Увійти

Показати повну версію : Переобладнання проворульного Трафіка пригнаного з Англії


yurko_kozak
16.10.2012, 22:45
Всім привіт. Сьогодні став пішоходом (продав легкову машинку), щоб через кілька днів стати власником Рено Трафіка (Віваро чи Прімастара). І ось яка ситуація склалася: є в знайомого мого знайомого пригнаний з Англії Трафік, грузовий, в дуже хорошому стані з невеликим пробігом (за його словами) і пригнавши в Україну йому відразу переставили руль з педалями на "правильне місце" і зробили відповідні зміни на торпеді і змінили дверні карти. За словами товариша при таких перестановках нічого не переварюється, не переточується і не врізається, просто заводом передбачено що машина може використовуватися в різних країнах і є кріплення для цього всього і з правого і лівого боків.
Моє питанна полягає в наступному:
1. Чи немає нічого страшного в такому переставлянні важливих як на мене деталей?
2. Чи немає страшного в тому, що бокових розсувних дверей аж 2 штуки? Не будуть з часом трястися, тарабанити і скрипіти надміру?
3. Чи немає нічого дивного в тому, що вартість такого агрегата практично одинакова як і в європейських аналогів яким нічого не переставляють і до цього їх женуть з країн ближчих ніж Великобританія??? Чи це індивідуальне питання жадності і міри заробітку? :rolleyes:
4. І чи хтось має досвід експлуатації чи переобладнання машинок такого роду?
Буду дуже вдячний за відповіді. Допоможіть, Вашому майбутньому сім'янину бусоводу :)

Беза
16.10.2012, 22:48
yurko_kozak, А оптику головного света тоже поменяли?
А 2 двери даже удобней.

yurko_kozak
16.10.2012, 22:50
Здається що ні, все що міняли тільки в салоні авто. Але ще перепитаю...

Добавлено через 2 минуты
Здається що ні, все що міняли тільки в салоні авто. Але ще перепитаю...
А для чого її міняти? Є в цьому потреба?

abez
16.10.2012, 22:53
Я думаю оптика вообще нет проблем поменять на бу или новый не ориг.
А вообще смотря как и где делали, обычно эти переделки нормально ходят.

Беза
16.10.2012, 23:12
А для чого її міняти? Є в цьому потреба?
Если ты думаешь, что ФГС светят прямо на дорогу, то ты ошибаешься, правая у нас направлена на обочину, соотв переделка с родной оптикой будет бить на встречку. Это конструктивно, регулировкой тут не обойдешься.

Horton
16.10.2012, 23:18
Как правило- данные переделки позже выходят боком.Даже если переделывали и не у нас. 2 боковые двери не страшно,даже удобно.Но все остальное.....:confused:Где то на форуме плавала эта тема.Кто то пытался спихнуть свою праворукую машину.Там отзывы и почитай.

yurko_kozak
16.10.2012, 23:19
Если ты думаешь, что ФГС светят прямо на дорогу, то ты ошибаешься, правая у нас направлена на обочину, соотв переделка с родной оптикой будет бить на встречку. Это конструктивно, регулировкой тут не обойдешься.

Завтра перший дзвінок другу буде по цьому питанню :)

Беза
16.10.2012, 23:20
Кто то пытался спихнуть свою праворукую машину
наверно ото она и есть

Horton
16.10.2012, 23:26
наверно ото она и есть

Вполне возможно. ;)

yurko_kozak
16.10.2012, 23:27
Как правило- данные переделки позже выходят боком.Даже если переделывали и не у нас. 2 боковые двери не страшно,даже удобно.Но все остальное.....:confused:Где то на форуме плавала эта тема.Кто то пытался спихнуть свою праворукую машину.Там отзывы и почитай.

Блін, неможу тут знайти нічого про праворуких Трафіків, може допоможете? Посиланнячко якесь....

Добавлено через 2 минуты
Та ні, цю машину тільки пригнали в п'ятницю, вона ще не розмитнена і не докінця перероблена (ну дверні карти там і таке інше). Але як каже мій друг: "Може бути всєкє" :D

Horton
16.10.2012, 23:32
Блін, неможу тут знайти нічого про праворуких Трафіків, може допоможете? Посиланнячко якесь....

Добавлено через 2 минуты
Та ні, цю машину тільки пригнали в п'ятницю, вона ще не розмитнена і не докінця перероблена (ну дверні карти там і таке інше). Але як каже мій друг: "Може бути всєкє" :D

"Продам опель виваро 6500евро", автор темы Dublin.

Добавлено через 2 минуты
Блін, неможу тут знайти нічого про праворуких Трафіків, може допоможете? Посиланнячко якесь....

