КПК

Показати повну версію : WOG ДАРУЄ ВОДІЯМ АСИСТЕНТА


Azswog
06.08.2013, 15:24
З 1 серпня компанія WOG пропонує своїм клієнтам нову послугу, що має назву WOG Assistance. Це цілодобова інформаційно-консультаційна підтримка автомобілістів в дорозі. Вона надаватиметься абсолютно безкоштовно всім клієнтам-учасникам програми «Прайд на АЗС WOG».

До переліку консультацій, які надаватимуться службою, входять:
• надання загальної інформації про місцезнаходження, адреси та номери телефонів АЗК WOG, станцій технічного обслуговування, послуг евакуатора, технічної допомоги, таксі, готелів і ДАІ;
• надання інформації про порядок дій у ДТП: перша медична допомога, інструктування учасників, загальний порядок звернень до страхової компанії;
• інформація про наявність вільних місць у готелях, пошук найближчого закладу харчування за параметрами замовника;
• технічна консультаційна допомога у разі поломки автомобіля або інформація щодо специфіки технічного обслуговуваня транспортного засобу;
• інформація про місцезнаходження, телефони екстрених служб;
• бронювання авіабілетів, готелів, таксі;
• інша інформація за за запитом клієнта.

«Спектр наших послуг ніколи не обмежувався лише наданням якісного пального нашим клієнтам. Ми постійно дбаємо про комфорт автомобілістів у дорозі: на АЗК WOG завжди можна придбати свіжі хрусткі сендвічі та круасани, натуральну високоякісну каву; перепочити за зручними столиками в кондиційованому приміщенні або відвідати чисту вбиральню. Нова послуга WOG Assistance також покликана підвищити комфорт і безпеку наших клієнтів, забезпечивши їх всією необхідною інформацією та фактично, надавши безкоштовний консьєрж-сервіс, який пропонується лише найкращими готелями за додаткову плату. Ми продовжуємо доводити, що українські водії завжди могли покластися на нас», - зазначив генеральний директор компанії WOG Сергій Корецький.

Для отримання послуги, клієнт телефонує за безкоштовним номером 0800300525, обирє розділ 4 (WOG Assistance), повідомляє оператору номер картки «Прайд», своє прізвище та ім’я і замовляє послугу чи отримує інформацію по запиту.

Maks75rus
06.08.2013, 15:48
вот если бы ещё понять что тут написано! :confused:

kvanton
06.08.2013, 16:18
вот если бы ещё понять что тут написаноА что тут не понятного, будешь на WOGе заправляться, так они тебе и в зубах поковыряются.:D А вот у нас этого нет, завидую.

alexusaty
06.08.2013, 17:02
у нас этого нет, завидую
Да вот еще! Чтобы всякие мну в зубах ковырялись! Неизвестно они руки перед этим моют? Водой или солярой?
Не, лучше я сам. И заправлюсь на своей заправочке по 8.9 а не по ценам ВОГа.

АВТОМАН
06.08.2013, 17:39
Если бы ВОГ побеспокоился о ценах,и о качестве топлива, то другое дело, а такой инфы как выдает ассистент ВОГА, везде полно

shuma34
06.08.2013, 18:00
повідомляє оператору номер картки «Прайд», своє прізвище та ім’я і замовляє послугу чи отримує інформацію по запиту
А назачем називати номер картки? В других операторів достатньо тільки зателефонувати по номеру "гарячої лінії" і отримаєш всю вищеперелічену інформацію.
Чи в самому раізі, зимове, ВОГовське дизпальне, небуде, взимку застивать?:rolleyes:

Horton
06.08.2013, 19:30
Чи в самому раізі, зимове, ВОГовське дизпальне, небуде, взимку застивать?
Не будет застывать только у владельцев карточки WOG.;)

MANяк
06.08.2013, 20:11
Не будет застывать только у владельцев карточки WOG
Её нужно опустить в бак?:o
Прошлой зимой залил воговского дизеля в хундайку (хорошо что не в мана), через пяток километров пришлось менять фильтр и заливать размораживатель. Благо все вожу с собой.
Встретил бы ассистента - засунул бы замерзший фильтр ему в задницу.

ВАХА
06.08.2013, 20:17
пропиарились ребятки)