилювач.
Теорія про демпферний маховик $$$, але схожа на правду, бо педаль зчеплення коли трошки нажимаєш то дає вібрацію на ногу, не знаю чи лізти чи їздити поки "гарний стук вилізе"...
Далі буду по питаннях переходити до відповідних розділів на форумі.
Ще раз ДЯКУЮ!!!

Дякую Чижику, за рівень масла в коробці тепер я спокійний.

CIGAN
16.10.2014, 08:03
Знайшов що бааахнуло.
вирвало хомут кріплення стабілізатора до підрамника,
вже замовив комплект.