Добавлено через 2 минуты
Та ні, цю машину тільки пригнали в п'ятницю, вона ще не розмитнена і не докінця перероблена (ну дверні карти там і таке інше). Але як каже мій друг: "Може бути всєкє" :D

Та машина тоже была за бугром вроде.:) И она не Опель а Вауксхолл(английский опель)

Беза
17.10.2012, 00:02
yurko_kozak, про бесплатный сыр слышал?Купи себе европейца и не мучайся.Спидометр там в милях,кстати.Про пробег можешь тут почитать - комп выдает по вину, что авто покинуло страну с полумиллионным пробегом, а здесь его продают со 180-ю.

alexusaty
17.10.2012, 01:12
не докінця перероблена (ну дверні карти там і таке інше)
а что не так с дверными картами? ИМХО только одно может быть - управление электростеклоподъемниками. Надо парную кнопку переносить налево. Но это не такая уже и проблема.
А про оптику - да, правда.

mehanik
17.10.2012, 08:39
yurko_kozak, У меня 2 сдвижных двери. Очень удобно!

Rashka
17.10.2012, 09:13
Вот не могу понять людей которые при абсолютно одинаковой цене англичанина и европейца начинают рассматривать покупку англичанина и тему тут плодят, которую уже все обсудили давно (http://www.busovod.com/forum/showthread.php?t=10234). Ответьте на один вопрос - вы слишком легко зарабатываете деньги чтоб кидать их на ветер? Если нет, то зачем кидаться на такие автомобили? Цены англичан в реальности должны быть на 2-3 тыщи евро дешевле чем у европейца уже в переоборудованном виде и переоборудованы они должны быть не у дяди васи в гараже а в нормальном сертифицированном СТО специализирующемся на этом. И вообще вам правосторонний автомобиль не растаможат в Украине пока не будет всех бумаг о переоборудовании. По поводу пробега англичан что он у них меньше чем европейца - не верьте в эту сказку которую рассказывают вам при продаже, они там бегают прилично и пробег у них в Обьединеном Королевстве (Исландия+Англия) не маленький. Сам ездил смотреть англичанина недавно - состояние мотора и пробег отбили желание связываться.
ИМХО: Для себя не брал, а на перепродажу взял бы если цена была интересная за милую душу.:)

olexa
17.10.2012, 09:46
Нема чого боятись англійських машин, переобладнаних на ліве кермо, якщо все правильно зроблено. Головне аби зробили до кінця, а не економно. А саме, - головне світло, щітки склоомивача, фонар заднього ходу, керування склопідйомниками ну і торпеда, звичайно. Головна перевага таких машин у порівнянні з європейцями, це ціна і, як правило, стан. Самі англійці, це не італійці, іспанці, французи та інші емоційно налаштовані нації в цілому. Тож у англійців і стиль їзди, і догляд як книжка написала - так і буде. Я вже писав, що до цих пір сумніваюсь у своєму Ніссані, чи не був правостороннім. Головна підозра виникла при заміні радіатора кондиціонера, він трохи відрізнявся патрубками від європейського наче, який прийшов на заміну. Все інше передивився - нічого не знайшов аби підтвердити чи спростувати. Конструктивно машини виконані у такому стилі, що переробка нагадує збирання конструктора, нічого не ріжеться, не вариться, тож яка різниця де і хто збирав, аби правильно! А пробіги там однозначно менші за європейскі, менталітет там такий, що якщо можна не їхати - то абсолютно точно, не поїдуть. Rashka, це стосується переважної більшості, а не абсолютно всіх. Написав аби попередити суперечку.
P.S. Можна глянути статистику по Спрінтерам, там вражаюча картина по переробкам, знаю її з розповідей багатьох знайомих, які саме такі експлуатують.

uzbek
17.10.2012, 17:19
Блін, неможу тут знайти нічого про праворуких Трафіків, може допоможете? Посиланнячко якесь....

Добавлено через 2 минуты
Та ні, цю машину тільки пригнали в п'ятницю, вона ще не розмитнена і не докінця перероблена (ну дверні карти там і таке інше). Але як каже мій друг: "Може бути всєкє" :D

Машина с Ирландии, хозяин сам переделывал: http://www.drive2.ru/cars/opel/vivaro/vivaro/fyllspeed/

Он даже сдвижку с пассажирской стороны сам врезал, изначально не было...

kruk
17.10.2012, 18:58
Ессли переделано на фирме,есть сертификат и машина нравится-можно брать.

alexusaty
17.10.2012, 19:01
Исландия+Англия
Ирландия наверное все-таки...

