Перегляд одного допису
Старий 19.02.2013, 20:29 #66
Аватар для Шкодник
Шкодник Шкодник зараз поза форумом
Бездельник
 
 

Звідки Ви: Київ

Авто: Опель Віваро 2.0 бензин-газ

Вік: 46
Дописи: 4.819
Вы сказали Спасибо: 3.944
Поблагодарили 5.140 раз(а) в 2.396 сообщениях
Репутація: 1
Шкодник Шкодник зараз поза форумом
Бездельник
Аватар для Шкодник

Звідки Ви: Київ
Авто: Опель Віваро 2.0 бензин-газ
 
Вік: 46
Дописи: 4.819
Вы сказали Спасибо: 3.944
Поблагодарили 5.140 раз(а) в 2.396 сообщениях
Репутація: 1
Типово

Определение ДХО
------------------------------
денні ходові вогні — зовнішні світлові прилади білого кольору, передбачені конструкцією транспортного засобу, установлені спереду транспортного засобу і призначені для покращення видимості транспортного засобу під час його руху у світлий час доби;
-------------------------------
10. Пункт 9.8 після абзацу сьомого доповнити новим абзацом такого змісту:
“З 1 жовтня по 1 травня на всіх механічних транспортних засобах поза населеними пунктами повинні бути ввімкнені денні ходові вогні, а в разі їх відсутності в конструкції транспортного засобу — ближнє світло фар.”.
---------------------------------

Під час проведення ситематичних заходів з профілактики аварійності фахівців Державтоінспекції дійшли висновку, що однією з імовірних суб’єктивних причин, що приводять до зіткнення ДТЗ в нічний час, є розбіжності в технічно-експлутаційних характеристиках світлової сигналізації автомобілів, що виготовляються відповідно для європейського та американського (арабського) ринків збуту. В першу чергу, це стосується невідповідності світлового обладнання вимогам європейському стандарту ДСТУ UN/ECE R 48-02:2002. Єдині технічні приписи щодо офіційного затвердження дорожніх транспортних засобів стосовно встановлення засобів на автомобілях (ДСТУ UN/ECE R 1-01:2002 - ДСТУ UN/ECE R 48-02:2002), що були відповідно прийняті в Україні, а отже є обов’язковими до виконання. Передусім відмінності у вимогах європейських та американських стандартів по світлотехнічним характеристикам полягають в різній силі світла фар, кількості, місці розташування та кольорових характеристиках покажчиків поворотів, а також направленості пучка світла фар.


А вот с Вики
В правилах ЕЭК № 48 были согласованы инструкции по установке дневных ходовых огней в Европе в 1995 году. Согласно правилами, ходовые огни должны быть установлены не ниже 250 мм и не выше 1500 мм. Минимальное расстояние между парой огней 600 мм, а от края не дальше 400 мм. Также при включении ближнего света ходовые огни должны отключаться. Аналогичные требования приняты и в России (ГОСТ Р 41.48-2004).

В России теже Госты,и у них разрешенно ставить ДХО самостоятельно с соблюдением определенных правил.

ИМХО, если какойто гаеныш попытается доколупатся к моим светикам то в протоколе можно смело указывать,что ДХО установленны по Европейским правилам согласно этому стандарту,а в суде сие доказать будет несложно - Пост 153634 - Фото 1
Ваша думка коллеги?
ПС вот еще запит более красиво оформленный)
http://vzjatkamnet.at.ua/_ld/1/174___.pdf
__________________
Опель Віваро,2.0.бензин-газ.

Хочешь мира? Готуйся до війни!
...

Востаннє редагував Шкодник: 19.02.2013 о 20:49.
Шкодник зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Эти 5 пользователя(ей) сказали Спасибо Шкодник за это полезное сообщение:
dmishanya (20.02.2013), kvanton (21.02.2013), Pavlis (20.02.2013), ВОЛЬДЕМАР (19.02.2013), Игорь (19.02.2013)