Rashka
17.10.2012, 19:51
alexusaty, вы таки правы - Ирландия+Англия- как они обьединились в одно королевство когда терпеть друг друга всю историю своего существования - не пойму:D

alexusaty
17.10.2012, 20:07
Rashka, ну там и Шотландия с равнинными англичанами не сильно друг друга любят...

yurko_kozak
17.10.2012, 20:28
а что не так с дверными картами? ИМХО только одно может быть - управление электростеклоподъемниками. Надо парную кнопку переносить налево. Но это не такая уже и проблема.
А про оптику - да, правда.

Так, там саме це і мали перенести, просто на фото мені скинули де тільки один перенесли а іншим якраз займалися ;)

Добавлено через 18 минут
Вот не могу понять людей которые при абсолютно одинаковой цене англичанина и европейца начинают рассматривать покупку англичанина и тему тут плодят, которую уже все обсудили давно (http://www.busovod.com/forum/showthread.php?t=10234). Ответьте на один вопрос - вы слишком легко зарабатываете деньги чтоб кидать их на ветер? Если нет, то зачем кидаться на такие автомобили? Цены англичан в реальности должны быть на 2-3 тыщи евро дешевле чем у европейца уже в переоборудованном виде и переоборудованы они должны быть не у дяди васи в гараже а в нормальном сертифицированном СТО специализирующемся на этом. И вообще вам правосторонний автомобиль не растаможат в Украине пока не будет всех бумаг о переоборудовании. По поводу пробега англичан что он у них меньше чем европейца - не верьте в эту сказку которую рассказывают вам при продаже, они там бегают прилично и пробег у них в Обьединеном Королевстве (Исландия+Англия) не маленький. Сам ездил смотреть англичанина недавно - состояние мотора и пробег отбили желание связываться.
ИМХО: Для себя не брал, а на перепродажу взял бы если цена была интересная за милую душу.:)

А що Вам саме тут не зрозуміло? Я продав вчора машину, хочу купити бус, дізнався що та яку мені пригнали праворука (пригнали через знайомого, і вони цього не скрили, хоча могли бо фото прислали вже переробленої машини), зареєструвався на форумі щоб дізнатися більше про це все, за один вечір всього не перечитаєш (пошук на форумі не дав результату), тому і створив тему яка для мене актуальна. Чи створювати теми (які вже навіть "давно" 03.09.2012, 10:22 обсудили) для незнайок тут вже заборонено? Гроші заробляються нормально, не легко і не важко, але коли є можливість взяти авто в нормальному стані навіть якщо воно праворуке то мені хочеться побільше дізнатися про таке чудо, от і все. Говорив сьогодні з "дядею Васьою" який робив це переобладнання, він дав зрозуміти що нічого архіскладного там не робилося, все ставилося на передбачені заводом місця тільки запчастини з європейця.
Розмитненням я займатися не буду, це зроблять люди які пригнали цю машину, вони же її і поставлять на першу реєстрацію в ДАІ, і тільки після того як вони знімлять її з реєстрації я куплю її з техпаспортом нормального ліворукого буса!

Добавлено через 23 минуты
Ессли переделано на фирме,есть сертификат и машина нравится-можно брать.

Переробляли не на фірмі, але люди адекватні. Але на всякий випадок може підкажете де в Україні можна знайти такі фірми? В Києві щось такого роду є?

Rashka
17.10.2012, 22:29
yurko_kozak, нормальная контора по переоборудованию со всеми разрешительными документами есть в Польше под Варшавой, в Украине про сертифицированные конторы не слышал. Просто взвесь все "За" и "Против" перед покупкой автомобиля т.к. разницы в цене нет между европейцем.

Беза
17.10.2012, 22:52
Гроші заробляються нормально, не легко і не важко
Дизель не бензин, раз зарабатываются так и бери ближе к новому, меньше потом будешь писать сюда о проблемах

alexvivaro
18.10.2012, 08:57
знакомый т4 оттуда взял , в луцке все перекинули ,как у карлссона-справа налево слева направо:D ,при том ,что даже при покупке бусик выглядел ,как из района корчеватое-третий год ездит и улыбается.Но все равно, то что уже лезут туда , куда при покупке обычной машины можно было бы вообще ничего не трогать-это скорее минус

shur1k
18.10.2012, 11:01
то что уже лезут туда , куда при покупке обычной машины можно было бы вообще ничего не трогать-это скорее минус
Согласен на все 100 и даже больше. Пока руки (далеко не всегда ровные) наших мастеров технику не трогают - она работает долго и безотказно. Но как только куда-то начинают лезть наши кулибины со словами "а нахрена это здесь надо и без этого нормально все работает" могут быть варианты.

Шкодник
18.10.2012, 11:14
Мое имхо- я бы себе не брал,сталкивался с подбором запчастей на т4, и ровер переделаные,видел как 18 летние пацаны перекидывали Лексусы в Одессе. На перепродажу самое оно,наварить можно поболее,а себе однозначно нет.

yurko_kozak
21.10.2012, 20:28
Всім дуже вдячний за відгуки і підказки. Машинку я всетаки взяв праворуку, на свій страх і ризик.:cool: Просто вона ну в дуже хорошому стані. Є звичайно деякі моменти типу фари і дзеркала заднього виду, але тим не менше, машина мені сподобалася. Поки гнав з Франківщини в столицю трохи звик до дизеля і до того, що машина важка (до цього їздив хюндай акценті). Надалі чекає мене реєстрація, заміна всього чого можна замінити :), і деякий час, щоб звикнути до габаритів і маневреності машини. Ще раз всім дякую ;)

Шкодник
21.10.2012, 20:31
Всім дуже вдячний за відгуки і підказки. Машинку я всетаки взяв праворуку, на свій страх і ризик.:cool: Просто вона ну в дуже хорошому стані. Є звичайно деякі моменти типу фари і дзеркала заднього виду, але тим не менше, машина мені сподобалася. Поки гнав з Франківщини в столицю трохи звик до дизеля і до того, що машина важка (до цього їздив хюндай акценті). Надалі чекає мене реєстрація, заміна всього чого можна замінити :), і деякий час, щоб звикнути до габаритів і маневреності машини. Ще раз всім дякую ;)

Риск благородное дело.Удачи с ним тебе,ну и не гвоздя ни жезла!

Беза
21.10.2012, 20:35
yurko_kozak, и во сколько обошлась?

olexa
21.10.2012, 20:45
Всім дуже вдячний за відгуки і підказки. Машинку я всетаки взяв праворуку, на свій страх і ризик.:cool: Просто вона ну в дуже хорошому стані. Є звичайно деякі моменти типу фари і дзеркала заднього виду, але тим не менше, машина мені сподобалася. Поки гнав з Франківщини в столицю трохи звик до дизеля і до того, що машина важка (до цього їздив хюндай акценті). Надалі чекає мене реєстрація, заміна всього чого можна замінити :), і деякий час, щоб звикнути до габаритів і маневреності машини. Ще раз всім дякую ;)

Вітаю, так вона вже перероблена чи ще ні? А то я щось не зрозумів.;)

yurko_kozak
21.10.2012, 21:52
Вітаю, так вона вже перероблена чи ще ні? А то я щось не зрозумів.;)

Так, перероблена. Тільки з дзеркала залишилося поміняти :)

alexusaty
21.10.2012, 21:55
yurko_kozak, а чтому 3 дзеркала? Заднє теж якось не так стоїть?

yurko_kozak
21.10.2012, 22:05
yurko_kozak, а чтому 3 дзеркала? Заднє теж якось не так стоїть?
Ой, перепрошую, то не три, то буква "з", помилково написав :D Ні, тільки 2 треба поміняти. В принципі можна обійтись і без заміни (я вже пристосувався), можна і так їздити, але всеодно присутня нотка дискомфорту, що то "не по-людськи" :D

Беза
21.10.2012, 22:16
тільки 2 треба поміняти.
А в чем это выражается?

alexusaty
21.10.2012, 22:17
Беза, углы горизонтальной наводки не те.

Gena-street
21.10.2012, 22:23
Беза, на моей бывшей Мисюбисе англичанке углы зеркал торчали за корпуса. Для правого зеркала даже чуть не хватало поворота(угла) для комфорта.
О, Саня уже обьяснил - вот я о том-же

yurko_kozak
21.10.2012, 22:28
А в чем это выражается?
Дзеркала на ньому електричні, тобто з приводом. Праве дзеркало (яке в англійському варіанті було ближнім до тіла) повертається з більшим розмахом в будь який бік, тобто обзор на ньому кращий. А от ліве (яке зараз ближче до тіла), призначене бля протилежного від водія вікна, повертається менше, і відповідно огляд менший ніж треба. До цього всього нижні маленькі дзеркала (які під основними) повернуті під англійців, тобто огляд з них зручний якщо сидіти зправа, а ці маленькі дзеркала не повертаються ніяк, я сьогодні лазив дивився. Може ще хіба розібрати і подивитися що можна з ними зробити. А так, вроді більше відчуттів праворукості немає ;)
Хоча, ні, є ще один нюанс - ручний тормоз. Не помічав поки не прийшлося затягнути. Його переставили трохи правіше від водійського сидіння ніж би мав бути і він получився більше під пасажирським сидінням. Затягнути ще пів біди, а от опустити важче, нема де руку правильно помістити. Буду вирішувати це питання, але пізніше, поки є більш важливі моменти.

alexusaty
21.10.2012, 22:32
yurko_kozak, интересно, сколько новые или с разборки правильные леворукие стоят? Не узнавал?

olexa
21.10.2012, 22:39
Можна найти одне ліве з європейця і все буде гаразд. Єдине зверни увагу, - де знаходиться термометр зонішнього повітря, якщо він, звичайно є.

Murkur
22.10.2012, 07:00
Вчора також пригнали з Польщі переробленого англійця, але крім лівої зсувної дверки і емблеми на капоті більше нічого не видає, що це переробка. В роботі поки що проблем не було - двигун працює чітко і стабільно. Салон на вигляд як з заводу - мабуть міняли повністю. Машина 2005-го року але на вигляд як нова. Хоч на щитку пробіг 90 тис. :) але думаю, що потрібно помножити вдвічі :) От про фари ще не в курсі чи поміняли, але вночі поки що ніхто не моргав і світло нормальне. Взяли цю машину, бо ціна дуже була цікава, тож подивимось, що буде далі :)

yurko_kozak
22.10.2012, 09:23
yurko_kozak, интересно, сколько новые или с разборки правильные леворукие стоят? Не узнавал?
Поки не узнавав, буду найближчим часом цікавитися цими моментами, зараз першочергово треба зробити йому внутрішні заміни розхідників, ходову перепровірити і в кінці-кінців зареєструвати :)

Добавлено через 9 минут
Вчора також пригнали з Польщі переробленого англійця, але крім лівої зсувної дверки і емблеми на капоті більше нічого не видає, що це переробка. В роботі поки що проблем не було - двигун працює чітко і стабільно. Салон на вигляд як з заводу - мабуть міняли повністю. Машина 2005-го року але на вигляд як нова. Хоч на щитку пробіг 90 тис. :) але думаю, що потрібно помножити вдвічі :) От про фари ще не в курсі чи поміняли, але вночі поки що ніхто не моргав і світло нормальне. Взяли цю машину, бо ціна дуже була цікава, тож подивимось, що буде далі :)

Аналогічна ситуація з зовнішнім станом - нова машина. В мене теж салон в дуже хорошому стані, але кажуть що то його рідний. А стосовно фар, можна не заморочуватися. Я їхав вночі і нічого критично-осліплюючого не виявилося. Якщо придивлятися то можна побачити, що трохи направлений промінь світла лівіше, але він не сліпить зустрічних. Принаймні мені теж не моргали через це. Ну і з пробігом майже таке саме, але і через це я не заморочувався :) Зі слів людини яка мені продала цей агрегат - майже у всіх пригнаних з-за бугра машин відмотують пробіг. В моєму випадку вони навпаки, намотали 300 тис. щоб здавалося правдивіше, і щоб дешевше було заїхати на Неньку Україну. Ну потім звісно знов змотали :D Людині впринципі не було змісту щось вигадувати (старий знайомий), тому я і вірю йому.

shur1k
22.10.2012, 10:01
А стосовно фар, можна не заморочуватися. Якщо немає поваги до інших водіїв, що їдуть на зустріч, то звичайно, можна і не заморочуватися.

yurko_kozak
22.10.2012, 19:06
Якщо немає поваги до інших водіїв, що їдуть на зустріч, то звичайно, можна і не заморочуватися.
А з чого Ви взяли, що немає поваги до водіїв? Якщо реально я поки не бачив щоб комусь це заважало, то не поспішатиму їх міняти. Наші водії відверті - якщо сліплять, вони теж тим самим відповідають. Поки ніхто так не робив, значить не заважає. Це ж не бидло-ксенон на ланосі.....

Сергей 66-71
22.10.2012, 19:14
вони навпаки, намотали 300 тис. щоб здавалося правдивіше
Я конечно дико извеняюсь,но как это???

yurko_kozak
22.10.2012, 19:16
Я конечно дико извеняюсь,но как это???
Незнаю, якось :D

shur1k
23.10.2012, 08:00
А з чого Ви взяли, що немає поваги до водіїв? Якщо реально я поки не бачив щоб комусь це заважало, то не поспішатиму їх міняти. Наші водії відверті - якщо сліплять, вони теж тим самим відповідають. Поки ніхто так не робив, значить не заважає. Це ж не бидло-ксенон на ланосі.....
Для того, щоб зрозуміти заважає чи ні, є тільки один спосіб - проїхати на зустріч своєму ж авто, тоді ви все зрозумієте. А заважати воно мусить, бо такі налаштування фар праворукої машини. До речі, lanos-ам з бидло-ксеноном, як ви кажете, теж дсить рідко хтось блимає.

Gena-street
23.10.2012, 08:26
До речі, lanos-ам з бидло-ксеноном, як ви кажете, теж дсить рідко хтось блимає.
Да потому-что в ответ получишь блым дальним быдло-ксеноном и вообще ослепнешь. Я долго пытался загнать английские фары туда, куда нужно, но так ничего путного не получилось. Добился только, чтоб встречным не светило по глазам, но тогда они вообще не туда светят и самому ничего не видно. Если у Вас освещение дороги нормальное, то 90 процентов, что Вы слепите встречных. Поставте авто на расстоянии 5 метров напротив стены и увидите, куда идет поток света. На дороге отрегулировать фары не получится.

yurko_kozak
23.10.2012, 14:01
Да потому-что в ответ получишь блым дальним быдло-ксеноном и вообще ослепнешь. Я долго пытался загнать английские фары туда, куда нужно, но так ничего путного не получилось. Добился только, чтоб встречным не светило по глазам, но тогда они вообще не туда светят и самому ничего не видно. Если у Вас освещение дороги нормальное, то 90 процентов, что Вы слепите встречных. Поставте авто на расстоянии 5 метров напротив стены и увидите, куда идет поток света. На дороге отрегулировать фары не получится.

Та буду, буду я міняти фари, тільки не зараз, витрати поки не на це плануються. Тому і не заморочуюся на це, зараз... І поважаю я зустрічних водіїв;)

Murkur
30.12.2012, 20:44
Я конечно дико извеняюсь,но как это???
Це правда. Щоб дешевше була розтаможка, то спочатку накручують лічильник побільше - так буде дешевше, а потім, коли вже розмитнили, то можна скрутити на ті дані, що були, або і ще менше :)
Наш Віваро-англієць прийшов з лічильником 90 тис :) то митний брокер нам допоміг вже по документах накрутити. А насправді в сервісній книжці з Британії там вже було 190 тис. після останнього сервісу.
Так само і з КПП - автомат буде дорожче розмитнювати, то хлопці міняють ручку на механіку, ліплять педаль зчеплення і провозять машину на лафеті, а вдома переставляють все назад :)

Ключик
30.12.2012, 20:56
Це правда. Щоб дешевше була розтаможка, то спочатку накручують лічильник побільше - так буде дешевше, а потім, коли вже розмитнили, то можна скрутити на ті дані, що були, або і ще менше :)
Наш Віваро-англієць прийшов з лічильником 90 тис :) то митний брокер нам допоміг вже по документах накрутити. А насправді в сервісній книжці з Британії там вже було 190 тис. після останнього сервісу.
Так само і з КПП - автомат буде дорожче розмитнювати, то хлопці міняють ручку на механіку, ліплять педаль зчеплення і провозять машину на лафеті, а вдома переставляють все назад :)
Знаю одну людину, яка ганяе автівки 12 років, то він точно цим не займаєця, якось говорив з ним на таку тему, що потрібно зробити. щоб розмитнення було дешевшим, а він мені- звязки на митниці:D

zoldat
31.12.2012, 06:19
Сам ездил смотреть англичанина недавно - состояние мотора и пробег отбили желание связываться.
ИМХО: Для себя не брал, а на перепродажу взял бы если цена была интересная за милую душу.
;)Ага, Себе значит нет, а другому -на мучайся.Не по христиански , не по заповедям.Не желай другому того, чего себе не желаешь. :D, ...от так бессмертные души и пропадают!:o Перекупы-все страшные грешники, и в аду, черти рогатинами припекут....:p

Добавлено через 14 минут
yurko_kozak, Уже спрашивали , цена вопроса. За сколько взял?

Rashka
31.12.2012, 12:05
;)Ага, Себе значит нет, а другому -на мучайся.Не по христиански , не по заповедям.Не желай другому того, чего себе не желаешь. :D, ...от так бессмертные души и пропадают!:o Перекупы-все страшные грешники, и в аду, черти рогатинами припекут....:p
За себя я особо не переживаю, черти меня будут жарит не поэтому поводу,:D и вообще при продаже авто я выкладываю всё о ней покупателю, что делалось и что надо, репутация дороже денег - по крайней мере для меня.
Вообще мне нравятся покупатели, которые хотят купить свежего 2-3 летнего буса с реальным пробегом до 100 тыс. по цене нового ланоса. Люди совсем оторваны от реальности, даже за бугром таких цен нет, а тем более тут у нас с нашими грабительскими поборами и расстаможкой. Цена нового Трафа\Виваро там стоит от 25 тыс. евро в зависимости от комплектации. Европейцы не настолько богаты и глупы чтоб отдавать немного использованного буса скинув цену 2,5-3 раза от первоначальной стоимости. Так же как и вы они тоже умеют считать каждое евро, чтоб не дарить какому то дяди за красивые глаза. Было бы всё так хорошо - сам ездил на свежем бусе за смешные деньги. :rolleyes:
Поэтому для того чтоб угодить очень жадным клиентам перекупы пригоняют всё что под руки попадется и разорванные корчи с пробегом "100-150 тыс." :D и аварийные авто - конструкторами их называю с них обычно из нескольких собирают одно авто, и англичан типа с маленьким пробегом - что там той Англии по размерам:D - потом переоборудывают в кустарных мастерских и говорят что нечего страшного в этом нет - можно ездить, список как можно удешевить авто в Украине можно продолжать, но не хочу портить людям предновогоднее настроение, пусть верят в сказки про дешевые и свежии автомобили в Украине.:)

dmitriy64
31.12.2012, 12:43
меня умиляют люди которые уже купили бус ,а денег нет даже на замену задних амртизаторов,и начинается,как воткнуть от газели или уаза и.т.д.на рено клубе в теме про амортизаторы.просто если нет денег даже на это нефиг было с жигулей пересаживаться.

Gena-street
31.12.2012, 13:49
dmitriy64, а может пусть люди сами решают фиг или нефиг им пересаживаться?

dmitriy64
31.12.2012, 13:57
извиняюсь.просто не люблю когда колхоз лепят.

Ключик
31.12.2012, 18:50
извиняюсь.просто не люблю когда колхоз лепят.

Просто буває таке, що колхоз дешевше і краще ходить, взяти хенд і його рідні ресори, я думаю , що з оригіналами по ціні і наявності- проблем не має взяти, а ось їх експлуатація.... ,кожен хоче знайти якусь альтернативу.

zoldat
31.12.2012, 19:59
чтоб угодить очень жадным клиентам перекупы пригоняют всё что под руки попадется и разорванные корчи с пробегом "100-150 тыс." и аварийные авто - конструкторами их называю с них обычно из нескольких собирают одно авто
еНТО точно:DЛюди разные бывают... а скупой как известно, платит дважды, а может и больше.

серж
31.12.2012, 20:00
dmitriy64, по началу на хюндай подбирали амики с совдепии, родные больше 20т. не ходили. Пока не появились нормальные брендовкие амики так и ездили раз 20т по 200 баксов выкидывали. Сейчас берёшь каябу и раз в 100т меняешь (за 200$). У людей бывают разные жизненные ситуации, вот и ищут альтернативу.

Беза
31.12.2012, 20:21
меня умиляют люди которые уже купили бус ,а денег нет даже на замену задних амртизаторов,и начинается,как воткнуть от газели или уаза и.т.д.на рено клубе в теме про амортизаторы.просто если нет денег даже на это нефиг было с жигулей пересаживаться.

Могу напомнить историю как Суворов шаровые менял, которые потом 100 км прошли. Так почему-бы и не поколхозить.К примеру, если к иномарке подходят сайлентблоки от 41 москвича(пусть с небольшой переточкой), то это будет последняя их переделка, авто раньше умрет чем они.

Саня Самоделкин
31.12.2012, 21:22
Европейцы не настолько богаты и глупы чтоб отдавать немного использованного буса скинув цену 2,5-3 раза от первоначальной стоимости.Я о своей машине у официалов узнавал историю ремонтов. Они были, но в основном все по мелочам: стеклоподъемники, замки, панель и еще кое-что. Суть в том, что машина практически все ремонты и ТО проходила в кредит. За нал всего 2 или 3 раза. Это я к тому, что скорее всего фирма была вынуждена продать машину не от того, что она проблемная, просто у владельцев бабла не было на ее содержание и дела в бизнесе ни гу-гу.. Возможно я себе сам такую мысль надумал. Но она вполне реальна и не всегда буржуи продают хлам, просто обстоятельства вынуждают. В общем, по возможности лучше перед просмотром или покупкой машины таки сходить к официалам, потратить полтинник и узнать ее историю поподробней.

Беза
31.12.2012, 22:16
Это я к тому, что скорее всего фирма была вынуждена продать машину не от того, что она проблемная, просто у владельцев бабла не было на ее содержание и дела в бизнесе ни гу-гу.. Возможно я себе сам такую мысль надумал.
Там у них с безналом гораздо проще, и у нас тоже многие это по бн делают.

dmitriy64
31.12.2012, 22:23
это точно.у нас тоже стараются многое делать по безналу,как снабженец я это хорошо знаю.

Саня Самоделкин
01.01.2013, 07:12
Да не столь важно... нал, безнал... я толкую о том, как происходило обслуживание: за деньги или в кредит.. Если в долг у банка машину чинят, видать дела хреновы были. Где-то распечатка сохранилась даже.

С Новым Годом всех! И всего самого-самого..!!!

zoldat
01.01.2013, 12:17
Могу напомнить историю как Суворов шаровые менял, которые потом 100 км прошли. Так почему-бы и не поколхозить.К примеру, если к иномарке подходят сайлентблоки от 41 москвича(пусть с небольшой переточкой), то это будет последняя их переделка, авто раньше умрет чем они.
При наборе слов- 41 москвич , переточка, переделка, уже погано делается. Зачем такая "иномарка"?Где надо химичить, и обращаться к 41м москвичам.:confused:
Ну если по приколу, тогда еще понять можно. Нравится людям повозиться с железяками.

Беза
01.01.2013, 14:50
Зачем такая "иномарка"?
А вот тут ты не прав.Некоторые рассматривают бус за 6-7тыс, а некоторые только новые.Дай-то бог что бы у тебя всегда хватало средств на оригинал. jedem das seine

alexvivaro
01.01.2013, 19:34
с наступившим ,ммм,всех, 2013-м,так сказать,годом!
куча злых,тролльных, тем в одной-каждая меня касалась в разное время и ситуациях.*пусть лучше свежее наше,чем б.у. иномарка*-была когда-то 3-х летка газель.А у соседа 1996 т4. ммог.*стремно смотеть в сторону машин за 6кило*-фордик(транзит) был кода-то,4 года тому..Стоил аккурат 6000 с копеечками,там.года 1995(!).Пригнанный,правда.Супермашина,люди до сих пор ездят на нем.*колхозишь-тогда твое место у параши*.Хорошо,конечно,когда выезжаешь из салона в целофане,стремиться надо именно к этому.Сам за машины посвежее.Не все могут.У всех разные ситуации.Люди вынуждено пытаются на@бать судьбу-проще надо смотреть на это,терпимее.Где-то сказано:*Одежа должна соответствовать желаемой,а не заниаемой должности...*.
еще раз-всех с Новым Годом!

zoldat
01.01.2013, 21:28
с наступившим ,ммм,всех, 2013-м,так сказать,годом!
куча злых,тролльных, тем в одной-каждая меня касалась в разное время и ситуациях.*пусть лучше свежее наше,чем б.у. иномарка*-была когда-то 3-х летка газель.А у соседа 1996 т4. ммог.*стремно смотеть в сторону машин за 6кило*-фордик(транзит) был кода-то,4 года тому..Стоил аккурат 6000 с копеечками,там.года 1995(!).Пригнанный,правда.Супермашина,люди до сих пор ездят на нем.*колхозишь-тогда твое место у параши*.Хорошо,конечно,когда выезжаешь из салона в целофане,стремиться надо именно к этому.Сам за машины посвежее.Не все могут.У всех разные ситуации.Люди вынуждено пытаются на@бать судьбу-проще надо смотреть на это,терпимее.Где-то сказано:*Одежа должна соответствовать желаемой,а не заниаемой должности...*.
еще раз-всех с Новым Годом!
Так же с праздником всех! Пусть ездят и не ломаются наши машины.И дай бог возможностей, завести поновее.:)

Vladzu
03.01.2013, 21:33
Всех с праздниками!
На счет б/у есть и другой момент когда у человека была таврия и ремонт в гараже был 500 грн за всё, то купив кенгурика стараются его тоже за 500 обслужить а при цене колодок в 300 грн в обморок падают и хотят за 75 найти.
От сюда тост ))) Чтоб Ваши возможности соответствовали Вашим желаниям )))

olexa
03.01.2013, 22:49
Всех с праздниками!
На счет б/у есть и другой момент когда у человека была таврия и ремонт в гараже был 500 грн за всё, то купив кенгурика стараются его тоже за 500 обслужить а при цене колодок в 300 грн в обморок падают и хотят за 75 найти.
От сюда тост ))) Чтоб Ваши возможности соответствовали Вашим желаниям )))

Або, перефразую для нашого менталітету;), - "шоб ваші бажання не вилазили за ваші можливості!":D

Vladzu
04.01.2013, 18:32
В цьому як раз й хтрість ))) щоб завжди міг забезпечити свої бажання )))

Руслан-21
04.01.2013, 21:33
у официалов узнавал историю ремонтов
Приветствую.Если машина была на фирме-пол беды.А если у частника-это наказуемо и не только админ кодексом.Ответ дается без проблемм,если Вы и дальше обслуживаетесь у оффов.Но только без личн.данных владельца.
Ну у нас вообще-то все продают то,что покупают.

Vladzu
05.01.2013, 08:36
Так в сервисе говорят не данные владельца а исключительно заезды к официалам на ремонт и обслуживание то что не сказал продавец., а ответственность должна быть за смотку административная, а за мутки с аирбэгом криминальная - сразу 70% перекупов сели б или попали на деньги.
Если пройти у официалов хоть один ремонт то уже можно попросить историю и без денег. А пожаловаться на проблему с компом то вообще сами скажут последний реальный пробег.

П.С. Касается Рено. Когда забирал трафик, перекупу после диагностики сказали сами.